Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, huhhuh mikä vuoto! Ei toi voi olla normaalia :o
Oon vissii vähän väsyny ku nään mielessäni sellasen "vesisängyn" mihin miehes joutuu siun vieree nukkuu :D :D elä ota pahalla, miekin siis joskus vuodin läpi yön aikana, ni mies unissaa tokas miulle ett "ihan ku vesisänky" :D

Murkku, kamalia nää ilmat masus :( tuntee oikeen missä se ilma menee...

PiPaNat, jäsenkorjaajaa monet suosittelevat jumien aikaisuun. Itse olen saanut apua estrogeenipuolelle homeopaattisesta Pulsatillasta. Nyt käyn akupunktiossa. Itselläni on selittämätön lapsettomuus -diagnoosi, mutta minulla on myös autoimmuuni tyreoidiitti, ja epäilen että kehoni vastustaa osin jopa omiakin soluja saati vieraita. Käyn nyt akupunktiossa ja siitä on varmasti apua. Itsellä alkaa hedelmälliset vuodet olla ohi eli kovin kauaa en enää odota tuloksia. Sitte vaan laitetaan nämä kirjan kannet kiinni.
Mulla tulee vuodenvaihteessa 10 vuotta tätä polkua niin alkaa piisata :)

Haha siis pillereiden kanssa vuosin niukasti 3pv ja pärjäsin phs vaan mutta en todellakaan tiedä miks vuodan näin saakutisti ilman ja vielä sen 7-8 päivää! Toki vuoto laantuu kolmen päivän kohdalla mutta silti on tää aika hurjaa... Nenna en todellakaan ota pahalla haha :D
En tiedä onko tosiaan normaalia, jotenkin epäilen koska en ole kuullut, että kukaan ihan näinpaljon vuotais! No enskuussa menen gynelle ja otan asian puheeksi :)

Huomenta tai iltahan nyt on, tuli astetta pidemmät unet no 3h pääst jo yövuoroo, ei pitäis väsyttää ;) vielläkin semmoset menkka krampit et sais jo alkaa menkat!

Kiitos kaikille pahoittelut negasta, ihan jokaiselle <3

Maggie: Katsoin taulukon eilen ja tallensin tuon myös itselleni, kiitos siitä :)
Ja joo tosiaa yhteen viestiin laitoin dpo ja menkat laskin vain millä kp:lla ne oli viimeeks :)
Tuosta dpo:sta viellä että laskin sen sen mukaan millon mulla oli tuntemuksia että on ovulaatio. ( en siis tikuttanut ) Kyllä häikkää on/ ollu ovulaatiossa ja follien kasvussa siksi söin sillon clomifenia aikoinaan ja kun kerran kysta siitä tuli sanovat että ei se tule ellei ovuloi ;) . Eri lääkäri/ hoitaja joka kerta polilla sama tarina " ovuloit, et ovuloi, ovuloit puoliks yms, ovuloit " Itse en tuohon usko joko ovuloin tai en, toki se ei välttämättä joka kierto tule niinkun ei kaikilla tule :)
omien tuntemusten mukaan kyllä ovuloin ja jos tarkkoja ollaan viimeeksi on katsottu verikokeella maaliskuussa ovuloinko ja sillon se tapahtu eli maaliskuun jälkeen ei ole otettu progesteronia joten ei ne polin tyypit voi varmaks sanoa ovuloinko ;) ja mie uskon että kyllä se aina välillä tapahtuu :) toivottavasti nyt tajusit mitä yritän sanoa :D eli ns. Ei hyö voi ku vuos sitte otetuilla progesteroilla sanoa etten ovuloi ( heidän ottama ovuloimaton kierto oli marraskuussa 2014, sen enempää ei niitä taida olla otettu :D follit kyllä usein miten kasvaa huonosti ja tässä kierrollakaan kp 7 ei se yksi hirveän iso viellä ollut mut onhan sillä ollu aikaa kasvaa :)

Eli laittamani dpo ei ole kiveen hakattu tai se että ovulaatio tapahtu mutta omaa kehoa kuunnellen luulen/ tuntu siltä kyllä, että se tapahtui :)

Kp 41

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, tajusin joo :) Ja uskon kyllä et ainakin välillä ovuloit! Lähinnä vaan mietin sitä et jos lasket onko menkat myöhässä ni ite laskisin oletetusta ovispäivästä sen n. 14 päivää. Koska tietty jos ovis ois tullu normaalia myöhemmin ni oletettavasti menkatki alkais myöhemmin eikä varsinaisesti oo "myöhässä". Meneekö liian vaikeeks mun selitys? Mut siis sul vissiin rupee olemaan nyt jotain oletettu dpo 14-15? Eli plussa vois näkyy tai tädin pitäis tulla mut menkat ei ois vielä oviksen mukaan pahasti myöhässä. :) Vaikea ennustaa kropan toimintaa. Mystisiä asioita. Toivotaan nyt kuitenkin et pian tapahtuisi jotain! Plussa sulle mieluiten. :)

Maggie: Niin totta enpä tullu ajatelleeks tyhmä minä :D kiitos vinkistä :p
Vuoto oli viimeeks 22.9 ja ovulaatio tuntemukset 16.10 eli ohan noita dpo:ta sit 15-16 tänään :D
Ja kerran yleensä ovulaatiosta 2 viikkoa enne ku alkaa menkat ni ei tää tosiaa paljoo o myöhäs :D
Mut kp:t ihmetyttää ku noi pitkälle ei o ennen menny mut jos tosiaa ovis tuli ni paljon myöhemmin :)

Moi ihanat! Mitäs tänne? Ei ole tainnut plussia tulla..? :sad001

Pahoittelut menkoista ja tervetuloa kaikille uusille!

Onko ketään testaamassa lähiaikoina?

NAPAA: Se mun tulehdus oli siis bakteerivaginoosi, joka on saattanut olla mulla pitkäänkin. Lääkkeet auttoi ja nyt näyttää lupaavalta, sillä menossa on dpo 3-4 ja ei ole vielä tuhrua näkynyt! :) Parisuhdekin kukoistaa, kun petipuuhia voi harrastaa muutekin kuin ennen ovista :wink :grin Oviskipuja ei ollut ja ovis-lima oli jotenkin juoksevampaa (aiemmin oli usein sellaista sitkeää ja klönttimäistä), eli olisikohan toi tulehdus vaikuttanut siihenkin..?

Eli, jos kellään teistä on läpi kierron epämääräisiä kipuja (tässä kierrossa edes ovis ei tuntunut miltään!), loppu kierrosta tuhruja/tiputteluvuotoa, kuukautiskivut pahentuneet yms. niin se voi olla bv ja alakerran ph-tasapaino vinksallaan! Bakteerivaginoosin tyypilliset oireet on harmaa/valkoinen runsas valkovuoto ja kalamainen haju alakerrassa eli mun oireet oli aika epätyypilliset. Usein bv on myös oireeton eli voi olla hyödyllistä tarkistaa oma alakerran ph, sillä se voi vaikuttaa raskautumiseen jos olosuhteet ei ole optimaaliset.

Tuntuu hullulta, että näinkin pieni juttu on vaivannut mua ainakin 1,5 vuotta ja vasta nyt kun se meni pahaksi, sain avun ja hoidettua sen pois! Mutta nyt on mahtava olo! :) Älytöntä, että naistenpolilla ei tutkittu tuota vaan terveyskeskuslääkäri sen älysi!

Muokattu viimeksi:
Moikka Larissa!! Mitäs sulle kuuluu? Luitko yhtään taaksepäin ketjua? Tyttötiikerillä oli selkee digiplussa mut myös vuotoa eli odotellaan mitä käy. Tyttötiikeri, tuu kertomaan <3

Maggie, en ehtinyt vielä lukea, kun tulin vaan nopsaa käymään! ÄÄÄÄ ihanaa ja onnea Tyttötiikerille!!!! Wauuuuu!!! Nyt vaan tarrasukkia kyytiin ja saa se vuoto loppua!

:wav:wav:wav

Okei, hyvä kuulla et ph-tasapaino saavutettu. Nyt toi äskeinen keskustelu meni hassuks kun näin sun ekan kommentin, ekan rivin, ja vastasin ja sillä aikaa muokkasit ja jatkoitkin sun omilla kuulumisilla. :) No kiva kuitenkin kun tulit käymään. :)

Larissa: No maggie vähän valas mua näillä dpo päivil et vaikka kp 41 ni jos ovis oli sillo ku luulen sen olevan ni ei ne olekkaan pahasti myöhäs :D väliajoin kauhiat menkka jomot mut menny sit tähän mennessä ohi :) eilen ja viime torstaina tein negan tosin voi olla että testasin liian aikasee :p odotellan, ensviikon torstaina teen testin ja alotan terot jos on nega ja vuoto ei o alkanu.

Mukavaa iltaa kaikille mie lähen tästä yövuoroon :p 3/3
Kp 41 / 32-34
mahdollisesti dpo 15-16
Yk 29

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, ok. Toivotaan siis että hcg nousee sulla vaan hitaasti :) kaikki ei tosiaan plussaa jo dpo 10!

Beislalle pahoittelut tuhrusta. Tiedän kuinka paljon se ketuttaa ja latistaa toiveita :( sun kannattaa myös tarkistaa toi ph-asia, jos kerrotaan ei sitä poistaneet!

Minnille (ja kaikille muillekin paskan tädin kohdanneille) iso ja lämmin halaus! <3 sun vuoto ja kärsimys kuulostaa kauhealta :(

Larissa kp 19?, dpo 3-4

Larissa huippu uutisia! Nyt todellakin saisi olla teidän vuoro! :) Varmasti mieli on levollisempi kun saa selvyyttä asioihin! Joko palaat aktiivisemmin tänne? :P

Takaisin