Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky: Kiitos ihana ku jaksasit vastata :) ei vitsi nyt ei kyllä lopeteta yrittämistä jos ne tosiaan antais nyt vähän potkua tähän hommaan!!! ;) mie alotan kuiteski nyt ne huomenna kp 15 ja katsellaan sitten miten pitkä kierto tulee.

Rosann: Kiitos siullekki vastauksista :)

Työ jaksatte kyllä tsempata <3

Haikaranyytti
Kp 14/34
Huomenna alkaa eka terolut kierto kp 15-24
Yk 26
 
Haikaranyytti: kun sitä ei voi tietää...jos tää naisen kroppa alottaa kerran sen temppuilun ni sille pitää antaa vähän potkuja perseelle että se herää ja jos ei herää siitä vähästä ni sit pitää potkia lisää. Ei tuo mikää ihme lääke oo mutta voi toimiaki ni tuskin nyt mitää muna lukkoo kannattaa laittaa... ja Voithan sä testataki esim toisesta terolut kierrosta alkaen ovista jotta lähteekö kroppa pelittää. ..tuleeko limoja.. ym. :) mut älä lannistu vaan odota niitä femareita :) sittenkään älä lannistu...voi ottaa oman aikansa ennen ku roppa pelaa niinku pitää...

Meinas ko se lääkäri että olis niinku monirakkulaiset munasarjat... mulla kyllä salaatin syönti ja sokerin vähentäminen ja liikunnan lisäys todistettavasti vaikutti vähentävissä määrin noita munarakkuloita....ja sit myös kroppa Alko pelittää... yrittivät että metformiinia syödä mutta ripulin takia en sitä voinut syödä... Viime km ultrassa just todettiin että munasarjat on siistiytynyt...
 
Lucky: ei oo monirakkulaiset munasarjat , eikä muutakaa syytä tähä lapsettomuuteen.

Follei löytyy paljoki ( niku nuoren kuuluu ) vai munarakkuloitako ne nyt on, mut ne raukat ei kasva :(

Nii ei tietekää voi tietää etukäteen, mut katsellaan!

Lannistumisia tulee varmasti vaik ihmelääkkeitä ei olekkaan, niitä tulee aina ku hoidot ei tuota toivottua tulosta mut ehkä tähä jonain päivänä turtuu... Oha tätä meilläki jo yli 2 vuotta takana !

Joo vois seuraavasta kierrosta alottaa tikuttaa. Onko tei kohtua muuten koskaan kehuttu?
Mietin va ku tä jo 4 lääkäri joka kehuu ja näyttää tv:ltä meille kohtua ja kertovat sen koon ja että kuinka se on kaunis :D no enpä tiiä sit miltä ruma kohtu näyttää :o :D

Ja kerran yks viel lisäs et " siel on pienen sit hyvä elää" :p

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Onko tä teistä ovisplussa ku ennen o näi vahvaa musta saanu ku en o paljoo tuomion jälkee kyllä tikuttanukkaan...

Vai pitäiskö koko kierto tikuttaa et näkis sen tummemman aina?

ImageUploadedByVau Foorumi1436474154.967023.jpg



Haikaranyytti
 
Haikaranyytti periaatteessa sanoisin, että ei ole vielä plussa. Toisaalta kun tikuttaa tarpeeksi monta kierto niin oppii tuntemaan oman kropan ja viivat ja joillain tuo viiva voisi plussa ollakin.

Ja ei tartte koko kiertoa tikuttaa.
 
Mimmu: joo sitä mieki mietin, pitää alkaa vaik tikuttamaan kun / jos alkaa hoidot toimimaan ku en sit tiiä tuleeko se "puolikas" ovulaatio edes tikkuun, verikokeissa se näkyy kyllä.... Mistä mihin kp kannattaa tikuttaa? Tai niku montapäivää yleensä tikutetaan? Kerro vaikka omasta kierrosta esimerkki tai jos ois nyt 28 päivän kierto ja ovis kp 14 ni mistä mihi tikuttaisit?


Haikaranyytti
 
No mulla on niin aikainen ovis, että pitää aloittaa heti, kun menkat loppuu. Tolla keskiverto 28 kierrolla ovis tosiaan asettuu varmaan kp 14 kohdille niin mä sinuna aloittaisin ehkä kp 11 niin näkee vähän mihin suuntaan ne viivat kehittyy. Jos on kovin tarkka kierto niin riittää ihan parin päivän tikutus mutta mä sinuna jatkaisin tyyliin johonkin kp 16 saakka. Saa vähän kiinni mitä ne viivat tekee.
 
Mimmu: Okei, kiitos vinkistä :) siinähä sitä oppii sit eri kierroissa et miltä se ovis+ näyttää ja millo suunnillee tulee :)
Tikuttaako moni noilla liuskoilla ( ovat paljon edullisempia ku digi )


Haikaranyytti
 
tuohon ovulaation tikuttamiseen, niin itsellä kierto on joku 28-30 ja ovulaatio ollu siinä kp15-18 ja itsellä on ihan liuskat käytössä :)
kp18/28-30
 
Huomenta naiset! Joko on viivalasit laitettu päähän?

Kun ei ota noista pc:stä selvää vahvistuuko vai ei... tosin... pitäis verrata siihen eka aamun testiin... eikä eiliseen 2h pidätykdeen... mutta mun mielestä ei oo... vasemman puoleinen on eilinen ja oikea tämän aamuinen testi ajalla
 

Liitteet

  • 1436507772034.jpg
    1436507772034.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 149
Tässä vielä ä. Ylemmässä ylin apteekin oma dpo 14 aamu, eilinen testi 2h pidätyksellä ja alin nyt tehty edelleen testi ajalla...

Alempi kuva testi ajalla...
Pitääkö se huomenna lähtee digi ostamaan jostai... ihan hirveä olo kun ei tunnu vahvistuvat ja mitään oireitakaan ei oo mihinkään suuntaan että ees olis raskaana...
 

Liitteet

  • 1436508185523.jpg
    1436508185523.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 161
  • 1436508198950.jpg
    1436508198950.jpg
    23 KB · Katsottu: 149
Kyllähän tuossa alimmassa selvät kaksi viivaa on :)
Mullakin nuo viivat vahvistu todella maltillisesti aluksi, joten sitä ei kannata säikähtää :) joko pidät parin päivän tauon testailussa (se on helpommin sanottu kun tehty) :D tai voit koittaa digiä, mutta älä lannistu jos ei näytä vielä mitään :)

Kyllä minusta näyttää siltä että Lucky on plussannut ! :)
 
Miten ihmeessä voi olla niin eri olo viime plusassa ja tässä. Viimeks olin ihan kuoleman väsyny, rinnat oli kipeet, ja alavatsa kipeä ja oli niin raskaana olo... nyt oon vaan vähän väsyny mutten nukahda pystyyn...tosin en muista esikoisestakaa isompia oireita...yö vuoron jälkeen yökötti ja se siinä...
 
Mullakaan ei ollut mitään oireita nyt plussauksen tienoilla :) vasta nyt hiljan alkanut olla oireita. Mutta eikös sitä sanota että jokainen raskaus on erilainen. :)
 
Lucky: kyllä siellä viivaa näkyy, mut sais olla jo ne leffa viivat!! Mut oliks se nyt niin et hcg nousee joka toinen päivä?
Mun mielestä just tuolla raskaaksi 2015 ninnillä oli tollasia haamuja tai ehkä vaaleempia ja digi sano raskaana 1-2 eli pitäskö sun mennä digi kaupoille? :D
 
Haikaranyytti: raskausoireit tuli teroluteista!

Mh: olispa plussa sulle tulossa! Millon testaat?

On. Täällä vähän menkkamaista oloa en tiedä pitäiskö olla iloinen että jotai tuntemuksia on vai huolissaan... no ei auta ku kuulostella päivä kerrallaan ja toivoa ettei vuoto ala. Jotenki en vaan oo yhtään luottavaisin mielin...
 
Mymmelisti: Joo tänää alotan enne nukkumaa menoa :) kp15-25 käytän :)
Mulle o niku vuoden terot lääkäri kirjottanu :D

Lucky: okei, mut ei tiputteluvuotoo?

Toki on henk.koht mite mikäki reagoi kellekiii.

Haikaranyytti
 
Takaisin
Top