Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Osaisko muuten joku viisaampi sanoa mistä voi johtua ko kahdet edelliset menkat ollu lähes kivuttomat ja nyt taas tuntuu ettei mitään pysty tekemään ko niin järkyttävän kipeä maha?
 
Susanne, onnea ultrakuulumisista!

Mariskalle tsemppiä ultraan.

Täällä paineentunne hävinnyt tai ainakin reilusti vähentynyt. Joten olisiko se tämä kierto sitten tässä. Voihan paska.
 
Mh- Erikoista että kivun määrä vaihtelee. Oon joskus kuullu, että ruokavalio, esim. makeet tai rasvaset ruoat ennen menkkoja saattaa pahentaa kipuja.

Omaa napaa: Kohta alkaa piinailu. Jännittää kun on toka kierto Primoluteilla ja geleet otettu käyttöön. Vois ehkä tapahtuakin jotain, kerrankin! :)

Maggie kp 14/28-82? Yritystä 12/2014, ovulaatiosta ei tietoa, ehkä pitäis ens kierrossa tikuttaa, jos vielä tarvetta. Hmmm... En oo koskaan ovulaatiotestejä tehny, negatiivisia raskaustestejä sitäkin enemmän... :(
 
Susanne, onnea ultrakuulumisista! :)

Maggie, mie tikutin oviksen kun yritystä oli takana n. vuosi, ihan vaan siksi ett sain tietää ett miten kroppa toimii (limat yms.) oviksen aikaan. Täytyy kyllä myöntää ett olin aivan fiiliksissä kun sain elämäni ekan plussan, vaikkakin o-testiin :D eipä se tosin mitään tuonut sen enempää vaikka pupuilut oli varmasti oikeaan aikaan kohdistunut..
Itekin ajattelin tässä kierrossa tikuttaa taas oviksen 4kk tauon jälkeen :)

Muistaakseni viimeksi papan tulokset soitettiin n.2vk myöhemmin (maaliskuussa), mutta mietinkin lähinnä tätä lapsettomuustutkimuksien takia, ett pitääkö varata aika kun muut tulokset ovat valmiit vai odottaa se muutama viikko vielä papan tuloksia ennenku lääkärille voidaan mennä?
 
Moikka moi!
Luckylle onnea ja mielenrauhaa =)
Mariskalle ultratsempit ja koiralle paranemisia!
Kaikille piinailijoille toivon tietysti plussia. :)

Mä oon tosi tumma- ja paksutukkainen luonnostaan, joten sen kylkiäisinä on sitä "tummaa ja paksua" karvaa muuallakin. :/ PCO-tyylistä oireilua mulla on/on ollut, joten en tiedä mikä johtuu sitten geeneistä ja mikä mahdollisesta hormonihäiriöstä. (PCO-tyyliset munasarjat mulla löytyi ultrassa yli vuosi sitten , ja kun ynnäsin siihen kaikki karvankasvut ja epäsäännölliset niukat menkat, olin vakuuttunut pcos:tä, mutta muutama kuukausi takaperin munasarjat näyttivätkin oikein terveiltä.) Tää karvankasvu tuntuu joka tapauksessa villiintyvän vuosien saatossa. :( Yritän lohduttautua ajatuksella,et joskus tarvittaessa voin muuttaa eteläiseen Eurooppaan sulautumaan paremmin karvaiseen joukkoon :'D

Ite oon käyttäny gelee royalea muutamassa kierrossa silloin tällöin, mutta mitään eroa en niissä kierroissa huomannut. Jos tässä vielä joutuu yrittämään seuraaviakin kiertoja (positiivinen asenne; ehkäpä ei tartte enää...) niin vois taas kokeilla ja pitää silmällä ovulaatiota yms.

Tässä meneillään olevassa kierrossa (nyt kp 14) mulla on vehnänalkioöljy ja greippi messissä. Ovulaatiota toiveikkaana odottelen tulevan muutaman päivän sisällä, mutta joskus se on tullut vasta 30. kiertopäivän tienoilla -.-
 
Nennaa, siellähän otetaan infektionäytteet (hiv, hepatiitti..) kuitenkin, kun lapsettomuushoitoihin lähdetään. Muistaakseni eivät Naistenklinikalla hirveen tiukasti niitä papa-tuloksia vaatineet, tai myöhemmin Väestöliitossakaan. Olenpahan sitoutunut säännöllisesti papassa käymään.
 
Täällä Alko limat en verinen vuoto...Voiko oikeasti kuntosali tehä tämmöstä...ei ees mikää hirveen rankka reeni ollu... Viimeks sama tilanne
 
Heippa! Olen ollut tuolla esikoinen toiveissa ja raskaaksi 2015 jossain vaiheessa mutta nyt taukoillut hetken kokonaan foorumilta. Nyt ajattelin tulla tännekin hakemaan vertaistukea kun tuntuu että pää hajoaa...
Eli lyhyesti; olen 21v nainen ja yritystä takana 10/14. Miehelläni on ennestään yksi lapsi, minulla ei yhtään. Käytiin julkisella puolella lapsettomuustutkimusten ekalla käynnillä 6/15. Viimeviikon pe kävin ekoissa verikokeissa kp21. En ole ihan varma mitä niistä katsottiin mutta ainakin kilpparit ja vissiin jotain hormoneita. Nyt kp 24/29 ja kp22 oli niukkaa vuotoa ja menkkajomoja, olisikohan voinut olla kiinnittämistä?? Toivon enemmän kuin mitään että saisin oman pienen lapsen.. <3

Toivon teille kaikille paljon onnea matkaanne, olette sen plussan kaikki ansainneet <3!
 
Voi Lucky <3 olen kuullut, että varsinkin rankemman urheilun jälkeen voi olla vuotoa. Itse lenkkeilen kyllä edelleen normaalisti reippaasti 7-10km lenkkejä päivittäin. Toivottavasti täysin harmitonta !

Tervetuloa Lumihiutale ! :) täällä saa jakaa tuntoja. Toivottaan että visiitti tällä puolen jää lyhyeksi ja siirryt plussanneisiin !
 
Katjusha, mulla dpo 6. No joo, äsken pyöräillessä kyllä tuntui painetta, mutta eihän se ihme on.

Tervetuloa lumihiutale!

Lucky: mulla on ollut onnistuneissa raskauksissa vuotelua. Viimeksi kkm oireili vuodolla vasta kun alkio ollut kuolleena 5 viikkoa. Eikähän lima vielä verta tarkoita?
 
Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa ku vau.fi lähettää tämmösii sähköposteja joka kuukaus ! En kyllä ole koskaan ollu raskaana ja semmosta tietoakaan koskaan vau.fi:lle välittänyt! Argh!
ImageUploadedByVau Foorumi1436805281.340768.jpg
 
Haikaranyytti,
Jep jep, kiva kirje hehheh.
Ehdin tilata uutiskirjeen, mutta onnistuin sen ehkä perumaan. Ei välttämättä kiinnosta mitkä viikot olis jos ...
 
Jaahas kp 40 oli viimeks kans ku oli kuntosali päivä ja sen jälkeen Alko verinen valkkari jota kesti sen 7 päivää kunnes vuoto runsastu ja kaikki tuli pihalle... Nyt on kans kp 40 ja kuntosali päivä oli... vuoto Alko runsaampana ku se viime kerta
 
Lucky jospa olisi aivan harmitonta tiputtelua.

On. Nyt kp20/28-30 ,ensi viikolla tädin pitäis karauttaa paikalle. Tänään siivotessa huomasin, kun könysin lattialla niin rinnat ovat kipeät ja nännit hieman arat . Olisipa nämä juuri jostakin toivotusta oire. Tiistaina mulla oli se poli aika, missä ultraavat. Jos siellä näkyisi kyytiläinen, kuhan täti pysyisi vain poissa.
 
Takaisin
Top