Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meillä oli hääpäivä torstaina ja ovisoireet alko eilen. Jos hyvin käy, niin meille tulee maaliskuussa taas, kun la ois 2-4.4, mutta sektio tehään ennen.

Plussatuulia!!!
 
Haikaranyytti toivottavasti tämä päivä olisi vähän parempi ♡ tsemppiä ♡

Maggie tervetuloa :)

Lucky digiä kehiin! ;)

Hääpäivä tallettelijoille ja muillekin tietty plussatuulia ♡

Susanne rv 7+0, tj2 !
 
Onko murkulla jo parempi fiilis?

Voi Mariska! Toivotaan parasta!

Luckyy, saadaan tänään testikuvia eks jeh?

Meritähti, hyvännäkönen viiva jo! Kannattaa varmaan aloittaa ;)

Liisu dpo 8
 
Liisu, kannattais varmaa joo alotella tallettelut mut mennään ens viikonloppuun asti niin ristiin töissä ja vapaa-ajalla et harmittaa :( hitto. Toivoisin et se ovis tulis vasta myöhemmin ni sais hyödynnettyä! Nyt jää kyllä välistä jos alkaa jo tulemaan :/ ei oo helppoa ei.
 
Kiitos lämpimästä vastaanotosta! :) Uskon et pääsen hyvin juttuihin mukaan, oon sen verran pitkään taustalla lukenu juttuja et on tullu toi koodikieli ja ihmisetkin tutuiks.

Meilläkin muuten esikoinen toiveissa. Ei oo kummallakaan entuudestaan lapsia. Jännittävää ja kivaa, mut samalla vähän huoli kalvaa ku ei tapahdukaan mitään. Ja ymmärrän niin sen et vaik muiden raskaudet ei oo iteltä pois ni kyl se aina vähän kirpaisee kun lähipiirissä vähän väliä kuulutellaan vauvauutisia. Mut eiköhän ne plussatuulet tännekin vielä löydä! :)
 
Mariska,
Mä en ollenkaan huomannut sun koiran kuulumisia. I am so sorry :/..! Toivottavasti asiat järjestyy. Kolmen koiran "äitinä" tunnen tuskasi.

Baby dust to all - ja olkoon tuulet myötäiset.
 
Liisu, kiitos kysymästä, nyt ollu sen verran kiirusta, ettei asiaa ole kerennyt edes miettimään. Joten vois sanoa, että on parempi fiilis. :)
Pitää ihan tarkistaa mikä kp on tänään.
Meinaatko Liisu testailla milloin?

Muurahainen kp 10/30-35, yk 19
 
Hienoa Murkku! <3

Mulla oli tässä kierrossa verikokeet, eli ei oo lugeja käytössä. Siksipä siis toiveet ei oo kauheen korkeella. Ongelmana siis 9päivän lutis. Jos (ja kun) pari lugekiertoa ei oo vaikuttanut omaan luteaalivaiheeseen, ni menkat pitäs alkaa ma. Jos ei ala, ni sit vasta mietin testailuja...
 
Luckylle onnea, toivottavasti digi vahvistaa ja kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Mariska, toivottavasti koira paranee tai ainakin viettää teidän ilona vielä monta vuotta!!

Maggie, moi! Ja tervetuloa :)

Nuuhkulle pahoittelut menkoista, jospa se hääpäivä tois tarvittavat taiat ;)

Pahoittelut myös kaikille muille tädin kohdanneille ja negan testanneille!! Katse eteen ja suupielet ylöspäin! (tiedän, helppo sanoa mutta koitappa toteuttaa..)

Täällä vielä neljä päivää terokuuria jäljellä, mitään oireita en oo niistä huomannut tulevan, paitsi että oon pikkasen nuttura kireellä koko ajan.. Toivottavasti vuoto alkais sit sen 2-3 päivää vikan teron jälkeen niinku lääkäri meinas, mut oon lukenu että voi mennä vaikka viikkokin :( onko täällä kokemusta tästä?

Labrassakin käyty kun lääkäri halus kilppariarvot tarkistaa, ne oli ok. Ja vatsa kestää jo kohtalaisesti 2tbl metformiinia/päivä, suunnitelman mukaan pitäisi mennä jo kolme mutta en nosta annosta ennen ku maha rauhottuu ja on vähän aikaa ollu normaali.

Plussatuulia <3
Ninukki, yk seiskaa odotellessa
 
Ääh... odottakaa nyt digiä huomis aamuun... apteekin oman yritän pidättää tänään... :D tossa kolmen jälkeen käyn kaupassa ja sit 4-5 aikaa testailen. ..jännittää ihan sikana että mitä tapahtuu... Pelottaa suorastaan ...en ees haluais testata mut silti tekee mieli
 
On tuo dpo 14:sta vahvistunut (on ylin). Alin on uusin...äsken tehty. Mutta ei oo apteekin oma vaan pc ja hailakka edelleen... aamulla digi.... hitto seki makso 19.90 apteekissa...:( kallista
 

Liitteet

  • 1436631423723.jpg
    1436631423723.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 146
Lucky, alimmassa nään väriä, ylemmät mun silmään harmahtavia. Eli plussalta näyttää se alin!!

Ninukki, mulla on joskus ollu noi terolutit (ja nyt siis primolutit) ja kolmannen päivän jälkeen alko vuoto.

Onko teillä muilla muuten alkanu e-pillerien lopettamisen jälkeen naama kukkia? Mul tulee jatkuvasti näppyjä leukapieliin ja ohimoille hiusrajaan ja jopa yläselkään! Mut ne on onneks tosi himmeitä. Tuntuu et Primolutien aikana tuli vielä enemmän näppyjä... :(
 
mariskan koiralle kans toivon parasta, täällä kans 2 koiran omistaja ja vaikka välillä niidenkin kans hermo tiukassa ni ei niitä ilmankaan osais olla:sorry::Heartred
ja lucky87 kyllä mie jo noita plussiks lukisin, vaikkakin sinäkin kuten minäkin varauksella tulet tuohon seuraavaan raskauden alkuun suhtautumaan, luulisin että koettu km. tekee tehtävänsä ja ei ainakaan itsestään selvyytenä osaa ottaa..
sitten kysymys. miksi ovulaatio kipu on kovempi kun menkkakipu? onko kellään tietoa tai vaikka ees hyviä arvauksia/päätelmiä? itellä nääs menkat ei koske juurikaan vaikkakin ovat runsaat ja kestävät sen 5-7pv...?
 
oliko siulla Haikaranyytti muuten kuitenkin menkat säännölliset vaikkakin tuo ovulointi "puolittaista" mitä mie en muuten tajua, kun oon luullu että menkat tulee vaan jos/kun munasolu irtoaa...
 
Viipsukka: tuon huomasin olevan 2 kpl pakkaus... :D hyvä niin... en tiedä oliko sun?

Kyfi86: juu täällä mieli alat vaihtelee ku vuoristo rata...mitäs eilen ja toissapäivänä manailin ettei oo oireita... että ei tässä nyt hätäily auta ja kohta on jo hirvee paniikki taas päällä... mut oikeesti ei se hätäily nyt auta tähän...
Jos se ovis sattuu sen takia enemmän että siellä tapahtuu pieni veren purkaus ku se rakkula puhkee ja että munasolu kulkeutuu munajohtimiin... en tiedä oikeesti mutta muuta en itse osaa keksiä! :D

Haikaranyytti: teen aamulla heti ku herään...

On. Täällä äsken Itketti ihan sikana ku poika kiukutteli ja haukku enkä enää kerenny sen kaa leikkiä ja pelata ku olin luvannut. Vitja sitä vollotuksen määrää. Poika sanoikin että" sä itket ku vauvat, lopeta jo" :D nyt sit sain pitkästä aikaa pojan omaan sänkyyn nukkumaan ku eka piti koiraa pitää meidän keskessä. Ei osannut rauhottuu ni sanoin et koira menee sit omaan sänkyyn nukku ja lopulta piti sinne viedä ku Alko riekkuu. Sit poika keksi et no hämpä menee kans omaan sänkyyn kerran en koiran antanut olla keskessä... mulla kerkes jo hetken kiertää miljoona ajatusta päässä etten vaan nyt sano mitään väärää... no lupasin tulla peitellä. Sit poika meniki vessaan ja juomaan ja keksi ettei hän menekkää omaan sänkyyn vaan huijaa mua ettei muka muistanut. No sanoi että mee nyt ku aioit ja lupasin istua vieressä pitämässä kädestä. Ei menny ku 5min ni poika oli unessa! Ja viel omassa sängyssä! Huomenna on sillä palkinto päivä. Käydään kaupassa ennen ku mennään hoitoon!!!!! :D nyt on niin hyvä mieli taas...
 
Takaisin
Top