Larissa
Tietävä tietäjä
Nenna, ei oo luget nyt käytössä, ihan luomuna oon :) Ois mulla tuolla vielä satsi yhteen kiertoon, mutta ei tee mieli käyttää niitä kun mulla oli niistä huolimatta sitä tuhrua. Ja miten luget olisikaan voineet pitää mun tuhrua pois, jos keltarauhashormonin vähäisyys ei ollut syynä vaan ph-epätasapaino ja se tulehdus. Jossain luki, että ne epäsuotuisat bakteerit saattaa jopa käyttää alakertaan laitettavaa keltsiä ravintona! :O
Minni, en tiiä vielä että pysyttelenkö "tauolla" vai palaanko :) jotenkin tehnyt pääkopalle hyvää tää foorumilakko vaikka ei se ole pitänyt ajatuksia pois yrittämisestä :D
Minni, en tiiä vielä että pysyttelenkö "tauolla" vai palaanko :) jotenkin tehnyt pääkopalle hyvää tää foorumilakko vaikka ei se ole pitänyt ajatuksia pois yrittämisestä :D
kunnallisella käytiin hoidoissa ennen esikoista ja ainakaan täällä pk seudulla kunnalliselle ei pääse enää hoitoon kun on kaksi lasta. Yksityiselle ei lähdetä. Yrityskertoja on takana nyt kolme. Huomaan, että jokaisen negan R- testin jälkeen mieleen hiipii samoja ajatuksia ja tuntemuksia kuin mitä oli esikoista yrittäessä. Vahva tunnejälki on mieleen jäänyt noista ajoista.