Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: 39 tulee mittariin ihan kohta just pian. Joten katsoisin ettei kovin paljoa aikaa olisi saada p.lisäystä. Tai niin että edes uskaltaisin.

Lueskelin eilen teidän kirjoituksia ja tuntuu kyllä pahalle että osa on jo vuosia yrittänyt. Se on varmasti tosi raskasta. Ja se kun joku kirjoitti exästään, jotta oli tiennyt että ei voi lisääntyä, mutta oli naisen antanut uskoa ja toivoa koko ajan sai melkein suuttumaan :mad: Ei noin voi tehä toiselle.

Meillä kans testattiin miehen simpat ja normaali oli tulos. Mutta ei meilläkään mies kovin innoissaan ollu asiasta kun ehdotin tutkimusta käytyäni itse gynellä. Meni tovi ja juteltiin asiasta uudestaan niin selvisi, että hän pelkäs että siinä touhussa etsitään syyllistä. Sanoin että kun itse menin gynelle ei mulla käynyt mielessäkään, jos jotain löytyy, että hän syyllistäsi mua siitä. Vaan ajattelin et tutkittas molemmat et nähtäis onko MEILLÄ mahdollisuuksia edes ettei tarvi joka kierto pettyä. Et sais silleen selvyyden jos niissä on jotain vikaa tiedetään asia.

Ei oo täti, niinkin sanotte, tullu vielä, nyt 29/27-30. Oireet samat edelleen. Nyt koitan malttaa ja testailla uudelleen ehkä torstaina. Sit olis jo kp 31 jos ei oo siihen mennessä alkaneet.

Taas senkin Facebook seinät täynnä " meille syntyi prinsessa, meille syntyi poika....."

Mä en jaksa :( Itellä menee tääki kierto hukkaa ku ei tule täti :( mieli on niin maassa!

Kp 36/32-34

Voi Haikaranyytti, tuo on niin tuttu tunne. Voimia täältä ❤️

Muskalle tervetulotoivotukset! :)

Gatusa on laittanut tuulemaan! Hienoa! :)

Misu, täääääh?!? Mikä moukka se sun ex!

Beislalle tsemppiä hoitoihin! Plussatuulia! :)

Pahoittelut kp1:stä. Ei se täti vaan tajuu ettei me täällä sitä kaivata kukaan. Paitsi Haikara ;) Nyt sitä plussapuhuria tänne uudelleen!

On. Mä varasin itelleni ajan gynelle. Jotain on nyt tehtävä, eihän tästä muuten tuu yhtään mitään. Minäkin täällä kitisen omista negoista vaikkei mitään 'apukeinoja' oo edes käytössä! Hyi mua! Toisaalta täällä suunnitellaan lomamatkaa aurinkoon maaliskuulle. Sais ajatuksia muualle. Ja oviskin osuis sopivasti loma-ajankohdalle... ;)

Lucky, ei auta kuin ootella et mieli täälläkin muuttuu. :) antaa sen nyt taas hetken sulatella asiaa.

Jellis, pahoittelut negasta! :(

Haikaranyytti, ootko testannut ollenkaan vielä tässä kierrossa?
Toi on tosi rankkaa toi Facebook välillä. Ite joutunut ottamaan etäisyyttä välillä siihen, ettei tulisi niin paha mieli ja sit ihan suoraan laittanut niin etten näe tiettyjen vauvaonnea hehkuttavien päivityksiä, kun ne ei aiheuttanut kuin ahdistusta.

On: vessaan tarttis lähteä ottamaan nega vastaan, ei oikein houkuttele... :(

Muurahainen kp 28, dpo 16, yk 23

Anannaa: Kiitos ku ymmärrät <3

Muurahainen: En ku sillo ultras ei ollu johtofollia ja ja suurin joku oli 11mm ja kaiken lisäks ovis jos ees oli en tikuttanu oli joulun jollo oltiin miehenkaa eri paikoissa että vasta uudenvuoden jälkee heilu peitto :D

Voi haikaranyytti tsemppiä!Sinuna kyllä testailin myös vaikka mahdollisuudet olisivatkin olleet huonot :) Ja ymmärrän kyllä hyvin,itse kun esikoista yritettiin niin tuntui pahalta välillä nähdä raskaanaolevia ja ärsytti suunnattomasti kun yksi valitti kaikista kivuista ym.kun sentään oli raskaana!
Ja anteeksi kun tukin tänne vaikka tänne en vielä kuulu! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1452581894.427128.jpg

Eipä yllättänyt. Luget lopetan tänään ja sitten nokka kohti uusia pettymyksiä. Tää on kyllä niin perseestä, et olla ja voi! :(

Muurahainen dpo 16, yk 23

Huomenta tytöt ja tervetuloa uusille!
Meillä onkin "iloinen joukko" kierron alussa - no päästäänpä ovista yhdessä odottelemaan.
Omien asioiden pohdintaa: Mä aloitin sen homeopaattisen pulsatillan uudelleen, jos sais pidettyä kierron vähän pitempänä. Olen pitänyt taukoa noista jonkin aikaa. Mutta kokeillaan. Tänään akupunktio ja huomenna PiPaNan suosittelema Kehoterapia.
Tiedän, että muut ette ole paljon testailleet FSH:ta, mutta mähän sain oudon tuloksen testistä kp 3, ja huono kiertohan siitä tulikin. Testiviiva oli puolet normaalia kapeampi, mutta yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eli tumma testiviiva ennusti kierron oikein, ei hyvä.
Mutta uutta päin. Itsellä on sellainen jäähyväisfiilis. Eilen mentiin koirien kanssa tuolla lumihangessa että mä juoksin ja mies ajoi Jopolla. Ajattelin, että jos taas aloittelis aktiivisemmin juoksuharrastusta. Ei näytä rauhallisesti ottaminen auttavan asiaamme. Olis hyvä saada säännöllisesti endorfiineja niin kestää pää huonompiakin päiviä.
Katjusha kp 2 / 23-30

Kiitti pahoitteluista, eipä tässä mitään. Tää on niin tuttua jo. Jalat olisi varmaan alta lähtenyt jos plussan olisin saanut...

Tuli muuten sellainen mieleen, että tästä lähtien taidan lopettaa liuskojen tekemisen, mulle ne näköjään antaa vaan turhaa toivoa, oli se merkki sit mikä tahansa. :(
Tai sit tilaan seuraavaan kiertoon vielä niitä wondfon testejä, jos ne olis luotettavia...

Sä oot kyllä Katjusha uskomattoman vahva nainen ja teillä kuulostaa olevan mielettömän vahva parisuhde! :Heartred

Toivottavasti saat kehoterapiasta hyviä tuntemuksia ja se auttaisi teitä saamaan oman tuhisevaaa nyytin! Vinkkinä käyntiin voin sanoa että älä pelkää niitä tuntemuksia joita kehossa hoidon aikana tulee esiin! Mä aluksi yritin pyristellä tunteita vastaan kunnes huomasin, ettei se ole mahdollista! Ja se vasta oli helpottavaa! Käyhän kertomassa kokemuksia hoidon jälkeen jos haluat. Itse en hirveän tarkasti halunnut muille kuin miehelle hoidossa tapahtuvista asioista kertoa kun koin ne niin henkilökohtaiseksi!

PiPaNat, joo en pelkää. Meillä käsitellään mieheni ja ystävien kanssa syvällisiä asioita paljonkin. Pitkä pitkä polku on tuonut myös paljon rikkautta ja ymmärrystä elämästä ja ihmisyydestä. Kiitos siitä ja kaikesta tulevasta!

Muurahainen: Huomaahan susta että sua sattuu <3 voi kun me plussatais pian pitkään yrittäneet :)

Mä olin eilen kotona ku oli ni omituisen väsy olo ja oksetti, tänää vähän parempi. Mutta en tiiä mitä tää väsymys oikein on ei pysy silmät auki ja oon kauhia kalpea :o

Tee nyt vain se testi haikaranyytti! :) Tietenkin kirpaisee jos on nega mutta voi suurella todennäköisyydellä olla myös positiivinen tulos :)

Murkku suuret pahoittelut :( tuossa ei ole tulkinnanvaraa :(

Haikara jospa testaisit ;) Naisen kroppa on niin erikoinen, että ei tiedä millon tapahtuu mitäkin ;)
Ja tuttua tuo fb hehkutus. En tajua, uutenavuotena joka toinen suunnilleen ilmotti raskaudestaan siellä ja itse olin juuri vuotanut omani ulos -.- edelleen niin epäreilua :( jospa meille kaikille vielä joskus jotain kautta se pieni käärö tulisi <3

On. Pientä muniskipua havaittavissa. Pysyn pessimistinä loppuun saakka niin en pety ihan niin pahasti :D Joku ääni kuitenkin sanoo, että voisi jopa tärpätä. Piina siis jatkuu!

Dpo 6 kp 29

Samaa mieltä kun muut, testaa vaan haikara :)

Murkku, pahoittelut <3 Suuren suuret. Olisin todella toivonu sulle ylläriä!! Harmi kun miehes ei lämpee enempää tutkimuksille... Ehkä vielä jonain päivänä. <3

PikkuMinksille ja Mymmelistille kanssa pahoittelut <3 Ikävä täti!!!

Haikaranyytti, mulle tuli semmonen mieleen että jos sun miehes ei katso tarpeelliseks tulla oviksen aikaan sun luo kylään ni ota sinä päivän parin loma ja tuu kotona käymään. Kai sekin onnistuu?

Junibea, voimia sinnekin! <3 Varmasti rankkaa toipua pettymyksestä...

Ja tervetuloa uusille! Meinas unohtua. :) Pikaista plussa kaikille! ++++++++++++++++++

Katjusha, ehkä se juoksu ois hyvä idea, jos kerran tykkäät siitä paljon. Sais lisää nautintoa elämään ja vois seurata kehitystä. Voimia sinulle!! Ja plussa! Pysyvä!

Minnille peukut pystyssä!! :)

Iiiiiiso plussapuhuri koko porukalle!! +++++++++++++++++++++++

Takaisin