Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Sabetti: sounds good let's keep it that way ;)

Omalla kohdallani eilinen pullautus merkitsi vuodon asteittaista vähenemistä. Olen toiveikas, että see pukkuhiljaa hiipuu.. Mulla on niin ikävä seksiäkin, ollaan duunailtu viimeksi toukokuussa. On se sellasta kun yhdyselämä on klinikan pöydällä instrumenttien välityksellä. Ei olla uskallettu kultaakin kalliimpia alkioita häiritä millään aktiviteeteilla..
 
Tervetuloa uusille jäsenille - tosin kurjaa kun tänne olette joutuneet siirtymään. Jospa pääsisimme kaikki lopulta tuonne plussanneitten ja odottavien puolelle.

Onnea Lucky plussasta! Eilen vasta pääsin lukemaan tätä palstaa pitkästä aikaa ja voi sitä riemua kun kuvasi katselin. Ihanaa!

Minä edelleen mökillä. Vuoto kesti yli viikon, eli joku siellä oli ilman tarrasukkia. Mutta nyt on uusi kierto ja tallettelut aloitettu. Tästä se lähtee :)

Titem kp 10/28
 
Ihania olette! Toivoisin niin että voisin olla yhtä iloinen plussasta... mutta minkä takia en osaa siitä nauttia :/ tänäkin aamuna testasin eikä mun silmään sen vahvempi kuin ennenkään. ..se on tuo oikean puoleinen. Vai pitääkö mun vaan uskoa että kaikki on ok niin kauan ku vuotoa ei ole. Ja noihin testeihin ei tuon enempää vahvempaa viivaa tule?
 

Liitteet

  • 1436768252558.jpg
    1436768252558.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 149
Voi kunpa sun ei tarvitsisi tippua sabetti!! :Heartpink

Katjuska, toivottavasti vuoto pian loppuu, niin pääsisitte sen osalta "elämässä eteenpäin". Tiedän kokemuksesta, kuinka ärsyttävää ja harmittavaa pitkäksi venähtänyt km-vuoto on.

Titem, tähän kiertoon sitten vain uudella tsempillä ja jos ne tarrasukatkin muistuisi tällä kertaa mukaan! :)
 
Lucky, niinhän ne sanoo ettei testiä oikeasti voi verrata toiseensa kun väriaineen määrä voi vaihdella. Älä testaa enää, jos sua huolettaa. Se voi lisätä epävarmuutta ennen kuin poistaa. Vuodottomuus on hyvä merkki :)
 
Miten muuten jellona pärjäilee? Tuli nyt taas mieleen, mietin tuossa jo aiemminki ettei oo vähään aikaan kuulunu vai onko mulla vaan menny viesti ohi?
 
ja lucky kanttii varmaan ootella päivä pari väliin ennen uutta testiä ja jos en väärin muista niin sullahan oli se toinen digi vielä oottelemassa?
 
Lucky, mä en ikinä testannut kuin kerran ( tai sitten kun on tullut plussa olen lopettanut siihen) joten en osaa sanoa mitään noihin väreihin. Stressaavalta kuulostaa, niin kuin Katjusha sanoi kannattaa ehkä lopettaa testaaminen.

Katjusha, kiitos kun vastasit. Mullekin lääkäri sanoi että nykyään kun on kaikki seulat niin vanhemmitenkin on turvallista tulla raskaaksi, ainoa huolenaihe hänen mukaansa on se, että miten vanhempana vanhempana jaksaa niitä vauvan yöheräilyjä. Ja tota en tiennytkään että on seksikielto, huh kamalan pitkä aika.

Sabetti :hienoa! Toivotaan että ne seuraavat menkat tulee vasta 9kk päästä!

Mimmulla on hieno uusi kuva. Tykkään! Mikäs muuten on fiilis kierron tässä vaiheessa?

Mh: hyvä että olet päässyt pahimman yli. Uusi mahdollisuus edessä päin.
 
Kiitos Rosann, fb:sta löytyi linkki missä noita voi tehdä :)

Fiilis on sama kuin tässä vaiheessa yleensäkin, toiveikkaan positiivinen. Tuhrua odotettavissa akselille ke-la, silloin ne pilvilinnat vasta romahtaa. Tässä vaiheessa yritystä sitä jo toivoo hiivan ja ummetuksenkin olevan raskausoireita, että terkkuja vaan hourulaan o_O :D
 
Lucky olen Rosann ja Katjushan kanssa samoilla linjoilla. Olet saanut positiivisen testin jo ,älä turhaan itseäsi stressitilaan aseta. :) Luultavasti kaikki on hyvin, vaikka viivat eivät ole vertailukelpoisia. Voithan varailla ultraan ajan, jos haluat varmistaa että kaikki kunnossa :) Olet raskaana niin kauan, kun toisin todistetaan. Joten nyt rentoudu;)
 
Lucky, älä murehdi :) plussa se on ja ei ne testit mullakaan heti silmille hyppineet, mut uskottava se on että raskaana tässä ollaan kunnes toisin todistetaan :)

Mimmulle ja Sabetille suunnattomat plussatuulet :)

Katjusha, toivotaan että vuoto alkais häippäsemään. :)

On: huh se olis huomenna ar ultra edessä, nyt jo kädet hikoilee pelkästä ajatuksesta. Sitä koittaa ajatella kaikki mahdolliset asiat jo valmiiksi jos joutuukin pettymään taas. Tuossa kaveri jonka kanssa olimme toisen raskauteni aikana yhtäaikaa raskaana, alkaa jo valmistautumaan synnytykseen...
Mutta nyt taas positiivisuutta ajatuksiin !
Karva kamu voi hyvin, leikkaus jännittää koska kyseessä on todella iso koira, mutta eiköhän se ole ell aika rutiini toimenpide :)

Mukavaa alkavaa viikkoa ihanaiset !!
 
Muokattu viimeksi:
Sabetti hyvältä kuulostaa, sää niin plussaat! :wink

Lucky samaa mieltä kuin muutkin, raskaana olet ja koitahan olla ressaamatta. :happy:

Mimmu et sää hourulaan joudu vaan tonne odottajien puolelle. :p

mh- hyvä, että oot paremmalla mielellä jo. Kerro sitten kokemuksia noista macakapseleista. :)

Mariska tsemppiä koiran leikkaukseen. :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.


enu kp16/31
 
Susannne,
Hienoa, syke on tärkeä merkki :) Tsemppiä kokeisiin, toivotaan kaikkea hyvää tähän raskauteen!

Baby dust to all - myötätuulta purjeissa!
 
Takaisin
Top