Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kyfi, harmittavasti säännöllinen kuukautiskierto ei ole tae säännöllisestä tai kunnollisesta ovulaatiosta.

Mulla on varmaan samaa hommaa, että ei irtoo kypsää tavaraa, uskon näin. Mutta tässä kohtaa vahvistetaan niitä "omia" kiertoja ostetuilla "tarvikkeilla"..
 
Mariska86: luin kyllä koirasi kuulumiset mutta unohdin vastata siihen joten kamalaa! Toivotaan että amputaatio riittää. On tuo eläintenkin hoito kehittynyt niin hienoksi että mahdollisuudet on vaikka mihinkä. Miten se oireili? Pidän peukkuja! Oma koira on ainakin niin rakas ihan kuin lapsi olisi kuitenkaan inhimillistämättä liikaa... edelleen itken 2009 lopetettua koiraa. Sain sen valmistujais lahjaksi äidiltäni ja koiraan liittyy niin paljon tunteita laidasta laitaan ja muistoja. Se oli kuin minä ja se oli mun turva mutta vauva oli laitettava edelle. Esikoiselle en halunnut vaaraa.

Meritähti: toivottavasti lemmelle löytyisi joku pieni rakonen edes. :)

Maggie: jokaisen lähipiirin plussat pistää ainaki ajattelee että miks en minä. Mutta varsinkin itse täällä ryhmässä oon kaikkien plussista ja lähipiirin plussista onnellinen vaikka kirpaisiski. Itse täällä kyllä elelen niin kaikkien tunteissa täysillä mukana. Iloissa ja suruissa. Ryhmissä ollu jo 9/13 asti mukana ni osa on jo vanhoja tuttuja... nyt vasta ku muurahainen perusti tän ryhmän ni Alko oikeesti tuntua toisten nopeet plussaamiset kehuskelulta. Muuten ihminen ei ole ollut läsnä millään lailla ryhmässä...ainakaan keskustelun osalta... no mutta toivotaan meille kaikille tänne plussa. Kaikki meistä on sen vauvan ansainnut syliin asti.

Muurahainen: onneksi olo parempi :)

Ninukki: mulle oireet teroluteista tuli vasta kierron lopussa...

Katjusha: mutta oon ymmärtänyt että ovuloimatromassa kierrossa menkat myöhästyy. Ainakin itselläni näin tapahtuu... mutta ... Näin ei varmaan ole kaikilla :D
 
Kyfi: kyllä säännölliset 34 päivää...
Nii no kai se irtoo mut folli jää 10mm tai alle jokakerta ja että ois mahdollista edes raskautua pitäis se 20mm olla ainakin. Miulla va noit pieniä :( että en mie itekkää tiiä muuta ku et follit/munis kumpaa onkaa ne ei kasva ne ei tee siel mtn!

Haikaranyytti
 
NYT se lukee selvällä Suomen kielellä. Uskon niin kauan kunnes toisin todistetaan. Millon luulis jo viikkojen nousseen? Tästä testistä mä tykkään ellei roppa petä mua!
 

Liitteet

  • 1436652060133.jpg
    1436652060133.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 148
Muokattu viimeksi:
Viipsukka: tantrasukkia? :D

Eli ens perjantaina jo lienee noussut. .. malttaako odottaa sinne asti. Ku ke oli dpo 14... pakko kai se on jotta senki ihmeen näkee...jos näkee
 
Toinen muksu olis. Esikoine, mun vauva menee kohta eskariin. Ja siellä se edelleen omassa sängyssä nukkuu.. ite ees malta mennä nukkuu ku pelkää et sitä alkaa pelottaa.. kyllä tämä naisen elämä on sit oikeesti hankalaa.
Jossain oon nähnyt listan että hcg hormoonin viiterajat kullekki raskaus viikolle Kait. ..
 
Lucky: nii oon mä semmosen listan nähnykki mutta mistä sä tiiät nouseeko sulla samaa tahtia kun "kuulu ne" ku joku kirjotti hitaasti nousevasta hormoonist. Ni eikös tommoset näe vaan verikokeis? Et onko raskaushormooni noussu siihe tahtii ku kuuluu?

Tai sit mä oon vä ni väsyny ja pihalla :D

Haikaranyytti
 
Vau! Varmasti tuntuu ihanalta nähdä tuo raskaana-teksti. :) Paljon onnea Lucky!

Vitsi ootan niin itekin sitä, miltä tuntuu ku näkee kaks viivaa tai ihan tuon sanan.

Maggie kp 12/28-82? Yritystä 12/2014 Esikoinen toiveissa
 
Muokattu viimeksi:
Lucky onnea! :) siin cb paketis lukee et 5+ pitäis tuloksen olla 3+ mut mulla oli viimeks 5+3 vasta 2-3. Ja kaikki oli hyvin siitä kymmenen viikkoa että joillakin nousee ne hormonit vähän hitaampaa :)
 
Takaisin
Top