Toivotaan että Minni saa pian tulokset!
Mä en hirveen tarkkaan ehdi lukemaan tässä muiden viestejä, joten pahoittelen jos jotain jää välistä.
Mä varasin itelleni tälle viikkoa akupunktion ja tajusin just että mun jouluaatonaattoon varattu jäsenkorjaus on oletettuna ovulaatiopäivänä...:) Nyt toivotaan ettei mun isä tuu meille jo silloin että ehditään niitä talletuksia tekemään... tänä aamuna isäntä ei jaksanu ku on vähän flunssanen. Vaikka hän on tyyliin ei pussaa julkisella paikalla ni huomaa että hänkin haluaa kuitenkin sen vauvan, koska unohti aamulla ottaa vitamiinit ja pyysi mua tuomaan ne töihin. Ilman vauvaprojektia hän ei edes suostuis niitä syömään. Ja tosiaan tulee sinne polille aina ku pitää (paitsi ekalla kerralla ei tullu ku ei vielä tiedetty että hänessä on isompi vika).
Niin ja mulla siis tulee kiinnittymisvuotoa, eli kaikki tuhru mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen ei ole pahasta. Tosin ennen esikoista mulle tuli kolme kertaa oletettua kiinnittymisvuotoa, mutta ei yhtään plussaa. Nyt on vissiin kaks kertaa tullu oletettua kiinnittymisvuotoa. Oletan sen siis kiinnittymisvuodoksi, koska mulle ei normaalisti tule välivuotoja. Myös esikoisesta tuli kiinnittymisvuotoa, mutta luulin niitä varhaiseksi menkkojenaluksi. Olin tosiaan just alottanu kilpirauhaslääkityksen (1-2 pv ennen ovulaatiota) joten ajattelin että se sekoittaa kiertoa. Vuoto oli kuitenkin niin vähäistä, ettei niitä voinut sekoittaa menkkoihin eli ihmettelin miks se loppui ja kuljin viikon pikkuhousunsuojien kanssa ku odottelin että nyt ne alkoi, missä se loppu on?? Tosiaan raskaus ei käynyt pienessä mielessänikään, kun olimme jo lopettaneet yrityksen, kunnes saadaan kilpirauhaslääkitys tasapainoon.
Ja tosiaan myös mieli voi tehdä fyysisiä kepposia. Sekä edellisessä yrityksessä että nyt tänä syksynä mulla on ollut useamman viikon jakso, että mun tekee pahaa käytännössä koko ajan. Olin ajatellut sitä raskauspahoinvoinniksi, mutta ei plussaa eikä verikokeissa näkynyt mitään selitystä asialla. Meni itsekseen ohi. Samaten ennen esikoista mulla oli kerrankin menkat noin viikon myöhässä. Ei plussaa. Yleensä mulla on kohtuullisen säännöllinen kierto.