Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihanaa Lucky !!! <3 vitsi mä jo odottelinkin tätä :) nyt liimat ja tarrat matkaan !!

Plussatuulia ja tsemppejä kaikille ! :)

Mitäs Darkmimosalle kuuluu? :)

Lucky Koira alkoi oireilla ontumisella ja anturaan tuli kummallinen iho muutos. Ensin ell meinas kemikaalin polttamaa, mutta siellä tosiaan myös luumuutos. Toivotaan nyt että lähtee tuolla varpaan poistolla, on tuo niin rakas :)

On: jännittää ja pelottaa tuleva tiistain ultra. Onneksi nyt saanut ajatuksia muualle, mutta iltaisin nuo "möröt" tulee ajatuksiin. Nyt suunnataan päiväks mun vanhempien luo syömään hyvin :)
 
Sabetti: sillon ku dpo 13 sain eka haamun ni näytin testin mutta se ei luota noihin mihinkää testeihin eikä siks halua olla sekaisin... sitten ku riski aika on ohi eli rv 12 ni sen jälkeen ja kun maha alkaa näkymään ni alkaa toivomaan että lapsi meille tulee. Ei halua nähä tollasia testi kuvia ku kuulemma ihan turhaa... eivät oo ennenkään vanhaan testejä tehneet. Välillä kyl oikeesti vituttaa nuo tuon jutut... varmaan aikanaan ku synnärille lähetään ni sanoo että mikäpäs kotona ollessa, hän laittaa saunan päälle...Niinhän ne on ennen vanhaanki tehny. Tommonen saakelin keskiaikainen. Mänis mehtään asumaan! Ja juu on tahtonut nyt varmaan viimepäivinä melkein yhtäpaljon pikkusisarusta tuolle esikoiselle ku itekki. Ehkä se viikon päästä tulee kysyy että oonko raskaana ku en vaan puhu sille asiasta
 
Lucky, jotkut miehet vaan on sellasia jurottajia. :) veikkaan että suojelee myös itseään noilla puheillaan, mutta elä sinä anna sen estää omaa iloa ja onnea positiivisesta tuloksesta! :) aivan mahtavaa on kyllä!!! <3 <3
Joko siirrän plussanneisiin? :)
 
Onnea Lucky! Hieno tulos. Niin jos testaat sillä toisella digillä vaikka 10 päivän päästä niin pitäisi olla silloin vähintään se 2-3 .

Oliko Mariska se ultra jo nt-ultra? Toivotaan että kaikki on hyvin. Onneksi sait vielä lugetkin tukemaan.

Tuntuu että viikot menee nopeesti niillä jotka on raskaana ja meillä yrittävillä ne päivät vaan pitenee. Nytkin vasta dpo 5.
 
Lucky87 luulis digin tekstin saavan uskomaan. Munkaan mies ei sillon uskonut raskauteen vaikka testit näkikin. Vasta digi sai uskomaan. Miehet... No me ainakin ollaan täällä sun kanssa ihan innoissaan jo heti eka haamusta! :)
 
Lucky mahtavaa!! Onnea ja menestystä!

Seurailin itse viikkotikulla asian etenemistä viikon välein, antoi mielenrauhaa :)

Omalta kohdaltani: kävin rivakalla kävelylenkillä ja vähän jumppasin. Suihkun jälkeen löysin lattialta asian, jota epäilen meidän kakkoseksi. Toivotaan että se oli sitten siinä. Luulen, että jos koskaan menen synnytyksen käynnistykseen - pyydän muuta lääkettä kuin cytoteciä.

Baby dust to all. Toivottavasti Luckyn tila on kyberavaruudessa tarttuvaa :).

Myötätuulta kaikille!!
 
Muurahainen: älä vielä siirrä. Uskaltaisin sitten ku se maaginen digi näyttää 2-3. Juu sitähän se varmasti ukolla tarkoittaa, muutenki niin erikoinen persoona ja monimutkainen matka meillä ollu :) sä oot niin ihana! Sammaa matkaa kuljettu pitkään jo täällä :)

Rosann: vasta 10 päivän päästä... muutenki ku tuo my calendar näyttää 5+4 ja vau laskuri taas 4+jotai ni mihinkää oikein pysty uskoo ku itteäänkää en usko ku väkisin

Sabetti: just tossa manasin tunteitten mylleryksessä että ei oo ku tää ryhmä just nyt kelle voin ajatuksista avautua ja ei tännekkään liikaa ku on täällä niin erilaisia tilanteita porukalla että miettiivät että mitä tää akka valittaa kokoaika... mutta kun ei tälle vaan voi mitään...äidille en voi kertoo, siskollekki vasta sitten ku se rv 6 on ja sydän sykkii. Se se muuten on varmaan meikäläiselle ihan ketun herkkä hetki... :'( " itkee täällä!" :D ... ja no kaveri näki haamu testin ja totes et multa pitäis ottaa lompakko varikkoon ku kaikki rahat tuhlaa testeihin :D totta seki.. mut sille voin jonku verran avautua. .. se kuuntelee...

Kayjusha: toivotaan ettei sun tartte enää yhtään kakkosta kerätä suihkun lattialta roskiin vaan saat nostaa sen syliin putipuhtaana ja halata ja pussata! "itkee täällä edelleen".
Kaikille samaa toivon ettei enää yhtään nega testiä tartte katella kenenkään täällä! Ootte niin huippu tyyppejä!!! Perskule ku on herkkää! ♡
 
Kiitti Lucky,
Onhan tässä jo näitä vastoinkäymisiä ollutkin, että saisihan se seuraava pysyä todellakin sylissä pidettävään kokoon :)
 
Pikahuutelut taas,

Onnea täälläkin Lucky! :grin

Tervetuloa Maggie! :greet025

Mulla täällä kp2, ja kivut sen mukaiset. Eilen kävin kaupungilla, mukaan tarttui gelee royalea. Saa nähdä onko mitään hyötyä. Tässä kuussa ei ehditä mihinkään tutkimuksiin, mutta saadaan yksi inssi tehtyä kp 12 - 14. Toivon vaan, että ovis ei toista kertaa peräkkäin tekis sitä temppua, että on viikon myöhässä. No, tällä kertaa ei pitäis tikkujen loppua kesken.
 
Mimmu,
Jännä nähdä miten käy mulle kun otan sekä Royal Jellyä että Pulsatillaa. Jos ensimmäinen aikaistaa ja toinen viivästyttää. Jospa se tulis siihen puoleen väliin sitten :) luultavasti kierto on ihan mitä on seuraavat pari kuukautta, kun oli tämä plussa tässä välissä.
 
Rentoa sunnuntaita kaikille! :happy:

Lucky onnea komeasta digin tuloksesta, kyllä toi teksti näyttää vaan niin hyvältä. :Heartred Tarrasukkia pienelle kovasti matkaan. :joyful:

Mariskalle tsemppiä tulevaan ultraan, hyvin se varmasti menee.:)

Beislalle pahoittelut tädistä. Toivotaan, että tällä kertaa se ovis sitten tulee ajoissa ja inssi osuu oikeaan aikaan. :smug:

Maggie tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Täällä ryhmässä saa niin hyvin tukea ja silloin, kun ite ei meinaa jaksaa uskoa omaan onnistumiseen niin toiset varmasti tsemppaa. :) Mulla on myös primot käytössä ja olen huomannu saman, että niiden vaikutuksesta naama kyllä kukkii.. :rolleyes: Toivotaan, että sun kierrot tasoittuu ja saat pian plussan. :happy:

Katjusha sulla on kyllä ollut ihan liikaa vastoinkäymisiä ja tuo löytösi suihkun lattialta.. :sad001 Olet kyllä vahva nainen ja toivon todella, että saat kaiken tämän taistelun jälkeen oman nyytin syliisi. :happy:

Jotain muutakin mun piti jollekin kommentoida, mutta nyt ei muistu mieleen, et mitä ja kenelle. :grin

ON: Aloitin sittenkin oviksen tikutuksen perjantaina ja veikkaan oviksen tulevan ens keskiviikon paikkeille. Ja toki ollaan petihommat aloiteltu hyvissä ajoin ja fiiliksen mukaan mennään. Viime tiistaina kahentoista tunnin sisään pupuiltiin jopa kolmesti.. Hormoonit taitaa vähän hyrrätä.. :laughing021:happy112Että sellasta täälläpäin.. :p

Plussatuulia kovasti kaikille!:wav

enu kp15/31
 
Katjusha Kun sait cytotecit, niin saitko ennen niiden syömistä/laittoa emättimeen mitään muuta lääkettä? Harmillisen pitkään sulla on kohdun tyhjentyminen kestänyt:(
Omassa keskenmenneessä sain naistenpolilla kohdunkaulaa pehmittävää 2tbl:a ja cytotecit kotiin. Mutta niitä ei tarvinnutkaan käyttää, kun riitti ne sairaalassa saadut tabletit.
 
Plussia tännekin puolelle onneks tulee! :)

Paljonko suunnillee maksaa yksityisellä gynellä käynti? Pitäis varailla varmaa aikaa ja mietityttää vaan toi hintapuoli :/

ällökysymys. Kasvaako muilla karvoja epänormaaleissa paikoissa vai onks täs nyt joku pcos diagnosoitava :D
Ku mahassa on pari tummaa karvaa. Toisen rinnan nännin ympärille kasvaa muutama karva. Huulten päällä ja alla on vaaleeta haituvaa... Oon kyl tumma ja karvanen muutenki mut ääh hitto jos tässä ihmissudeks viel muuttuu xD
 
mh- pahoittelut tädistä.. :sad001:mad:

kyfi mulla maksoi gynekäynti 190€ alkuvuodesta, kun Mehiläisessä kävin. Tuo korkea hinta johtui puhtaasti ultrauksesta, jonka gyne teki. Mutta kyllä sen hinnan tavallaan mielellään maksoi, kun sai mielenrauhan siihen, että kaikki oli kunnossa. :) Olin ite kuvitellut kaikenlaisia vaivoja ja sairauksia itelleni, kun kroppa ei toiminutkaan normaalisti ehkäsyn poisjätön jälkeen. :rolleyes: Eikös se niin ollu, että pcos:n yhtenä oireena on runsas karvojen kasvu, mutta niitä karvoja täytyy tosissaan olla paljon. Tuskin sulla muutaman karvan takia välttämättä pcos:ää on. :grin
 
mh voi ei :sad001

Meritähti, en voi katsoa tarkkaa summaa kun en ole kotona, mutta kyllä yli satasen meni mun yksityinen gyne. Muistelisin että ei yli 150€, mutta saatan olla väärässäkin. Mukana oli ultra. Paikka oli Lääkärikeskus Aava.
Karvoista, mulla on muutama satunnainen nännikarva myös. :bag:
 
Mh- isot pahoittelut kp1:sestä :(

Meritähti90 me käytiin yksityisellä gynellä, mutta se oli siihen lapsettomuuteen liittyvä ensikäynti. Sisälsi ultran ja sisätutkimuksen. 140€
 
Onnea lucky!!!! :happy093

Toivottavasti Mariska koirasi tulee kuntoon varpaan amputoinnilla! Kyllä nuo karvaiset perheenjäsenet vain ovat niin kovin rakkaita, että huoli on hirveä, kun niillä on hätä. Voimia sinulle! :hug013 Tsemppiä myös lähestyvään ultraan! Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että pienellä on kaikki hyvin!

Mulla yksityiselle gynekäynnille tuli hintaa n. 220e sisältäen perustutkimuksen lisäksi ultraäänitutkimuksen ja papan.

Kaikille kesäinen plussatuulen puhallus!!!! :)
 
Soma,
Sain pelkästään kotikäyttöön nuo 4 tablettia cytoteciä kertaa kaksi suun kautta ja kyytipojaksi panacodia. En tuntenut mitään supistuksia kummankaan erän jälkeen.

Mulla on myös yksi rintakarva sekä muutama viiksi. Toki olen jo keski-ikäinen ja bikinirajani on shortsiraja. Iän mukana "miehekäs" karvoitus lisääntyy. Navanalunen on yllättävän siisti, se olisikin kyllä hoitolakäynnin paikka. Olen nyppinyt äidiltäni myös partakarvoja ;)...

Olimme juuri kyläpaikassa, jossa emäntä ylpeänä kertoi saaneensa tyttärensä v. 1985 n. 45-vuotiaana. Tytär oli siinä paikalla, fiksu paikallinen poliisi. Minulle tuli hyvä mieli :)
 
Takaisin
Top