Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni menkkajomot on tosi yleinen raskausoire! :)

Tiikerille voimia odotteluun ♡

onnea muurahainen painonpudotuksesta mashaAllah :) tulispa tuon kunniaks plussa mä muistan huippaukset ku tyttöä ootin ja juilimiset sun muut...

tuost vuotelust ja raskaudest tuli mielee mitä oon luken ja kuullu et joillaa tullu menkat loppuun asti jopa eikä ol tienny raskaudesta sen takia kunnes menny outojen vatsakipujen takia lääkärii ja lääkäri sanon et juu no sä synnytät ei ihme jos on kipui.

Lumihiutale: ai kamala mikä kokemus! Mulla kävis varmaan yhtä kipeetä! Ja kannattaa vaatia se folli ultra clomeihin...

Muurahaine: mä edelleen junnaan samoissa painoissa :) eikä mikään ihme ku hierojan mukaan meikäläisellä ei kierrä todennäköisesti nesteet kropassa ku niin jumissa jaloista päähän saakka.

Minni2: voi pöh ku on kierto venynyt pitkäksi.

Haikaranyytti: kuulostaa itkettävälle kirjalle! :D

Tiikeri: voitko käydä päivystyksessä antaa pissa näytteen jossa katsoovat hormoonit testillä? Ja jos pönttöön asti lorahti jollain vessa reissulla niin ainaki itsellä se meni niin että kun hetken oli tullut reilummin ni sit tasaantui vuoto. Ei siinä auta kuin yrittää nyt olla rauhallisena... ihan samoja asioita mietin ja kuitenki lopputulos oli se että km oli ja vuotokin kesti muistaakseni päivän pidempään eli 5 päivää. Ja vaikka tekisit testin ni voi se hcg hormooni olla koholla vielä. Halaus sinulle!

Niin ja se napaaaa: eli piti mennä intialaiseen pään hierontaan mutta sainkin koko vartalo hieronnan (30min) kun niin jumissa. Sano että ens kerralla jatketaan eikä tartte maksaa ku 10e lisää. Kokeillaan avata jumit ja sit jäsenkorjausta joko ens kerralla tai sitten seuraavalla. Sano että siitä vois olla hyötyä. Eikös jossai jäsenkorjausta oo sanottu myös lepsettomuuteen auttavan...

lumihiutale huh, kuulostaa tosi kivuliaalta sun aukkariyritys! Hyvä että sait clomit kuitenkin. Muistaakseni tuolla kolmekymppisten ketjussakin oli taannoin joku jonka aukkari ei onnistunut ekalla yrittämällä. Onneksi saat seuraavaan yritykseen kunnon puudutuksen tai nukutuksen, en minäkään haluaisi kokeilla enää ilman sun tilanteessa!

MrsC tsemppiä huomiseen testaukseen! :)

muurahainen onnea painonpudotuksesta, siitä se lähtee! :) Ja varmasti hyvä päätös se kuukupin tilaus.

Maggie mäkin niin toivon että pääsisin surullisena katsomaan graavikaloja!

Tyttötiikeri toivoa on vielä selvästi. Hankala tilanne kun et saa testiä, pakko kai elää sen mukaan että oot raskaana jos et pääse testaamaan. Toisaalta, tuskin hcg laskee niin nopeasti vaikka huonosti kävisikin, eli todennäköisesti antaa plussan kuitenkin, jos ei uskalla arvailla vaan viivan vahvuuden perusteella.

Minni voi pahus, tulis nyt täti jos ei plussaa anna.

On. Olin jo pyörtämässä päätöstäni testata huomenaamuna, halu tietää kasvoi ja olin jo aikeissa tehdä testin nyt illalla. Sain kuitenkin pyyhkiessä vaaleanpunaista valkovuotoa eli pahasti näyttää tuhrun alulta. :sad001 Jätin testin tekemättä kun ei tuo kyllä hyvä merkki ole. Saa nähdä testaanko edes huomisaamuna, ehkä katson miten tuhrun kanssa käy. Kp26/27 tai 28

Huomenta kaikille! Testituloksia jännäilen, paljon plussatuulia puhaltelen! Puuuuh!

En tie mistä johtuu, lugeista?
Mut mulla on nyt jo muutaman päivän ollu aivan järkyttävää vatsakipua ja hirveästi ilmavaivoja... En yhtään ihmettele, että vauvat itkee kun on vatsassa ilmaa, tekis mieli välillä tehdä samoin...
Onko muilla lugettajilla ollut samaa?
Muuten en ole huomannut mitään muita oireita lugeista tulleen, paitsi se huimaus.
Nii ja tietty tää yövalvominen? Voiko tämäkin johtua lugeista, nyt on valvottu melkein joka yö tällä viikolla. Nyttenkin saisin nukkua kevyesti kahdeksaan, niin täällä sitä pirteänä hereillä ollaan...

Muurahainen kp 32, dpo 8, yk 21

Mannikka: Jep :) ite luin jo yhen kirjan - ihmeet tapahtuvat muille ja se kirja sai miut romahtamaan ihan totaallisesti :o itkin monen monta päivää sel jälkee ( normaalisti en lue kirjoja mut en ois uskonu et jostai voi romahtaa noin. Mutta nyt se on muisto vain ja kiitollinen oon et luin :)

Nenna: Yövuoro oli sen verra kiireinen et en ehtiny edes avaamaan kirjaa :D no menipä yö ainaki nopeesti ;) nyt ihan naatti :D

Minni: samaa mieltä susannen kanssa että se voi olla oire raskaudesta ;) mulla alkanu kans pienet nipistelyt mut ei o samanlaisia ku ois menkay alkamas va semmosia hetkellisiä repäsy nipistelyjä :o

Lucky: sitä se varmaan on :/ mut katotaa millo ehin alottamaan :D

Murkulle onnittelut kilojen karsinnasta, suunta on hyvä ;)

Toivottavasti vastasin kaikille ku kokoajan piti tallennella tätä samalla ku ei pysy mieles mikään :D

Vikaks viel omaanapaa: Eli yöstä selvitty, mutta pari kertaa piti kyllä istahtaa kun alko heittää nii pahasti päässä :o mittasin verenpaineet ne ok mut pulssi sadassa. Mikä mua oikeen huimaa ja tekee pahaa oloa :o mitä enemmän tulee kp:ta sitä enemmän alan toivoo raskautta kun oireet on ni ihmelliset ja masua turvottaa nii ku oisin keskiraskaudes :D wc:ssä saanu taas rampata vähän väliä pissillä... Oi kumpa ensviikon torstaina ku testaan ja on kp 46 ois vahva plussa mua oottamassa :p ja tää kaikki päättyis, tosin teitä en jätä <3 mut tuskimpa vaan mieliala muuttuu kokoajan tai ei uskalla toivoo et ei tarviis taas pettyy :(

Kp 40 yk 29 ( 3 päivää viel ja on kp ennätys rikki ei juku tätä touhua :D )

Huomenta teille mä meen nyt yöunille :)

No voihan v*ttu... Digi näytti Raskaana 1-2... Jotenki se kaikista huonoin vaihtoehto. Nyt olis Rv 4+1, eli periaatteessa pitäs olla jo 2-3, toisaalta tuo voi näyttää sitä 1-2 vaikka kaikki oliskin hyvin. Se voi näyttä sitä myös jos raskaus on keskeytyny.... Olis nyt edes tullu "ei raskaana" tai se 2-3 niin olis edes vähän voinu jotain päätellä.... Mitä mä nyt teen.... :(

Tyttötiikeri, ota maanantaina neuvolaan yhteyttä, ja käy mittauttamassa hcg verestä. Mut tosiaan mun kaverilla tuli monta viikkoa kirkasta verta, eikä mennyt raskaus kesken. Joten suosittelen kääntymään neuvolan puoleen. :)

Voi tiikeri <3 et sä taida voida muuta tehdä kuin odottaa ja soittaa maanantaina neuvolaan, jotta pääsisit hcg kartoitukseen.

On. Kp30/? nega testattu, tikutetusta oviksesta tänään dpo19, mutta se tuskin piti paikkansa. Ei näy tätiä eikä plussaa. Suoraan sanottuna on tämä ihan hirveetä shaibaa, ei tule meille heinävauvaakaan :(

Muurahainen, mulla oli ihan kohtuuttomat ilmavaivat ja röyhtäily viime tammikuussa - sen ainoan kerran - mulla on ollut luget mukana ehkä 15 kertaa - ja plussan teki :)

Tyttötiikeri - tulos voi tuossa kohtaa olla miten vaan viikkonäytössä - ei voi päätellä mitään. Ei varmaan todella auta ku odottaa maanantaihin, vaikka ihan pe**seestähän se on :/

Mrsc, harmittaa sun puolesta :(
Katjusha kp 10 / 26-30

Tyttötiikeri, tänään oot vaik sillä "antibioottikuurilla" etkä sen takia voi juoda. Tai sit kerrot ystäville missä mennään. Ei kait tosta viikkonäytöstä voi ihan hirveesti päätellä muutaman päivän testauksen välillä. Todella kurja tilanne mut voi hyvinkin olla että siellä yks sitkeä sissi porskuttaa eteenpäin. :)

Mrsc, pahoittelut negasta. :( Mä oon kans laskenut noita et tuleeko kesä-heinä-elo vauvaa. Saattaapi mennä jouluvauvaks tällä mun tahdilla... Tsemppiä odotteluun.

Beisla, nii se graavi oliki g:llä hahha eikä kraavikala. :) No sitä ajattelin joulupöydässä vältellä. Ja ehkä muukin väki tässä ketjussa. Harmi vaan että tykkään siitä kovasti! Sulla tosi jännät paikat! Ehkä testiä kehiin? Oispa kiva nähdä sun plussa! Eikö kuitenkin oo aika hyvä kierto lähes tuhruttomuuden puolesta nyt?

Minnille plussa, Haikaranyytille plussa, Murkulle plussa! Onpa jännää teillä kaikilla. :D Mut toki turhauttavaa kun ei mitään tapahdu. Ehkä raskaushormonit nousee hitaasti ja tulee ylläreitä pian. :)

Lumihiutale, todella ikävää että viime joulun jälkeen meni kesken. Toivotaan että et enää ikinä joudu kokemaan vastaavaa! Nyt kohti uutta kiertoa ja uutta plussaa. Sulla kuitenkin selvästi raskaus on mahdollista ja se on hyvä merkki. <3

Plussapuhureita koko väelle! Pitkää pinnaa epätietoisuuteen.

Maggie kp17

Tikru, jaksan uskoa ett siel kaikki on hyvin, tsemppiä vastausten odotusteen.

Haikara, olipas kiirusyö, ehkä ensyönä sitten :P

Minni, voit lähettää ne menkkajomot tänne ku siullehan tulee plussa ;)

Tahtoisin vaan uuteen kiertoon pian, niin kyllähän tää nyt sit taatusti venyy. Tahtoisin aukkariin ja verikokeisiin jne ett nää tutkimukset etenis ja saisin mahdollisuuden saada vauvan!

Kärsimätön nenna kp28/28-34 dpo 12-14 yk17-18

Muurahainen, oliko sulla siis eka lugekierto? Paha sanoa noista, kun on uusia oireita lääkkeiden kanssa. Voi johtua niistä tai tärpistä, toivon tietenkin jälkimmäistä!

Haikaranyytti, kai teet vielä varalta testin viikon päästä ennen kuin aloitat lääkekuurin?

Tyttötiikeri, komppaan muita: noilla viikoilla vielä täysin normaali tulos, ei auta kuin pelata varman päälle.

MrsC, pahoittelut negasta. Ärysttävää tuo epätietoisuus ja odottelu.

Maggie sun viimeinen kommentti oli todella hyvä, pitkää pinnaa epätietoisuuteen. Sitä tässä usein kaivataan. :)

nenna tsemppiä, sulla on noin pitkällä jo dpo:t, pian se uusi kierto sieltä tulee! :)

On. Ei enää merkkejä tuhrusta. Oon juossut tänä aamuna jo kolmesti vessassa, en vessahädän vuoksi vaan tarkistaakseni. Kyllä nyt hullua pidetään jännityksessä! :nailbiting: Skippasin kuitenkin aamun testin eilisen tuhrulupauksen vuoksi. Nyt on uusi sotasuunnitelma: jos tuhru ei ilmesty ennen myöhäistä iltapäivää, teen testin vaikka ei olekaan aamupissasta. Jos ilmestyy kunnolla niin odotan maanantaihin alkaako menkat oikeasti.
Tässä on kuitenkin paljon vaihtoehtoja:
- dpo7 vuoto ei ollutkaan kiinnittymistä vaan jotain muuta
- vuoto oli kiinnittymistä, mutta alkio on jo nakannut itsensä irti
- riippumatta edellisistä tuhru pysyykin poissa siksi että folleja oli kaksi ja nyt on tuplamäärä keltarauhasia tekemässä töitä
Beisla kp27/27tai28

Kiitos ihanat naiset tsemppauksista! Kiva olis uskoa ja toivoa parasta, mut kyllä vahvasti varaudu pahimpaan. Jotenkin vaan olis helpotus kun sais päätöksen suuntaan tai toiseen...
Taidan illalla mennä ihan autolla bileisiin ja vedota siihen, että kun mies ei lähtenytkään reissuun mukaan, niin joudun ajamaan kotiin huomenna, eli n 4 tunnin reissu, niin parempi olla juomatta kokonaan.

Tikru ehkä sulla vaan tosiaan hormonit nousee hitaasti, toivotaan ainakin! :)

Beisla älä muuta sano... Uuteen kiertoon haluan, jos ei plussaa tule! Jee jännään testiäs ;)

Haikara nyt molemmille plussa! ;) tai sitten se täti...

Maggie toivotaan parasta!

Nenna en lähetä koska sullekkin tulee plussa ja nehän vois olla niitä raskausoireita ;)

On. Ei tätiä, menkkajomoja todella vähän ja kohdunnapukka kovettunut jonkin verran... Helvetti soikoon on piinaavaa... Maanantaina teen digin jota oon säästellyt jos ei nyt ala täti tulla! Äh voi hitsivie jos olis meidän vuoro <3 silti olen pessimisti.
Kp 41 dpo 19, ikinä ei ikinä ole
Ollut näin pitkää kiertoa

Beisla, voi jännitys!! Toivotaan parasta! Sormet, varpaat ja luppakorvatkin pystyssä :)
Katjusha kp 10/26-30 o-testi nega, lämpö 36,3

Takaisin