Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara, mä pääsen nyt tällä viikolla verikokeisiin ja multa mitataan noi samat ku sulta, kiva päästä vertaamaan. Veikkaan että samassa suhteessa on mullakin. Toivottavasti nyt lääkäri ymmärtäis miten sua kuuluu hoitaa :)

Kuka Larissako kyseli että letroissa sama kaksosriski ku clomeissa? Mulle lääkäri sanoi että kaksosriskiä ei käytännössä ole, tai ainakaan sen enempää ku luonnostaan. Tiedä sitte ..

On. Täällä verta näkyvissä, huominen on varmaan virallisesti kp1. Eli tällä viikolla pääsen verikokeeseen ja alotan letrot. Ja alotan pahiksena vaikka pyhät sotkisi ultraan pääsyn. Ehtiihän noita ultria ottaa sitte seuraavassa kierrossa :) alkoikohan nyt yk18...

En malttanut odottaa aamuun :) Ehkä siellä jotain sittenkin on. Mutta kunpa pysyis ja vahvistuis!! Tuo alin siis tänään 3,5 h pidätyksellä äsken tehty.
WP_20151214_005.jpg

Maggie kp 36 dpo 13

Muokattu viimeksi:
Niksu, tervetuloa ja pikaista plussaa! Täällä on kyllä todella hyvä ilmapiiri :)

Larissa, ihan niinku jelliksellekin, niin miullekin sanoi lääkäri ettei letrot nosta kaksosriskiä luontoa enempää :)

Maggie, noni siel on kaikki todennäkösesti ok! :) ja elä ikimaailmassa enää osta rfsu:n raskaustestejä! Ovistestit niil toimii hyvin (mut ethän sie enää niilläkään mitään tee, ku oot raskaana). Ja elä ihmees erimerkkisiä testejä vertaa toisiinsa, ne on niin erilaisia ja niissä on eriverran väriainetta jne.

Silv, kiva kun tulit taas käymään tällä puolen! :)

Jellis, pöh menkoille mut jee, sie pääset käsiksi letroihin!! :) en mee vannomaan, mut muistelisin ett jollekin olisi lääkäri määrännyt letrot ilman vasteultraa ekassa kierrossa ja sanonut ett jos raskautuu niin sitten vaan kattelemaan ett monta siellä on. Eli en nyt varmaan ite ainka pitäis hengenvaarallisena jos ei ekassa kierrossa ultraan pääse..
Tsemppiä! :)

Ööö unohdin jo muut kommentoitavat, sori! :D

Lumihiutale, onneksi ei sen pidemmälle sentään siirtynyt aika, tsemppiä keskiviikolle❤

Mami, tallettelut nyt kuntoon vaan, niin vielä kerkiit plussaamaan tän vuoden puolella! :)

Jellis, samoissa kiertopäivissä mennään! Onnea letrojen kanssa :) plussaa sinä tässä kierrossa niin mie tuun ens kierrossa sitten perässä, jos saan letrot ;)

Tervetuloa mukaan Niksu!

Maggie, hienosti on vahvistunut :) tee se digi huomenna!!!!

Nenna & Larissa: oishan se jos saatais mut juma***a tän 1,5v aikana tuol ei o mikää menny nii ku pitäis tai saanu mitää lääkkeitä mitä tarviaa!! :( oikee ketuttaa! Ku ne jotka ultraa ei tee niitä päätöksiä va joku kyssin ylilääkäri joka ei o koskaan tavannu ees minua!!! :( eli ei auta avautuu noille polilla yhtää! Voin suoraa sanoa että kaikki lapsettomat kaverit lukuun ottamatta mymmelisti on plussannu kaikki tänävuonna! Oon jääny aivan yksin :( ( tai no melkee mut haluan ja toivon silti koko sydämmestäni et mymmelisti plussaa pian) <3

Mutta voitte vaan kuvitella!

Jellis: tuuhan sit kertomaan <3

Haikaranyytti, voin hyvin kuvitella, on perseestä. Meillä meni ekan raskauden alkuun saattamiseen 9 vuotta ja yksiön verran rahaa. Se ei lohduta ketään, tiedän, mutta asiat menee niinku ne menee lopulta. Takeita lopputuloksesta ei anna kukaan. Ei auta kun jaksaa. Ja kyllä me naiset jaksetaan.

Katjusha: Pidän tyylistäsi kun sanot asiat suoraan! :p nimenomaa kukaan ei anna takeita onnistutaanko me koskaan vaikka muut kuinka onnistuis!!! Jaksetaan mutta joskus jaksamisellekkin tulee päätepysäkki! Kukaan ei jaksa mitään loputtomiin!

Jellis nyt kaikki voimat ja tsempit uuteen kiertoon ❤

Voi Haikara :-( toivottavasti saisit taottua läpi mitä haluat ja se prkl ylilääkäri perseenreikä alkais tajuta asioita :mad:
Enkä mäkään oo plussannu tänä vuonna (enkä viime vuonna, enkä sitä edellisenä) ;) Mutta tiedän tunteen... mä olen myös viimeinen! Ja kaverit jotka alotti mun jälkeen viettää jo 1v synttäreitä tai odottaa seuraavia :confused: :-(

Maggie digiä odotellessa ❤ ja sulle on muuten postia ;)

Minni toivon koko sydämestäni, että arvo on mitä pitääkin ja pikkuinen roikkuu mukana kynsin ja hampain loppuun asti ❤

Nenna minä se varmasti olin! En KOSKAAN oo myöhässä (ellei se johdu minusta riippumattomista syistä), mut tänään meinasin myöhästyy kaks kertaa :oops:

Mamille nautinnollisia hyödyntämis hetkiä ;) ja sit parin viikon päästä taas tuplat tikkuun ❤

Ihanan pitkällä oot jo Silv ❤ tsemppiä loppumetreille

Niksu tervetuloa ja toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi :)

Lumihiutale olipas tökeröä palvelua :mad: onneksi ei mennyt aika tuon pidemmälle

Hileinen toivottavasti olisi ihan muita oireita ja täti pysyisi poissa! ❤

-PikkuMinski kp3/29-31 yk28-

Hileinen, älä vielä menetä toivoasi. Mulla plussaa edelsi nimenomaan menkkaoireet (jotka on jatkunut sen jälkeenkin, ilman vuotoa vain. Hämmentävän samanlaisia oireita!), joten toivoa on kunnes kunnon vuoto alkaa. Jos alkaa.

Hileinen, täällä ainakin hirveät menkkajomot alkoivat heti kun tein haalean plussatestin dpo12. Menkkajomot jatkuvat vieläkin dpo18 plussasta huolimatta. Toivottavasti siullakin olisi raskaudesta kyse❤

Minski, voi olla ett se sit olit sie se kolmas, kun mymmelistikin siusta näki unta :P ehkä se selviää ensyönä ;)

Kiitti Minski! :) Pakettia odotellessa <3

Tervetuloa Niksu. Pikaista plussaa teille!

Ja plussatuulia koko ketjuun!

Tiedättekö kuinka vaikee on luottaa, että toi viiva pysyy kun jo kaks kertaa on hailuraa ja olematonta näyttäny ku reippaana menny pissimään tikkuun ja odottanu vahvistuvaa viivaa! En tiedä, kauanko tässä menee, ennen kuin osaan luottaa. Mieshän ei ota tosissaan vieläkään. ;) Ehkä huomenna jos digi sanoo maagiset sanat. :)

Maggie kp 36 dpo 13

Huomenna tulee aika tarkalleen 1,5 vuotta ehkäisyn jättämisestä ja me ollaan menossa lapsettomuuslääkärille. Enpä ois ikinä uskonut, että sinne joudutaan/päästään. :( Tuun sit aamupäivällä kertoo sit, että mitä tuleman pitää.

Minni2 ja Maggie: verikoisiin vaan.
Minni: ei ne sua hölmönä pidä. Ja saat huomenna tuloksen. Kun soitat.

Haikara: et sä mikään turhake ole.

Gatusa: onko sulla mitää jota voisit lämmittää hartioille. Kauratyynyä, jotai haude pussia jonka vois vaikka vedessä lämmittää :) sellanen hartioille ja paracetamol naamariin ja hetkeks selälleen. Helpottaa masis oloonkin.

Beisla: kiitti vinkistä. Laitoin aamulla likoon 6/15 vanhaksi menneitä luumuja ja iltapäivällä join sen veden... en tiedä johtuiko siitä noin äkkiä mutta vatsa toimi hiukan :D

Lumihiutale: juu... eikä olis voinut sulle pitää aikaa ja tarkastaa turvapaikan hakijat aina siinä välissä... :(

Hileinen: pahoittelut endo diagnoosista. Pikaista plussaa tai sit hoitoa ja sek jälkeen plussa!

Maggie : tee vaan noita pc testejä...hitto no sehän on vahvistunut! Ei sulla mitään hätää oo!

Takaisin