Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, mä käytin niitä tässä kierrossa suosittelen, mulla toimi yhtä hyvin kun pc:n ovistestit. :)
Jos muistat sen mun taulukkokuvan, niin siinä sain aiemmin sofin ovistestillä plussan kuin pc:llä. :)

Viipsukka toivottavasti saat kunnon plussan ku testaat ja pieni tarraa lujasti lujasti kiinni :)

Larissa: Mistä davidin ovis testei oot tilannu? :)

En jakasanu kaikkien viestei lukea koska ihan naatti taas yövuorosta :D nyt äkkiä nukkumaan ja klo 10 kouluun eli 3h ehtii hyvin nukkumaan :) yövuoros taas katos menkkajomot :D

Unia!

Nonniin, tän aamun digitesti sanoi jo Ei raskaana. Eli se siitä. Mut ihan hyvä että nyt sai selkeän vastauksen eikä tarvii enää vatvoa tätä... toivottavasti seuraava tärppi olis sitten pysyvä. :) Mutta jään nyt toistaiseksi taustalle...

Tsemppiä, onnea ja voimia kaikille tilanteesta riippumatta! ❤

Tyttötiikeri halauksia sinne ja voimia <3 jos jotain positiivista hakee niin ainakin jotain yritti tapahtua ! Vaikka ei se varmasti nyt lohduta :(

Tyttötiikeri, suuret pahoittelut :( seuraava tärppi olkoon pysyvä!❤

Pahoittelut ja halit Tyttötiikeri :( Olkoon seuraava plussa pysyvä! Sulla on kyllä ihailtava asenne <3

Haikaranyytti, olisikohan niitä Davidin testejä saanut Mammaksi:lta..? En muista enää kun en ole yli vuoteen O-testejä käyttänyt :D

Katjusha, toivottavasti siellä tulee mojova ovis :)

Larissa kp 20?, dpo 4-5

Tyttötiikeri sinun pettymykseen ei minulla nyt ole lohduttavia sanoja, virtuaalisen halauksen lähetän ja jaksamista toivotan! ♥

pahoittelut tyttötiikeri keskenmenosta inshaAllah seuraava on pysyvä plussa.

larissa!!!!!!!!!!!!!!! oli ikävä. ihana et siellä asiat kunnossa terveyden osalta ja muutenkin hyvä juttu mitäpä muuta sinulle kuuluu? :)

tsemppiä kaikille oli mikä vaihe tahansa ja plussatuulia kaikkiin testeihin :)

täällä ei ihmeitä, tänää meen ostaa inshaAllah mulle ja tytölle peiton ku yöt on kylmiä jo ja tyttö ei voi sietää vilttiä enkä minäkää. samal kipasen hakee testin apteekista ja teippiä ikkunaa varten kaupasta et saa ikkunan tilkittyä väliaikasest. tytöl puhkee koht ylös kulmahampaat. äippä laittaa wu:n kautta tänää rahaa jotta saan peiton ku on tarjoukses nyt ja sit ku kaveri maksaa tilauksen ni äippä pitää sen rahan. en haluu et tyttö tulee kipeeks.

Tyttötiikeri suuret pahoittelut :( mutta onneksi sait varhaisessa vaiheessa selvyyden asiaan ja pääsette jatkamaan yritystä <3

Gatusa, hyvä pääset vihdoin testaamaan! :) malttamattomana oottelen jo siun testiä :)

Laitoinpa nyt sit ph-suojan varuiks vihdoinkin pöksyihin. Sellanen kova toi paine vatsalla, mut voi toki johtua myös nälästä ja ilmasta mitä tuolla vatsassa on älyttömästi.
Jännä ku nyt jo tympii ku ei menkat ala, vaiks viel puolisen vuotta sitten oli normaalikierto sen 33pv :D

Nenna kp30/28(-34) dpo14-16 yk17-18

Tyttötiikeri todella suuret pahoittelut. Hyvä kuitenkin, että asiaan tuli nyt selvyys. Tuo sun positiivinen asenne auttaa varmasti eteenpäin. Tsempit sinne! :)

Gatusa hyvä, että saatte paremman peiton. Muakin kiinnostaa se, että koska meinasit sitten testata? :wink Muoks. Olitkin jo vastannu. Huomista ootellessa..

Nennaa, jospa ne menkat ei löytäisi sinne :) Milloin testaat jos testaat?

Enu, mitä sulle kuuluu?

Sabetti, sun kuulumisia haluaisin myös kuulla?

Larissa, jos joudun testaamaan ni testaan vasta reilu 2vk päästä ni voin olla varma ett on pidempi kierto ku ikinä ennen :P pisin kiertohan oli juurikin vuosi sitten ja se venähti johonkin 50päivään, nyt kun muistin, ni sen alle en testaa ;)

Takaisin