Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, ei ku vaan kello piippaamaan yöllä! Mitä sitä ei tekis tulevan pienokaisen vuoksi ;) Ja vähän oman huvinkin.

Tyttötiikeri, eiköhän tallettelut osunu ihan hyvin :)

Katkusha, Lucky, Minni, Nenna, plussatkaaa! Ja muut kanssa. Nyt sitä aaltoa kehiin. Ei jaksa loputtomiin odottaa.

Tänään on taas verta annettu tutkittavaksi. Ihan kohta nisti-kädet ku jatkuvasti saa lorotella verta eri putkiloihin. Viimeks tuli mustelma ja tänään jotenki oudosti tyrehtyi se veren tulo ja yks puteli jäi puolilleeb! Onko teillä kellään koskaan loppunu verta otettaessa se virtaus? Olipa kummaa. Se hoitsu kyllä sano et sen pitäis riittää. Huh, ei tarvinnu rei'ittää toistakin kättä. Loppuviikosta jatkohoidon suunnittelut. Jännää, mitä ne sanoo. Iiiik!

Maggie kp5

Mulla perus lämpö on joku 35.8. Nyt lämmöt ollu 36.1-36.4. Mitä nyt sillon flunssan aikaan oli lämpö 37.1 ylimmillään mutta sitä ei lasketa.

Äsken ku mittasin ni lämpö oli 36.7... Yleensä ei kyllä päivällä noin korkeita lämpö arvoja oo ollu.

maggie juu kokemuksen syvällä rintaäänellä mulla lapsena ku kerran otettii verikoe ni hoitaja pisti vääräs asennos eikä tullu tippaakaa ni sano et veri loppu keske ja sama toises kädes. kumma kyllä neulan vieres virtas veri.

Taas on päässy livahtamaan monta sivua väliin etten tiedä yhtään mistä puhutaan. Mä en ole ehtiny hirveesti käymään täällä nyt pitkään aikaan. Nyt kun se mahdollisuus hyvään äitiyspäivärahaan meni ja odotellaan tutkimuksia, ni en mä enää oikeestaan stressaa tätä yritystä. Tulee jos tulee. Tikuteltiin ovis ja heiluteltiin peittoa kolmena iltana peräkkäin siinä oviksen nurkilla, mutta muutoin ei oo ihan hirveesti stressattu tai ajateltu asiaa ja täti onkin taas kylässä.

Itse olen ihan tyytyväinen että pystyn olemaan stressaamatta asiaa.

Lucky, pahoittelut negasta :( toivottavasti oli vaan liian aikaista!

Tyttötiikeri, kuullostais kyllä osuneen ihan hyvin talletukset, odotellaan ja toivotaan parasta! :)

Katjusha, toivottavasti lämmöt ei tipahda ;)

Maggie, ärsyttävää kun joutuu niin paljon ottamaan verta :( mutta hyvän asian eteen onneksi :)
Miullakin joskus lapsena otettiin verta lähes 10 putkiloa ja jouduttiin tekemään 7 reikää sitä varten kun ei meinannut oikein osua/karkasi suoni aina. Toisesta kädestä osui, mutta loppui veri joten jouduttiin palaamaan ensimmäisenä yritettyyn käteen jotta saatiin kaikki putkilot täytettyä. Onneksi ei jääny mitään traumoja, mutta olipahan kokemus!

Diabolicat, pahoittelut tädistä! Toivottavasti rennonpi ote tuo plussan :)

Meritähti, juu plussataan sitten samaa aikaa ;D
Ja komppaan Maggiee, kello soimaan! :)

Täällä käyty aamulla antamassa simppanäyte, joka meni melko helposti mutta oli kuitenkin ollut sellanen kokemus "ettei enää ikinä". Pääasia ett nyt on hoidettu se "pahin" osuus. Tietysti nyt jännittää tulokset älyttömästi.

Tänään oli muutenkin todella hauska päivä, kiitos Beislalle jälleen kerran❤

Oma luotto ei kyllä plussaan ole kovinkaan korkealla, mutta optimistisena silti odottelen sekä poliaikaa että kierron loppua :)

Nenna kp16/28-34 yk17-18

Mietin et miten toisilla näyttää jo dpo 9 selvää plussaa ja ihan todistetusti dpo 9. Onko sit niin että joko hormoonit ei nouse vaan niin nopeeta tai sit vaan kaikki ei oo kunnossa.

Mitenkähän kauan oikeesti kestää että meille se pikkunen suodaan. Kun sais tehdä kolme toivomusta tiedätte varmaan mitä toivoisin.

Vähän mietteliäs olo ku äippä joutunu sairaalaan huimauksen vuoksi... toivottavasti ei mitäön vakavaa löytynyt ct kuvista

Lucky se on niin tuurista kiinni, minä päivänä kiinnittyy. Vasta sitten lähtee hormonit kasvuun. Mitä olen lukenut niin toisilla kiinnittyy 5 dpo ja toisilla 11 dpo, eli siinä on jo viikon heitto - samoin tulee viikon heitto lähtökohtaisesti milloin alkaa näkymään testissä. Toki, siihen on olemassa raja-arvot ja joku ajatus, milloin ollaan liian heikoilla kantimilla liikkeellä (alhaiset arvot voivat kieliä kasvaneesta keskenmenoriskistä) ..

Lucky, toivottavasti äitisi on kunnossa. Nuo huimaukset ja pääjutut on kyllä aika pelottavia..
Mun oma äiti sai ensimmäisen aivoinfarktin jo viiskymppisenä. Eli yritän pitää kuntoni hyvänä ja kolesterolin alhaalla.

Katjusha: juu mulla oli ne kesken menneet niin että plussa oli hailakka vielä dpo 14 eikä siitä enää vahvistunut. Sit tein digin 1-2 ja sit alkoi vuoto. Muutenki taitaa niinku esikoisenki aikaan raskaustestin tein 7+ viikolla. Aiemmin en osannu epäillä mitään raskautta

Sitten on vielä eroja miten paljon hormonia on virtsassa, vaikka sitä olisi melko hyvin veressä. Meillä on tapana aina käydä verikokeessa, jos on alkiota siirretty, 18 dpo, että takuulla on lugesteron mukana kunnes turhaksi todistetaan. Samaan aikaan kun verikoe on selvä, niin mulla ei kotitesti todellakaan ole selvä :)
Mutta sitä odotellessa!! Olisihan se hienoo testata plussa ja saada se viel jatkumaankin...!!

Todellakin!!!! Kyllä mä niin toivon sitä pikku sisarusta esikoiselle ja seki tuntuu sitä kyselevän että miks ei oo miksi en saa...

Luckylle pahoittelu negasta. Tylsäähän se on sitä valkoista testiä tuijottaa vaikka vähän aikaista vielä onkin. Mulla aika varmuudella on kiinnittyminen tapahtunut jo pari kertaa dpo 6 ja dpo 14 testiviiva ollut ei mikään megavahva mutta selkeä.

Nennaa, jeet simppatestille! Kauan tulokset kestää?

Mulla oloista päätellen kasvaa taas useampi folli eli kierto on mitä todennäköisemmin menetetty ja ke ultrassa tulee seksikielto. Alkaa olla takki aika tyhjä.

Tuun tuolla monta sivua perässä, mutta pakko tulla tähän väliin huuteleen Mymmelistille hirmuisesti tsemppiä leikkaukseen!!! ❤️ :hug013

Nenna, jes että se simppatesti on otettu ja ohi! Kauaa ei tartte tuloksia ootella :)

Mymmelistille tsempit täältäkin! Tänäänhän se on vai oonko ihan sekasin? Näköjään Myy (<3) on sit yhtä sekasin ;)

Onkohan Larissa hypännyt suoraan plussanneisiin??

Maggie, ihanaa, että sielläkin homma etenee!! Vaikkei noi verikokeet ehkä ihan lemppareita oo.

Täällä edelleen lueskelen juttuja joka päivä. Tää oli niin tärkee vertaistuki, ettei teitä hevillä unohda. Mistä niitä plussia vaan tänne sais!! Kesälapsen ehtis vielä saada ;)

Fiiliksissä joka päivä mukana, Liisu rv 18+2

Mymmelistille tsempit todellakin!

Myy, Mitenkäs siellä sujuu?

Niitä plussia toivoisin kyllä näkeväni täällä teidän ketjussa! Lueskelen yleensä muutaman päivän välein vähintään vaikka en juuri kommentoikaan. Ja elän mukana jokaisessa pettymyksessä ja pienessäkin onnen hetkessä.

Hei ihana pitkästä aikaa! Nopeasti tulin vaan teidän kuulumisia kurkkaamaan ja sitten palaan foorumitauolle :) Olette kirjoitelleet noin 50 sivua, joten ihan kaikkea en nyt jaksa lukea :grin Nopeasti vaan tuoreimmat jutut. Ei oo viissin kukaan plussannu? höh :sad001

Liisu, en oo mihinkään plussanneisiin kuule hypännyt :grin

Pikkukakkosenpostille, Titemille ja kaikille muillekin tädin kohdanneille pahoittelut menkoista :sad001

Luckylla ja PikkuMinskilläkö on siellä sisustus/remppahommat menossa? Täällä kans on joku sellainen vimma iskenyt nyt syksyllä :grin Eteisen remppa edelleen suunnitelmissa ja siihen säästän rahaa, mutta olkkariin ja keittiöön ostin jo verhokankaat niin saa jotain uutta :)

Maggie, hienoa että siellä homma etenee! Tsempit aukkariin ja lisätutkimuksiin! Etköhän siekin kohta jotain apua saa ja alkaa plussaa paukkumaan testiin! :wink

Gatusa, voi kun pian saisitte pojan takaisin! Ihan kestämätön tilanne :sad001

Murkku, mikä tilanne sulla on? Ootko saanut jatkotutkimuksia ja luget? :)

Hileinen, upeaa että teillä asiat etenee! Etköhän sen plussan saa viimeistään ensi vuoden puolella! :happy:

Beisla, tsemppiä piinaviikoille! Jotain projektia nyt vaan kehiin niin unohtuu se asioiden miettiminen ja odottelu!

Mimmu, kiva kuulla että sielläkin on uudet konstit nyt käytössä. Josko se plussa alkaisi sullekin tikkuun ilmestymään ja oikein mojova sellainen!!! :wink

Toivottavasti teillä on kaikilla asiat hyvin ja pääsette plussaamaan pian! Ootte ihania naisia kaikki! :)

NAPAA: Täällä menossa kp 7 suunnilleen. Viime kierto oli ihan totaalisen OUTO!!! Ovis tuli JO kp 13 eli rutkasti aiemmin kuin yleensä (oisko stressittömyys auttanut?). No ilo loppui lyhyeen, kun tuhru alkoi heti oviksesta :mad: En viitsinyt edes lugeja aloittaa (yhteen kiertoon on niitä vielä jäljellä), kun hukkaan ne olisi vaan menneet tuollaisen vuodon kanssa. Tuhrua kesti viikon ja täti pyrähti paikalle noin kp 21! :wtf Menkat oli tosi kivuliaat, mutta niukat (varmaan koska olin jo viikon vuotanut), mutta menkkamaiset kivut ei ole meinanneet loppua millään. Öisin herään kovaan kipuun ja siihen että kuume nousee. Viikon olen tässä nyt kärvistellyt särkylääkkeellä, mutta tänään onneksi pääsen labroihin ja lääkärille. Epäilevät jotain tulehdusta alakerrassa/kohdussa tms. No ylläripyllärinä tässä on se, että jos siellä on ollut tulehdusta pidempään niin se on saattanut KOKO TÄMÄN YLI VUODEN AJAN aihuettaa mulle niitä tuhruja!!! Kuulemma tulehdusarvot ei aina nouse vaikka krooninen kohtutulehdus olisikin... Jospa nyt saisin hoidon (antibiootit) viimein tähän! Hyvä fiilis siinä mielessä vaikka paskaa on ollutkin kaikki nämä vuodot ja kivut :grin

Ps. Mun lihotuskuuri sujuu mainiosti! :grin Vähän päälle kk takana ja painoa tullut lisää melkein 2 kg :wink Oon niin tyytyväinen! Ja salilla rauta nousee paljon kevyemmin, mikä motivoi entisestään.

Pahoittelut pitkästä sepostuksesta! :grin

Onko larissalla näin pitkä kierto vai onkohan se tosiaan mennyt suoraan plussanneisiin :D kauan se on ollut jo pois? Tulis nyt jo ilmottelemaan itsestään :P

Muoks. Hah palasitkin sitten samaan aikaan kun lähetin viestini :D voi kökkö mikä tilanne, mutta mahtavaa jos tuhruun löytyisikin helposti hoidettava syy ja pääsisittekin plussaamaan!! :O ;)

Takaisin