Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, otan osaa. :Heartbigred Auttaako sua yhtään ajatus siitä, että 10-15 % kaikista raskauksista menee kesken ennen rv 12 ja että sikiö ei ollut elinkelpoinen, jos se kerran meni kesken? Mitään et olisi voinut tehdä toisin muuttaaksesi lopputulosta?

Muokattu viimeksi:
Voi ei minni :( pahoittelut! Toivottavasti kroppa nyt tietää mitä pitää tehdä ja heti seuraavasta kierrosta pysyvä plussa!

Oon ihan shokissa yksin kotona enkä tiedä mitä pitää tehdä. Täti sano vaan että joo odota viikko jos alkaa vuotaan ja mee päivystyksee jos kivut on kamalat! Eli paskimmalla säkällä istun jouluna päivystyksessä :' ( Vittu oon vihanen ja aloin tietty miettiin oliko aiheuttaja se viikkositten otettu magneettikuvaus :(

Isot pahoittelut Minni :( tämä on niin väärin, että onni otetaan teiltä näin pian pois :( paljon voimia <3 mutta toivo on uudesta plussasta vaikka heti seuraavasta kierrosta, sehän on km:n jälkeen hyvin yleistä. Mutta ihan hirveää joutua odottelemaan vuotoa :'(

En jaksa uskoa, että magneettikuvaus olisi voinut tätä aiheuttaa! Ei keskenmenon tuleminen ole juurikaan meidän käsissä eli ei siihen paljoa voi vaikutaa suuntaan tai toiseen.

Minni, en usko että magneettikuvasta on ollut haittaa. Toivottavasti vuoto alkais nyt nopsaan.. Jos eilen hcg ollut 28, niin to-pe olis alle 5 ja vuodon luulis alkavan. Ikäväähän tämmönen on, mut minkä sille mahtaa. Jos lohduttaa niin todennäkösesti alkio on ollut viallinen ja siksi meni kesken. Mutta ainakin tiedät että voit raskautua!

Mannikka jep jos se alkaa laskemaan. En saanut lähetettä mihkään jatkoverikokeisiin edes. Enkä tajunnut siinä shokissa edes pyytää.
Miksi se viiteraja on 18--> viikolla 5 jos tämä on jo selvä peli? En edes tiedä onko se laskussa.

Minni, oon pahoillani, tää on niin väärin! :'( varmaan on vaan ollut heikko yksilö jonka luonto karsi pois alkumetreillä. Toivottavasti vuoto alkaa pian niin pääset piinasta. Ja niinkun jo puhuttiin, niin on kovin yleistä km jälkeen raskautua heti uudelleen, ja nyt ainakin tiedät voivasti raskautua! Tsemppiä!❤

Gatusa, onko siellä tunisiassa yleisesti joulupipareita? Tai siis mietin vaan ett mitähän ukkos sukulaiset suomalaisista joulupipareista tykkäis, jos siellä ei pipareita ole :D

Minni, Totta.. Voithan vielä soittaa ja kysyä et pitäskö kontrolloida. Sanoitko että kotitesti on haalennut? Voithan tehä vielä testin, tänään pitäis olla jo melkolailla nega jos hcg on laskenu normisti ni ois 14..

Minni oota vaikka torstaihin ja jos vuoto ei ala niin pyydä tarkistusverikoe, jotta saa tietää onko arvo laskussa. Viitearvon alaraja on tosiaan toi 18, eli sun arvo voi olla normaali riippuen kiinnittämisajankohdasta ja miten hitaasti/nopeasti hcg tuplaantuu.

Muoks. Komppaan Mannikkaa eli voithan toki tehdä testin kotona ja katsoa mihin suuntaan se on mennyt,

Mannikka en tänään halunnut tehä testiä kun tiesin saavani ton tarkan tuloksen. Huomenna voisin testata noilla paskatesteillä joita kaapissa on.

Haikara sen kerron, että vaikka pitäisi olla "iloinen" että pystyy raskautumaan niin tällähetkellä tämä tuntuu niin paskalta, että ei mitään rajaa. Menkat on niin pieni pettymys itellä verrattuna tähän kun joutuu odottelemaan koska alkio valuu pytystä alas. Pelkään saakelisti sitä mahdollista kipua ja vuodon määrää.

Kiitos kaikille pahoitteluista <3 Jatkan yrittämistä sitten teidän kanssa ensivuoden puolella, meinaan luovuttamaan en rupea ennenkun sydänkäyrä on suora!

Muoks. Senni mikä sinulla on tilanne? Runsastuiko vuoto?

Voi Minni!!! Olen todella pahoillani :(
28 kuulostaa kyllä alhaiselta, eikös sulla ollut jo pitkät dpot?
Muistan kun hoitaja ei helmikuussa hehkuttanut mun 108IU/ml 18 dpo ja keskenhän se meni sitten.
Hajonta on taulukoissa varmaan siksikin niin iso, että oviksen ajankohtakaan ei aina ole 100% varma plus kiinnittymispäivän erot päälle.

Takaisin