Meritähti, ei ku vaan kello piippaamaan yöllä! Mitä sitä ei tekis tulevan pienokaisen vuoksi
Ja vähän oman huvinkin.
Tyttötiikeri, eiköhän tallettelut osunu ihan hyvin :)
Katkusha, Lucky, Minni, Nenna, plussatkaaa! Ja muut kanssa. Nyt sitä aaltoa kehiin. Ei jaksa loputtomiin odottaa.
Tänään on taas verta annettu tutkittavaksi. Ihan kohta nisti-kädet ku jatkuvasti saa lorotella verta eri putkiloihin. Viimeks tuli mustelma ja tänään jotenki oudosti tyrehtyi se veren tulo ja yks puteli jäi puolilleeb! Onko teillä kellään koskaan loppunu verta otettaessa se virtaus? Olipa kummaa. Se hoitsu kyllä sano et sen pitäis riittää. Huh, ei tarvinnu rei'ittää toistakin kättä. Loppuviikosta jatkohoidon suunnittelut. Jännää, mitä ne sanoo. Iiiik!
Maggie kp5
Tyttötiikeri, eiköhän tallettelut osunu ihan hyvin :)
Katkusha, Lucky, Minni, Nenna, plussatkaaa! Ja muut kanssa. Nyt sitä aaltoa kehiin. Ei jaksa loputtomiin odottaa.
Tänään on taas verta annettu tutkittavaksi. Ihan kohta nisti-kädet ku jatkuvasti saa lorotella verta eri putkiloihin. Viimeks tuli mustelma ja tänään jotenki oudosti tyrehtyi se veren tulo ja yks puteli jäi puolilleeb! Onko teillä kellään koskaan loppunu verta otettaessa se virtaus? Olipa kummaa. Se hoitsu kyllä sano et sen pitäis riittää. Huh, ei tarvinnu rei'ittää toistakin kättä. Loppuviikosta jatkohoidon suunnittelut. Jännää, mitä ne sanoo. Iiiik!
Maggie kp5

Menkat oli tosi kivuliaat, mutta niukat (varmaan koska olin jo viikon vuotanut), mutta menkkamaiset kivut ei ole meinanneet loppua millään. Öisin herään kovaan kipuun ja siihen että kuume nousee. Viikon olen tässä nyt kärvistellyt särkylääkkeellä, mutta tänään onneksi pääsen labroihin ja lääkärille. Epäilevät jotain tulehdusta alakerrassa/kohdussa tms. No ylläripyllärinä tässä on se, että jos siellä on ollut tulehdusta pidempään niin se on saattanut KOKO TÄMÄN YLI VUODEN AJAN aihuettaa mulle niitä tuhruja!!! Kuulemma tulehdusarvot ei aina nouse vaikka krooninen kohtutulehdus olisikin... Jospa nyt saisin hoidon (antibiootit) viimein tähän! Hyvä fiilis siinä mielessä vaikka paskaa on ollutkin kaikki nämä vuodot ja kivut