Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mahtuuko vielä mukaan? ☺
Oon kans tuntenu välillä itteni ulkopuoliseksi tuolla 2015 ryhmässä, on kyllä myös omaa syytä kun en niin aktiivisesti sinne oo ehtiny kirjotella...
Jokatapauksessa esikoista yritetään ja aloitettu 10/14. Pillerit jätin pois kyllä jo 8/14 mutta varsinainen yritys alotettu siis vasta lokakuussa ☺. Mä oon 28 ja mies 29.
Ja täällä myös tilanne että ei oo tarvinu testintestiä tehä kun täti on aina tullut paikalle...
Tänään oli tarkotus testailla kun mulla alko toissapäivänä ihme tuhrut jota ei yleensä oo ja sillon ois pitäny muutenkin menkat alkaa. Mut aamulla hanat aukesi spontaanisti niin eipä tarvinu testata :(
Eli kp 1/28 (26-33) yk 9
Kiitos murkku ryhmän perustamisesta jos viitsit lisätä mut listaan kun päivittelet sitä ❤
 
Mieki täällä teitä taustailen ja tarkotushan oli nyt tässä kierrossa testata tuo greippimehu ja kesäksi sitte koittaa unohtaa koko asia, eihän se tuu onnistuun, mutta aina on hyvä yrittää :D Täällä ny menossa kp22 ja dpo 4. Jotenki tuntuu, että teitä seurailee mielummin ko mitä tuota raskaaksi 2015, tuntuu puolet menevän ohi sielä ja mulla ärsyttää suunnattomasti siellä nämä "tulin vain ilmottaan plussanneeni" -tyypit. Ja täällä sitte taas mm. Larissan muistan jo 2014 ketjusta.
 
Mh, muistatko mut hyvällä vai pahalla :D :D :D juu ja noista samoista syistä jättäydyin tuolla toisaalla vähän taustalle ja siirryin tänne.
 
Kyllä ollaan joo. Aattelin elokuussa soitella julkiselle puolelle jos ei tärppiä kuulu.
Ollaan vaan lähössä kuukaudeksi reissuun elo-syyskuuksi, niin sillon ei olla Suomessa mutta eiköhän ne ajat yleensä reilun kuukauden ellei kauemmaksin mene.
Mietin kyllä jo aikasemmin että kävisin yksityiselle mutta en oo saanu aikaseksi :D
 
Mulla on ollut kans niitä biosorin gelee royaleita. Ne ei ainakaan maistu miltään, ihan helposti nieltäviä kapseleita.

Haikaranyytti kyllä toi sun lääkäri kuullostaa kammottavalle. :s

Murkku samalla kun päivittelet listaa, niin mulle Voi myös lisätä sen km 11/14 ja esikoista yritetään. :) Sulla melkonen urakka aina päivitellä. ♥
 
Mymmelisti, tuli luomusti, silloin ongelmana oli ainakin että toinen putkista oli tukkeessa.

Haikaranyytti, tota etusivun listaa pystyn päivittämään vain minä, muokkaan sinne sen, että esikoista yritätte. :) mulla oli kanssa clomit neljä kiertoa käytössä, kerran ultrattiin. Mistä tiedät että kasvaa liian isoksi, kun sua ei oo ultrattu? Tunteeko sen jostain vai miten?

Lucky, no voi hö :( :( kuulosti jo niin hyvälle, itselläni tärppäsi heti km:n jälkeen ja pysyi sit viimeinen raskaus loppuun asti mukana. Oisin niin toivonut sinulle samaa.

Meritähti, aika isoja kapseleita ainakin noi mitä mä syön. Paksumpia kuin särkylääke. Tosin ihan hyvin ne kurkusta alas menee itelläni, mutta tiedän ihmisiä joiden on tosi vaikeeta saada vähän suurempaa pilleriä alas kurkusta.

Lisäilen uudet listalle tervetuloa joukkoon turisemaan :)

Sabetti, tää on mun mielestä ihan kivaa hommaa päivitellä tota listaa :)

Toivottavasti Hipsutin et pahastu, että laitoin tonne etusivulle tolleen sun kohdalle. :) vaihdan kyllä jos haluat, mutta lääkärissäkin ne katsoo että yritys alkaa siitä mihin ehkäisy loppuu :) ja pahoitteluni kp1:sestä. :(
 
Muokattu viimeksi:
En pahastu, niinhän se oikeestaan on! ☺ kiitos listan päivityksestä.
Jospa tästä nyt sitten yrittäs nostaa kirvestä kaivosta ja lähteä positiivisin mielin uuteen kiertoon! Alku kierto on vaan niin tylsää vaihetta kun ei mitään tapahdu ☺
Ootteko ostanu noita geleitä luontaistuote kaupasta vai mistä? Pitäsköhä munkin uskaltautua kokeilemaan niitä :D
 
Törkeästi omanapailen tähän väliin :D

Alkoi kunnon jomotus vasemmalla puolella munasarjan kohdalla ja se on myös painettaessa arka. Viime kierrossa kp 10 ultrassa oli oikealla silloin sama juttu ja sieltä juuri irtosi se munasolu. Ultrassa näkyi silloin vasemmalla 2 pienempää follia ja lekurin mukaan ne tai toinen niistä irtoaisi tässä kierrossa. Jos terot auttaa niin meillä on vissiin mahikset kaksosiin! :D Tai onhan se mahis muissakin kierroissa, kun mulla on niin iso "sukurasite" :D

Hipsutin, itse ostin Geleetä Lifesta, mutta netistä saa halvemmalla.
 
Muokattu viimeksi:
Vaikuttaa hyvältä Larissa: Mikäs kp sulla on menossa? Aloitatko terot kp 15 vai miten sua olikaan ohjeistettu?

Mä odottelen soittoa gyneltä. Yritän saada vastauksia kysymyksiin: voiko 2päivän kk-vuoto olla liian lyhyt? Miksi ovisplussa tuli jo kp 8 vaikka kierto oli lugejen ansioista pidentynyt peräti 29-päiväiseksi? Ensi kiertoon clomit kp 3-7, kannattaisiko ne ottaa kp 5-9 kuten Mimmulle oli samaan ongelmaan ohjeistettu ettei ovis tule ennen kp 10? Vai olenko vain liian vanha koko touhuun? (no tätä en varmaan kysy)
 
Rosanna, toivottavasti saat vastauksia! Kerro sitten tännekin, että mitä gyne sanoo, sillä muakin kiinnostaa noi asiat :) Mulla on nyt kp 10 menossa. Teroihin sain ohjeistuksen aloittaa oviksen jälkeen eli viimeistään kp 18. Viime kierrossa ovis oli jo kp 15, aiemmissa kierroissa kp 17 tienoilla.
 
OOkoo, uskotaan Liisu, mutta kun etsin tietoa niin eksyin taas esivaihdevuodet sivustolle...
 
Rosann: niin... luulis että helppo olisi myös ehkäisy pillereitä käyttää. Mutta tuo lugesteron on vissii jatkuva lääkitys joka pitää kuukautiset kokonaan poissa.... lääkäri sanoi vain että aiheuttaa kropassa ns. Valeraskaus tilan. Menkat jää pois, ja henkilöstä riippuen myös oireitakin voi olla. Eli siis haittavaikutuksia. :D en mä tiedä mutta huomaa miten moneen tarkoitukseen voi lääkettä käyttää. On kai tuo lievempi ratkaisu ku piuhat panna poikki tms. En tiedä. ..
 
Rosann tuu kertomaa mitä gyne vastasi. Mulla myös ollu ajoittain menkat 2-3vrk ja oonkin miettiny onko se ok :rolleyes:
 
Rosann, onko sulla otettu vaihdevuosia ennakoivia labroja (anti muller hormoni taisi olla yksi)? Multa otettiin noi ennen naistenpolia, vaikka olen "vasta" 28 :D Jos on otettu ja lääkäri on sanonut ettei ikä ole esteenä niin sitten se ei ole! ;)
 
Tännehän on tullu paljon viestejä ja ihmisiä. Ilmotukset ei oo vaihteeks toiminu.

Larissa, meillä on taas kierrot aika samassa vaiheessa, saadaan jännäillä samaan aikaan :)

Mulle voi päivittää että toista toivotaan, ite en osaa päivittää :grin

Nyt Kp 11/26-28 ja Yk 12.. ovista odotellessa.. Tää kierto kyllä otetaan rennosti ja viikon päästä lauantaina laivalle isolla kaveriporukalla, JEI! :joyful:

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! ++++++++++++++ :wav Toivottavasti ei jouduta tässä ryhmässä pitkään olemaan, kaikki täällä on niiiiiiin ansainnu plussan!!! :love2
 
Takaisin
Top