Heipä hei kaikki!
Pakko itsekkin liittyä tähän ketjuun, koska otsikko on niin osuva mun fiilikseen joka iskee aina kun tekee nega testin ja aina kun kp1 alkaa.
Vähän teille tietoa musta näin aluksi: Esikoisen yrittämisen olemme mieheni kanssa aloittaneet 5/14. Omien laskujen mukaan nyt olisi yk12 menossa ja kp 2/36-42. Yritystä haittaa erittäin epäsäännölliset kierrot, yrityksen aluksi kierto oli hetken 28 päivää, josta pikku hiljaa on noussut 42 päivään. Minä ole 24 vuotias ja mies on 28. Kiertoni tueksi olen ottanut käyttöön greippimehun, foolihapon, vitamiinit, vehniksen, geelet, maca jauheen (1tl). Mennyt tuo kokonaisuus nyt ainakin kahden kierron ajan. Viimeksi aloitin maca jauheen, josta on tullut ehkä suurimmat vaikutukset ehkäpä, Ellen vaan sitten kuvittele. :D Mulla siis ei aikaisemmissa kierroissa ole ollut ovis tuntemuksia, mutta maca kierrossa nyt tuli selvät nippailut kp 21-23 paikkeilla +yrittämis aikani selvin ovis plussa. En sitten tiedä oliko macan ansiota vai ihan sattumaa.
Mulla on myös ollut ongelmia ovis testien kanssa. Aluksi käytin pitkään CBn digitaalista ovulaatio testiä, kunnes tajusin, että se ehkä näyttää mulla ovulaation liian aikaisin. Aloin käyttää tikkuja, jolloin entinen kp14 ovulaatio hyppäsi kp+20. Digitestit antoi silti ja antaa vieläkin plussan aina silloin kp 14, mutta liuska ei.. Vuosi takana, ja en tajua mun kropasta ja kierrosta mitään! HORMONIT NYT OIKEESTI!
Ja siitä huolimatta että yk 12, niin juuri lääkärillä käytyäni tämä päätti että mulla ei ole vielä mitään asiaa lapsettomuus tutkimuksiin mm. pitkien kiertojeni vuoksi. Pitää kokeilla vielä onnea puol vuotta ja sitte harkitaan uudelleen mitä tehdään.
No, mutta positiivisella asenteella! Näillä mennään mitä on annettu ja katsotaan päästääkö me koskaan jännäilemään raskausaikaa.Kesän YRITÄN ottaa vähän rennommin tän. Kyllä tässä on kuulkaas tytöt pupuiltu aika lailla kuluneen vuoden aikana!