Mitäs me luge-mimmit
Saakohan
Mariskakin luget alkuraskautta tukemaan..?
Jos luget ei auta tohon tiputteluun niin sitten on mun mentävä tohon aukkariin ja miehen vääntäydyttävä simppatutkimuksiin (vaikka se nihkeenä onkin sen suhteen, kun ei ehkä halua kuulla totuutta tavaransa laadusta
). Ennen niitä ei kuulemma kokeilla letroja, sillä on turha kypsytellä munasoluja lääkkeillä, jos ei ole tietoa onko tuubat auki ja simpat ok. Mutta lugella mennään nyt ainakin ens alkuun
Jaksan toivoa, että kunhan tiputtelu saadaan kuntoon niin plussaus on mahdollista meille, kun oviskin kerran tapahtuu!
Mutta nyt lähden viikon-kahden tauolle täältä. Reilun viikon päästä pitäisi olla ovis eli palailen sen jälkeen takaisin. Plussatkaa koko ketju tyhjäksi sillä välin
Ps. Hihii kävin äsken viemässä pienen yllärin postiin
Pepelle Hän oli niin ihana, että lahjoitti mulle yhden hänellä yli jääneen listan teroja :)
Ps2. Kaikki alkukierron hormonilabratkin olivat muuten ok! Eniten mua ilahdutti Anti-Müllerian hormoni-arvo (kertoo jotain siitä, että kuinka on munasoluja jäljellä ja onko vaihdevuodet alkamassa), sillä se oli kuulemma hyvä
Mulla se oli 3,4 ja noin 30-vuotiaalla se pitäisi olla vähintään 2,4-2,9. Täällä on artikkeli aiheesta, jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.terve.fi/terveyden-abc/uusi-testi-selvittaa-tarkasti-milloin-naisen-vaihdevuodet-alkavat