Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Lucky! Toivotaan että vuoto loppuis eikä ois sitä mitä pelkäät. Inhottavaa ja ahdistava varmasti kun ei tiedä, mitä tapahtuu.

Soma, toivotaan että on raskausoire. Tosin mulla on ollu edellisissä menkoissa nännit/rinnat arat 2 vk ennen ku menkat alkaa. Eli ilmeisesti oviksesta menkkoihin. Mut jos sulla ei oo aikasemmin ollu ni toivo nousee! :)
 
Lucky, toivottavasti on harmitonta. ❤

On. Täällä munasarjan kohdalla nippailee, naama kukkii.... Talleteltu on, eilen päivällä laitettiin lapset pelaamaan ja sanottiin, että äidillä ja isillä on salaisuuksia, joten ovea ei saa avata. Mutta koettakaapa olla hiljaa, kun ei saa ääntä päästää. Vaikiaa!!! :-D

Viipsukka kp 17/32
 
Maggie tammikuussa keskenmenneessä raskaudessa oli rinnat kipeät. Muissa kierroissa en oo näin selkeää rintakipuilua tuntenutkaan. Mutta olen pessimisti ja en odota suuria tälläkään kierrolta. :)
 
Heips kaikille!
Meillä oli Susannen tapaan tänään ultra ja kaikki oli hyvin! Sydän sykki ja vastasi 7+2,kun omilla laskuilla ois ollu tasan 7. La siis oletettavasti 27.2. Huomenna sit soittoa neuvolaan ja katotaan hyväksyvätkö tuon vai laskevatko itsepintaisesti menkoista,jolloin ois jo 8+1.

Susanne koska sulla LA?
Onnea vielä hyvistä ultra kuulumisista :)

Luckya mun piti käydä onnittelemassa jo aiemmin,mutta tosiaanko siellä nyt vuotelee?? Ei ei.. :(
 
Nyytti: ihanaa että pieni sydän sykki!!! ♡

On. Pidän nyt vähän foorumi taukoa... Ainaki siihen asti että tiedän mihin tää vuoto on menossa... menee vaan mulla omanapailuks tää homma

Onnea vielä plussista, pahoittelut menkoista ja onnea oviksen hyödyntämiseen! Ja pitkää pinnaa piina viikoille!
 
Lucky voi ei, jospa se kuitenkin olis vaan jotain harmitonta alkuraskauden tuhrua. :confused: Piän sulle sormet ja varpaat ristissä, et kaikki oliskin pienellä hyvin.. :Heartred

susannnella oli hyviä ultrakuulumisia, jee! :)

lumihiutale tervetuloa mukaan kuumeilemaan. :greet025

Viipsukka tuo on kyllä kieltämättä inhottavaa, kun täytyy ääneti touhuilla, mutta hyvä ettei muksut teijän salaisuuksia keskeyttäny. :wink:grin

Nyytti sielläkin onnistunut ultrakäynti, hyvä hyvä. :joyful:

Murkku miten menee? Mitä kuuluu? Ootko ovista bongaillu? :happy:

Soma hyvältä kuulostaa sun rintakivut.. :nailbiting:

enu kp16/31
 
Tervetuloa lumihiutale. Lisään sut tuonne etusivulle :)

Lucky, eikääää!!!! Kunpa olisi harmitonta! <3

Enu, kiitos kysymästä, ihan kivasti menee. Tänään kokeilin sillä cb tuplahormooni testillä ihan varuiksi, nega tuli. Loppu viikosta sitten uudestaan.

Muurahainen kp 12/30-35, yk 19
 
Onnea Susannne ja Nyytti pienokaistenne sykkeistä ja muista ultrakuulumisista! ❤️❤️❤️❤️❤️

Soman rintakipuilut kuulostaa kyl oikein hyvältä!

Minni ja lumihiutale. Tervetuloa tällekin puolelle ja pikaista plussa! ❤️❤️
 
Takaisin
Top