Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla kiva,että asiat rullaa eteenpäin siellä suunnalla. Jaksamista tuleviin hoitoihin. Ja toivotaan,että teille suodaan plussa pian :)

Mami komppaan larissaa, mä soitin ekan puhelun 11.6 ja polille päästiin 18.11 siinä ajassa ehtii painossa tapahtua vaikka mitä! :)

Voi murkku sitä miestä! Te taidatte olla kyllä aika eri sivuilla kun sä teet kaikkes ja hän vaan tulee jos tulee :( onpa kurjaa! Mutta kukas sitä nyt sanoi, että sulla alkaa nyt olla kroppa siinä kunnossa että joka kierrolla on se tietty mahdollisuus kun sä kuitenkin fungeeraat oikein niin se plussa voi sieltä tulla koska vaan :)

Mami aivan niin, no hyvä jos on sen perusteella edes kunnossa, luulis kotitestin jotain kertovan. Tsemppiä painonpudotukseen!

Larissa, mun ovis oli, öö, viime perjantaina. Eli varhaiset dpo:t meneillään.

Larissa ja Jellis, totta! Ehkä sitä pitäis varata aikaa hoitoihin, pelkään vaan sitä että paino ei putoakkaan tarpeeks, niin mitäs sitten,? ehkä ajatelen vaan likaa ja ajatukset menee umpisolmuun :arghh:

Beisla, Jep. Kertoo se jotain mutta tietty parempi varmuus olis kunnon analyysissä, ehkäpä sekin vielä tehdään asian edetessä. Kiitos tsempistä sitä tarvitaan! :)

Mami, saisit varmaan laihdutusapua myös polin lääkäriltä jos on tarvis :) kannattaa varmaan soitelle, sithän alkaa selviämään..

Mami, komppaan kans larissaa ja jellistä; mie soitin 5/15 lääkärille ja eka polikäynti oli loppukuusta 10/15. Ja nyt kun soitat, saattaa vielä osua ruuhkasta riippuen kesälomakin (jos tein julkisella sellanen pidetään) väliin :/
Tsemppiä, ja hyvä ett kotitestissä oli simpat ok! :)

Murkku, pahoitteluni❤ miulla kyllä pc oli kans vähän hidas antamaan mitään viivaa koska se tausta jäi moneksi minuutiksi punertavaksi jolloin ei viivaa erottanut..
Meillä mies suostui heti kyllä menemään antamaan simppanäytteen (tosin jouduin keksimään muuta miestä kiinnostavaa aktiviteettia jotta suostui ajamaan pari sataa kilsaa sen takia), mutta siis miullekin aukesi suuren keskustelutuokion jälkeen ettei kyse ole siitä etteikö mies tahtoisi lasta, vaan pelkää tuloksia ja että tulee ero jos tulokset onkin huonot, ja siksi ei ole niin kauhean innokkaana ole ollut tutkimusten suhteen. Naisena ainakin itse taas menin just päinvastoin olevilla ajatuksilla tutkimuksiin; jes nyt miusta löytyy se vika ja se yritetään korjata ja saadaan viimein vauva.
Tsemppiä älyttömästi, toivottavasti miehesi ymmärtää kantasi ja toki myös hän kertoo omat ajatuksensa ja niihin syyt :)

Misu, no jopas olikin reilu exä, olis kyllä todennäkösemmin ainki täällä tullut ero valehtelusta eikä lapsettomuudesta...

Mymmelisti, laitat miehen käymään testiostoksilla! Plussatuulia :)

Beisla, ihan mahtavaa kun asiat etenee sielläkin :) toki toivoisin tooodella kovasti ettei ivf olisi edes tarpeellinen kun plussaisit tästä kierrosta❤

Larissa, ikäviä nuo kivut, mutta jos/kun niillä vauva tulee niin kyllähän sen kestää :)

Joo, syitä eroon oli monia ja tosiaan tuo valehtelu selvisi vasta sitten suhteen päätyttyä. Nyt olen erittäin onnellinen siitä että sitä lasta ei tullut sen suhteen aikana. Vaikka lapsi tietysti olisi rakas ollutkin, suhde olisi varmasti ennemmin tai myöhemmin päättynyt kun niitä ongelmia oli ja sitte oisin ollu ikuisesti kiinni tuossa miehessä lapsen takia. Eli hyvä näin ja nyt tämän uuden ihanan miehen kanssa voi oikeesti nauttia elämästä ja odotella toukokuussa syntyvää pikkuneitiä <3

Toivotan kaikille suuret tsemppiä kun kamppailette lapsettomuuden kanssa , ootte kaikki ihan super vahvoja ja joka päivä mun mielessä <3

Joo pitää alkaa selvitteleen asioita, ihanaa kun teiltä saa aina apua ja neuvoja :happy: Pitänee vaan saada mieskin samalle aaltopituudelle, sekin on vähän sen tyyppinen että kyllä se vauva tulee jos on tullakseen, vaikka näinkin kauan on jo menny niin sen ajatus ei oo muuttunu. Mutta uskon kyllä että molemmat halutaan yhtä kovasti vauvaa ja mieskin lämpenee ainakin lääkehoidoille ja simppatestille :)

Minustakin tuntuu, että ehkä mies ei kestä ajatusta, että hänessä saattaisi olla vikaa. Vaikka sille vialle voisi jotain tehdäkin. Voisko lähestymistä auttaa se ajatus, että kun mies tutkitaan, silloin tarkistetaan myös, ettei ole esimerkiksi kivessyöpää, joka saattaisi ongelmia aiheuttaa. Kivessyöpäänkin voi kuolla, jos sitä ei havaita ajoissa...

Nenna ja Murkku, meillä varmaan mies kans pelkäsi tuloksia ja siksi ei halunnut ensin antaa näytettä. Nyt kun näytteen antoi ja se olikin yllättävän hyvä niin kyllä sitä on oltu niin polleaa poikaa että :laughing021 Sanoin hänelle eilen, että menkat alkaa loppua niin heti olisi ollut valmis taas petipuuhiin :laughing002 Ja itse olin tosiaan tyytyväinen, että miehessä ei ollut vikaa vaan "vain mussa".

mami, rohkeasti vaan aikaa soittelemaan niin lähtee rattaat pyörimään :wink Kuten joku jo sanoikin niin saattaisit saada apua laihdutukseen ja ainakin motivaatiota!

Hei kaikille!

Täällä uusi yrittäjä ilmoittautuu mukaan. Tai yritys aloitettu jo viime kesän alussa ja ei oo mitään tapahtunut ja aattelin jo aloittaa luopumisen, mutta nyt ilmaantunut oireita jotka laittaa miettiin (n) :pompus:... Menkat alkoi 14.12 ja ov:sta ei tietoa, mutta 1.1. satuin vilkaseen itteeni peilistä ja nännipihat ihan valtavat. Ja 31.12 tuntu alavattassa keskellä pari kertaa repäsevää kipua (kiinnittyminen?)

Noi laitto miettiin olisko voinukin tärpätä. Kauhee väsy ja hajuherkkyys lisänä ja itkuherkkyys. Nyt kp 29/27-30 ja aamupissasta apteekin oma testi näytti selvää negaa :-( Samoin eilen erittäin herkkä testi.

Mietin vaan voiko nännit tolleen "käyttäytyä" jostain muusta syystä vai teinkö testit liian aikaisin? Ne on myös vähän tummuneet, mieskin kommentoi asiasta :)

Mulla on ennestään 3 lasta, -04, -07 ja -09. Nyt mies on vaihtunut ja toiveissa yhteinen lapsi. Vanhin lapseni on hienovaraisesti vihjaillu vauvasta että toivoisi ja muut nyökytelly vieressä, joten lapsillenikin se olisi mieluinen juttu. Ja tosiaan ikää sen verran etten enää kauaa viitsi pitääkään yritystä päällä, et sikäli olisi huippuhienoa jos nyt tärppäisi.

Tervetuloa mukaan kyfi! Käväiseppä vaihtamassa itsellesi nimimerkki niin tunnistetaan sut paremmin :wink Kaikilla ei näy testissä haamuakaan ennen kuin menkat on selvästi myöhässä eli toivoa on! Oireisiin en itse luottaisi, sillä mulla on kaikissa negakierroissa ollut kaikenmaailman oireita. Pms- oireet on pääasiassa samoja kuin alkuraskauden oireetkin, koska aiheuttajana on molemmissa keltarauhashormoni. Hcg:n aiheuttamia oireita alkaa ilmestyä yleensä vasta kun viikkoja on enemmän.

Larissa, ei ehditty hakeutua kun tarkoitus oli että juuri sen plussakierron jälkeen (eli jos ei olisi tärpännyt) oltaisiin hakeuduttu hoitoon, mutta ilmeisesti meidän ei vielä aikaan tarvitse. Kävinhän mä kuitenkin gynellä ultrassa jossa todettiin, että ainakin mulla kaikki kunnossa, mutta tuskin mieskään ihan kelvoton on kun yksi raskaus jo alkoi :D gynen mukaan ollut vain paskaa tuuria, ettei ole aiemmin tärpännyt. Yritetään nyt ainakin vielä muutama kuukausi ja katsotaan sitten miten edetään!

Misu hirveä tilanne tuollainen pimittäminen! Onneksi olet päässyt eteenpäin ja löytänyt uuden miehen!

Mamille onnea o plussasta! Ja toivotaan, että seuraava pysyy tiukemmin kiinni!

Tervetuloa muska! Pikaista plussaa :)

Minni, okei no uskon että teillä kyllä tärppää kerta sulla on kaikki kunnossa. Ja ei miehen tavarakaan ihan heikkoa voi olla, kun kerran jo tärppäsi :wink Tulkoon nyt perään heti uusi ja pysyvä plussa!

Misu, huh huh millainen tarina... mutta kaikella on ehkä tarkoituksensa ja parempi näin että sulla nyt ihana mies ja pieni tuloillaan!

Muska, näemmä nimimerkin vaihto onnistui :) Sanoit, että ikää alkaa olla, saako kysyä kuinka vanha olet?

Muoks. Murkku, tulipa tässä mieleen että onko sulle tehty aukiolo tutkimusta? Voihan se olla siitäkin kiinni, että putket vaatisi pienen rassauksen :wink Sitten kun saisit vielä taas clomit (tai letrot) oman oviksen tueksi niin plussa saattaisi napsahtaa ilman että miehen tarvitsisi vaivautua antamaan näytettä.

Muokattu viimeksi:
Murkulle halauksia.. :Heartred

Minä en oikein osaa kirjotella mitään ku tuntuu että oon valmiiksi jo niin epätoivoinen. Pelkään kaikkea mahollista. sitäkin että missataan ovis vaikka teen testejä.. ja jos ollaan ovisaikaan niin kuinka järkyttävä pettymys on jos ei tärppää.. sitä on niin pettynyt ja surullinen kun ehti kauan aikaa uskoa että saadaan vauva ja sitten onni mureni jättäen suuren tuskan ja tyhjiön sydämeen. Luulen että ensimmäinen pettymys iskee melko kovasti.. tänään kp16, ovulaatiota ei oo vielä ollut.. kovasti keho tuntuu valmistelevan kun on kipuja ollut jo useamman päivän tai siis ainaki 6 päivää.. jospa ovis ois suunnilleen viikon sisään.. se ois aika tyypillistä.

Murkku: pahoittelut <3 Lämmin halaus!

On: Missä täti on sen piti alkaa jo :( kohta me ei keritä enää hyödyntää sit on monen monta kiertoa ilman yritystä en jaksa :( :( :(

Tästä tulee niin yli 40 kierto taas eli ihan turha alkaa syömää letroi ees :(

*****! Että ärsyttäää! :(

Kp 35

Joo eipä testiä tarvii tehdä.. Kp1! :(
En taas tajuu miten voin edes innostuu kun menkat ei oo ees myöhässä? Huoh!

-Mymmelisti Yk 42/2

Takaisin