Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti: ei mulla ainakaan ollu tiputtelu vuotoa... muistaakseni oliko larissalla...sillä tais olla muutenki ku siihen se terolut taidettiin sillä aloittaa.
 
Hei naiset! Saako liittyä ketjuunne? Oon jo reilu puoli vuotta seuraillu keskusteluja tuolla raskaaksi2015 ketjussa mut kaiken maailman kropan kenkkuilujen takia tää löytämäni foorumi rupes vaikuttamaan mulle sopivammalta. Ikää kolkyt ja yritystä joulukuusta 2014. En tiedä oonko ees ovuloinu kertaakaan koko aikana ku todettu PCOS just viime kuussa... Menkat siis tulee joskus jos on tullakseen ja 10 v pillereitä taustalla. En siis kroppani toiminnasta tiedä juuri mitään. Mutta teidän juttuja lueskeltuani oon saanu ihme voimia jaksaa eteenpäin ja uskoa tulevaan! Toivottavasti saan teistä tukea ja voin myös ite antaa tälle ketjulle jotain. :) Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Tervetuloa Maggie! Sekaan vaan! Toivottavasti kroppaan tulis joku selkeys ja sitä kautta plussa!

Voi haikaranyytti kun terot auttais! Älä nyt kokonaan kolmeksi kuukaudeks luovuta! Vaikka välillä varmasti tauko tekee hyvää.

Täällä käyty tänään verikokeissa tsekkaamassa miltä arvot näyttää oviksen jälkeen. Luomukierto siis, ilman lugeja.

Lucky, kyllä viivat näkyy! (: (:

Liisu dpo 7 yk 13, 9kkm jälkeen.
 
Kiitos! <3 Mulla siis alkaa kohta toinen kierros Primoluteja just tohon kierron tasaamiseen. Edelliset ollu 37, sit 84 ja 52. Että huhhuh! Ja viimesin oli noitten primojen avulla 28. :) Noi on siis aika lailla samaa kamaa kuin terolutitkin mut kai vähän vahvempaa. Ja mulla oli annostus 3 päivässä! Täällä oli puhetta siitä, mitä toi keltarauhashormoni vaikuttaa kiertoon ni mulla ainakin kroppa totteli hyvin eli primoja kierron päivät 15-24. Sit sen 10 päivän kuurin jälkeen neljäntenä päivänä alko vuoto. Ei tullu tiputtelua ja vuoto normaali, ei mitenkää kivulias tai pitkä tai muutakaan kummaa. Nyt siis uuden kierron kp 11.
 
Ai nii! Ja nyt otin myös. Gelee Royalet käyttöön. Syödäänkö niitä koko kierto? Mulla ei nyt ehtinyt kierron alusta kun vasta jotenkin myöhään havahduin että haluunkin kokeilla niitä. Onko muilla kokemuksia noista?
 
Mä oon syönyt niitä nyt kaksi kiertoa, ovikseen saakka 2 tabua ja sen jälkeen yhden. Ovis tulee tosi aikaisin mutta kohdun limakalvo on hirmu hyvässä kunnossa.
 
Tervetuloa Maggie! ( ihana tuo sun nimimerkki+kuva! Täällä talossa ollaan niin Simpson faneja) Hienoa että tulet mukaan pulisemaan tänne vähän pidempään yrittäneiden kerhoon. Joo ihmettelen onko kukaan syönyt teroja muulla annostuksella kuin 1 tabl päivä (10mg) ? Hyvä jos olet saanut primoista avun. Muistan että mulla e-pillereiden lopettamisen jälkeen joskus 20v sitten primoilla käynnistettiin kuukautiset. Mulla ei ole kokemusta geleistä, mutta hyvä että kysyt, minäkin otan niitä sitten ensi kiertoon jos ei vielä tärppää.

Lucky: mikä kp?

Liisu: mikä fiilis kierron suhteen?

dpo 3 täällä ja kova paine vasemmassa muniksessa. Vähän toiveikkaana jo katsoin vaun laskuria että la olisi 30.3… En siis mitenkään usko clomeihin sinänsä, mutta kun ovis siirtyi kp 14 niin se nostattaa toiveita. Voi pitkät noin 10 pvää ennenkuin voi testata….
 
Maggie: tervetuloa joukkoon :)
Mie syön everyday geleroyale ja kaikke muuta :p ja mies kans.

Kiitos tsempistä kaikille! Miulla tuli täytee lapsettomuutta 2v ja 2kk ja mie oon loppu mie oon totaalisesti ni loppu että itken ja ahistaa jo tä epätoivo! Ehkä tä kaikki informaatio oli nyt liikaa, kokoajan tuputetaan lääkkeitä ota sitä ota tätä mut senku mennää taaksepäin tässä asiassa... Toivoa ei näy ei edes pientä.

Tähän ei näköjään totu koskaan senku pahenee vaan ku vuosia tulee lisää. Ajatuskin että ehkä lokakuussa/marraskuussa apua ehkä saa "jos taaskaan" ei lohduta yhtään ei yhtään.

Otin nyt ekan terolut 10min sit...

Pien teille toivoo yllä! <3 En o tauolla mutta en juuri yritäkään, en enää tiiä. Otan tän va ny tosi raskaasti tän kaiken ja mitä enemmän mietin taaksepäin matkaa sitä puskemalta tuntuu. Tiedän pitäis katsoa eteenpäin ja uskoa ja hetkittäin uskon. Ehkä tää päivä ku pitkästä aikaa vapaata töistä saa taas kaiken mieleen.

Haikaranyytti
 
Voi haikaranyytti!! Enpä osaa mitään lohduttavaa sanoa. <3

Maggie, täällä kans geleetä syödään. Ovis aikaistunut ja ultratessa limakalvo näytti tosi hyvältä. Join kyllä myös greippimehua tossa ultrakierrossa, eli en osaa sanoa varmaksi geleen ansiota olevan. Oviksen aikaistumiseen en taas muuta syytä keksi, kun gelekierroissa n.kp 12 ja ilman kp 18.

Rosann, kiitos kysymästä, ei oikeen mikään fiilis. Mitään tuntemuksia ei oo, niin kun ei ikinä tähän aikaan kierrosta. Jos ma ei oo menkat alkanut niin sit toivo herää. Sä kuulostat olevan positiivisella mielellä, ihanaa! Voi kun fiilis olis oikeessa...
 
Varmasti turhauttaa ja itelläki monet itkut lähellä ni pidempään yrittäessä niitä ehtii tulla lukuisia varmasti. Tää ketjun nimi on kyllä niin osuva!! Ei sen pitäiskään olla näin vaikeeta mut näköjään on... Hyvät yöt kaikille kaikesta huolimatta.
 
Hahaa, ladytimeriin on tullu uus päivitys. Enää ei oo vaan tärppipäiviä, vaan eri värillä on merkitty tyttö-ja poikatärppipäivät. Pitääks niitäki muka vielä miettiä :D onneks ei.
 
Tervetuloa maggie!

Rosann: vaikka et usko clomeihin ni pikaista plussaa! :D

Haikaranyytti: tieto lisää tuskaa mutta tuo myös toivoa lisää. Terolutit on sun uuden alku. Halaus! Tuntuu ihan tosi paskalle ne negat testeissä ja menkat mutta kaivat jostai nyt sitä voimaa ja annat mennä vaan... Koeta miettiä muita asioita yrittämisen sijaan ja nautit ukkos kans sekstailusta. Pidät vaikka foorumi tauon ja keskityt parisuhteeseen ja ulkoiluun ja muuten vaan nautiskelet! ♡ sul on jo ihan tarpeeks yritystä ku muistat syödä terolutit! Anna kropan huokaista vähän jookos!! ♡♡♡♡

Lucky87
Kp 37/Dpo 16/ rt + dpo 13/ yk 22 / km huhtikuu 2015
 
Tervetuloa Maggie! Toivottavasti pääset hyvin mukaan meidän höpinöihin! ;)

Haikaranyytti <3 ei vaan sanat enää riitä :( surettaa teidän puolesta niin kovin. Mutta ei pidä luovuttaa, ootte kuitenkin apua saamassa :) kyllä teillekin se pienokainen suodaan!

Täällä nous eilen taas yht äkkiä kuume 38.8?! Ja nyt aamul ei mitää. Oonkohan vakavasti sairas tai jotai :D Kesäkuun alussa oli sama homma, sillonki pompsahti kuume korkeelle päiväks..

Ovista mulle womanlog ennustais vasta 19.7 kp 21. Mutta en usko et nyt venyis niin pitkälle ku aika hyvä viiva jo nytten :P

Meritähti kp 13 /29-35
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    712.3 KB · Katsottu: 108
Tervetuloa Maggie ! :) Täällä on hyvä henki ja pääset varmasti nopsasti mukaan meidän kuvioihin :) plussatuulia !

Luckyn plussa kuvaa odottelen :)

Haikarannyytille suunnattomat voinahalit <3

Täällä saatiin ell vähän huonompia uutisia tuon koiran suhteen :( luusyöpää epäilivät ja ensiviikolla poistetaan koko varvas. Ei meinannut itkusta tulla loppua kun ennuste luusyövässä on todella huono.
Nyt kuitenkin selvisi että mahdollista on eräs toinenkin syöpä, joka sitten taas paraneekin tuolla amputaatiolla kokonaan.
Nyt on peukut ja varpaat pystyssä tuon rakkaan puolesta, että saamme pitää hänet vielä pitkään <3 kyseessä kuitenkin vasta 2v koira.

Plussatuulia !!

Mariska rv 6+2
 
Welcome Maggie,

Kyllä tää tosiaan on pitkässä puussa tämän yrittämisen kanssa. Ei sitä oikein voi edes ajatellakaan liian tarkkaan, mitä vaiheita tässä on ollut.

Mutta kiperä päätös olisi myös yrittämisen lopettamisen suhteen. Itse en ihan allekirjoita sitä, että asiat aina järjestyy "rentoutumalla" ja antamalla asioiden mennä omalla painollaan. Toisilla vaan ei ole "vehkeitä" lisääntymiseen ilman apuja. Että luovuttamispäätös voi merkitä toisilla sitä, että niitä lapsia ei siis ainakaan tule.


No, olo on nyt melko ok, mutta en tiedä onko kohtu tyhjentynyt vai ei. Olen kummissani viime yön tapahtumista, koska en muista, käyneeni aamuyöllä täyttämässä vessanpöntön ja äitini väittää tekosikseni. Olin ottanut panacodin, että lie sekoittanut pääni. Täytyy soittaa maanantaina klinikalle ja varata ultra-aika, ei kai tässä muuta voi...
 
Tää tulee äkkiä omanapaileen koska pitää lähtee synttäreille mutta menkat alko ja niin kun arvelinkin niin oli ovis jo mennnyt ;) noh seuraava ovis ajoittuukin aikas lähelle hääpäivää joten eipä haittaa.. :) tää siirtyy yritys kertaan 15.. Plussaa teille muille! <3
 
Takaisin
Top