Ei tää voi olla näin vaikeeta!

lucky en ol sellai eikä suomes ollu mitää mulla ongelmana. ainoastaa tuo henkilö...ainoastaa mitä sain kärsiä perättömist lasu ilmotuksista tiedät kenen tekeminä jne. suomes on aika pitkälti kaikki mahollista enkä ol ainoa jolle näin käyny.

Gatusa: sit jos esim. Itse lähtisin hakee yksin huoltajuutta Suomessa ni mul olis toooodella pienet mahdollisuudet saada sitä jos hakisin vaikka ukko olis 300 kilsan päässä viikot töissä... enkä sais vaikka sanoisin mitä ellei ukko suostuis siihen kans. No mutta toivottava vaan että teidän tilanne ratkeaa mahdollisimman pikaisesti ja poika pääsee takasi kotiin.

On. Täällä dpo 9 :D ja ihan puhdas nega.... tosin dpo vielä varhainen ja en vissiin pidättänyt tarpeeksi... mutta viikon päästä toinen jos tarvis. .. ei kyl toiveet oo hirveen korkealla

Mimmu, mua kans jännittää noi pistokset! :D Olen sairaanhoitaja kyllä ja osaan sen teknisesti vaikka unissani, MUTTA itseeni ku pitäs piikittää ni melkeen pimenee silmissä :D :D Täytyy ehkä mies kouluttaa siihen.... Tsemppiä ultraan!

lucky se riippuu millasen tarinan toinen keksii, onko hyvä valehtelee, millasen tuomarin saa etee. suomeski pystyy lahjoo tuomarei ja tekeen aika pal kaikkee.

Olen taas lueskellut kyllä teidän juttuja päivittäin, mutta en ehdi kommentoimaan niin hyvin kuin haluaisin niin on sitten jäänyt kokonaan. Pahoittelut tästä on-off -osallistumisesta. Aina ei ehdi, ei kerkeä.

Beisla
taisi kysyä jo joskus aiemmin, että mitä mieltä itse olisin inssistä. Olen ajatellut, että jos tuossa ultrassa näyttää että vaste on hyvä ja follit kasvaa, niin jatkaisi vielä ainakin jonkun kierron näin. Mutta jos siellä on jotain pielessä, niin sitten pitää edetä sen mukaan. Toivoisin että insseihin ei tarvitsisi mennä, mutta olen kyllä valmis niihin, jos tässä nyt ei muutamassa kierrossa ala mitään tapahtua. Tällä kertaa otti kyllä menkkojen alku kovemmalle kuin aiemmin. Johtuu varmaan siitä, että yleensä tuhru on ehtinyt tehdä jo tehtävänsä ja kun menkat alkaa niin niitä on jo osannut odottaa. Nyt kun sitä tuhrua ei tullut ja oli muutenkin outoja oloja, niin ehdin jo olla turhan toiveikas. Pidän NIIIIIIN isosti peukkuja täällä teille! Kaksi follia ja tuplamahdolllisuus, eikö niin :) Kyllä sieltä nyt jompi kumpi varmasti tärppää :wink

Gatusan tilanne on kyllä niin uskomaton. Vaikea käsittää, että tuommoista voi tapahtua. Onneksi kuulit sentään pojan kuulumiset!

Mahtavaa Mimmu että pistos meni hyvin! Toivottavasti heti tuovat toivotun tuloksen eikä tarvii piikitellä enää seuraavassa kierrossa :)

Luckylle pahoittelut negasta :sad001 On kyllä vielä pienet dpo:t, että jospa vaan ei näkyisi vielä, toivotaan että muuttuu plussaksi!

Juu tytöt ei tartte negaa pahoitella, eihän vielä mitään ees vois näkyä... vai voisiko? Oon kuullut kyllä joidenkin plussaavan dpo 9 mutta tuskin on ovis ollu sillon ku pitäny... mistä näitä tietää... tuskin kuitenkaan raskaana oon....

Huomenta tytöt, oon lähdössä hirvijahtiin, mutta piti käydä lukemassa teijän kuulumiset :)
Hyvä Mimmu, hienosti hoidettu! Onko sulla semmoinen kynäruisku, vai perinteinen setti?
Hileinen saa varmaan sellaisen Pregnyl-kynän, mihin vaihdellaan amupulleja.
Meitsi on ihan fiiliksissä, kun näen silmissäni miten siellä follikkelit kasvaa :D!
Gatusa, mä niin toivon, että asiat ratkeaa parhain päin. En oo paljon kommentoinut tilannettasi, mutta onhan se järin pöyristyttävä. ..
Täällä lämpö 36,65 - viime kuussa lähti vuoto tulemaan näillä lämmöillä eli laitetaanpa joku suoja, ettei tuolla mettässä joudu vaikeuksiin.
Katjusha kp 31 /?

Huomenta naiset!

Aamulla nousin miehen kanssa samoja aikoja, vaikka olisin voinut jäädä nukkumaankin. Nappasin kaapista raskaustestin ja kävelin vessaan. Aukaisin testin ja valmistauduin henkisesti. Tuijotin valkoista testiruutua ja rukoilin, että voisin nähdä siinä kohta kaksi viivaa. Samassa jotain hulahti ja kas - kp1 saapui taloon. Kierto venähti parilla päivällä ja testi jäi käyttämättä.

Olen onnellinen, että menkat eivät alkaneet eilen, koska se olisi pilannut päiväni. Eilen taas oli niin upea päivä, että sen voimalla jaksan tämänkin. Olen onnellinen, että kierto ei venynyt enempää. Voi olla, että myöhemmin tänään iskee kamala pettymys ja viha, mutta nyt voin ihan hyvin. Mieskin voi. Otimme tämän ihan rauhallisesti ja huumorilla.

Olen ollut tässä omassa kuplassani - anteeksi kun en ole kenellekään mitään kommentoinut hetkeen. Siirrän plussa-aallon aloitusvuoron eteenpäin :Heartred voimia teille kaikille tässä taistossa. Tämä on kipeä taakka kannettavaksi.

no inshaAllah tämä on mun suuri testi luojalta pakko todeta. onha tää ollu järkytys ja iha hirveä yllätys meille kaikille mut joka maassa on samat ongelmat, oon ite lukenu monia juttuja.

titem plussatuulia tähän kiertoon mut hyvä ettet ol sillai pettyn.

eka hiha on jo kiinnitetty takkiin ja toka alotettii eilen kans eli hyvää vauhtia eetuhan pojan takki valmistuu alhamdulillah, sit pääseeki sukkaprojektin kimppuu ku ois sinne 4pr sukkia neulottavana ja sen jälkee sit dikun tilauksen kimppuu. :) tyttö eile täytti tasan 10kk ja meinas ottaa ekan askeleen mut ei onnistun, tosi lähel oli eli kohta kävellään inshaAllah.

...mun huumori tais loppua tossa 9:30. Luukutan täällä Arttu Wiskarin "Ikuisesti kahdestaan" ja tuhoan nenäliinapaketteja. Miten "maailman luonnollisin asia" voi olla näin hemmetin vaikeaa?

Voi titem, voimia! Tiedän tunteen ja juuri tuo biisi soi itsellänikin usein kp1. Pahoittelut, toivotaan että seuraava kierto on teidän <3

Titem, pahoittelut tädistä :( mie niin jaksoin uskoa siun plussaan.. Tähän kiertoon enemmin onnea❤

Titem, pahoittelut minunkin puolesta :(
Mä oon täällä mettässä nyt kävellyt, ja selkään koskee, että olisko se kp 1 nyt lähestymässä täälläkin ... No se otetaan vastaan, mitä annetaan. Ehkä me sitten päästään lähemmäs alkionsiirtoa...

Voi titem pahoittelut!

On.Täti pakkasi kamansa jo tavaksi muodostuneesti kp3, mutta eilen kp6 olikin toinen kp1 ja edelleen vuotaa :eek: flunssaa pukkaa ja yskin verta :( Näillä mennään!

-PikkuMinski kp7/30 yk26-

Mimmu, jaiks, hyvä et piikitys meni hyvin :) Tuloksia tulossa!!!

Titem, suuret pahoittelut kp1:sestä... :( Mä kans niin jännitin ja toivoin. Ehkä siellä oli jotain yritystä, olisin halunnu nähä testikuvan, jos se oli himpun punertanut. No jäipähän ens kertaan kun sit saatkin toivottavasti superpunaiset kaks viivaa!

Katjusha, hurja metsästäjänainen! :) Saitteko kaadettua? Ja toivotaan ettei selän kolotus merkkais tätiä vaan ++++++

Kaikille suuri puhallus plussatuulia!! :) On sen jonnekin tänne porukkaan pian löydettävä!

Omaa napaa tähän loppuun, vaikka eipä täällä juuri mitään tapahdukaan. Täti pakkailee kamojaan ja huomenna pitää käydä ottamassa alkukierron verikokeet ja loppuviikosta aukkari. Ja siellä sit tehdään jatkosuunnitelmat. Uskon että saan ainakin heti kättelyssä ne primot ettei seuraavastakin kierrosta tuu tällänen puolikas satanen! Ja on kai se luomuoviskin ens kierrossa mahdollinen mutta hyvin epätodennäköinen. Siispä täällä pieni toivonkipinä plussaan vasta seuraavassa kierrossa. On näitä ovuloimattomia kiertoja jo niin monta nähty.

Maggie kp4

Katjusha❤

Saisi se täti punainen siirtyä jo takavasemmalle tästä ketjusta!

On; pari-kolme päivää ollu kunnon lorisevia limoja ja eilen oli joku suolisolmu vasemmalla puolella alavatsalla (ovis??). Piti tikuttaa tässä kierrossa, mut hups unohtu tän kaiken itkun keskellä.
Eilen sai lisäksi ravata vessassa alle puolentunnin välein. Olin jo varma ett on vti, mut eipä yöllä tarttenu käydä vessas vaikka aamulla olikin jo kukkaruukun kokonen kupla otsassa :D eli ei taida kyse olla vti:sta onneksi :)

Päivän positiivinen: mie laitan uudet verhot makuuhuoneeseen ja olen tyytyväinen taas seuraavat puoli vuotta! :)

PikkuMinski, mikä ihme uus kp1, todella ärsyttävää. Eihän tuollaseen osaa ihminen varautua. Ja vielä paha yskäkin. Pikaista paranemista! <3

Voi pahoittelut titem! :sad001

On kyllä mennyt taas aivan liian kauan ilman plussia tässä ketjussa :mad: Joku saisi nyt aloittaa sen plussa-aallon!! Pitää käydä aina välillä lukemassa tuota Raskaaksi 2015 -ketjua ihan sen takia, ettei unohtaisi että on se plussaaminen kuitenkin ihan mahdollista. Siellä niitä plussia kuitenkin aika usein näkyy. Täällä tulee hiljalleen tosi kyyniseksi ja usko meinaa loppua, kun kuukaudesta toiseen vaan jokaisella starttaa uusi kierto.

Gatusa mahtavaa mitä sun tyttö keksii. :grin

Mimmu jes, hyvä että pisto meni helposti. Ei se itsensä pistäminen ihan luonnolliselta tunnu, mutta yllättävän helposti multakin meni, ja kaikkeen kai tottuu. Mulla ei tosin ikinä ole mitään neulakammoa ollut, ja oon käynyt mm. verenluovutuksessa. Siihen verrattuna neula on ainakin minimaalinen. :)

Hileinen, ehkä sun mies voi tosiaan pistää sua, ei se teknisesti ole vaikeaa. Mä yritin kerran saada vaimoa pistämään, mutta sillä taas on niin paha neulakammo ettei pystynyt. On se itsensä pistäminen kuitenkin ihan eri asia kuin toisten. Mulla on jonkin verran kokemusta eläinten piikittämisestä, mutta eihän se tekniikan tunteminen varsinaisesti tässä tilanteessa auta... Tsemmpiä, kyllä se onnistuu!

kaakao voin kuvitella, mullakin masensi vähän enemmän kun tiputtelu jäi kolmen päivän sijaan kahteen.Toivon että saisitte hyviä uutisia ultrassa, mutta hyvä että ootte jo pohtineet tulevaisuuden mahdollisuuksia.

Lucky pahoittelut negasta, mutta vielä se tosiaan ehtii muuttua. :)

Katjusha, onnea hirvimetsälle! Toivon niin, että pääsisitte alkionsiirtoon. Katsotaanko teillä taas tilannetta ensi kierrossa?

titem, isot pahoittelut. :sad001 Harmittaa niin teidän puolesta.

Maggie, saavat tosiaankin ainakin antaa sulle ne primot käyttöön, sulla on kai jo niin usein luomukierto venynyt.

Nenna hyvä että ovis oli varmaan nyt, eipä tartte enää sitä jännittää suhteessa simppanäytteen antoon.

On. Eilen Pregnylistä laskettuna puoli yhdeksän tienoilla piti olla ovis. Oltiin myöhään istumassa iltaa kavereiden luona. Kymmenen aikaan alkoi kipu oikealla puolella ja paheni vielä pari tuntia. Omituista kyllä, vasemmalla puolella en tuntenut juuri mitään, vaikka lääkäri sanoi että molemmilla puolilla on yksi folli. Toivottavasti sieltä on kuitenkin myös munasolu lähtenyt liikkeelle! Onko jollain kokemusta useammasta follista, miltä sen pitäisi tuntua?

Takaisin