Haikaranyytti
Sukkela juttelija
Starling: Tiedän että on normaalia että ei aina ovuloi. Minut on saatu juuri ovuloimaan clomien avulla joita söin 5kk mutta nyt on tosiaa se että ne kasvaa liian isoiks eikä irtoa. Niin en tajua mitä uusi clomi rykelmän syöminen auttaa kun se aiheuttaa kystaa... Ihmettelen suuresti miksi en saa esim. Pregynyliä avuksi kun nyt on irtoaminen vain se ongelma. Ei ole ultrattu kertaakaan vaikka meillä on monikkoraskaus riski korkealla... Olen kuullut että muilla on ultrattu mutta täällä ei. Ja kun viimeeksi ystävällisesti kysyin sain ulkomaalaiselta lääkäriltä töykeän ja röyhkeän vastauksen " abortinko sinä sitten teet jos niitä on enemmän, ei niiden määrää voi kuule päättää tai poistella jos et halua montaa" ja tässä siis kysyin vain ystävällisesti että miksi minulle ei ole tehty seuranta ultraa. Vastaus oli minusta todella epäkunnioittava eikä kyllä tullut vastaustakaan kysymykseeni. itkua melkein nielaisten sanoin vain että en, en ole tekemässä aborttia. En edes tajua miten joku voi sanoa noin ihmiselle joka käy lapsettomuushoidoissa.... Ja niin voihan se olla niinkin, mutta kyllä minä ihmisille vastaan vaikka ei liittyisi "minun elämän tilanteeseeni" :D ei varmaa kellään ole prikulleen "samanlainen" elämäntilanne mutta lapsettomia tavalla tai toisella olemme kaikki nyt tässä hetkessä. Kyselin myös "poppakonsteja" ja että mikä on gelee. ( luin jtn netistä mutta onko jollain kokemusia? Millon niitä syödään?