Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut Mymmelisti :( ihan paskaa :( onko teillä suunnitelmia jatkoon vai jatkatteko edelleen ihan luomuna..? Aika pitkiä on sullakin noi kierrot, letroilla tai clomeilla varmaan aikaistuisi ovis ja se olisi "laadukkaampi"

Asiasta kukkaruukkuun, näin äsken entistä pomoani joka on noin 40-vuotias. Hänellä on edellisestä liitosta 4 lasta ja nyt näemmä viides tulossa kesällä uudelle miehelle. Olen vilpittömän onnellinen sillä hän on todella onnensa ansainnut, on niin ihana ihminen! Mutta nyt jälkeen päin hiipii taas mieleen se pieni kysymys universumille, että miksi se on toisille niin helppoa ja toisille taas tuntuu mahdottomalta.... Näitä ikuisia kysymyksiä.

Larissa, Mulle tehtiin silloin kun esikoista yritin aukiolotutkimus. Nyt ei ole tehty.

Mymmelistille pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( :( <3
Itsekkin pohdin just et miten tässä oikeasti jaksaa vielä innostua joka kierron lopussa, vaikka tässä jo yli kaksi vuotta joka kuukausi on saanut pettyä... :(

Pikkuminskille myös pahoitteluni <3

Nyt alkaa olla oikeasti jo tosi paska huumorin taju sillä tädillä, eikö se ymmärrä, että se ei ole tervetullut enää kenenkään meidän luo kylään?!? *kiukkuhymiö, jota kännykällä ei saa*

On: huomen aamuna digi ja tod näk tänään vika luge tähän kiertoon.

Muurahainen dpo 15, yk 23

Murkku, oliko sulla silloin putket auki? Toki kun siitä on jo useampi vuosi niin onhan sinne joku tukkeuma saattanut muodostua...

Murkku, miunkin mielestä siun kannattaisi pyytää sinne aukkariin pääsyä ehdottomasti!
Miullakin oli putket hyvin auki jne vaikka kaikki muu olikin sitten päin tähdistöä plussakierrossa. Polilla sanoivat ett voin kiittää aukkaria plussasta :)
Toivoisin niin pikaista plussaa siulle!❤

Minski, pahoittelut tädistä :( nyt tuleekin sitten letrovauva teille!❤ :)

Larissa, toinen putkista oli silloin tukossa, aukkari ei tuonut plussaa siltikään, vaan sen jälkeen meni 1 1/2 vuotta, ennen ekaa plussaa...

Taidan nyt taas vaan ootella ja katsoa jos tämä painon pudotus auttaisi. Ei tässä mikään kiire ole. Oishan se ihanaa saada se plussa ja ainakin olen nyt kaikkeni yrittänyt.

Clomejahan se lääkäri lupas ens kuussa kokeiltavaksi Lugejen lisäksi, jos pelkät luget ei tulosta tuo.

Aukkariin pääsy vaatii simppatutkimukset, joten näillä mennään...

Mies ei oikein vielä lämmennyt kotitestauksellekkaan, mutta mä vasta aloitin lämmittelyn... :) hitsi kun olisin aiemmin tiennyt tollasesta kotitestauksesta... :)

heis ihanat pahoittelen muutaman päivän hiljaisuutta.

pahoittelut minski ja mymmelisti menkoista.

murkku inshaAllah tulee plussa :)

onnea jos joku plussannu tai saanu hyviä ultrakuulumisia.

no niin oma napa... tyttö alko kävelee enemmän jo ja puhua pälpättää minkä kerkeää mikä on ihanaa, ite oon tässä opiskellu muutaman päivän ja läpäsin just hoitajan diplomin. pitää vaa jostai kehitellä 82€ että koulu lähettää diplomin mulle :) parhaillaa mulla menossa lisäks kätilötyön kurssi. että tälläst täällä ei ihmeempiä.

Larissa, kierrot ollu sen 30päivää max eikä se niin paljoo oo, jos menee yli 35 niin sitten on pitkiä kiertoja tai siis ainakin näin sanoivat mulle sillon naistenklinikalla. Jatkohoidon suunnitteluaika on 20.1 sitä odotellessa!!! :)

Minski, taas samoilla päivillä mennään :( noh, mutta sulla nyt resepti oottamassa ja folliultran kun varaat niin saat kaiken kunnolla käyntiin! Ehkä mä saan kierron tueksi jotain.. Meillä on jatkohoidonsuunnitteluaika 20.1 joten toivottavasti sillon menee asiat edes hitusen eteenpäin :)

Haikara, sais siellä jo kierto käynnistyä et pääsette oviksen hyödyntää! ;) nyt käsken tädin täältä ajaa sinne päin!

Pahoittelut kaikille joilla uusi kierto taas alkanut ja negan testanneille. Kiitos kaikki jotka pahoittelette ja elätte hengessä mukana!<3

-Mymmelisti yk 42/2

Larissa on kyllä niin huvittavan eri käytännöt Suomessa eri lääkäreillä. :D

Gatusa, onnittelut diplomista! Oliko vaikeat kokeet siellä?

Beisla: no niin! Ihanaa asiat etenee!!!!

Murkku: sulla nään vahvemman haamun tänään kuin muissa testeissä... siis dpo 14 testissä. Ja murkku. Mun ukko oli kans tota mieltä ettei hänen tartte yhtään enempää panostaa puuhasteluun saatikka käydä antaa näytteitä kunnes näköjään mieli muuttui....

Katjusha: tuhru pois!

Larissa: kyllä mullaki clomit ja letrot oli ilman että simpat tutkittiin....

Gatusa: sähän oot ollu sähäkkänä :D

Huomenta... Dpo10 ja täysillä tekee täti tuloaan, ei auttaneet letrot tällä kertaa. Joku mielenhäiriö iski ku heräsin liian aikasin ja tuli sitten testattua :( ei ois pitäny :(. Vaikkakin vasta dpo10 ja testikin näköjää 25tarkkuinen. No, olot kyllä kertoo tädin tulosta.. Blaah.

Liitteet

• WP_20160112_002.jpg
    WP_20160112_002.jpg
    46.6 KB · Katsottu: 161
Takaisin