Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tyttötiikeri voi ei! :( haluaisin valaa uskoa että runsaastakin vuodosta huolimatta kaikki voi olla hyvin. Tiedän vain että tuossa vaiheessa sitä uskoa ei riitä ja toisaalta ei välttämättä haluakaan pitää yllä. Mä pistän täällä sormet ristiin että se pieni vauvan alku ois oikee sissi! Voimia ♥

Haha! En enää tiedä itkeäkö vai nauraa. Nyt on vuoto taas hiipunut. Vaikka edellisellä vessareissulla tuli ihan pönttöön asti. No eiköhän tää kesken ole menossa kun on menkkajomojakin. Mut v*tuttaa nää raskausoireet: tissikipu, huono olo, hajut, kahvi maistuu samalla tavalla pahalta ku esikoisen alkuraskaudessa... kauankohan nää oireet kestää?

Tyttötiikeri! Voimia. <3 Katso vielä jos vuoto tyrehtyykin. Onhan se mahdollista!! Iso halaus! <3

Siis tää on kyllä kaikkein pahin tilanne. Loppuis vuoto kokonaan tai tulis sit kunnolla kaikki ulos että tietäis varmaksi mitä tapahtuu. Ärsyttävää ku äskenkin kiirehdin vessaan ku tuntu et side olis ihan märkä ja pelkäsin et tulee kohta jo läpi, niin siteeseen ei ollu tullut oikeestaan mitään lisää ja paperiinkin vaan vähän pyyhkiessä. Nyt saa sit koko ajan jännittää ku menee vessaan et onko vuotoa tullu vai ei. Ja siis menkkajomoja on, mut esim esikoisenkin alkuraskaudessa oli pitkään menkkajomoja, ku muistan et oli ainaki pari ekaa viikkoo sellasia et juoksi koko ajan vessassa ku oli menkkajomoja ja tuntu et menkat alko vaikkei sieltä sitten mitään ikinä vuotanut...

Mut siis uskon et tää nyt meni kesken mut inhottavaa ku joku kuitenkin kokoajan pitää pientä toivoa yllä...
Mut taidan nyt tehdä niin että ostan digin ja yritä sen tehdä huomenna aamulla (ollaan kylässä silloin niin pitää kattoa saanko salaa tehtyä), jos se näyttää negaa niin asia on selvä, jos se näyttää 1-2 niin uskon että tää on menny kesken, jos se näyttää 2-3 niin sit tässä pitää kai vielä jännäillä...

Mut täältä jään nyt taustalle, tilanteelle ei kuitenkaan mahda mitään niin pitää yrittää saada ajatukset muualle. Mut tuun kyllä teille kertomaan ku asia saa lopullisen päätöksensä. :)

MrsC, ei ne ClearBluen digitkään ole 100% luotettavia. Voi olla että sun ovis on tosiaan ollut myöhemmin, varsinkin jos testi näytti plussaa poikkeuksellisen ajoissa. Yhdessä blogissa jonka kirjoittaja käy klinikalla sanottiin, että heidän lääkäri oli sanonut että CB:stä on viime aikoina kuulunut myös jonkin verran vääriä positiivisia. Testit mitoitetaan jonkin keskiarvon mukaan, joten pakostakin joskus menee pieleen.

Tyttötiikeri voi kamala miten stressaava tilanne kun ei tiedä pysyykö vai meneekö kesken. Voimia! Epätietoisuus on kyllä pahinta. :hug013 Mä luulen että sun silti kannattais soittaa sinne neuvolaan, ihan varalta, vaikka eivät he mitään voi juuri nyt tehdä.
Luulis silti, että menkkajomot ei välttämättä liity siihen meneekö kesken vai ei. Varsinkin jos sulla oli menkkajomoja myös esikoisesta. Kyllähän se kohtukin kasvaa ja muuttuu kun alkio kiinnittyy, luulis että siitäkin jotain jomoja helposti tulee.

Lumihiutale, tsemppiä aukkariin ja toivottavasti putket on auki.

Kaakao hyvä että löysit stressittömän olotilan ja tallettelujen aikakin lopulta kuulostaa hyvältä.

Lucky, mielenkiintoista tietoa letroista. Mullahan on nyt jokaisessa letrokierrossa käytetty Pregnyliä niin en tiedä kuinka pitkä kierto olisi ollut ilman sitä. Luomuna 28-32 eli vielä rajoissa. Tosi hyvä jos saat sen ultran, turhaan sitä tosiaan syö lääkkeitä jotka ei itsellä toimi.

On. Ei vielä tuhrua. Nyt kyllä rupesin jännäämään sitä, että toisin kuin kahdessa edellisessä kierrossa, pistin Pregnylin aamulla ja mun ovis oli siis kp13 illalla kymmenen aikaan (kivuista päätellen, ja Pregnylin kanssa ne on selvät). Mitä jos menkat alkaakin vasta maanantaina ja tänään olis siis vasta kolme päivää menkkoihin. Sitten eilinen tuhrun puute (tai mahdollinen tämänpäiväinen) ei vielä olis poikkeuksellista. Plaah. Teen varmaan huomenna kuitenkin testin kun on ne kaverin synttärit.
Beisla kp26/27(tai28?)

Voi Tikru ❤ :'( toivottavasti pikkuinen on vahvaa tekoa ja kaikki hyvin ❤ Mulla oli pojasta menkkaolot johonkin 10 viikolle asti

Toivottavasti Tyttötiikeri kaikki olisi vuotelusta huolimatta hyvin! Joillain on aika runsastakin vuotelua mutta silti on sitkeä sissi pysynyt kyydissä. Tsemppiä!

Beislalla jännät paikat! Voi kumpa plussaisit!

tikru mul tuli mielee heti ehkä hematooma tai et oiski ollu alus kaksoset ehkä...inshaAllah tulee hyviä uutisia kuitenki lopulta.

beisla nyt jännittää täälläkin :)

Beisla vaikuttaa hyvältä, jännätään sun huomista testiä :)!

On ei pystytty tekeen aukkaria kun sattui kohdunsuulla niin ettei saatu katetria laitettua kun meinasin pyörtyä :( mutta sain clomifen reseptin minkä aloitan ens kierrossa ja syön puolivuotta ja jos ei tehoa niin uudelleen aukkariin joka tehdään puudutuksessa tai nukutuksessa ja kokeillaan pistoslääkkeitä sen jälkeen...

Voi lumihiutale! Harmillista! No, eihän siinä muu auta kun toista tapaa yrittää. En ole kuullut noin herkästä kohdunsuusta, vaikea kuvitella kun itelle on katetria tökitty "kymmeniä kertoja".
Jänskäilijöille pitkää pinnaa ja mehevät plussat!!!
Täällä: olin niin viluinen ja poikki eilen akupunktion jälkeen ja mieheni etsi netistä auton osia - jäi vauvantekopuuhat eiliseltä. Ihan niinku oikealla puolella olis jotain tekeillä... Hope so, koska sillä puolella on vielä munanjohdin tallella ..
Katjusha kp 9 / 26-30

Beisla: Joo, ei varmaan mikään ole 100% varma paitsi tietysti ultra. Mun tuhru jäi yhteen päivään toissapäivänä. Eilen ei mitään ja tänään taas ei ainakaan vielä mitään... Kai se on pakko huomenna testata, olisi viikko siitä negasta ja täti nyt ei ainakaan vielä ole tänne eksynyt. Pientä jomottelua on välillä, mutta edelleen keskittyy lähinnä oikean muniksen seuduille.

Kuulostaa lumihiutale ihan järkyn kipeältä! Hui! Joku etenemissuunnitelma kuitenkin luotiin, joten sinänsä varmaan hyvä. :) Oliko sulla ollut jo todettu ovuloimattomuus vai miksi noin pitkä clomipätkä, ennen kuin lisäsuunnitelmia tehdään?

Mrsc joo verikokeiden ja pitkien kiertojen takia mulla diagnosoitiin etten ainakaan joka kierrossa ovuloi. En tiedä miksi noin pitkä clomipätkä, lääkäri oli ainakin toiveikas että clomit saisivat vauvan alulle :)

Ja en tiedä miksi se katetrin laitto kohdun suulla teki niin kipeää :( tuli taas niin suuri viha omaa kroppaa kohtaan.. Onneksi tosiaan ihana lääkäri antoi clomireseptin ilman aukkaria :)

Tyttötiikeri, onpa inha tilanne siellä, mutta jos yhtään lohduttaa mun tutulla vuoti verta reilustikin monta viikkoa ja pikkuinen pysyi silti matkassa. Ota neuvolaan yhteyttä, niin pääset hcg kontrolliin.

Beislalla siellä jännät paikat, voi kumpa!!! :)

Lumihiutale, voih miten ikävää ettei päästy putkia huuhtelee, mut jospa clomit toisi toivotun tuloksen. :)

On: pientä vihlontaa ja juilimista kohdun tietämillä tänään ollut, muita oireita en oo bongannut. Eilen huippas ihan niin pahasti et oli molemmilla käsillä otettava seinistä kiinni, ilmeisesti luget jotain kropassa tekee. Ai niin olen unohtanut kertoa ilouutisen, olen saanut nyt painoa tippumaan kolme kiloa, paljonhan se ei ole, mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa :)

Muurahainen kp 31, dpo 7, yk 21

Muokattu viimeksi:
Takaisin