Minni, ei mennä klinikalle insseihin kun luovuttajan siittiöt ei kestäneet pakastusta. Tämä vuosi jatketaan letroilla, ensi vuoden puolella mennään IVF:ään. Luovuttaja on käynyt jo lääkärin luona ja antamassa alun infektionäytteet, sitten on pakollinen psykologin lahjasoluneuvonta. Psykologi on lomalla vielä ensi viikon eli sitä seuraavalla homma jatkuu. Sitten luovuttajan pitää käydä klinikalla kunnes sieltä sanotaan että tavaraa on tarpeeksi. Tarkasta aikataulusta ei ole tietoa mutta eipä meillä suuri hoppu ole.
Tavallaan odotan IVF:ää kun siinä on paremmat onnistumismahdollisuudet. Toisaalta taas henkinen ja rahallinen panos on paljon suurempi, niin eipä haittaa vielä kokeilla josko letroilla tärppäisi.
Pahoittelut menkoista.

Kamala tunne kyllä, mutta itkut on pakko vaan itkeä. Mulla meni siinä jo paljon eilistä, kun tuhrun ilmestyminen saa mulla jo reaktion aikaan. Koko ajan purskahtelin itkuun ja aina kun luulin että nyt se on ohi niin jokin pieni ajatus sai padot taas aukeamaan.
Enu törkeä tollanen täti kun antaa luvata ja sitten saapuukin paikalle.
MrsC, pahoittelut menkoista.

Toivottavasti klinikalta saatte kunnon avun. Me ollaan ainakin oltu tyytyväisiä Dextraan.
Mutta sanopa se; ennen yritystä menkkakivut vielä jotenkin kesti mutta nyt tuntuu henkisesti tosi pahalta kun ei onnistu raskautumaan ja kroppa vielä rankaisee kamalilla kivuilla, oikein kohtalon ivaa.
Lucky tosi ikävää jos ukkos ei halua puha vaikka sua selvästi ahdistaa.
PikkuMinski kiitos tsempeistä! :)
Maggie kaipa kaikki on aina *mahdollista* mutta tosi epätodennäköistä tuhrun jälkeen. Mitä oon täältä kokemuksia lukenut ja vähän googlasin, niin joku sanoi kyllä että tuhru tuli ja silti oli raskaana, mutta melkein kaikki tuhrusta kärsivät sanovat että plussakierrossa tuhru jäi pois. Jos valemenkat tulee, niiden pitäis tulla vasta oletettujen menkkojen aikaan eikä sitä ennen.
Haikara pahoittelut negasta.
kaakao sulta saa ainakin pysyä tuhru poissa! Kuulostaa lupaavalta, jospa siellä oli kiinnittymistä.
Meritähti pahoittelut sinnekin kp1:stä.

En usko että mun tuhru on harmitonta kun sitä on ihan joka kierrossa.
On. Tuhru jatkuu mutta täti ei ole vielä saapunut. Tosiaan mun (Pregnylin tuoma) ovis oli todella myöhään illalla, niin luulen että hyvin voi sen puolesta menkat alkaa vasta huomenna. Mulla alkaa melkein aina aamulla menkat, joskus aamuyöstä mutta ei oikein muuhun aikaan. Eilen ei krampannut vielä niin en ole yllättynyt ettei täti saapunut, mutta tänään kramppaa niin uskon että huomenna on kp1. Saatan ehkä jäädä taustailemaan sen jälkeen.. tuun kyllä raportoimaan jos jotain jännää sattuu!
Beisla kp28/27-28