Voi ei Minni, olen niin pahoillani.

En usko että magneettikuvaus oli syynä. Totta kai sitä miettii olisiko voinut tehdä jotain toisin mutta niin kuin diabolicat sanoi, alkuraskauden keskenmenot ovat valitettavan yleisiä eikä niille yleensä ole varsinaista syytä, mihin olisi itse voinut vaikuttaa.
Larissa pahoittelut menkkakivuista. Saisivat kyllä selvittää, kamalalta kuulostaa. Hyvä että saitte jo noin pian ajan simppanäytteelle.
Mulla on epävarmaa tuleeko ovis luomuna vai ei. Letroilla lähdettiin annoksella 1tbl kp 2-6 ja tuo annos on ollut hyvä. Kai se kaksosriski voi periaatteessa kasvaa jos annos on liian iso, mutta seurantaultria pitäisi olla tarpeeksi (ainakin kaksi) että varmistetaan annoksen sopivuus. Mulla oli kahdessa ekassa ultrassa vain yksi folli ja kolmannessa kaksi.
Mun vaimolla on muuten myös niin pahat menkkakivut että joutuu yleensä jäämään yhtenä päivänä pois töistä. Ei ole todettu endoa. Litalginia määrättiin joskus mutta kuulemma ei auttanut. Nyt syö toista vahvempaa lääkettä. Vaimon mukaan riippuu paljon lääkäristä, mitä suostuu määräämään. Välillä saa tapella lääkkeistä vaikka testattu on jo että lievemmät ei auta.
lumihiutale höh siirtyneelle ajalle, mutta hyvä että uusi aika on pian.
hileinen voi ei, pahoittelut endodiagnoosista.

Toivottavasti saisit leikkausajan pian, tosin ei aina pahakaan endo estä raskautumista.
Tosi ikävää kun joulu osuu just oviksen aikaan ettekä pääse inssiin. Mutta eikö se ollut juuri teillä kun simppanäyte oli parantunut hurjasti? Ehkä teillä on mahis luomuplussaan.
Hyviä unia ootte nähneet siellä.
Mami onnea ovisplussasta! :)
Silv ihanan pitkällä olet jo, kiva kuulla susta. :)
Niksu tervetuloa ja pikaista tärppiä! :)
Jellis, toivottavasti letrot tuo teille plussan.
Maggie onnea hienosta digituloksesta, noin sitä pitää!
muurahainen voi ei, pahoittelut tuhrusta.
Haya tsemppiä oviksen metsästykseen! :)