Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lumihiutale: Mullekkn määrättiin sillo 6 kierroks clomifen ja oli myös toivekkaita mut ei siitä ollu apua :(
onko sulla ultria välis? Mä söin iteksee tota 6 kiertoo ja tuli kysta joten elä tee samaa virhettä :) toivotaa et noista on sulle apua :)

Clomeista sen verran, että olen syönyt clomeja neljä kiertoa ja tarkastuksia ei ollut kuin ekassa kierrossa. Ei tullut haittavaikutuksia... Ei tullut myöskään toivottua tulosta. :(

Tilasin äsken elämäni ihka ensimmäisen kuukupin. Nyt odotan että se tulee postista... :) hi hii! :)

Haikaranyytti mulla on ainaki nyt ekassa clomikierrossa ultra ja katsotaan mitä on tapahtunut että onko tullut toivottu tulos vai pitääkö muuttaa annosta vai onko kypsynyt liikaa että sopiiko mulle koko clomit :)

Tikru olis nyt se pieni sitkeä sissi! Paljon tsemppiä hankalaan tilanteeseen :( toivotaan kuitenkin parasta

Beisla, onpa jännää! Plussaaaaaaaaa!

Murkku, jee se kuppi on hyvä ostos :) :) :) Ja jes painonpudotuksesta. Plussa tilauksessa.

Lumihiutale, voi että jos teki niin kipeää. Todella kurjaa! Mulla ei se katetrin laitto juuri tuntunu mut se nesteen spruittaaminen kylläkin. Hyvä että lääkkeen sait. Me mennään tosi samoissa hoitovaiheissa sun kanssa. :) Milloin on ens kierto eli milloin pääset alottamaan clomit? Mulla menee reilu viikko (jos primot käynnistää kierron niin ku pitäis).

Tikru, mikä tilanne?

On. Tänään mies kellistetty vaikka ei se sitä lasta tuo tässä kierrossa kuitenkaan, kun on jälleen ovuloimaton, jos ei mitään ihmettä tapahdu. Tuskin. No, huvin vuoksikin on ihan hyvä puuhata. :) Primot puolessa välissä ja uus kierto eli clomi-kierto sen kun lähenee! Oiskohan jo joulupöydässä kraavikalan välttelyä???? :) :) :)

Maggie kp 16

No, vielä tulin napailemaan... Siis joka toinen vessa reissu ajattelen et ihan selkee km ja joka toisella taas.... no, en nyt tiedä. Kipuja ei siis ole, niitä normi menkkajomoja oli päivemmällä, mut ei siis mitään kovia kipuja, kramppeja tms. Ja siis vuoto mitä on ollu nyt niin vähän vuotelee siteeseen mut siis normaalisti mun menkkojen kaks ekaa päivää on sellasia et vaikka olis tampooni ja side niin jos ei pari tunnin välein vaihda niin melkein tulee jo läpi... eli siis vuoto ei oo edes puolet niin runsasta ku menkkojen aikaan...

Tikru, toivon parasta! Mielestäni tuollainen vähäinen vuoto alkuraskaudessa voi olla ihan normaalia. Ja monikin sen jo todennut, yllättävän yleinenkin vaiva tuntuu olevan. Ja jokainen raskaushan on aina erilainen! Varmasti kyllä hermoja kysyy nyt tuo tilanne... :) Voimia!

On. Ovis lähestyy täälläkin. Eilen oli ehkä jo plussa, ehkä ei. Tummuupa nyt kuitenkin ja eilen talletukset jemmattu varalle. Odottelen 12.11 poliaikaa jo malttamattomana! :)

Hileinen kp14/30 yk14

Maggie sielunsisko :D mulla on nyt kp7 menossa ja kierrot on jotai 30pv luokkaa (välillä voi olla myös tosi lyhyt tai tosi pitkä) ja aloitan clomit ens kierron kp5 :) ja on se hyvä välillä vaan nauttia ja puuhailla muuten vaa ;) ite kans toivon jouluksi plussaa.. Viime jouluna aatonaattona plussasin kun menkat oli ollu 2kk myöhässä ja tapaninpäivänä olin sairaalassa keskenmenon takia :(

Sori napailu, mutta menee hermot tämän kropan kanssa! Miksi pitää pelleillä tällätavalla ja herätellä turhia toiveita. Menkkoja siis ei edelleenkään? Nyt mennään jo liian pitkällä kierrolla, että uskon sen olevan tärppäämättömyyden syy. Jos huomenna ei ala niin tämä täti hermostuu ja tekee toisen toisen testin joko su tai ma jos tarve vaatii. Ei auttanut seksi eikä raskaustestikään saamaan tätiä paikalle.
Tai sitten tämä on ovuloimaton kierto.

Kp 40 dpo 18?

Lumihiutale: Niin miullakin oli ja siihen ne ultrat jäi joten pidä huoli että nostavat annosta jos ei pelita ja ultraavat joka kerta kun annosta muutetaan :) Letroil sama homma ku pääsen alottamaan niin ulraavat ja loppukierrosta verikoe mutta jos ei vastetta ole saavat muuttaa ja ultrata + verikokeet ottaa uudelleen niin kauan kun ovis ja follit kasvaa :) mei polilla vaan aina selitellään että on nii tiukassa ajat, siihen kun on näköjää helppo vedota :o

Tyttötiikeri: ei oikee auta kun odottaa ja katsoa mihin suuntaan kaikki menee :(

Minni ei hyvin mene sullakaan :( oon yhen kp jäles mut plussataan yhes ;)

Kohta tieni käy yövuoroon vaikka en tiiä mitä siitä tulee jo viikon ollu etovaolo, huimaa, kylmä/kuuma ja oon va niin niin väsynyt. Toivottavasti on helppo yövuoro ja kaikki nukkuu kiltisti ;)
On mennyt monta kuukautta siitä kun luin ekan kirjan ja se järkytti kovin mutta uskon että vihdoin olen valmis alottamaan seuraavan kun näitä tuli tilattua sillon :D seuraavaksi vuorossa - Ei kenenkään äiti.
ImageUploadedByVau Foorumi1446223573.234865.jpg

" Lapsettomuus kietoutuu elämään kuin mustekala: ei ole paikkaa eikä hetkeä, johon sen lonkerot eivät ulottuisi. Edes hedelmöityshoidot tai adoptioprosessiin lähteminen eivät takaa sitä, että jonain päivänä lastenhuoneen pinnasängyssä nukkuu tuhiseva käärö. Pariskunnat ja yksin lasta toivovat joutuvat pohtimaan, mihin kaikkeen he ovat valmiita saadakseen oman lapsen. Voiko elämän tarkoitus ylipäätään löytyä muualta kuin iltasatuhetkistä tai lapsiperheen lauantaisaunasta? Onko kyseessä enemminkin piinaava pakkomielle, josta voi opetella päästämään irti? Entä mitä tapahtuu, jos unelmasta tulee totta – mutta todellisuus onkin ihan jotain muuta kuin on kuvitellut?

Ei kenenkään äiti -kirjassa lapsettomuudestaan kertoo viisitoista eri-ikäistä suomalaisnaista ja -miestä. Kirjoittajia yhdistää sama kohtalo, yksi elämän käsittämättömimmistä epäoikeudenmukaisuuksista, mutta sen äärellä jokainen heistä on päätynyt omanlaiseensa ratkaisuun.

”Se on mukana töissä, kotona, lähikaupassa, lomamatkoilla, häissä ja hautajaisissa – vuoden jokaisena päivänä. Sen takia minua nöyryytetään osallistumaan sätkynukkeleikkiin, jossa puikoissa on milloin lääketiede, milloin sosiaaliviranomaiset – ja minun pitää vain olla onnellinen, että saan ruotia elämääni pohjamutia myöten, vaikka oikeasti mieleni tekisi potkaista jokaista vastaantulevaa pallomahaa.” <- voin samaistua jo nyt joihinkin sanoihin vaikka kirjaa en ole viellä aloittanut, varmasti monta kyyneltä vierii tätäkin luettaessa!

Haikaranyytti kp 39 yk 29

Muokattu viimeksi:
Ja siis joo, okei, tyhmää ehkä, mut ku huomenna on ne bileet... siis eihän tässä muuten oliskaan mikään hätä, eikä tietenkään nytkään ole, ei mun ole pakko huomenna juoda. Mut olis kiva jos sais jonkun varmuuden. Mut mistä hitosta saan tähän hätään, tai siis aamuks, testin?! Oon siis esikoisen kanssa reissussa, mun isä on samassa kyydissä niin en oikein päässy pysähdyksellä livahtamaan apteekkiin, enkä tiedä missä tuolla määränpäässä olis apteekki, tai ehdittäiskö edes mihinkään ennen ku menevät kiinni. Ja kun siks jätetään mut isä yhteen paikkaan ja jatketaan siitä vielä mun äidille, niin miten myöhäseks sit menis perille pääsy jos lähtisin esikoisen kanssa seikkailemaan jonnekin apteekkiin.... hitto et tän epäselvän tilanteen piti tulla just nyt...
Neuvolaan soittamisen kanssakin pitää odottaa ainakin maanantaille.

Minni, no johan on kun ei sielläkään mitään tapahdu :o
Siulle ja Haikaralle nyt plussat tai edes täti ett pääsette eteepäin!

Tikru, kuullostaa hyvältä jos ei kipuja kuitenkaan ole, maanantaina soitat sinne neuvolaan ja toivotaan ett pääset hcg-kontrolliin. Tsemppiä!❤

Maggielle ja Lumihiutaleelle clomiplussat viimeistään! :)

On; täällä pukkaa kokoaika uutte finniä naamaan ja ilmeisesti tulee pitkä kierto taas, eli saas nähdä onko ovista sittenkään niin hyvin varmistettu ku aattelin :o ei minkään näkösiä menkkaoireita vieläkään. Luulin siis ett
Toivottavasti en nyt joudu samaan odottelutilanteeseen ku Haikara ja Minni :(

Nenna kp27/28-34 dpo on jotain tai ei oo..

Nenna: toivottavasti et joudu tämä on syvältä!!! :( <3 Ehkä yövuoro tekee hyvää pitkästä aikaa, saa toivottavasti nämä kaikki ajatukset pois :) kirjaa ajattelin lueskella jos yövuoro sujuu hyvin ja kaikki nukkuu :)

Todella paljon viestejä tullut .. En osaa kaikille kommentoida.

Tyttötiikerille pahoittelut vuodosta, mutta toivotaan et vuoto on harmitonta!

Haikaranyytti, esittelit jo aiemmin ostamiasi kirjoja. En enää muista kirjan nimee mut yhen niistä oon myös lukenu ja monet itkut itkeny. Mut niin vaan kuitenki myöhemmin sain tuon yhden pienen. (Eri miehen kanssa tosin)

Katjushalle oviksenmetsästysonnea :)

Täällä puhuttiin ulkonäöstä.. Vähän vaikee on kuvitella, mut varmasti on "vähän" vääriä mielikuvia :p miuta ette ehkä oo ehtiny ees kuvitella mut punaset pitkät hiukset ja korvat täynnä rautaa. Kielessä, huulessa ja navassa on joskus ollu myös. Yks pieni tatskakin löytyy ;)

Muurahainen, hyvä kun oot saanu painoo putoomaan :) itsellä ois -10kg urakka eessä, mut nyt ei vielä kovin tehokkaasti siihen pysty imetyksen takia.

Niin ja ihan yleisesti pahoittelut pitkittyneistä kierroista, negoista ja tädeistä :(

ON. Tylsä vaihe. Ovista ootellessa, se voi olla kohta tai sit reilu viikon päästä.
Kp10/29(?) yk 5 ylihuomenna tulee puol vuotta pillereitten lopetuksesta :(

Muoks. Unohtu mainita, tilasin kuukupin. Tai itseasjassa kaks :)) MeLuna -merkkisiä..

Pöh, mitä mie tuonne oon kirjotellu, ajatus katkennu kesken kaiken :D
Niin siis luulin ett ovis ois ollu sillo pari viikkoo sit ku oli sellaset olot, mut nyt täti ei anna merkkiäkään itestään, vaikka normisti koputtelis jo selkää ja alavatsaa :(
Huomenna täytyy taas olla kokopäivä liikentees eli eikun pöksyjä vuoraamaan ja tamponeja laukkuun varuiks, jos alkaaki yllättäen..
Kiitos haikara tsemistä, ärsyttää niin kovin siun puolesta! Toivottavasti yövuoro menee nopeasti kirjaa lukiessa! :)

Ainiin ja murkkua piti onnitella kilojen karistamisesta, siitä se lähtee! Ja siinä on jo melkein karistettu se lääkärin määräämä 4kg ;)
Plussa sinne pian kun olet noin ahkeroinut!❤

Haikara voikun plussattaiskin <3 niin karseet menkkajomot että eiköhän huomenna räjähdä täällä...

Takaisin