Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna, toivoa on! Onkos sulla ylimääräisiä testejä kaapissa? :) ja noista geleistä ni mähän olin kans lopettamassa kolmen kierron jälkeen mut si Mimmu ja muut kehu että jos ei haittavaikutuksia kuten tiputtelua tuu ni kandeis käyttää koska se kuitenkin parantaa kohdun limakalvoa ja sitä kautta voi auttaa raskautumaab vaikka ei vielä oo tärppiä tuonukaan.

Mites Tyttötiikeri, mikä tilanne??

Beisla, mites siellä?

Kylläpäs monella on taas ei toivottu täti tullut... :( pahoittelut ainakin enu, Minni, meritähti.

Mannikka ihana että saat täältä niin paljon voimaa. :) onnea ovismetsälle!

Haikaranyytti toi on kyllä niin totta että lapsien tekeminen särähtää korvaan! Toi tatska ois hyvä idea :D

Tyttötiikeri on täällä mielessä! Miten siellä menee? Toivottavasti vuotoa ei ole tullut enempää. ♥

Sabetti dpo 6

Rentoa sunnuntaipäivää vaan kaikille! :happy:

Lucky varmasti piristää kivasti mieltä tuollainen laatuaika miehen kanssa. :) Harmi, että unohdit ottaa letrot matkaan, mutta toivottavasti kierto ei kamalasti veny.

Maggie plussaa vaan Itsenäisyyspäivänä, olis varmaan melko juhlallista. :grin Kivan rennolta kuulostaa sun sunnuntai. Tuli noista primoista mieleen, et ne kyllä toimi mulla hyvin. Niiden avulla sain sillon heinäkuusta lähtien mun oman kierron heräämään henkiin ja melko tasasena, tosin ehkä hieman pitkänä kierrot on nyt pysyny. Toivottavasti clomit toimii sulla hyvin oviksen boostaajana. :)

Meritähti pahoittelut tädistä. Meitä on nyt jo neljä, jotka plussaa sitten kimpassa. :wink Tuota yksilapsisuutta oon itekin enemmän ja vähemmän käsitelly ajatuksen tasolla. Haluan kuitenkin pitää toivoa yllä, et kyllä se toinen sieltä vielä tulee. :shy:

kaakao ei tuhrua sinne ollenkaan, vaan plussaa! Tsemppiä piinapäiviin. :p

lumihiutale meillä vietettiin Pyhäinpäivää rauhallisissa merkeissä. Syötiin hyvin ja ulkoiltiin. Illalla käytiin viemässä hautuumaalle kynttilät. :)

mannikka toi on kyllä niin totta, että vertaistuella on todella suuri merkityssä varsinkin tässä tilanteessa. Tää paikka on kyllä täynnä huipputyyppejä, jotka aina tsemppaa tarpeen tullen. :smug:

nenna jospa se rentous tuokin odotetun tuloksen.. :wink

Plussatuulia kaikille kovasti!! :wav

ON: Olin eilen kyllä tosi kipee, ei edes särkylääkkeet meinannu auttaa ollenkaan. Ihan hirveät menkkakrampit ja järkyttävä vuoto. Nyt jo onneks helpottaa. Positiivisin mielin jo kuitenkin. :happy:

enu kp2

Haikaranyytti toi on just Niin ärsyttävää kun ei joillain ihmisillä tunnu olevan ollenkaan käsitystä että ei niitä lapsia niin vaan välttämättä tehdä :( ja kun ei ne sitö varmasti kukaan pahalla tarkoita mutta se tuntuu pahalta.. Sen takia juuri tekis mieli kertoa kaikille lapsettomuudesta, mutta jotenkin on ainakin vielä niin arka aihe että ei pysty.. Läheisimmät ystävät tietää kyllä..

Haikaranyytille pahoittelut negasta, se on aina paska näky :sad001

Mertitähti ja enu , pahoittelut kp1:stä, ensi kerralle parempi onni meille kaikille :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja ihanaa sunnuntaita. Täällä kp2 valjennut sumuisena mutta kynttilät voi sytyttää päivälläkin ja brunssivieraat tulossa kohta. Kyllä elämä aina voittaa synkkyyden :happy: Takeita ei voi kukaan onnistumisesta antaa, mutta toivoa on pakko vaikka se välillä kuinka sattuisikin.

Mrsc kp2/28 yk8

Minni, ei mennä klinikalle insseihin kun luovuttajan siittiöt ei kestäneet pakastusta. Tämä vuosi jatketaan letroilla, ensi vuoden puolella mennään IVF:ään. Luovuttaja on käynyt jo lääkärin luona ja antamassa alun infektionäytteet, sitten on pakollinen psykologin lahjasoluneuvonta. Psykologi on lomalla vielä ensi viikon eli sitä seuraavalla homma jatkuu. Sitten luovuttajan pitää käydä klinikalla kunnes sieltä sanotaan että tavaraa on tarpeeksi. Tarkasta aikataulusta ei ole tietoa mutta eipä meillä suuri hoppu ole.
Tavallaan odotan IVF:ää kun siinä on paremmat onnistumismahdollisuudet. Toisaalta taas henkinen ja rahallinen panos on paljon suurempi, niin eipä haittaa vielä kokeilla josko letroilla tärppäisi.
Pahoittelut menkoista. :sad001 Kamala tunne kyllä, mutta itkut on pakko vaan itkeä. Mulla meni siinä jo paljon eilistä, kun tuhrun ilmestyminen saa mulla jo reaktion aikaan. Koko ajan purskahtelin itkuun ja aina kun luulin että nyt se on ohi niin jokin pieni ajatus sai padot taas aukeamaan.

Enu törkeä tollanen täti kun antaa luvata ja sitten saapuukin paikalle. :sad001

MrsC, pahoittelut menkoista. :sad001 Toivottavasti klinikalta saatte kunnon avun. Me ollaan ainakin oltu tyytyväisiä Dextraan.
Mutta sanopa se; ennen yritystä menkkakivut vielä jotenkin kesti mutta nyt tuntuu henkisesti tosi pahalta kun ei onnistu raskautumaan ja kroppa vielä rankaisee kamalilla kivuilla, oikein kohtalon ivaa.

Lucky tosi ikävää jos ukkos ei halua puha vaikka sua selvästi ahdistaa.

PikkuMinski kiitos tsempeistä! :)

Maggie kaipa kaikki on aina *mahdollista* mutta tosi epätodennäköistä tuhrun jälkeen. Mitä oon täältä kokemuksia lukenut ja vähän googlasin, niin joku sanoi kyllä että tuhru tuli ja silti oli raskaana, mutta melkein kaikki tuhrusta kärsivät sanovat että plussakierrossa tuhru jäi pois. Jos valemenkat tulee, niiden pitäis tulla vasta oletettujen menkkojen aikaan eikä sitä ennen.

Haikara pahoittelut negasta. :sad001

kaakao sulta saa ainakin pysyä tuhru poissa! Kuulostaa lupaavalta, jospa siellä oli kiinnittymistä.

Meritähti pahoittelut sinnekin kp1:stä. :sad001 En usko että mun tuhru on harmitonta kun sitä on ihan joka kierrossa.

On. Tuhru jatkuu mutta täti ei ole vielä saapunut. Tosiaan mun (Pregnylin tuoma) ovis oli todella myöhään illalla, niin luulen että hyvin voi sen puolesta menkat alkaa vasta huomenna. Mulla alkaa melkein aina aamulla menkat, joskus aamuyöstä mutta ei oikein muuhun aikaan. Eilen ei krampannut vielä niin en ole yllättynyt ettei täti saapunut, mutta tänään kramppaa niin uskon että huomenna on kp1. Saatan ehkä jäädä taustailemaan sen jälkeen.. tuun kyllä raportoimaan jos jotain jännää sattuu!
Beisla kp28/27-28

Voi Beisla, ikävää kun turhru latistaa tunnelmaa. Uskon kuitenkin et jonain päivänä, ehkä jo pian, saat katsoa kahta piirtyvää viivaa r-testissä! Meillä on saman verran yritystä takan ku teilläkin ja toi vuoden täyttyminen ahdistaa kyllä. Mut toisaalta ku tulee uusia keinoja käyttöön ni mahikset ja toiveet kasvaa! Kyllä se ++++++ vielä pärähtää.

Enu, mähän oon primojen suurkuluttaja mutta luomukierto ei lähteny käyntiin ku pidin tauon. Jouduin alottaa uudelleen et saatiin kierto käyntiin ja päästiin eteenpäin hoidoissa. Mut se mikä nyt mietityttää ni on pienempi annostus primoissa, lääkärin määräämä. Toivon et kroppa tottelee samalla tavalla ku aieminkin koska laskin aika tarkasti ens kierron ajoitukset hoitojen/soittojen/ultrapäivien kannalta. No, pian se nähdään!

Plussatuulia naiset!! :)

Laitoin palautetta noista raskauskeijun ovulaatiotesteistä ja sain tällästä palautetta:
"Myymme Englannin markkinoiden myydyimpiä testejä ja testien toimittaja vaihtoi väliaikaisesti ovulaatiotestien valmistajaa. Tämä toinen ovulaatiotesti valmistaja on vain väliaikainen ja jo ensi tilauksesta saamme jatkossakin vain ja ainoastaan tuon ensimmäisen ovulaatiotestivalmistajan testejä varastollemme.
Jatkossa siis toimitamme aina aikaisemmin verkkokaupassamme myymäämme ovulaatiotestimerkkiä."

Eli ei tarvi niistä huonoista testeistä jatkossa murehtia :)

Mulla on ensimmäistä kertaa nuo Raskauskeijun ovulaatiopuikkotestit käytössä, ja näyttää toimivan ihan ok. Mulla on nyt ideana testata alkuiltapäivisin, jolloin pitäis tulla eka vahvin o-plussa. Torstaina mulla on jo klo 8 aamulla lääkäri että keskiviikkona pitänee varmuudeksi tehdä jo aamusta että pääsee soittamaan siitä klinikalle. Jos plussa pärähtää keskiviikkona niin voi olla myöhä tehdä follikkeliultraa torstaina..
Jälleen kerran tää menee niinku menee!
Onnea matkaan kaikille r-testeihin valmistautuville. Beislalle en tiiä mitä sanoa, onko se vielä tuhru päällä :/?

ImageUploadedByVau Foorumi1446379523.956626.jpg

Katjusha kp 11 / 26-30

Heippa kaikille!
Oon seurannut teidän kaikkien juttuja päivittäin sivusta vaikka en oo kommentoinut hetkeen. Pientä taukoa foorumista yrittänyt pitää kun alkoi uusi kierto ja yk10 toinen inssi!

Eli nyt dpo 9 ja ei mitään erikoisia tuntemuksia... Dpo 4 kohdalla töissä tuli todella outo lamauttava "kramppi" oikealla puolen kehoon sattui hengittäessä oikean puoleen kylki-maha- rintaalueelle ja kesti n.1 h verran. Ennen ei tämmöistä ole ollut, mut voi tietysti johtua mistä vaan. Toinen mitä oon huomannut niin en Oo unia pitkiin aikoihin nähny ja nyt viikon verran aivan joka yö mitä kummallisempia unia, jotka muistan aina aamulla :D sekä aivastelua viimeisen kolme päivän ajan usein!! Muuten normaali olo ollut :)

Viime inssi kierrossa mulla alkoi menkat torstaina kun dpo oli 13! Eli nyt taas odotellaan to-pe alkaako vai ei! Raastava viikko siis täällä tiedossa :) ajattelin että malttaisin tässä kierrossa olla testaamatta ja odotella vaan rauhassa alkaako vai ei. (Ainakin yritän ;))

Ensiksi suuren suuren pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutumisesta... <3 eik nää pettymiset meidän porukassa sais jo riittää? :( :(

Minni, täällä ollaan pura paha olo pois, mene metsään ja huuda siellä... Sitten aloitetaan taas puhtaalta pöydältä. <3

Haikaranyytti, pahoitteluni negasta, olis nyt saanut jo plussa tulla!! :(

Kaakaolla siellä jännät paikat, voi kumpa! :)

Lumihiutale <3

Mannikka, tsemppiä oviksen metsästykseen. :)

Nenna, meinasitko milloin testata?

Enu, ihanaa, että positiivisuus valtaa sun kropan ja tän kierron lopussa se positiivisuus saisi sitten valua tikkuunkin :)

On: olen onneni kukkuloilla... :) :) <3
Eilen vietin laatuaikaa rakkaani kanssa ja tänään jatkuu. Taas tajusin miten onnellinen olenkaan, edes synkkä ilma ei sitä pilaa... Kyllä sen vaan huomaa että vapaapäivänä tulee heiluteltua peittoja useammin (tänään jo kolme kertaa). Odotan jo niin ensi kiertoa, ovis sattuu just vapaapäiville, jolloin varmasti jaksaa heilutella peittoja :) :)

Oikein ihanaa sunnuntaita kaikille! <3

Muurahainen kp 33, dpo 9, yk 21

Tytsyy, siis mäkin oon nyt viikon verran joka yl nähnyt unia ja muistanut ne hyvin vahvasti seuraavana päivänä. Enkä mäkään oo pitkään aikaan nähnyt unia... :)

Muurahainen joo se on just siks jotenkin hämmentävää kun en Oo hetkeen mitään kans nähny! Ja siis mun unet on ollu todella erikoisia ja vaihtelevia joka yö :D

Täällä yksi uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu!! Omanlainen historia takana lasten saannin suhteen. Ensimmäistä yritettiin monta vuotta, inseminaatiolla ensimmäinen raskaus (kaksoset tod näk) joka meni kesken, IVF hoidoilla toinen raskaus josta syntyi poika ja täysin luomuna sekä yrittämättä syntyi toinen poika! Kolme lasta oli unelma johon en ikinä uskonut että olisi edes mahdollisuus, mutta tässä sitä nyt todella kovasti kolmatta kuumeillaan!!

En ole näitä kaikkia viestiketjuja jaksanut alusta asti lukea, mutta onko täällä ollut viimeaikoina puhetta vaihtoehtoisista hoidoista lasta yritettäessä? Kun esikoista yritettiin kävin mm.vyöhyketerapiassa, kehoterapiassa, reiki hoidossa ja olisin mennyt vielä osteopatiaan jos siinä vaiheessa siitä hoidosta jotain olisin tiennyt.

Mm.kehoterapiassa minulle sanottiin että varsinkin selittämättömässä lapsettomuudessa ( joka meilläkin todettiin) monesti naisen kehossa on ala- ja keskivartalossa "tukoksia" ja " jumeja" että ne avaamalla raskaus alkaisi hyvin todennäköisesti. Itse uskon erittäin paljon siihen että meidän raskauden alkuun auttoi nuo hoidot lääketieteellisen hoidon rinnalla!

Rakkaudessa ja lapsen saamisessa kaikki keinot on sallittu :dummy1::happy::dummy:

Murkku, enpä usko ett tarttee testailla kuitenkaan. Ehkäpä joskus kp40 aikasintaan :P
Hyvä ett siel on harjotukset ollu täydessä vauhdissa tänään, ihanaaa vapaapäivää! :)

Tervetuloa PiPaNat ja pikaista plussaa! Toivottavasti tämä kolmas tärppää pikimmiten :)
Kiitos kokemuksiesi jakamisesta :)

On; painetta tuntuu vatsalla, ilmaa aivan älyttömästi kropassa ja selkä aivan jumissa :( eiköhän se täti jossain vaiheessa kurvaa paikalle vaikka ärsyttää tää odotus..

Beisla oli mullakin tuhrua myös plussa kierrossa. Mutta ymmärrän kyllä että toiveet ei ole korkealla sen saapuessa.

Mannikka onpa hyvä toi raskauskeijun selvennys. Aikooko ne korvata mitenkään sulle niitä kökkölaatuisia?

Tytsyyy vaikuttaa kyllä lupaavalta! Toivottavasti tää toinen inssikierto on se teidän the kierto! :)

Muurahainen oikein toi positiivisen tuulahduksen. Ihana lukea että siellä niin mahtis vapaa! :)

Pipanat tervetuloa! Tosi mielenkiintoista tekstiä vaihtoehto hoidoista! viime viikolla yksi nainen kertoi että oli alkanut vaihdevuodet ja mennyt hermoratahierontaan, niin menkat oli alkanu uudestaan! Sitä haluaisin kokeilla ainakin.

Tervetuloa pipanat :)

Ei jummi naiset vuodan kuiviin. Vähintään tunnin välein saa kupin tyhjentää ja silti hilkulla, ettei tule läpi! Ja luneten kakkoskoko! Apuaa! Yöt on ihan järkyttävää teurastamo touhua :D voi miesraukka kun tulee tänään reissusta kotiin ja joutuu samaan sänkyyn nukkumaan :D Mutta positiivista että mieli on jo parempi :)

Muokattu viimeksi:
Minni, ai kauhee, mikä vuoto siellä!?!? Mistä moinen johtuu? Onko yleensäkkin olo kuin teurastamossa? :)

Täällä myös noita ilmavaivoja ollu ihan hirveästi. Siis todella pahoja, ja sitten kun pitää pidätellä, niin maha paukkuu sisäisesti. :D
Kädellä pystyy sitä ilmaa siirtelemään puolelta toiselle mahaa painamalla. Ihan kamalaa, mulla varmaan johtuu sit noista letroista, kun ei ennen tällästä ole ollut näin pahana... :)

PiPaNat, tervetuloa. Jonkin verran täällä on noista erilaisista konsteista puhuttu mut aina hyvä kuulla lisää kokemuksia. Kuinka kauan ootte tätä kolmatta ehtiny jo odotella? Ja onko jo jotain lisäkeinoja tai hoitoja käynnissä? Pikaista plussaa teille!

Murkku, ihanat kuulumiset! Ja hei, et sä mihinkään seuraavaan kiertoon mee, sä plussaat nyt!! Ja aika ahkeria ootte makkarin puolella. Arvostan ;)

Minni, voi sua ja sun vuotoa! Mä en koskaan joudu tyhjentämään kuppia ku aamuin illoin. Mistäköhän johtuu NOIN runsas vuoto. Mulla oli pillerien aikaan vähän pidempi vuoto, varmaan johtu siitä että söin aina kaks levyy putkeen mut nyt luomuna ei tuu ku 3-4 päivää kohtuullista tai niukkaa vuotoa. Koita jaksaa!! Onneks kohta helpottaa.

Maggie kp 18

Takaisin