Gatusa mahtavaa mitä sun tyttö keksii.
Mimmu jes, hyvä että pisto meni helposti. Ei se itsensä pistäminen ihan luonnolliselta tunnu, mutta yllättävän helposti multakin meni, ja kaikkeen kai tottuu. Mulla ei tosin ikinä ole mitään neulakammoa ollut, ja oon käynyt mm. verenluovutuksessa. Siihen verrattuna neula on ainakin minimaalinen. :)
Hileinen, ehkä sun mies voi tosiaan pistää sua, ei se teknisesti ole vaikeaa. Mä yritin kerran saada vaimoa pistämään, mutta sillä taas on niin paha neulakammo ettei pystynyt. On se itsensä pistäminen kuitenkin ihan eri asia kuin toisten. Mulla on jonkin verran kokemusta eläinten piikittämisestä, mutta eihän se tekniikan tunteminen varsinaisesti tässä tilanteessa auta... Tsemmpiä, kyllä se onnistuu!
kaakao voin kuvitella, mullakin masensi vähän enemmän kun tiputtelu jäi kolmen päivän sijaan kahteen.Toivon että saisitte hyviä uutisia ultrassa, mutta hyvä että ootte jo pohtineet tulevaisuuden mahdollisuuksia.
Lucky pahoittelut negasta, mutta vielä se tosiaan ehtii muuttua. :)
Katjusha, onnea hirvimetsälle! Toivon niin, että pääsisitte alkionsiirtoon. Katsotaanko teillä taas tilannetta ensi kierrossa?
titem, isot pahoittelut.

Harmittaa niin teidän puolesta.
Maggie, saavat tosiaankin ainakin antaa sulle ne primot käyttöön, sulla on kai jo niin usein luomukierto venynyt.
Nenna hyvä että ovis oli varmaan nyt, eipä tartte enää sitä jännittää suhteessa simppanäytteen antoon.
On. Eilen Pregnylistä laskettuna puoli yhdeksän tienoilla piti olla ovis. Oltiin myöhään istumassa iltaa kavereiden luona. Kymmenen aikaan alkoi kipu oikealla puolella ja paheni vielä pari tuntia. Omituista kyllä, vasemmalla puolella en tuntenut juuri mitään, vaikka lääkäri sanoi että molemmilla puolilla on yksi folli. Toivottavasti sieltä on kuitenkin myös munasolu lähtenyt liikkeelle! Onko jollain kokemusta useammasta follista, miltä sen pitäisi tuntua?