Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Röyhkeästi tuun napailemaan: menkat wtf. Aamun jälkeen ei oo tullut enää verta, ja krampit loistaa poissaolollaan :o En ole viime yön jälkeen ottanut panadolia! Mitä hittoo, kroppa? Onko jollain letrot tehty tätä? Jos tää tosissaan jää tähän tämä vuotelu, pakko kai testi uhrata. Ei nimittäin ole mulle yhtään tyypillistä touhua tää, endokivut ja kaikki yleensä :o

Hileinen dpo 12 / kp 1

Hileinen, etkö siis oo vielä ollenkaan tässä kierrossa testannut?? Äkkiä liruttamaan tikkuun! ++++++

Maggie, en oo! Kun se tuhru alkoi dpo 10 ni revin jo tän kierron pelipöksyt siihen paikkaan :D Katotaan nyt mihin tää tästä kehittyy.

Minnille suunnattomat pahoittelut keskenmenosta. Pitkästä aikaa luin tätä ketjua (kirjoittelen ja seuraan aktiivisemmin tuota keskenmenon kokeneiden salaista palstaa) ja iloitsin kun tänne oli tullut niin paljon plussia. Tule ihmeessä juttelemaan sinne km ryhmään, siellä paljon naisia erilaisten taustojen ja kokemusten kera. Iso halaus :Heartred

Maggie (vanha kiertokamuni :)) onnea plussasta ja hienosta digin tuloksesta.
Ja nenna myös, ihan huippua kun plussasitte!

Ja pikainen päivitys omiin kuvioihin:
Kävin viime viikon torstaina naistenpolilla uuden lekurin juttusilla. Nyt on siis kokeiltu clomeja ja letroja ja aikaan on saatu yks keskenmeno. Oli tosi mukavan oloinen lääkäri ja ehdotti meille ivf hoitoa. Kerto tosi hyvin hoidon kulusta yms. Halus nähä mut vielä tän viikon maanantaina uudestaan ku kp10 ei näkynyt vielä mitään johtofollia. Letroja oon siis syönyt tässäkin kierrossa. No eilen oli sitte 20mm folli oikealla puolella, mikä on tietenkin hyvä juttu. Hämmentävää on se että lääkärin pyynnöstä testasin eka kertaa ovista ja kaikki tekemäni 6testiä ovat olleet vitivalkoisia, siis kontrolliviiva tulee normisti näkyviin muttei minkäänlaista toista viivaa... Teen vielä parin päivän ajan noita testejä, mutta mitähän tämäkin nyt sitten tarkoittaa? Jos (kun) tämäkään kierto ei tuo toivottua tulosta niin vuodenvaihteen jälkeen meille lähtee ouluun lähete ivf hoitoon joka toteutunee jossain vaiheessa keväällä.

Lucky, eilen lopetin. Katsotaan koska tässä sitä plussaa...

Maggie, onnea hienosta digituloksesta!

Hileinen, pahoittelut kp1:stä, veikkaan et perässä tullaan... :(

Larissa, ei ole clomeja eikä letroja käytössä näillä ohjeilla mennään vielä muistaakseni 3kk ja sitten kokeillaan clomeja lisänä. Letroistahan se lääkäri ei ollut kuullutkaan.

Minni, olen niin pahoillani!!!!! :( :( :( voimia sinne!!! Ja todellakin saat herkutella nyt jouluna, hitto jos se aatto menis päivystyksessä, niin otat sinne noi graavit sun muut evääksi mukaan! Ihanaa huomata teksteistäsi, että tsemppaat hyvin itseäsi!
Mulle sanottiin silloin mun km:n jälkeen, että pysyvä plussa tulee herkemmin ja aika nopeastikkin, kun kroppa on jo valmistautunut raskautumiseen, toivottavasti näin myös sinulla.

Pikkuminskille voimia sinne!! Onpa paska juttu toi kouluhomma!!! :( etkö voi saada mitenkään anteeksi exän aiheuttamia velkoja? Eikö joskus tälläisiä päätöksiä ole tehty?

On: ei se täti tullutkaan vielä, tuhrukin hävisi. Sunnuntaina tosiaan luget lopetin... No eiköhän se huomenna sieltä tule...

Muurahainen kp 34, dpo 17, yk 22

Lucky, eilen lopetin. Katsotaan koska tässä sitä plussaa...

Maggie, onnea hienosta digituloksesta!

Hileinen, pahoittelut kp1:stä, veikkaan et perässä tullaan... :(

Larissa, ei ole clomeja eikä letroja käytössä näillä ohjeilla mennään vielä muistaakseni 3kk ja sitten kokeillaan clomeja lisänä. Letroistahan se lääkäri ei ollut kuullutkaan.

Minni, olen niin pahoillani!!!!! :( :( :( voimia sinne!!! Ja todellakin saat herkutella nyt jouluna, hitto jos se aatto menis päivystyksessä, niin otat sinne noi graavit sun muut evääksi mukaan! Ihanaa huomata teksteistäsi, että tsemppaat hyvin itseäsi!
Mulle sanottiin silloin mun km:n jälkeen, että pysyvä plussa tulee herkemmin ja aika nopeastikkin, kun kroppa on jo valmistautunut raskautumiseen, toivottavasti näin myös sinulla.

Pikkuminskille voimia sinne!! Onpa paska juttu toi kouluhomma!!! :( etkö voi saada mitenkään anteeksi exän aiheuttamia velkoja? Eikö joskus tälläisiä päätöksiä ole tehty?

On: ei se täti tullutkaan vielä, tuhrukin hävisi. Sunnuntaina tosiaan luget lopetin... No eiköhän se huomenna sieltä tule...

Muurahainen kp 34, dpo 17, yk 22

Junttura, mukava kuulla siusta taas! :) mahtavaa jos oli noin hyvä lääkäri teillä! Ehkä siulla on vaan huonot ovistestit, huono erä tms? Plussatuulia! :)

Minski, niissä tossuissa oli kyllä todellinen rakkaustaika❤ eikai sitä nyt muuten ihminen lääketiedettä uhmaten plussaisi ;)
Tsemppiä, siuta on nyt kyllä koeteltu ja paljon!❤

Kiitos hirveästi kaikille <3 ootte yksi iso syy, keiden takia jaksan eteenpäin!

Murkku pienemmät mahdollisuudet onneksi nyt joutua jouluna päivystykseen kun vuoto alkoi jo tänään! Mutta sen varmaan tekisin :D vetäisin siellä juustolautasia! Toivotaan, josko heti tärppäisi uudelleen!
Pahoittelut negasta! :(

Hile nyt testiä! :P

Minski yritän parhaani :)

Kivut pahenee, vuoto ei :/ Toivon, että yöllä saisi nukuttua!

Tässä mietin muitakin positiivisia asioita, päästään miehen kanssa reissuun talvilomalla, jonne ei oltaisi lähdetty jos olisin raskaana! :) Ja sitten tämä lähensi meitä miehen kanssa hurjasti!

Murkku kai niitä jotkut saakin anteeksi, mutta mun kohdalle osuneet virkamiehet tuumaa aina vaan "ei ole tarpeeksi näyttöä", "nosta syyte"... Kun syytteitä en voi nostaa tai se hullu tappaa mun perheen, mutta silti "ei ole näyttöä" :S

Minski, aivan käsittämätöntä ett suomessa voi olla tollanen ahdinko!

Minni, suuren suuret pahoittelut! :( Mutta niinkuin itsekin sanoit niin nyt ainakin tiedät että raskaus on mahdollinen. :)
Itseä ainakin km:n jälkeen helpotti ajatella niin, ettei vauva olisi ollut elinkelpoinen ja että oli parempi näin kuin niin, että olisi vaikkapa itse joutunut tekemään päätöksen (jos ultrissa olisi selvinnyt joku paha vika).
Tsemppiä ja toivotaan pikaista uutta ja pysyvää plussaa ❤️

Pikkuminski, no voi paska!!! :( :( no eipä ne tuollakaan paljoa ajattele... Ehkä parempi suojella omaa perhettään kuin nostaa syytettä, mut luulis nyt niiden tuolla tajuavan ton mikä uhkatilanne siitä syytteen nostosta syntyisi... :( lottovoittoa odotellessa...

Womanlogista sen verran, että osaisiko joku sanoa, saako sinne lisättyä oman lääkkeen nimellä, eli saako sitä nimetöntä lääkettä muokattua? Olis kiva että saisin metforemin ja lugen merkattua milloin olen ottanut ne.

Maggie, kohdunulkoisen yhtenä tunnuspiirteenä on hartiapistos.. Toivottavasti pieni on oikeessa paikassa.

Minski, ihan perseestä tommonen! Ihan älytöntä joutua eksän velkoja maksamaan ja pelkäämään perheen puolesta..

Hileinen, testiä!!

Murkku pahoittelut negasta :(

On. Ovistesti aamupäivällä melkein plussa, testaan vielä huomenna jos tulis vahvempi. Olo on edelleen epätavallisen normaali, ei mitään nippailuja tms, vaikka ovis on varmaan huomenna/ylihuomenna.. Vähän varmuuden vuoks testasin kuppikikkaa jo tänään :p
Kp15/28

Womanlogista sen verran, että osaisiko joku sanoa, saako sinne lisättyä oman lääkkeen nimellä, eli saako sitä nimetöntä lääkettä muokattua? Olis kiva että saisin metforemin ja lugen merkattua milloin olen ottanut ne.
Ei saa pillerin nimeä muutettua mut kirjoita siihen päivämäärän alla olevaan "lisää merkintä" kohtaan :)

Takaisin