Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa mukaan pauliina :) Toi on kyllä ihmeellistä että eka tärppää helpolla ja seuraava ei sit millään! :eek: plussatuulahdus ♡

Mariska on se kyllä ihmeellistä miten eri lääkärit on erimieltä.. onhan mielipide eroavaisuuksia mutta luulisi että ympäri maata olisi samat "normit" mitä noudatetaan.. :eek:
 
Soitin nyt omalle neuvola tädille ja sain perjantaiksi ajan lääkäriin , hänen mielestään keltsut olisi hyvä aloittaa mahdollisimman nopeasti joten toivottavasti tuo asia perjantaina järjestyy reseptin muodossa. Ihana muutenkin että otti homman hoidettavakseen niin pääsee ainakin lääkärin kanssa keskustelemaan näiden asioiden tiimoilta ! :)
 
Tervetuloa pauliina! Toivottavasti teillä tärppäisi tässä kierrossa, plussatuulia! :)

Mariska, onpa kummallista ett noin paljon vaikuttaa lääkärien näkemyserot, niinkuin susannekin jo sanoi, luulisi ett olisi samat normit kaikilla lääkäreillä..
No mut ethän sie niitä tarttekaan, kun tää papu pysyy mukana loppuun asti kuitenkin :wink :)

Soma, kiva kun teillä etenee asiat, toivottavasti plussaat ennen tutkimuksia! :)

On; kp31/28-33(35), tänään aamulla lenkillä alkoi pakottamaan oikealta puolelta alaselkää, eli eiköhän se täti tänään töissä kurvaa paikalle :) sit pääsen kauan odotettuun "mielenvahvistuskiertoon" kun on noi kaikki myrkyt hommattuna ja loppukuussa labrat ja uä :) :)
 
Larissa, Oho tosiaan oon sekoillu ja juonu sitä veriappelsiinimehua verigreippimehuna :oops: :hilarious: Sori taas sekoilusta, no mutta hyvää mehua se ainakin oli :grin No mutta ne God Morgonin mehut on hyviä kans! :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Soma, kylläpä sait ajan nopeasti! Hieno homma! :) Itse jouduin sillon tk-lääkärin lähetteestä oottelemaan naistenpolin aikaa 2-3 kuukautta.

Mami, no höh mie jo ehdin innostua, että Lidlistä saisi verigreippimehua :grin


Ei oo vielä sitä soittoa kuulunut lääkäriltä naistenpolilta... Ihan kärppänä täällä oottelen puhelimen äärellä :grin Jos ei tänään mitään kuulu niin pitää itse soitella sinne huomenna, että mikä kestää.
 
Muokattu viimeksi:
JES! Sain luget tästä kierrosta eteen päin!!! Wuhuu! :dance011:dance018:smiley-bounce015

Elokuussa jos alkaa menkat niin voin varailla aukkarin ja mies voi antaa oman näytteensä. Me so happy! Meinasin säikähtää, sillä ensin lääkäri oli sitä mieltä, että terot pois ja ootellaan vain elokuuta, mutta kun kysyin lugeista niin mielellään niitä määräsi. Nyt on taas sellainen olo, että asiat etenee johonkin suuntaan :)
 
Rosann: juu ne on niitä munasolun kasvukipuja luulen :) mulla on pitkä kierto ni oon tikuttanut n. Kp 12 lähtien ja clomien aikaan hymynaama lakannut Vilkkumaa vasta siinä kp 21 :) sä oot aiemmin tikuttanut just oviksen aikaan :)

Soma: minäkin ihmettelen lääkärin mielipidettä ovis testeistä? :) hyvä että mahdollista saada asiat rullaamaan vähän vauhdilla.

Mariska86: jos ei keltarauhas hormoonia erity tarpeeksi ni kyllä se lääke on siihen hyvä laittaa tukemaan sen toimintaa.

Tervetuloa pauliina: juu ei tää lapsen teko aina ihan helppoa ole.

Murkku : millonhan sun menkat alkaa?

Nennaa: jospa sun menkat ei alkaiskaa

Larissa: hyvä hyvä!!!! ♡
 
Mitäs me luge-mimmit :grin Saakohan Mariskakin luget alkuraskautta tukemaan..?

Jos luget ei auta tohon tiputteluun niin sitten on mun mentävä tohon aukkariin ja miehen vääntäydyttävä simppatutkimuksiin (vaikka se nihkeenä onkin sen suhteen, kun ei ehkä halua kuulla totuutta tavaransa laadusta :grin ). Ennen niitä ei kuulemma kokeilla letroja, sillä on turha kypsytellä munasoluja lääkkeillä, jos ei ole tietoa onko tuubat auki ja simpat ok. Mutta lugella mennään nyt ainakin ens alkuun :wink Jaksan toivoa, että kunhan tiputtelu saadaan kuntoon niin plussaus on mahdollista meille, kun oviskin kerran tapahtuu! :wink

Mutta nyt lähden viikon-kahden tauolle täältä. Reilun viikon päästä pitäisi olla ovis eli palailen sen jälkeen takaisin. Plussatkaa koko ketju tyhjäksi sillä välin :wink

Ps. Hihii kävin äsken viemässä pienen yllärin postiin Pepelle :grin Hän oli niin ihana, että lahjoitti mulle yhden hänellä yli jääneen listan teroja :)

Ps2. Kaikki alkukierron hormonilabratkin olivat muuten ok! Eniten mua ilahdutti Anti-Müllerian hormoni-arvo (kertoo jotain siitä, että kuinka on munasoluja jäljellä ja onko vaihdevuodet alkamassa), sillä se oli kuulemma hyvä :grin Mulla se oli 3,4 ja noin 30-vuotiaalla se pitäisi olla vähintään 2,4-2,9. Täällä on artikkeli aiheesta, jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.terve.fi/terveyden-abc/uusi-testi-selvittaa-tarkasti-milloin-naisen-vaihdevuodet-alkavat
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, JEEEEEE!!!! :joyful::joyful: Sää niiiin plussaat jos luget toimii eikä tuhruja tuu!!!! :happy: Ja niin, mää oisin varmaan hamaan tappiin asti juonu väärää mehua jos et olis kysyny asiasta :grin Mieskään ei oo sit viittiny oikasta asiaa, varmaan naureskellu että mahtaa mielikuvitus tuottaa limoja enemmän kun on väärä mehukin kerta :laughing014
No mutta nyt on mahtavat limat enkä oo juonu mitään mehuja! Jostain syystä mulla on toiveita tän kierron suhteen poikkeuksellisen paljon, että sit kun ne menkat taas alkaa niin vajoon varmaan maanrakoon.:facepalm:
 
Larissa en kestä sua! Ei sun mitään olis tarvinnut :) mut ihan huippuu että sait luget käyttöön. Josko ne pitäis tuhrun pois ja pieni tarrais kiinni.

Meillä poksahti tänään 20+0 :Heartred tän tunteen haluun teijän jokasen tuntee. Pienen pieniä hipaisuja tuntunut nyt viikon ajan ja eilen illalla ihan kun olisin nukkumaan mennessä tuntenut vatsan päältäkin!
 
Takaisin
Top