Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikku tauko oli täältä, kaikki luin läpi, mitään ei jäänyt mieleen...

Joten voimia yleisesti kaikille toivottelen. <3

On: luget aiheuttaa näköjään mulle tuhrun, eilen alkoi, tänään laitoin jo siteen pöksyyn. Eiköhän täti tänne tänään kurvaa...

Muurahainen kp 34, dpo 17, yk 22

Kiitos kauniista sanoista <3

Niin vain kuitenkin täti kurvasi yöllä tänne.. yk 16. Ensimmäinen inssi tulokseton. Olishan se nyt ollu liikaa vaadittu se onnistuminen :( Alan olla melko väsynyt tähän touhuun. Ja koska joulu, on tää väkisin taukokierto :(

Hileinen kp 1/28 yk 16

Murkku : joko lopetit eilen luget... sehän on ihan yksilöllistä miten menkat alkaa lugen lopetuksen jälkeen. Onneksi ei kierto venynyt pitkäksi. Pahoittelut menkoista. Nyt sit murkku ens kiertoon plussa!!!

Hileinen : pahoittelut menkoista ja tauko kierrosta. Tyhmiä nää joulut ym. Ku sotkee aikatauluja niin pahasti mut koittaa nyt peittoja heilutella. Josko sieltä ylläri plussa voisikin tulla. Eihän sitä koskaan tiedä.

Hileinen, pahoittelut :( jos näin käy, että ei plussaa tähän tullut.
Mä istun labran oven takana, jos sais sitä verta antaa testejä varten... Huoh.
Haikara, kyllä siihen välillä on hermot niin mennyt että ollaan luovutettu - mutta sitten vuoden päästä on ollut taas voimia jatkaa yrittämistä. Ei tätä ikuisesti jaksa, sehän on selvä.

lucky, älä huoli, et sie siitä ummetuksesta ihan heti eroon pääsee ja nenna vai minni valitti ilmavaivoista, niiden kans sama homma. :D Täällä niitä on edelleen. Ja menkkajomojaki vielä satunnaisesti, ensimmäiset kaks viikkoahan mie ravasin vessassa ko olin ihan varma, että ne alko.

mh- 17+5

Lumihiutale, voiko oikeesti sovitun ajan perua koska pitää tehdä turvapaikanhakijoiden tarkastuksia!? Toi on jo kyllä ilkeetä! MURR!!! Onneksi kumminkin lupas sen uuden ajan tälle viikolle! :)
Mymmelisti kp 3/30 yk 41/1

No täällä ainakin jakoivat tupla-aikoja, eli kahdelle ultrattavalle samat ajat. Mä sitä kirosinkin, koska olin töissä 50 km päässä ja stressasin ihan hirveesti sitä ku jouduttiin ihan turhan päiten istumaan siellä vaikka kuinka kauan niiden tupla-aikojen takia odottamassa ultrausta.

Tuun vaan väliin huutelemaan:

Mulla alkukierron arvot:
FSH 6.3, LH 5.3 ja TSH 1.73. Prolaktiini 93. Ja oli ovulaatio tossa(kin) kierrossa

Pahoittelut tuhrusta Murkku! :( Ikävä ylläri kun oli niitä haamulaisiakin testeissä... Ei auta kuin uuteen kiertoon jos ei tuo plussaksi muutu! Plussatuulia ++++++

Hileinen, pahoittelit uuteen kiertoon joutumisesta. :'( Tosi harmi ettei tepsinyt ekalla. Yritä jouluna saada muuta ajateltavaa ja talletelkaa ahkerasti. Jospa olis jotain uudenvuoden taikaa!

On. Täällä kirvely hävis eilisen aikana kun se lactal balance oli tullu ulos kokonaan. Ihan hirvee reaktio siihen! Oli ehkä huono hetki käyttää sitä tai sit se ei sovi mulle. Mutta! Kutinakin tais lähtee siinä samalla! Että ehkä se jotenkin auttoi vaikka kidutti samalla.

Kävin äsken antamassa sitä hiivaa varten näytteen ja sit pissanäytteen ni jouduin siel terkkarilla lisäks omiin purkkeihin liruttamaan, että sain omatkin tikut kastettua. :) Tein sen digin! Kamalan kauan se ruksutteli.

Kuvassa ylinnä on se mun eilisen illan pc. Seuraava on saman näköinen, mutta Wondfon One step. Oiskohan kuitenkin samaa kamaa kun ihan saman näköinen? Ne pregcheckit loppu ni en voinu enää sellasta tehdä. Ja toi one step ei värjäytyny jotenki tasaisesti vaan tollee raitamaisesti. Ei kyllä oo yhtään vahvempi ku edellinen. Ja noi vähän musta fuskaa ku vanhat testit haalistuu kuivuessaan ni ei pysty ihan aidosti vertaamaan.

No tässä se nyt ois:
WP_20151215_001.jpg

Maggie kp 37 dpo 14

Tsekkasin netistä, mikä multa testi siis otetaan. Tämä on siis oman klinikan (227€), mutta Huslabin analysoima setti.
Viikon päästä saan tulokset, katsotaan sitten.
ImageUploadedByVau Foorumi1450161159.889770.jpg

Katjusha 8 dpo

Hile pahoittelut kp 1:(

Maggie onnea digistä!!

Jotenkin sain nukuttua mut ihan kamala olo tämän epätietosuuden takia!! Hikoiluttaa, sydän hakkaa kokoajan tuhatta ja sataa, kylmänhiki :(( tuloksia vieläkään omassakannassa! Alan kohta soitteleen terkkariin vaikka en tiedä mistä sieltä ne voisi saada! Huoh! Mun mieli on niin maassa että en tiedä mitä tekisi :' (

Voi Minni! Otan osaa. Se puristuksen tunne rinnassa on varmasti valtava! Voisitkohan päästä puhumaan jonnekin, kasvokkaista vertaistukea? Suuri halaus <3 <3 <3 <3

Maggie vielä on epävarmaa mihin tämä viä kun en saa niitä tuloksia. Vieläkään ei tosiaan ole vuotoa eikä kipuja. Päinvastoin tissikipukin on laantunut joten en tiedä mitä sekin merkitsee. En halua odottaa yhtään! Haluan tietää onko kaikki ok ja jos ei niin haluan tämän pikapikaa pois päiväjärjestyksestä varsinkin näin ennen joulua! :( ahdistaa! Ahdistaa niin paljon että ei henkeä saa! Sori kun mennyt ihan napailuks mutta kunhan saan selvyyden ja luultavasti sen pahimman vastauksen niin foorumi saa jäädä joksikin aikaa..

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut menkoista Hileinen :( ja joulu kyllä ärsyttävästi sotkee näitä juttuja :(

Viipsukka, täällä on myös 1,5 vuotta täynnä ja en olisi silloin alussa uskonut että lapsettomuuspolille päädytään :(

Murkulle pahoittelut tuhrusta :( mutta tolla dpo:lla se voi johtua ihan siitäkin että menkat yrittää alkaa lugeista huolimatta. Onko teillä nyt jatkoon tulossa mitään hoitoja? Onko sulla clomit tai letrot käytössä?

Maggie, onnea digin tuloksesta! :) ehkä mieskin nyt uskoo ;)

Katjusha, mielenkiintoista! Tuu sitten kertomaan ton kokeen tulokset ja että mitä toi kaikki tarkoittaa!

Minni, iso halaus sinne <3 joko sait soitettua terkkaan? Mulla on sormet ja varpaat ristissä että arvo on hyvä! Ja muista kysyä seurantakoetta!

Larissa en vielä kun en tiedä mihin numeroon soittaa... Soitan varmaan sinne neuvolan puolelle 11 kun soittoaika alkaa. Se teki sen lähetteenkin niin veikkaan, että se ehkä osaa sanoakkin jotain siihen.

Minni, varmaan voit heti soittaa omahoitajalle! Onko teillä päin sellaista systeemiä? Meillä omahoitajan soittoaika alkaa heti aamusta ja hän voi kertoa labratulokset ja varata uuden labran.

Ei mitään hajua omahoitajasta! Käytän niin harvoin omaa terkkaria että mistä sen saa tietää kuka on omahoitaja? En ole tainnut siellä edes ikinä käydä lääkärillä :D

Toivotaan että Minni saa pian tulokset!

Mä en hirveen tarkkaan ehdi lukemaan tässä muiden viestejä, joten pahoittelen jos jotain jää välistä.

Mä varasin itelleni tälle viikkoa akupunktion ja tajusin just että mun jouluaatonaattoon varattu jäsenkorjaus on oletettuna ovulaatiopäivänä...:) Nyt toivotaan ettei mun isä tuu meille jo silloin että ehditään niitä talletuksia tekemään... tänä aamuna isäntä ei jaksanu ku on vähän flunssanen. Vaikka hän on tyyliin ei pussaa julkisella paikalla ni huomaa että hänkin haluaa kuitenkin sen vauvan, koska unohti aamulla ottaa vitamiinit ja pyysi mua tuomaan ne töihin. Ilman vauvaprojektia hän ei edes suostuis niitä syömään. Ja tosiaan tulee sinne polille aina ku pitää (paitsi ekalla kerralla ei tullu ku ei vielä tiedetty että hänessä on isompi vika).

Niin ja mulla siis tulee kiinnittymisvuotoa, eli kaikki tuhru mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen ei ole pahasta. Tosin ennen esikoista mulle tuli kolme kertaa oletettua kiinnittymisvuotoa, mutta ei yhtään plussaa. Nyt on vissiin kaks kertaa tullu oletettua kiinnittymisvuotoa. Oletan sen siis kiinnittymisvuodoksi, koska mulle ei normaalisti tule välivuotoja. Myös esikoisesta tuli kiinnittymisvuotoa, mutta luulin niitä varhaiseksi menkkojenaluksi. Olin tosiaan just alottanu kilpirauhaslääkityksen (1-2 pv ennen ovulaatiota) joten ajattelin että se sekoittaa kiertoa. Vuoto oli kuitenkin niin vähäistä, ettei niitä voinut sekoittaa menkkoihin eli ihmettelin miks se loppui ja kuljin viikon pikkuhousunsuojien kanssa ku odottelin että nyt ne alkoi, missä se loppu on?? Tosiaan raskaus ei käynyt pienessä mielessänikään, kun olimme jo lopettaneet yrityksen, kunnes saadaan kilpirauhaslääkitys tasapainoon.

Ja tosiaan myös mieli voi tehdä fyysisiä kepposia. Sekä edellisessä yrityksessä että nyt tänä syksynä mulla on ollut useamman viikon jakso, että mun tekee pahaa käytännössä koko ajan. Olin ajatellut sitä raskauspahoinvoinniksi, mutta ei plussaa eikä verikokeissa näkynyt mitään selitystä asialla. Meni itsekseen ohi. Samaten ennen esikoista mulla oli kerrankin menkat noin viikon myöhässä. Ei plussaa. Yleensä mulla on kohtuullisen säännöllinen kierto.

Muokattu viimeksi:
huomenta ihanat.

minni jaksamista, tiedän tuon tunteen todella hyvin, inshaAllah tulee hyviä uutisia kuitenkin sulle.

tervetuloa uudet tänne minunkin puolestani :)

hileinen pahoittelut menkoista inshaAllah seuraaval kerral tärppää ja pysyy mukana laskettuun asti :)

täällä eilen illal vihdoin päänsärky poissa alhamdulillah. ukko alotti nyt sit bisneksen tänään ja saas nähä miten menee ku sen veli tunki siihen kans. tyttö on aivan ihana täällä höpöttelee ja salistaa jne. tänää pitäs leipoa croissantteja taas ukolle ku se tykkää mut mun tekis mieli leipoa pipareitaki APUA!!! ne ns joulupiparit ku on niin ihanan makusia sit vois tehä vaikka piparkakkutalonki. oman bisneksen saan ny unohtaa. ukolle tänää selitin et muistakko milt sust tuntu suomes ku olit ilman työtä... no arvaa miltä musta tuntuu ku oon ollu koht 4v ilman työtä. kohta pitäs lähtä vaunulenkille tytön kans ja sit alkaa leipoon, pitää kattoa viel ohje piparkakkutaikinaanki tänäää inshaAllah ja sanoa ukolle et haluun ostaa muutaman raaka-aineen joka puuttuu.

Kesken mennyt sano terkka. Tulos oli 28 ja sanoi, että pitäis olla paljon korkeempi. Nyt vaan sitten odotellaan, koska alkaa vuotaan :' ( tää on niin väärin!!!

Takaisin