Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi ei lucky, toivottavasti olisi vain harmitonta tuhruilua!! Ehdottomasti saisitte kyllä saada jo pysyvän plussan❤
 
Nyytti menkkojen mukaan 27.2, katsotaan uudestaan sitten np ultran jälkeen :)

Nettikeskusteluita kannattaa aina lukea; tiedä vaikka joutuisin vielä klexanee piikittämään loppu raskauden.. verikokeisiin menossa hyytymistekijät ja vuototaipumus tsekkaan!
 
Nyytti ja Susanne, onnea ihanista ultrakuulumisista! Nyt vaan täysin rinnoin raskaudesta nauttimaan :)

Luckylle tsemppiä! Toivottavasti on ihan harmitonta pientä vuotoa :)

Mullahan on nyt loppuvuodesta alkaen menkat ollu tosi epäsäännölliset, 29-65päivää :/ sen takiakin sitä pcota mietin ku olis noita karvoja, niukat ja epäsäännölliset menkat.
Myös valkovuotoa ei juurikaan tuu, ainakaan pikkareihin asti. Ennen edellistä raskautta tuli kyllä ihan reippaasti valkovuotoa. Oon miettiny et onkohan sen puuttuminen huono juttu myöskin :o
 
Onnea Nyytti!!! Susannne taisinkin jo toisella puolella onnitella!

Lucky, toivottavasti tauon jälkeen on hyviä uutisia! <3

Meritähti, sun kierrot on kyllä ollut hullun pitkiä! Muistan ne jo tuolta raskaaksi-ketjusta. Ootko gynellä käynyt?

Liisu dpo 11!!! Ikinä ei oo ollut luomuna näin pitkä lutis. Kyllä tässä toivo herää ja tiputaan korkeelta.
 
Liisu, en oo viel käyny. Just kyselin paljonkohan yksityinen gyne maksais. Vai pääsisköhän helposti julkiselle puolelle tarkistukseen?
Äääh pelottaa et jotain on vialla! :o
 
Mun foorumi tauko ei kauaa kestänyt :D vuoto runsastui yön aikaan ihan samanlaiseksi kuin oli edellisessä km. :'( kierto nyt tällä kertaa ei venynyt kuin 4-5 päivää joten soitan neuvolaan ja pyydän niitä kysymään voinko aloittaa letrozolit jo tästä kierrosta vai onko tosiaan otettava välikierto
 
Lucky - EIKÄ!!
voi harmin paikka minkä teki, olen pahoillani :(
Oliko se ehkä sitten kemiallinen raskaus vai miten se määritellään, kun näin varhaiseen vaiheeseen jäi.
 
Meritähti, ai niin se olitkin sinä, joka sitä kyseli :) kävin sekä yksityisellä että kunnallisella. Yksityinen oli joka sentin arvonen, vaikka maksoi n.120e. Kunnallinen maksoi 16e ja tulin vaan vihaseks.

Ei Lucky! Äh, vaikka jos jotain hyvää, ni tulipa ulos heti :( jos toi nyt on sitä! Ei näin :(
 
Lucky, todella TODELLA kurjaa! :( Voimia!

Meritähti, ymmärrän hyvin ton tunteen ku miettii, onko kaikki kunnossa. Ite oottelin alkuvuodesta n. 3 kk menkkoja tulevaksi. Ei ollu kivaa ku ei myöskään liuska näyttäny kahta viivaa. Mä pääsin kunnallisen kautta tutkimuksiin ja hoitoihin ku oli niin selvät ongelmat eli noi kierron venymiset / menkkojen kokonaan puuttuminen nuoruudessa. Sain tosi nopee lähetteen ultraan julkiselle ja primot käyttöön ja muutenkin asiantuntevaa hoitoa. En tiedä auttaisko, jos jotenkin paisuttelet oireita pyytäessäs lähetettä jatkotutkimuksiin. Jos heltyisivät kunnallisella. Olis niin paljon halvempaa.

Mulla ei varsinaisesti oo karvojen kaa ollu ongelmia, pikkusen viiksihaituvaa mut vaaleita vain. Mut sit tosissaan ultratessa löyty ne monirakkulaiset. Näin ne kuvat ni oli semmonen vanhan veivattavan puhelimen rinkulan näkönen et on on ringissä paljon pikku rakkuloita mut ei ykskään toista suurempaa eli ei kyspymistä... :/

Plussatuulia kaikille!! <3 Ja tsemppiä kunkin omaan vaiheeseen, talletuksiin, piinailuihin, pettymyksiin, tikutteluihin. Huh, on tää rankkaa haluta lasta.

Maggie kp 15/28-82? Primokuuria naamaan. 3 tbl päivässä seuraavat 10 pv.
 
Maggie: mullaki todettiin monirakkulais tyyppiset munasarjat jonka vuoksi kierrot heitti härän pyllyä. En saanut siis pco diagnoosia... clomit aloitettiin ja nyt kaksi alkavaa raskautta jotka meni kesken samoilla viikoilla aikasi. Nyt sit alkaa letrozolit... pitää kysyä voisko lugesteronit aloittaa lisäksi tukemaan keltarauhasen toimintaa kun ainaki noilla clomeilla ovulaatio saatiin aikaiseksi vai missä sit vika ettei alkio kiinnity... Pitääkö tässä vehnistä ja sitä geleetä alkaa syömään
 
Luckylle tsemppiä. Ilmeisesti kuiten ainaki suht kivuton?

Aamun tässä miettiny, että jotenki tämäkään ryhmä ei enää tunnu "omalta". :sorry: Liekkö kesä vai mikä, tuntuu, että jutut muuttunu alkuun verrattuna, tai sitte vaan kuvittelen. Tai sitte se vaan johtuu siitä, että niin moni viettää kesätaukoa. :meh:

mh- kp 3/29
 
Eipä ultrassa mitään selvinnyt :sad001 raskaus on kyllä alkanut, mutta ei voinut ultraaja varmaksi sanoa onko alkiota tai sykettä. Joku läpätys löytyi mutta saattoi olla mun omakin syke. Eli epävarmuudessa mennään ensiviikkoon... Eihän tämä nyt hyvältä vaikuta, mahtaako tälläkertaa olla tuulimuna, sitäpä ei ole vielä ollutkaan.
 
Takaisin
Top