Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni justhan ilmoittelin :wink :grin Mitä sulle kuuluu?

Vituttaa kyllä, jos oon yli vuoden näistä tuhruista kärsinyt vaan sen takia ettei ole älytty antaa antibiootteja oireiden perusteella... Mutta josko nyt saisin apuja, kun on kivut niin kovat. Ja voi tietty olla, ettei noi tuhrut asiaan edes liity, mutta voi ne liittyäkin. Mutta jos alakerrassa on joku tulehdus ollut pidempään päällä niin ketuttaa myös se, että sekin saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jatkossa :mad:

Mutta foorumitaukoa suosittelen kyllä lämpimästi, jos vaan yhtään tuntuu että meinaa pää hajota yrittämisen kanssa! Ihania olette kaikki, mutta on ollut myös ihanaa onnistua unohtamaan kierron kulku ja tarkat kp:t :)

Muokattu viimeksi:
Larissa joo lähetettiin samaan aikaan viestit :D

Ei tänne mitään uutta... Ehdin jo toivomaan, että viimekierrossa jotain olisi tapahtunut kun sain (susi) testiin pienen haamun, mutta se olikin huuhaata. Tarkoituksena olisi odotella vielä yksi kierto ja sitten hakeudutaan tutkimuksiin! :) nyt menossa piinapäivät eli dpo 8

Pidin myös foorumitaukoa ja suosittelin site myös täällä, koska se oikeesti teki hyvää. Nytkin ollut enemmän taustalla.

Muokattu viimeksi:
On: jännittää tämä odottelu. Tässä odottelen että alkaisko vuodot nyt itsestään luomuna kun kerta se oviskin oli. Tai että olisiko haikara käynyt ja kuinka monta tulossa. Eilen ei mitään näkynyt vielä ;/ taidan tänään käydä apteekin kautta jos vaikka testais niin tiedänpähän sitten mitä odottaa :) kumpikin vaihto ehto on positiivinen minulle tässä vaiheessa <3

Larissa, voi että mikä tilanne! No nyt ei voi muuta toivoa kun paranemista! Sehän on selvä, että kropan pitää olla hyvässä kunnossa, kun vauvatoiveissa eletään. Kohtu on kyllä aika olennainen elin. Vähän eri juttu, jos vähän kyynärpäätä kolottaa.

Kiitos tsempeistä Katjusha, samaa mieltä olen!

Nyt en kyllä ole varma, että oliko se viime viikon kp 20 alkanut vuoto menkat vai ei. Oletin niitä menkoiksi vaikka viikon etuajassa olivatkin, kun oli niin hirveät kivut vaikka vuoto olikin niukkaa (verta lähinnä pyyhkiessä, siteeseen vaan ruskeaa tuhrua). Punaista verta tuli siis vain 1-2 päivää ja aina vain pyyhkessä. Tissikivutkin katosi niin kuin aina menkkojen jälkeen.

No nyt on ollut näitä alavatsakipuja viikon ja niin tein aamulla pc:n testin ennen lääkäriajan varaamista. Mun mielestä se oli nega ja varasin labrat ja muut. No nyt erehdyin katsomaan sitä kuivuneena niin ihan kuin siinä näkyisi jotain... Ja se näkyy jopa valoa vasten taskulampulla katsoessa (kyllä, olen kova tihrustamaan :grin). Tuleeko pc:n testeihin herkästi roskishaamuja? Ikinä ennen en ole ainakaan kyseiseen testiin niitä saanut o_O Ottivat labrassa myös raskaustestin (en älynnyt kysyä että otetaanko se virtsasta vai verestä), joten ehkä tänään selviää jotain. Kohta on onneksi se lääkäriaika.

Kyllä pitää naisen elämä olla vaikeaa :grin

Muoks. Tässä vielä kuva aamun testistä kuineena.

image.jpeg

Muokattu viimeksi:
Larissa, hitsi mä en kyllä erota, mutta eihän se ole tae mistään :)
Vissiin ne käyttää molempia tapoja, pissa- (jopa 7,5 IU/ml) ja verikoetta. Olisihan se hyvä verikoe saada!

No just eilen mietin, että mitähän Larissalle!
Mäkään en valitettavasti nää sun testissä mitään mutta mä olenkin puusilmä. Onneksi tosiaan pääset lääkäriin ja toivottavasti kaikki selviää pian. Hurjaahan se on, jos tulehdus on jyllännyt noin pitkään.

Meritähti, voi hitsi jos sun ja sun miehen aikataulut menee ristiin. Ehkä pitää laittaa se kello piippaamaan. :wink

Lucky voi sun koiraparkaa, toivottavasti jos johtuu lapsista niin lopettaisivat hölmöilynsä. Uskon että noi kokeet on hyvä juttu, ainakin keliakia on hyvä saada pois laskuista. Ja toivottavasti sun äiti on kunnossa.

Maggie, hyvä että saivat kuitenkin tarpeeksi. Mulla ei ole loppunut kesken, mutta ekan kerran kun multa otettiin verikoetta siellä oli harjoittelija ja annoin sen pistää. No eihän se mitään verta musta saanut, oikea lääkäri joutui pistämään ja onnistui hyvin. Sanoi että mulla on "kumiset suonet", mitä ikinä se meinaa. Ei jäänyt traumoja. :grin
Mut mahtavaa että jo loppuviikosta homma jatkuu, nyt peukut pystyssä että saat ne lääkkeet!

Nenna eipä kestä, mulla oli kanssa hauskaa kiipeillessä. :) Voin kuvitella ettei simppanäytteen anto mitään herkkua ole, mutta hyvä että on takana päin.

Mimmu voi pahus, kumpa siellä olis vaan kaksi niin saisitti luvalla pupuilla! Kamalaa odottaa kuukaudesta toiseen ja sitten ei muka saisi edes hyödyntää. Jos vielä johtuu siitä että ovat määränneet liian ison lääkeannoksen. :sad001

Myy hyvä kun muistutit, täältäkin tsemppiä Mymmelistin leikkaukseen! :)

Larissa, kiva kuulla susta! Johan on elämä jos siellä on jokin tulehdus jyllännyt noin pitkään. Hyvä että ottavat susta kaikki kokeet nyt. Ja hienoa että sun painoprojekti edistyy. Kuulostaa hyvältä askeleelta eteenpäin. Mä en oo varma sun testistä, ehkä siinä jotain näkyy... :)

On. Ei mitään odottelua ihmeempää. Paitsi ehkä voisin ostaa sen punkkupullon ja hyödyntää sitä tässä kuussa. Flavonoideja nääs. :wink Beisla dpo3

PikkuMinski hyvä että en oo ainoa, jolla on viivasilmät :grin Oot kyllä niin ihana tapaus :Heartpink En kyllä vielä jaksa uskoa, että tuo olisi plussa, kun on niin tihrustettava ettei saa selvää edes onko siinä väriä.

Lääkärissä käyty. Joku tulehdus nyt jyllää, sillä tulehdusarvot oli koholla. Kaikenmaailman veri-, pissa- ja alapään näytteet on otettu ja huomenna-ylihuomenna tiedetään lisää. Kovasti lääkäri epäili niitä mun viime viikon vuotoja että oliko menkat vai ei ja väläytteli raskauden mahdollisuutta. Raskaustesti oli otettu verestä, joten selviää huomenissa onko siellä yhtään hcg:ta. Yhden lääkkeen sain ja varmaan jotain tulee vielä lisäksi kun labratulokset tulee.

Beisla, juu punkkua pikkuisen ihan vaan flavonoidien takia :wink

Taidan painua takaisin foorumitauolle, nyt siis plussapuhurit täällä teille käyntiin oi ihanat leidit!

Minski, sorry ymmärsin väärin :grin Mutta remontti kuin remontti :grin Mulla kans tavallaan on nyt ollut elämäntaparemppaa, kun kahvi on jäänyt lähes tyystin pois (ennen 2-3 kuppia päivässä, nyt korkeintaan ton verran viikossa) ja sitten tämä lihotuskuuri :grin

Nyt oon ihan pihalla enkä pysty saamaan yhdestäkään ajatuksesta kiinni! Kommentointi jää siis TAAS!

Kliseinen ja kulunut lause;
Pahoittelut kaikesta negatiivisesta pa*kasta! :'(
Onnittelut kaikesta positiivisesta ❤

Ystävä painii aviokriisissä, oma kroppa hajoaa ja kierto sekoilee, ystävä-/kaveripiiri supistuu entisestään, 4kk hoitovapaata enää jäljellä, jouluksi Sodankylään=5 palkatonta vapaapäivää :eek:

Takki tyhjä just nyt!

Kp1-3 oli menkat 4-5 ei mitään kp6 alko uudestaan kunnon vuoto joka loppui tänään kun seinään :confused: :'( Ehkä mun kroppa ei halua tulla raskaaksi! Raskautta ja Vauvaa kaipaan päivittäin :-( yritän olla positiivinen, mutta... No pienin askelin! Onneksi avioliitto voi paremmin kuin hyvin ja poika on ihana ❤

JA NYT NIITÄ PLUSSIA TÄHÄN KETJUUN!!! ❤

Positiivista:
❤ NAUTTIKAA PIENISTÄ ASIOISTA JA HETKISTÄ! NE VOI OLLA ARKISIA, MUTTA NIITÄ EI KOSKAAN SAA TAKAISIN ❤

-PikkuMinski kp9/30 yk26-

Voi Larissa!! Kiva kuulla susta. Mut mitä ihmettä, ihan ku mäki näkisin viivahkoa sun testissä. Mut tosi harmi, jos on tulehdus. Ne on aina inhottavia. Mut onneks on kunnon lääkkeet olemassa, se täällä Suomessa on hyvää. Kiva että sun elämän projektit edistyy. Plussaaaaaaa kehiin! :)

larissa mä nään plussan :) onnea

tääl tytöl puhkes yläetuhammas ja samanaikasest eile iski vauvarokko, kuumetta 39,5 voi parkaa mut onneks syö ja juo.

Gatusa älä nyt vielä onnittele! En tota kyllä vielä plussaksi sanoisi ja jos siinä jotain näkyy niin se on tullut yliajalla! Pikaista paranemista pikkuiselle :Heartpink Liikaa koetellaan pientä ressua nyt.

Maggie, plussatuulia myös sulle! Kuten sanottu, ei tossa testissä kyllä varmaan mitään haamua edes ole tai jos on niin se on roskishaamu. Onneksi on kuitenkin otettu se hcg verestä niin saa tietää totuuden huomenna/ylihuomenna.

PikkuMinskille iso halaus! :Heartred Kylläpä sun kroppa nyt sekoilee :sad001 Muista olla maltillinen liikunnan kanssa ettei mene ylikunnon puolelle! Se voi myös vetää kierron ihan solmuun, jos on liian aktiivinen.

jep niin koetellaan tyttöä liikaa. usko pois kyl sielt huome onnittelut tulee lääkärist inshaAllah :)

Larissa: ihanaa kun palasit! Ikävää että hoitamaton tulehdus ollut. Montako raskautta se on estänyt.. :(
Mutta mutta mitä ihmettä mun silmät näkee??? :) jos haluat negan vertailun vuoksi ni laitan... mutta mun silmään tuossa on punaista :):eek:

Muokattu viimeksi:
Takaisin