Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitti. Istun Jorvissa, mulla on se yks kohdunulkoinen takana niin eivät kieltäneet tulemasta. We'll see. Tässä menee varmaan muutama tunti odotellessa. Edellinen keikka tänne oli henkeäsalpaavan dramaattinen että nyt tuntuu vaan tyhjältä. On se karua mihin kaikkeen ihminen saa "tottua". Kiitos tuesta ystävät.
 
Katjusha voimia :Heartred

On. Täällä vuoto alkanut vähentyy, mä kyllä luulen, että huomenna on välipäivä ja sitten vuotaa taas kolme päivää niinkuin viimeksi. Ens viikolla lähetään reissuun isän luo, saapa nähä, että miten käy touhujen, kun isä asuu vaimonsa kanssa pienessä kolmiossa ja lapset näillä näkymin nukkuu meijän kanssa samassa.:sad001

Kp 4/32
 
Toistaiseksi siellä on noin 5+6 (3 mm) tyyppinen otus sisällä ja luoja yksin tietää saako jäädä. Odotellaan labrakärryä ja verikoetta, uusi verikoe ylihuomenna - perjantaina kuullaan, mihin suuntaan tilanne etenee.

Toistaiseksi jatkan estrogeenin, progesteronin ja kortisonin käyttöä. .. Ja rukoilen että tilanne jatkuu hyvään suuntaan.
 
Pikakommenttia töistä (kesäloma loppu :sad001 )

Karjusha toivon todella että pienokaisesi jatkaa kasvuaan ♡♡ olet ajatuksissa!!
 
Voimia Katjusha! Kuitenkin kuulosti jo paremmalta että siellä pieni vielä on.

Silloin kun itse jouduin lähtemään päivystykseen runsaan verenvuodon takia, menin ihan paniikkiin ja alavatsaa kramppasi olin ihan varma että se oli keskenmeno. Mutta se johtui psyykkisestä jännityksestä. Kun pääsin sairaalaan ja ultrassa todettiin että vauva voi hyvin niin vatsakivut loppuivat. Vuoto silti jatkui vielä pitkään.

Mutta teillä on kyllä sillain vielä erityisen kovat piipussa, kun on kaikki mahdolliset hoidot takana. Nyt ei saisi mennä kesken! Toivon teille parasta. Lepäile.
 
Katjushalle, Paljon voimia! Kaikki sormet ja varpaat ristissä että pikkuinen jatkaa kasvuaan ja pysyy tiukasti kiinni loppuun asti! :Heartbigred
 
Katjushkalle voimia!! Toivon peukut ja pottuvarpaat pystyssä, että saatte pitää pikkuisen ja hän jatkaa kasvuaan normaalisti!! Voimia ihan hirveästi stressaavaan tilanteeseen!
 
Voimia Katjushka :Heartred toivon todella että kaikki menee mitä parhaiten ja pikkuinen jatkaa kasvuaan. Koitahan levätä ja ottaa rennosti vaikka se on varmasti vaikeaa.
 
Katjushkalle paljon voimia! Lepoa :Heartred olet ajatuksissa.

Tulimme miehen kanssa mökille. Ihan hyvä fiilis - jos tästä menkat alkavat, niin ainakin jotain on tuolla kohdussa tapahtunut. Ensimmäistä kertaa tämän yhdeksän yk:n aikana. Vaikka toki toivon, että sen plussan saisin. Testaamaan en kyllä näissä olosuhteissa tällä viikolla pääse.
 
Nennaa, älä nyt mitään menkkoja oota vaan plussaa :wink

Titem, pahoittelut negasta :sad001 Noi digit on kyllä niin raadollisia rehellisyydessään :sad001

mh ja nennaa, meillä on miehen kanssa mukavasti myös pituus- (ja paino-) eroa :grin Mie olen nippa nappa 160cm ja alle 50kg, mies taas 2-metrinen ja100 kg parrakas moottoripyöräkorsto :grin Mutta kehut on kyllä tärkeitä, etenkin jos omassa parisuhteessa niitä ei saa! Meillä kyllä mies jaksaa kehua :Heartred, mutta kyllä se aina sydäntä lämmittää, kun joskus saa asiakkailta töissä kehuja tai pientä flirttiä osakseen :)

Voimia Katjusha! Kyllä sua nyt liikaa koetellaan :sad001 Tule kertomaan kuulumisia, kun tiedät jotain tilanteesta enemmän. Kauheaa varmasti odotella!
 
Voi Katjusha! Toivon koko sydämestäni, että pikkuinen jatkaa kasvuaan ja jaksaa pitää tiukasti kiinni! :smiley-angelic001 Hirmuisesti voimia ❤️
 
Katjusha : Ääh. Jospa hän vahvistuu ja porautuu niin tiukasti että ei irti lähe ♡

On. Täällä rintoja taas hieman aristaa ja ihan lievää menkka jomoa tuntui alavatsalla. Poskiaki kuumotti. ..Liekö ollu sit yhtiökokouksen syy vai mikä kun niin hirveä oli mutta olkoon mikä vaan nii oireet sitten jostakin mä sen luokittelen. Vatsa edelleen turvottaa... ihan saakelin läski oon :0 ei auttanut turvotukseen eilinen vessassa istuminen. :D ai niin ja kainalot hikoaa ja kurkku on vägän kipee. Huomenna töihin...2 vk loma ku sitte :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Höhöö, mää kun mietin että miten käy kun ei oo poppaskonsteja ja ei oo sitä greippimehua että tuleeko limoja kun ne on ollu aika hukassa. ( Ällävarotus ) MUTTA voi kiesus, kyllä nyt kroppa ainakin limojen osalta toimii, tänään tullu kiitettävästi ja yhellä kertaa paperiin jäi aikamoinen sitkee pitkä limaklöntti. Hihiii, pienestä voi ihminen olla onnellinen, harva varmaan limoista mutta minä oon :happy:

Nyt on samanlainen voittajafiilis kun silloin kun pojalla alkoi kakka luistamaan, oli siis 2vkosesta yli 3 kuiseen ummetus pojalla ja se oli ihan hirveetä. Huvittaa jälkikäteen kun minä ja poika syötiin molemmat levolacia synnytyksen jälkeen ( joskaan en sitä mielelläni niin pienelle antanut mutta oli pakko kun mikään muu ei auttanut )

Katjusha on kyllä ollut ajatuksissa tänään, tosi kamala tilanne :sad001

Tsemppiä leidit ja plussatuulia!!!! ++++++++ :joyful:


Mami91 kp 9/26-28
 
Takaisin
Top