Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi kurjuus Hileinen! Aivan liian kauan teidänkin projekti kestänyt.

Haikaranyytti: olen samaa mieltä Luckyn kanssa, monihan on teroilla nimenomaan plussannut. Mutta toihan voi olla hyvä asenne, kannattaa vaan kuitenkin harrastaa seksiä niin voit yllättyä vielä iloisesti… tsempit sinne!

Lucky: minustakin noissa testeissä näkyy väriä. Ajattelitko ostaa digin?

Rosann dpo 1tai 2
 
Lucky: No nii mulle sanottiin että ei ole koska mulla on ni paljo pienii folleja jotka ei kasva joten ovulaatio tulee puoliks ja noi terolut ei auta ovulaatio ja folleihin mitenkään :(

Vai voiko muka auttaa? Jos se tasottaa kiertoo ja ite ovuloisin kokonaan? Vai mitä ootte mieltä? Mä en ees enää tiiä mitä söis ja mitä tekis...

Ku ongelmia on 2
- follit ei aktiivisia eivät kasva
- ovulaatio tapahtuu "puoliks" mut ei vahva siks en saa tikkuun edes.

Alan syömää huomenna kp 15 päivä ja nyt en muista kaua niitä syön mut ainakaa tässä kierrossa en voi raskautua...

Ni ja kuulema kysta haittaa kanssa tosin en ovuloinu ennen kystaakaa...

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, mun on pakko kysyä kuka sulle on sanonut, että sä ovuloit puoliksi? Kun mun mielestä joko ovuloi tai sitten ei.
 
Mimmu: Viimeeks lääkäri polilla :D No hurjalta toi munki korvaa kuulostaa mut ovuloin kyllä "puoliks" mutta en kokonaan siks follit ei kasva eikä munasolu tajua edes irrota va jää sinne "hengaamaan" ja tulee kystia. Eli mitään ei tapahdu mutta verikokeissa hormoonit kunnossa joten sen takia "puoliksi" että verikokeet näyttää et ovuloin mut sisällä ei sit homma kyllä etene eikä pelitä... Tää on va ni ketun vaikeeta :\
 
Haikaranyytti. Mä en ovuloi vasemmalla puolen ollenkaan ja oikealla joskus... tuskin ollenkaan ilman mitään lääkettä... mutta kyllä vaan teroluteista esikoinen sai alkunsa ku kierto sai vähän apuja. En mä sinuna heittäis 3kk kirvestä kaivoon... yrittäisin silti... kyllä ei ne lääkäritkään aina tiedä ihan kaikkee. Eikös se gatusallaki ollu ettei sen pitäis saada lapsia ilman niitä isompia hoitoja ja luomusti tärppäs vaikka ukon tavaran piti olla ihan surkeinta vai miten se meni...mutta kuitenki. Kyllä silti... Syötkö terolutteja kp 15- sinne että menkat alkaa ja sen jälkee
 
Lucky: No se on kyllä totta että ne ei kaikkea tiedä, alkaa välillä mennä usko tuonne polille ku kaikki kertoo omaa tarinaansa lapsettomuudestamme ni tiiä koht ihekkää mikä mättää ...
Ja kp 15-> menkkoihin asti ainakin en muista kauan, kyllä se annos näkyy sit ku meen huomen lääkkeet hakemaan.

Pitänee yrittää ;)

Rosann: kiitos tsempistä <3
 
Haikaranyytti: yleisin ohje on 15-24 joka lääkkeen ohjeistus on. Toinen on 3 oviksen jälkeisenä päivänä dpo 14 saakka. Itsellä oli tuo eka ohjeistus ja menkat Alko heti kp 24 illalla.
 
Lucky: okei.
Onko toi sit hyvä kierron tasotus että menkat alkaa jo kp 24? :o
Eihä kierron kuulu noin lyhkäne olla tai luteaalivaihe on kyllä aika lyhyt :o
En mie kyl noi lyhyttä kiertoa halua!!!

Haikaranyytti
 
Lucky87 noissa kaikissa kyllä on aika selkeästi viivaa ja pc:ssä nään väriäkin. Ehkä kiinnittyminen vaan on tapahtunut oletettua myöhemmin ja hgc vaan nousee hitaammin?
Jee Oispa tää sulle jo pysyvä plussa! :)
 
Kävin kanta.fi kattomassa


Terolut 10mg
1 tabl 10vrk:n ajan kp 15-17 lähtien.

Pitäiskö aloittaakkin vasta kp17
Ku en halua et miu menkat säännöllistyy johoki kp 25 vaa ennemmin sit kp 27. Vai kuinka nopeesti ne menkat alkaa terolutin jälkee?

Sit toi toinen mitä alan 3kk päästä syömää on Femar 2.5mg
1 tabl/ vrk kp 3-7

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Hileinen, pahoittelut kp1. :sad001

Lucky, kyllä noissa alemmissa on enemmän väriä! :)

On. Tänään illalla alkoi tiputtelu, eli melko ajallaan. Limojen perusteella odotan menkkoja lauantaiksi. Ei masenna, koska sen negan jälkeen olin jo 99% varma tästä. Siis sellainen fiilis vaan, että tiesin että en ole raskaana. Useampaan päivään ei ole edes mahaa nippaillut tippaakaan; en jaksa uskoa että alkuraskaudessa selviäis monta päivää ilman yhtäkään vihlaisua, nippausta tai kramppia. Tänään kyllä tuli jo vähän taas, mutta tosiaan alkoi se tiputtelukin.
Vielä on auki, tuleeko seuraavasta kuusta taukokierto. Selvisi että luovuttajan loma on loppu mun oviksen aikaan, että sikäli voisi ajella kotiin täältä mökiltä. Ongelma on vaan, että osittain siihen aikaan kun ovis voisi olla, on meillä täällä lauma kavereita käymässä. Silloin ei voida kyllä lähteä yhtään mihinkään.
 
Haikaranyytti: yleensä menkkojen ei pitäisi alkaa ihan heti vikan tabletin jälkeen. Mutta sinuna aloittaisin ehkä vasta kp 16 tai 17 , ensi kierrossa sitten tiedät miten sun kroppa reagoi. Lugejen jälkeen mun menkat alkaa aina 3. päivä niiden jälkeen. Melkein kellonlyönninkin voisin antaa. Terot mulla ei toimineet. Mutta jos sun ongelma ei alunperin ollut liian lyhyt kierto, niin viothan kokeilla myös aloittaa terot kp 15.
 
Rosann : siis mun ongelmaha on liian pitkä kierto mun mielestä, eikö? :D lyhentääkö noi sit kierto vai pidentää kp34 o mulla ja "ovulaatio" menee ni myöhää et lute vaihe jä lyhyeks...

Mitä nä terot nyt oikee tekee ?

+ teroilla hävitetään kystaa kuulemma ( siihe määrättiin )

Mä oon aivan sekasin :D

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti : Voithan sä aloittaa ne kp 17 muutamalla päivällä pitenee. Toisilla on kyllä myös alkanut menkat ihan oikeella aikaa... Toisilla tiputtaa... Jokaisella toimii nuo vähän erillä lailla... keltarauhas hormooniahan tuo on...auttaa kun keltarauhas hormoonia ei erity tarpeeksi ovulaation jälkeen jonka vuoksi sit tulee häikkää vuotoihin/kiertoon. Eli sulla kun ovis ei tuu kunnolla ni jospa sun kroppa heräis että muna sarjat äly tuottaa niitä follikkeleita ajoissa ja ne myös kasvaisi ja puhkeis myös :) sit ku saat oviksen ni tää keltarauhas hormooni auttaa kiinnittymisessä :D
 
Voisin ajatella että lyhentäis vähän kiertoo… mut onko joku muu viisaampi? Itse etsin kovasti tietoa netistä, kun terot eivät purreet ja muistan että jossain sanottiin että teroilla aikaansaadaan kuukautiset, lugeilla pidetään ne pois.
 
Rosanna: terolutteja käytetään moneen tarkoitukseen. Itse raskauduin eka terolut kierrosta esikoisen aikaan ja nyt ei onnistunut mitenkään muuta kuin kierto jäi 24 päivään kun ennen saattoi olla 2 kiertoa ettei menkkoja näkynyt ja välillä sit vuosin parikin viikkoa... lugesteroneja myös käytetään tukemaan keltarauhasen toimintaa. Mm. Käytetään kehitysvamma nuorilla ehkäisemään raskautta eli saadaan ns. Valeraskaus aikaiseksi kun lääkettä käytetään yhtäjaksoisesti. Saadaan myös menkat pysymään poikessa joista joidenkin on varmasti vaikea huolehtia itse. Mutta myös lasta yrittävillä tukemaan raskautta esim. Useiden keskenmenojen vuoksi. Lopetetaan noiden lugejen käyttö dpo 14 ellei testi ole positiivinen. Teroluteilla ollut myös samanlaista ohjeistusta. .. :D korjatkaa joku jos ihan päin puuta heinää selitin... tuon kehitys vamma homman sano mulle lääkäri...
 
Takaisin
Top