Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ai niin! Jostain syystä en vieläkään ole muistanut sanoa, vaikka monena päivänä ollut mulla mielessä. Mä mainitsin taas siitä mun tiputtelusta lääkärille. Sanoin sille että luotan kyllä sen ja sen keväällä tapaamani gynen arvioon siitä, ettei niin lyhyellä tuhrulla pitäisi olla merkitystä, mutta asia huolettaa mua silti. Se kattoi mun papereita ja sanoi että mun luteaalivaihe näyttää kyllä erittäin hyvältä, että ei keksi siihen mitään parannettavaa. En ymmärrä. Kai luteaalivaihe voi olla tarpeeksi pitkä vaikka esim. keltarauhashormonia olis liian vähän? Plääh. En sitten taas enää jaksanut vääntää aiheesta. :sad001

Ei tullut saalista, mutta 5 tuntia ulkoilmaa. Eilen olivat tehneet kaadon, mutta en jäänyt paloitteluun. Olen eläinrakas, enkä tässä kohtaa oikein voi kuvitella itseäni oikeana metsästäjänä :) tutkinto on suoritettu, mutta ampumista en ole aloittanut harjoittelemaan (vielä)
Kyllä, jos kierto nyt alkaa niin jos on hyvä mieli eli tuntuu oikealta, varaan folliultran kp 14. Aikaisemmin en tohdi, kun se ovis herkästi menee sinne kp 17. Viimeksi alkoi niin masentaa kun oli aivan toivoton tilanne kp 12 ja 15. Jos kaikki menis hyvin niin siirto olisi 4 dpo ..,
Mutta eletään nyt tää homma loppuun. Mitään ei oo vielä tullut pihalle, eli nyt odotellaan ja tehdään vaikka noita avoimen yliopiston kurssin kotitehtäviä sunnuntain ratoksi.
Ihanaa päivää kaikille, uuteen nousuun!

beisla jep mariam keksii kaikkee, nykyää suosikkileikki on äidin metsästys eli se mistä kerroin et konttaa vaanien ja syöksyy syömää :) eilen mariam onnistu melkei ottama ekan askeleensa yksin muttei iha onnistun...kohta varmaa alkaa tyttö viipottaa täällä sen ku kerkee.

Täällä tuli aika hyvät viivat ovistestiin! ;)
Eilen pupuiltu, pitää yrittää vielä tänään ja huomenna.
Womanlog ennusti tiistaille ovista eli aika hyvin pitää paikkansa!
Marraskuun alussa pääsis sit vissiin jännäilee ;) joko täti saapuu ja pääsen nollaamaan kunnolla firman bileissä tai sit saan miettiä bileissä kuinka salata raskaus :D hyviä vaihtoehtoja molemmat, mut mielelläni valitsisin tän jälkimmäisen vaihtoehdon ;)

Heinävauvoja vaan tekemään!
Puuuuuuih, plussa-aalto vois alkaa pikkuhiljaa! ;)

Meritähti kp 18/33

Titem: pahoittelut kp 1:stä! Hyvä että eilinen oli hieno päivä mutta olisi se plussa saanu tulla sullekki. Suuren suuri voima halaus sinulle!

Gatusa: juu ongelmia on. Vois sanoa että maailma on niin Helkutin epäreilu paikka että ei tosikaan... joskus tuntuu että pahaa vääryyttä tekevät ihmiset pärjää elämässä paremmin kuin ne jotka elävät normaalia elämää koettaen välttää vääryyksiä viimeiseen asti. Toivottavasti joskus kuitenki sitten niillä kolahtaa kaikki kökkö omaan nilkkaan.

Katjusha: hus täti pois!!!! Siirrän sun menkat jollekin hirvelle sinne!!!

Pikkuminski: mitä se sunkin täti nyt kettuilee sulle!
Paranemisia. Mun flunssa kesti 3 päivää.. liekkö syy ollut berocan ja vehniksen.

Maggie: mut aukkarin jälkeen ++++

Nenna: mistäs sun pissatus johtui? :) ihan ku joskus olis itselläki pissa juossut oviksen aikaan enemmän ku muulloin.

Kaakao: kävin itse oliko eilen ja tuli kyllä myrtsi olo.. Toki onnellinen olo heidän puolestaan mutta itseeni pettynyt kun en voi saada plussaa ekasta, enkä tokasta kerrasta jne. Vaan 2 vuotta menny näin... tiedänpähän miks täällä puolen oon nykyään enemmän...

Beisla: tässä kierrossa tuntui oviksen kaltaiset tuntemukset kummallakin puolella. Oikealla voimakkaammat ja vasemmalla pientä tuntemusta... (vasen ollu se joka ollut pois pelistä).

Meritähti: nyt sit piina viikot :D

On. Kotiin tulin ni koira rukka tehny 4 kakat ja kun innostu ni teki 5 ihan ruikulit... nyt sitten ei enää mitään.... Luulen et naapureiden lapset käy pimpottelee ovikelloa ja ajelee pyörällä meidän pihan läpi että koira stressaa ja sit meni alle ja oksetti. Sit itsellä taas vatsa turpos ihan hirveesti ja turpos väänteiden kans. Alko ylävatsalta ja päättyy alas. Mut mitään ei tullut ulos... pakko päästä tutkimuksiin kyllä. Ei tästä tuu mitään. Vähän rintoja aristanut silleen että oon tiedostanut niiden olemassa olon... liekkö sit menkkoja vai mitä.

Muoks: huh. Piti mennä yk:t laskee ja niitä on yhteensä 26 (sisältää pari ihan luomu kiertoa ilman mitään lääkkeitä ja silloin oikeastaan vain minä kuumeilin mut sai tulla jos on tullakseen)

Muokattu viimeksi:
Meritähti, mahtavaa onnea ovisplussasta! :)
Miullekin sovellus ennusti tiistaille ovista, mut epäilen ett oli jo :P

Lucky, en todellakaan tiedä kun joinkin vaan yhen kupin kahvia ni ei se kyllä normaalisti tollasta useamman tunnin jatkuvaa pissatusta aiheuta... No onneks se oli ja meni, ehkä juu johtu oviksesta :)
Voi koira raukkaa, jos naapurin lapset ärsyttävät ja stressaavat sitä :(
Ja toivottavasti tuolle turvotukselle löytyy syy!

lucky niihä se maailma on epäreilu paikka valitettavasti. voi hauva parka ku lapset sitä kiusaa. paranehan pian ja toivottavasti selviää mikä tuon olon aiheuttaa sinulle.

nenna plussatuulia :)

täällä taasen yritetty tehä töitä tänää, päivitin nettisivujen ulkonäköä ja facebookissa mun sivuston ulkonäköä ja valokuvia töistä. tässä vois kysästä et nyt ku kylmät säät alkaa siellä kiusaamaa teitä hiljalleen ni onko kellään tarvetta tälle puserolle jonka oon neulonu, parempi kuva ku viimeks ku äippä otti kuvan puhelimel ku oli laittan hengariin puseron. koko 36/38 väri musta. löytyy helsingistä. hp on vain 25€.
neulepusero1.jpeg

Pika heipat täältä! On kyllä aina niin huono omatunto kun tulee vaan napailemaan, mutta kun ei ole aikaa niin tiheästi seurata, että ehtis kommentoimaan...

Mutta siis täällä menossa kp 25/28-30 ja dpo 4-6, ehkä. Pupuilua oli kp 17 ja kp 19-20 yöllä. En kyllä tosiaan tiedä millon se ovis oli ja oliko sitä edes. Vähän epäilisin että kierto ainakin venyy. Varmaan ens viikon pe testaan jos ei oo täti ennen sitä tullu...

Just tajusin ettei mun varmaa tartte haaveilla tän oviksen hyödyntämisestä :(
Mennään miehen kaa niin ristiin nää illat ettei kyl ehitä mitää puuhailee :/ ja päivisin on esikoinen jaloissa ni eipäs päästä hommiin :D
Harmittaa kyl! Tai sit pitää vaan kesken unien herää pupuilemaan xD

Meritähti: tuon on kyllä ärsyttävää kun tietää että ovis on ja ei pääse hyödyntää. Tuntuu niin turhalta.

On. Täällä saatu 5.11 aika työterveyslääkärille ku atopia pahenee töissä. Samalla pyydän sokerirasitus kokeen ja keliakia kokeet. Mitäs muita kokeita kannattaa pyytää samalla Kilppari tietty yks. Sekä ruokaallergia kokeet ja sit ne töissä käytettävät aineet jotka vois ärsyttää mun ihoa.

Voiskohan tuo raskaaksi 2015 plussa-aalto vaikka siirtyä myös tänne puolelle??? :)

Tyttötiikeri samat sanat. Huono omatunto kun en ehdi eikä energia riitä kommentoimaan niin paljoa kun haluisi... Toivottavasti oviksesi olisi ollu pupuilujen tienoilla ;)

Lucky onko menkkoja näkynyt? Voisitkohan aloittaa sen plussa-aallon? :P voi koira raukka :( ja...

Katjusa vois liittyä siihen myös :P

Nennalle poksuvia hetkiä makkarissa (tai missä vaan) hah :D Jos ovis ei ole vielä ollut!

Plussatuulia myös jokaiselle ja tsemppejä kierron jokaiseen vaiheeseen!

On. Täällä ehkä dpo 7 ja kp 30, eipä mitään tuntoja mihkään suuntaan, mutta eiköhän ne menkat sieltä taas tule aikanaan! Ensikierron jälkeen päästään tutkimuksiin toivottavasti!

Minni2, yhdyn ideaasi, mitä mieluimmin plussailuun mukaan!
Tahti on tuolla niin kova, tulikohan siellä loppuviikosta 5 plussaa ...!
Yhden halpistestin tuhlasin eilen, ei siinä mitään järkeä ollut, mutta pitäähän ihmisellä ajanvietettä olla!

Minni2: ei oo näkynyt. Tämän viikon torstaina pitäis varmaan menkkojen alkaa. Alavatsaa kyllä ramppailee ja rinnat on vähän turvoksissa. Niin eiköhän ne menkat sieltä ala...tuskin on ees hipaissut. Kun ei ees viivan paikkaa näy testissä.... aivan puhdas nega. En oo kyl varma onko lapsukaiset ärsyttänyt koiraa. Pitäis varmaan laittaa web kamera kuvaamaan pihaa...mut pyörällä tuossa pihalla on rällätty ja koira kyl reagoi voimakkaasti ovikellon soittoon....

Tossa vielä kuvaa... ja dpo olis niinku 11 vasta mutta en usko ihmeisiin

Liitteet

• 1445243665196.jpg
    1445243665196.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 191
Tossa vielä kuvaa dpo 9 ylempi ja alempi nyt tehty. Dpo 9 testissä vähän viivan paikka näkyy mut alemmassa ei kyl mitään ja molemmat on testi ajan jälkeen eikä enää luotettavia.

Liitteet

• 1445243937203.jpg
    1445243937203.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 166
Lucky87, odottavan aika on pitkä .. Katotaan miten tässä kullekin käy.
Täällä tyytyväisenä huomasin, että aamulämpö oli palannut 36,8 tasoon .. Eli odotellaan ..
Katjusha 32 /35-40 6-7 dpo ehkä?

Lucky87, ennen ovista 36,3-36,4. Nyt jos pysyy ylhäällä vielä viikon niin sehän olis mahtavaa. Jos alkaa laskea 0,1-0,15 vauhdilla alaspäin joka aamu, niin menkathan sieltä sitten tulee. Viime kierrossa vuoto alkoi jo 36,6 -tasolla. Lämmöt pitää ylhäällä progesteroni, joten se on niinkuin suora verranto hormonin tasoon.

Takaisin