Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vitsi oon ihan malttamaton! Kun itellä ei tapahdu mitään ni haluisin vaan katella teijän kaikkien muiden testejä!! Heti heti heti :) :) :) Voi elämä ku pääsis jo siihen uuteen kiertoon.

haikaranyytti taitaa plussata mul on sellai tunne :)

tyttötiikeri inshaAllah tulis nyt onnellinen päätös tuohon tilanteeseen ja pikkunen pysyis matkassa :)

beisla kuulostaa lupaavalta :)

on: ukko toi kalaa, on ollu ihmeen ystävällinen aamun ennen ku meni töihi ni minähä oin vallan ihastuttava vaimoke sitte. tyttö päätti näyttää et hän osaa ite syödä lusikalla ilman apua. ja ku söi omenaa ni ojens mulle et ota äiti haukku <3

Mrsc pahoittelut negasta :( <3

Haikaranyytti apua jännää!! Pidän niin peukut pystyssä että plussa pärähtäis testiin sitten kun testaat <3 vaikuttaa lupaavalta :)

Tyttötiikeri soita tosiaan ma terkkariin ja meet ottaa sen verikokeen <3 jos hedelmöittyminrn onkin tapahtunut oletettua myöhemmin tai ei niihin testeihinkään voi 100% .. Toivon ja uskon että kaikki on hyvin <3

Beisla toiveikkaana odotan testiäsi!

Minni toivon että nyt olisi teidän vuoro <3 tsemppiä piinailuun !

Nenna tsemppihalaus <3

Haikaranyytti, se kirja jonka luin oli "vauvaa vailla". Löyty hyllystä.. Toivottavasti plussaat nyt :)

Sieltä se tuli, tuhru nimittäin. Ihan kunnolla ja uutta punaista verta. Nyt jää testailut ja odotan huomenna tai ylihuomenna menkkoja alkavaksi. :sad001

Beisla eikä!! :( pahoittelut :/ mikäs teidän jatko sotasuunnitelma olikaan? Menettekö nyt klinikalle insseihin? Anteeksi en muista miten se oli.

Vihdoin ennätän tulla rustaamaan jotain ihan ajan kanssa. :) On tää koko syksy ollu tosi hektinen ja kiireinen, mut jospa tää tästä pikku hiljaa vähän rauhottuis. Kivahan se on, että on töitä. :grin

Beisla voi hiton tuhru, olin niin varma, että nyt on teijän vuoro.. :smiley-angry016

Minni vois kanssa täräyttää kunnon plussan meidän muiden iloksi! :happy:

lumihiutale ja Maggie oli siis molemmat saaneet clomireseptit. Hieno homma, toivotaan että saatte molemmat niistä apua ja plussat pärähtää teillekin sitten ekan clomikierron päätteeksi. :p

Murkku hienosti olet saanut painoa pois, toivon todella, että luget auttaa ja plussaat piakkoin. :joyful:

Gatusa hyvä, että miehesi on osannut olla ystävällinen ja tyttäresi kuulostaa todella tomeralta neidiltä. :)

Haikaranyytillä oli myös kierto pitkittynyt. Toivotaan, että tuntemuksesi osuisi kohdalleen ja plussa tulisi eikä tarttis teroja aloittaa. :wink

Nenna hyvä ettei simppatestissä löytynyt mitään huomioitavaa. Uskon vahvasti, että tulet plussaamaan hyvinkin pian.:smug:

PikkuMinski oli aloittanut kuntorempan kovasti tsemppiä siihen. Sulla on kyllä muuten mahtava asenne elämään, vaikka kuinka tulis kuraa niskaan niin aina kuitenkin löydät asioiden valoisat puolet. :thumleft

Mymmelisti tosi kurjaa, että joudut odottamaan leikkausta turhaan. Toivottavasti saat koulun ja tulevan leikkauksen järjestettyä niin ettei kumpikaan asia kärsi mitenkään. Melko hankala tilanne, mutta kyllä sä jotain varmasti keksit. :hello2

Katjusha ovistuulia puhaltelen sinne suuntaan! :happy093.

Uusiakin tänne oli tullut useampia, joten :welcome kaikille tasapuolisesti ja pikaista plussaa! :happy:

Plussatuulia kaikille tietenkin, voitais tehä sellanen plussamyräkkä tässä loppuvuoteen mennessä ja tyhjentää koko ryhmä!:talk017:talk017

ON: Tosiaan lunkisti ollaan tää syksy menty ja kiireistä huolimatta pyritty heiluttelemaan peittoja. Viime kierrossa olin lähes varma, että nyt plussataan, kun täti oli kolme päivää myöhässä. Mutta sieltähän se kuitenkin sitten saapui... :smiley-angry026 Se on kyllä inhottavaa, ku tottakai siinä toiveet herää ja kerkes ajattelemaan jo vaikka mitä. :confused: Haluan kuitenkin ajatella asian niin, että ehkäpä siellä jotain koitti tapahtua ja paremmalla onnella sitten tähän uuteen kiertoon. Kyllä se meijän vuoro tulee vielä. :shy:

enu kp1/31-36(39)

Beisla, eka kierto on joo. En siis etsiskelen mahdollisia raskausoireita, vaan oireita et vaikuttaako luget ollenkaan kropassa. Itse raskautumiseen en usko kovinkaan paljon. Ehkä ensi vuonna sitten. :)
Tyhmä tuhru, tyhmä tuhru!!!

Enu peukkuja seuraavaan kiertoon! :)

Enu tsemppiä seuraavaan kiertoon :)

Voihan paska! Ei sen tuhrun pitänyt enää sinne tulla Beisla :(

Tiikerille kärsivällisyyttä ❤ jaksan uskoa, että kaikki hyvin ❤

Haikaran oireet kuulostaa tutuilta... mulla noista oireista todisteena 4kk päästä 3v ;)

Maggie toivottavasti seuraavasta + ❤

Kaikille tasapuolisesti PLUSSAAAAA!
-PikkuMinski kp20/30 yk26-

Voi Beisla :Heartred

Haikaranyytille plussapalloja, hyvältä kuulostaa! :blob5

On. Testi houkutteli tädin paikalle kunnon kramppien kera ja sellaiset, että tässä ei mitkään panadolit auta niin otin sit ihan buranan. Eli täällä kp1, mun gyne ei oo ollenkaan huolissani tästä kiertojen vaihtelusta, kun suht lyhyitä kuitenkin, mutta mua nämä häiritsee. Maanantaina sitten soittelen klinikalle. Päädytiin nyt siihen, että soitan Dextraan, se on meille aika hyvällä sijainnilla ja vaikuttaa vähän edullisemmalta kuin Graviditas. Jos jo vaikka ens viikolle sais ensi käynnin :oops: Inhottavaa kun pitää työpäivän aikana saada soitettua...

Mrsc kp1/28(keskiarvo) yk8

Ja kp 1... Taidan vetäytyä taas taka-alalle reilusti. Viimenen kierto ja sitten saadaan jotain selvyyttä toivottavasti!

Täällä tais aiemmin olla puhetta raskauskeijun ovistesteistä.. Onneks oli noita toisia testei viel. Huonosti näkyy :(.
1446295630286.jpg

Kp11/29(?)

Tyttötiikeri: toivottavasti raskaushormooni vaan nousee hitaasti ja siellä on kaikki kunnossa ja pikkunen tarrannut kunnolla kiinni :)

Beisla: Joo teen torstaina kun on kp 46 jos nega niin alotan torstaina/ perjantaina terolutin. Pahoittelut siulle tuhrun alkamisesta :(

Gatusa : toivottavasti ois plussa :) vähä kyllä olo et on ja ei ole ku viimeeks ei mitää isoa follia ollu kp 7 ja limakalvo oli vaan 1,2mm paksu :o todella todella ohut ni vähä epäilyttää :(

Kiitos lumihiutale peukuista <3

Mannikka: Okei :) mulla taitaa olla sekin, millanen kirja oli? :) no johan on ero testissä :o mistä tuo pinkki on tilattu? Mikä testi se on :o

Enu: toivottavasti raskaus selittäisi tän pitkän kierron :) , koska ei o näin pitkäks ennen venyny :o

Pikkuminski: voi <3 tarkennatko vähä mitä oireita sulla oli? Millä kp:lla suunnillee plussasit? :p

Mrsc: Kuulostaa joo mutta onko siellä edes mitään :o on se odottavan aika pitkä :D

Minni: suuren suuret pahoittelut kp 1:stä :( mein piti plussata :(

Täällä herätty ja 5h pääs uudessa yövorossa jo :p eipä täs kerkii paljoo taas tehä ku leppäillä viel vähä :D ikuinen väsymys kyllä.... Heräs viellä iso kysymys päähän että jos mannikkan testis ( raskaus keijulta ) on noin suuri ero niin mä tein raskauskeiju tikuil r- testin ni jos en sen takia saanu plussaa ja ehkä toisel testil oisin saanu :o

Kp 40/32-34

Takaisin