Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, hyvä homma tuo lugejen saanti! :) Toivottavasti niiden avulla tärppäisi!

Pikaisesti on. Pääsin kouluun! :) Sain varattua itselleni labrat perjantaille, jolloin tsh, amh, prog, prolaktiini ja pvk. Simppanäytettä kuskataan ehkä ens viikolla, mies ollut ns. nihkee tota viemään. Pelkää tietysti tuloksia :/ Kesäsulun jälkeen marssitaan sitten kuulemaan "tuomio", toki sairaanhoitajana ehkä tulkitsen labrat ainaki jo ite ennakkoon :D Nyt olis menossa dpo 5 ja joitain oireita on, mutta ei mitään uusia tai erilaisia normikiertoihin verraten. Aika rauhallinen fiilis toistaiseksi.

Hileinen kp 23/32 dpo 5 yk11
 
Jee Larissa !! Hienoa ! :) nyt plussaat !!

Ihanaa Pepe että liikkeet tuntuu jo :Heartred mietinkin juuri mitä sulle kuuluu :)

Onnea Hileinen kouluun pääsystä !! :)

Mä alotinkin luget jo tänään ! :) neuvola täti soitti vielä mulle ja lääkäri olikin jo kirjoittanut reseptin apteekkiin !
Kerrankin ihanaa palvelua ! :)
Saas nähdä tuleeko itselle näistä oloja.

Nyt mukavaa loppu iltaa ihanaiset :Heartred
Mä meen nukkuu kun oon ihan väsy, mieskin kysy et mikä mun silmii vaivaa vai oonko vaan hemmetin väsyny :D
 
Toistaiseksi mennään aiemmilla oireilla. Eilisen verikokeen hcg oli 5.525 IU/ml mutta huomenna selviää kehityssuunta, kun käyn aamusta antamassa uuden näytteen.

On stressaavaa. Töissä pitää jaksaa vaan olla, toki hyväkin kun huomaan iltaisin tulevani vielä enemmän sekopäiseksi tän tilanteen kanssa.
 
Tsemppiä Katjusha, olet vahva nainen. Toivotaan parasta.

Larissa: jee! Hienoa ! Mikä annos sulle määrättiin? Kiitos tuosta linkistä. Sulla hyvä amh-arvo. Olisi kiva tietää mikähän se oma amh-arvo olisi kun ikää on 41v. Mutta ultran mukaan munasoluja oli ryppäinä molemmin puolin, täytyy toivoa että ne riittää tähän yritykseen, enempää en tarvitse. Sinänsä olisi kiva tietää oma arvo, mutta yksikin kuukaisi lisää on yksi kuukausi vanhenemista, eli näillä mennään ja oireita hoidetaan ja peukut pudetään pystyssä.

Pepe: oot jo pitkällä! Saanko kysyä minkäikäisenä sun äiti sai ne sun uudet siskot? Tiedätkö oliko hänellä hoitoja?

Hileinen: hienoa että pääsit haluamaasi opinahjoon!

Murkulle ja Nennaalle plussatuulta! ( ja muillekin tietysti, mutta teillä taitaa olla lähimpänä)
 
Mukava kuulla Pepe kuulumisia. Tuntuu hurjalta miten pitkällä jo olet! :)

Larissa huippu juttu että sait ne luget! Mä meen niihin progesteroni verikokeisiin ja niitten tuloksen perusteella sit katotaan tarviiko jotain tuki lääkitystä. Pitää muistaakki suoraan sit kysyä noita lugeja. :)

Katjusha siellä kyllä niin piinaava tilanne. Tsemppiä ja täällä peukut pystyssä sinun ja pikkuisen puolesta!

Hileinen onnea koulupaikasta! :)

Vielä plussa onnea kaikille seuraaville testi vuorossa oleville! :) + + +

Täällä ovis varmaan lähipäivinä.
Sabetti kp 16/31-33
 
Hileinen: onnea opiskelu paikasta

On. Täällä jo viime yönä ku kävin hereillä ni huimas vähän ja aamulla kans. Nyt vähän happoja nousee suuhun. :D niin ja valkkari oli venyvää...vähän tahmeaa :)
 
Rosann saa kysyä tietty. Ikää hällä nyt 40v. Ei mitään hoitoja, kierukka pois ja heti raskaaksi, mutta meni kesken ennen vkoa 12 ja sitten seuraavasta kierrosta tärppäsi tuplat. Ollaan kuulemma tultu kaikki nopeasti ja nuorin veli läpi ehkäisyn. Kovalta se tuntui kun itse yritetty jo kauemmin ja toinen tulee heti. Tällä hetkellä olen onnellinen tilanteeseen. Saan tutkinnon valmiiksi ennen pienen syntymää ja treenattua jo pikkusiskojen hoidossa niin oman kanssa pitäisi hommat jo sujua. :)
 
Reissusta palattuja enhänmäs iellä foorumille kerinny alkuunkaan.. Koitan nyt lukaista iltateen kera mitä ootte kirjotellu alkuviikon aikana :)

Meritähdelle pahoittelut tädistä,iso huoh mokomalle tantalle! Mäkin olen lukenu/ymmärtäny et niukat menkat vois johtua ohuesta limakalvosta, eli ei ole paljoa mitä vuotaa pois.
Oliko sulla limistä paksuntavia jippoja käytössä?

Beislalla alkaa olla viimeiset piinapäivät käsillä! Täällä edelleen kosteat olot. Jossain välissä vv oli vaaleampaa ja paksumpaa, mutta tovin ollu jo kirkasta taas. Mau niin jänskättää miten teille käy tässä kierrossa :)

titem, harmittelut digin tympeästä vastauksesta :/

Nennaa, jänskät paikat sielläkin! Mutta jos ei nyt tärppi oo ns. vahongossa käyny, niins ulla on kyllä hyvät eväät ens kiertoon :)

Larissa, jee lugeista!! :) ja kiva kuulla et sun kokeet oli ok :)

Mami91:llä kiva loma tiedossa :) Miksei mökillä voi ovista hyödyntää? Meillähän kaks viimomosta raskautta saanu siellä alkunsa, mökillä on vaan niin relaxed jollain tapaa. :)

Liisu, voi tsiisus mihin lääkäriin oot törmänny :D

Marsika, hienoa että pääsette ultraan! :) Meillä onkin ne sitten peräkkäisinä päivinä! Ja tosi hyvä että luget onnistu noin nopiasti, jei :)

Mihis se murkun täti nyt on eksyny..Pahoittelut negasta!

Hileinen, onnea kouluun pääsystä!! mikä susta tulee? :)

Katjusha, voi ei..siellä on eletty todellä ikäviä aikoja, miten sä voit?? Ihanaa että siellä pikkuinen vielä näkyi kuitenkin! toivotaan että huominen arvo olisi noususuhdanteinen!!

Juntturalle onnea folliultraan munkin puolesta :)

Lucky, mullakin oli yliaktiivinen vatsa ennen plussaa ja ollu muutenkin hyvin toimiva aineenvaihdunta tässä alkuviikkoina. Alussa tuntu olevan melkeimpä sekaisin. Ei kuitekaan ollu löysällä, oli vaan hätä USEIN :D
Tarkoittaispa hyvää sielläkin.. :)

mh, kunnon itsetuntobuusti tekee hyvää, leiju rauhassa! :)

soma, hienoa että keskustelusta oli apua ja siellä asiat lähtee etenemään!! :)

Pepe, onnea puolen välin poksumisesta!! Nautiskele pienistä potkuista ja töytäisyistä ♥

Haikaranyytti, toivottavasti oli kiva kolmio :)

Sabetille onnea oviksen hyödyntämiseen! :)

Mä soitin tänään ekaa kertaa neuvolaan,mutta eihän täällä mitään kunnallista ultraa saa viikkojen varmistukseen pitkän kierron takia ja ois laskenu menkkojen mukaan viikot, joten en varannu neuvola-aikaa ollenkaan vielä, vaan soitin ja varasin yksityisen alkuraskauden ultran kun omien laskujen mukaan 7 viikkoa kasassa 13.7.
Puoltoista viikkoa siis odoteltavaa vielä.
Digin tein tänä aamuna ja sen mukaan kyllä hcg ainakin nousee, joten vähänlaisista oireista huolimatta luulen että kaikki on ok :)
Pahoinvointia on yleensä vaan aamuisin edelleen ja kertaakaan ei oo oksentaa tarvinnu. Tänään kyllä huvitti, kun ensin aamulla huomasin että pussilakanan jalkopäässä on kuivunutta kakkaa. Koiran oletan, sill kun joku perskutka tuossa pari päivää sit olikin.
Seuraavaks tyttö haiskahti vähän, joten ajattelin tarkistaa tilanteen ja raotin vaippaa työntäen sormeni suoraan siihen itteensä! sitä paskoo kun olikinaika reilusti miedosta hajusta huolimatta. No ei se mitään, pesulle vaan.
Seuraavaks kaurapuuroa hämmentämään ja se sitten pisti yököttämään niin paljon,että piti mennä hetkeks vessaan huohottamaan kun en ollu varma kuinka käy :D

Melähdetäänhuomennamökille taasen ja ollaan varmaan vkl yli, joten palailen viimeistään alkuviikosta taitä kurkkimaan ellen mökillä saa nettiä pelaamaan. Voikaahan hyvin :Heartred

Nyytti rv 5+2
 

Liitteet

  • WP_20150701_004 1.jpg
    WP_20150701_004 1.jpg
    290.8 KB · Katsottu: 125
Nyytti: kaikkea hyvää raskauteen :Heartred Ihanaa että täällä monet plussia saa :)
Nii ja huomenna mennään vasta katsomaan kolmiota ennen sitä klo 10 aamulla se ultra... Ei tänäyönä uni kyllä tuu!!! Pelottaa liikaa!


Haikaranyytti
Kp6
 
Hileinen, onnea koulupaikasta! Miutakin kiinnostaa tietää mikä siusta tulee? :)

Larissa, jeee lugeille! Ei oo enää tuhrulla tulemista sinne (päätin ett ne luget auttaa siihen), vaihdat tuhrun plussaan! :wink :)

Haikaranyytti, tsemppiä huomiselle!

Pepe, ihanaa kui ootkin jo noin pitkällä!!❤ :)

Nyytti, eiköhän siellä ole kaikki aivan kunnossa ultrassa :) ja kiitos pitkästä viestistäsi ja hauskaa mökkeilyä! :)

Sabetille tärppionnea! :)

On; ei tätiä, eikä enää niitä menkkatuntemuksiakaan... Ja näinköhän sitä oon vielä saanu vti:nkin tähän väliin hommattua, kun vessassa käydessä (pyyhkiessä) tulee jo takasin pissahätä :angry1"
Voi harmi kun ei oo yhtään r-testiä, varmaan meinaan aamulla tekisin, ku menkkaoireet hävis illan mittaan! :D

Nenna kp31/28-33(35)
 
Larissa, jee!!!!
Pepe, nuo liikkeet masussa on kyllä aivan ihania! ❤
Hileinen, onnea koulupaikasta!

Katjushalle tsemppiä! ❤

On. Tänään aamulla vuoto taas runsastui. Sais kyllä jo loppua. Saapa nähä, että miten ens viikko menee, kun ollaan mun isän luona. Mies tosin sanoi, että ollaan vaan kaks päivää ja tullaan kottiin tekee vauvaa. :-D

Kp5/32
 
Hileinen ihanaa kun sait kouluun paikan :)

Haikaranyytti tsemppiä ultraan :) ♡

Nyytti mullakin on 13.7 ultra, ihana neuvola sijainen soitteli pitkin poria ja sai mulle taustan vuoksi kunnallisen ultran ♡ silloin 7+2. Mä en uskalla digiä vie tehdä. Nyt 5+5 ja viimeksi sain 5+3 vasta 2-3vk vastauksen ja kaikki kuitenkin oli hyvin. Joten teen 6+0 ja jos se silloin on 3+ niin luotan kaiken olevan ok ♡ mä varmaan kuulun niihin joilla hormoonit nousee hitaammin kun negan tein oletettuna dpo 10 tai sit ovis on ollu oletettua myöhemmin :) sen näkee sitten.

Nennalle plussaonnea ♡

Pepellä puoliväli ihanaa ♡
 
susanne, hienoa et pääset kunnalliselle niin ei tarvi ite maksaa! :) mulla oli kkm ennen kuopusta,mutta silti ei täältä ilmaista ultraa heru, pah.
Mulla tänään oviksesta laskettuna 5+3, (menkoista ois vissiin 6+4)joten suht samoissa mennään :) Kiva kuulla sit ultrassa et mikä on totuus! Luulen kyllä että mun omat laskut oviksesta osuu aika kohdilleen :)
 
Nyytti, kiitos. Ihanaa että viikot nousee digissä. :)

Haikaranyytille tsempit tähän päivään!

Nenna, hyvältä kuulostaa. Koska testaat?

Viipsukka, ihana mies sulla!

On: kerkesin just kirjoittamaan, että tänne ei mitään uutta, niin täti kurvaskin heti sen jälkeen paikalle, joten tänään kp1.

Muurahainen kp 1/30-35, yk 19
 
Muokattu viimeksi:
Murkku, pahoittelut tädistä :sad001 mut toistaalta, nyt sentään pääsette uuteen yritykseen, josta sitten plussaat, vai mitä? :)

Öh huomenna tai ylihuomenna saatan testata, jos mennään mökkeilemään kavereiden kanssa, muuten odottelen ensviikkoon ni ei tartte vaivata miestä hakee miulle testiä :)

Nii mikäs testi miun kannattaa käydä hakees ja mistä? Liuskan siis aattelin ostaa, koska en kuitenkaan oo raskaana :D en halua niitä viivanpaikkoja tai turhia haamujakaan, sit pitäis kyllä olla dpo jo jotain 14-18 paikkeilla..
 
Huh, onpas taas viestiä. :grin Eilen en kerennyt foorumille kun oltiin koko päivä parin kaverin kanssa kaupunkiretkellä, mutta näköjään en ehtinyt tänne tiistainakaan.

Rosann, kiitos. Mulle ei ole tehty varsinaista folliultraa. Aukkarin yhteydessä ultrattiin, mutta se oli vasta kp9 ja ovis oli lääkärin mukaan vielä kaukana.
Toivottavasti sun ovis vielä malttaisi pysytellä poissa muutaman päivän, niin clomeilla jäis aikaa toimia.

mh, kiva kun sait kehuja, ja toivottavasti rento fiilis jatkuu. :)

Katjuska, toivon kovasti että saisit tänään hyviä uutisia! Tosi stressaava tilanne, mutta onneksi pääsit heti seurantaan.

susannne, ihanaa että sait ultran jo parin viikon päähän.

titem, pahoittelut negasta. :sad001 Mikäs siellä on tilanne nyt?

Lucky, kuulostaa kyllä että pääset testaamaan tässä kierrossa. :) En oo varma mihin greipin teho perustuu, mutta ei vaan hapokkuuteen tai vitamiiniin. Greipissä on jotain ainetta, minkä vuoksi joidenkin lääkkeiden ohjeissa kielletään nimenomaan syömästä greippiä samaan aikaan. Muistelen että se voimistaa niiden tehoa liikaa, mutta korjatkaa jos joku tietää paremmin.

Mami, tosi hyvä kun limoja tulee, lupaa hyvää ovisken kannalta. :)

Mariska, ihme lääkäri sulla ensin, mutta hyvä että sait ne keltsit lopulta. Ja hieno viiva tikussa! :grin

ninukki, huh miten pitkä kierto sulla! Ei ihme että odotat maanantaita, viimein alkaa tapahtua.

Pauliina, tervetuloa! :greet025

Soma, ihanaa että sait noin kivan hoitajan ja alkaa tapahtua noin pian! Ovulaatiotikuista, ite oon ajatellut aina että kannattaa verrata omien viivojen muutosta. Jos ei-oviksen aikaan on todella haalea viiva, niin varmaa vähempikin lasketaan plussaksi. Itellä huomaan plussan jo siitä, kuinka nopeasti testiviiva alkaa voimistua. Voin yleensä sanoa jo minuutin jälkeen kehittyykö viivasta plussa vai ei.
 
Larissa, ihania uutisia, jes! :smiley-bounce012

Pepe, ihanaa kun oot jo noin pitkällä! :)

Haikaranyytti, tsemppiä ultraan.

Hileinen, onnea kouluun pääsystä! Hyvä että sait labra-ajan noin pian, ja toivottavasti mieskin reipastuu antamaan näytteen.

Nyytti, ihmeen nihkeitä antamaan ultraa sulle, mutta hyvä varmasti mennä yksityiselle. Hieno digitulos sulla! :grin

Nennaa, kuulostaa siltä että sun pitää käydä testikaupoilla. :wink

muurahainen, pahoittelut kp1:stä. :sad001

On. Menkkajomot jatkuu. Jonain päivinä/hetkinä kuvittelen ainakin että pissattaa useammin, mutta se voi olla luulotautia. Varma en ole. Vielä tämä ja huominen päivä ja la aamuna testaan. Ristiriitainen olo. Toisaalta tuntuu että kyllä varmasti tällä kertaa on tärpännyt (niin kuin useimmissa aiemmissakin on tuntunut). Toisaalta en osaa kuvitella että olisin oikeasti raskaana. Kp29/31
 
Muurahainen: Ompa kiva että menkat päättivät viimein alkaa! Ethän häviä foorumilta täältä mihinkään. Mä vaan uskon sun plussaan koska oot alkanu oviksenki löytää :)

Beisla: en kyllä usko plussaan ku nää mun oireet on vaan tällasta hetkittäistä... johtuu vaan noista clomeista. Mutta hyvä niin ni pääsen letrot kokeilee mutta alkaa samalla se että pääseekö yrittää vai ei jos ukko on töissä tai väsynyt tai muuten ei huvita

Kp 29 / 36-42 dpo 8
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top