Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Katjusha, toivottavasti kaikki menee lopulta hyvin!!

Mä täällä vaan niin odotan ens maanantaita, että saa aloittaa terot ja katkaista tän kierron (kp kai jo jotain 70, en oo enää laskenut ku päiviä tulevaan) ja sit letrot kehiin, jännä nähdä onko niillä sit mikä vaikutus :) tylsää tää ku odottaa että pääsee odottamaan odottamista :wink
 
Ninnuki : sullapa on kierto vähän venynyt

On. Näkkyypä finnejäki pukanneen ihan outoihin paikkoihin kuten poskiin. En tiedä johtuuko oliiviöljyssä jota suihkussa käytin.
 
Lucky, kuullostaa ihan siltä että plussa tulee sinne :wink

Mä en malttanut olla vielä kerran testaamatta. No nyt lupaan lopettaa :oops:
Ultra aika varmistui 14.7 ja silloin viikkoja olis 6+. Mitään tuki lääkitystä ei saada, koska lääkärin mielestä ne on huuhaata. Eli nyt vaan odotellaan :)

Mukavaa aurinkoista päivää naiset ja tsemppiä kaikille sekä suuret plussatuulet !! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    643.5 KB · Katsottu: 132
Täällä vuotaa ruskeeta suurin piirtein kuukautisia vastaava määrä, ilman punaisia klunsseja. Mustia pieniä hyytymiä on näkynyt. Harmillista kun emme tiedä onko pienokainen jo jättänyt meidät vai sinnitteleekö vielä :/...

Mä jo murehdin tulevasta vaikka ei sais. Mies jo sanoi aamulla, että hän olis valmis munasolujonoon, jos tästä ei hyvä tuu. Eli ensi vuonnakin pitäis taas kaivaa kuvetta tai voittaa lotossa se kymppitonni. Tää on käsittämätöntä, että miten luonnollinen asia voi muodostua toisille niin luonnottoman vaikeaksi..
 
Mariska86 : kyllä se sulla nyt plussa pysyy

Katjusha: ♡ On varmasti nyt vaikea olla miettimättä vuodon syytä ja alkion olemassa oloa. Mutta etkös sä sanonu että jo aikasemmin ennen ultraa oli tullu klönttejä? Itellä ainaki tavarat tuli pihalle melkein heti kun vuoto vain alkoi kovenemaan. Onneksi Miehelläsi on jo jatko suunnitelma,toivotaan ettei sitä tarvita
 
Voi Katjusha :Heartred

Mariska, kyllä se viiva on jo vahvempi :) Miten lääkäri voi ajatella, että tukilääkitys on huuhaata??? :eek:

ninukki, onpas sulla tosiaan kierto venähtänyt! Onneksi on hoito tiedossa :) Toivottavasti terot toimii sulle.


Täällä oottelen, että se lääkäri soittaisi. Kiva, kun ei mitään kellonaikaa annettu niin pitää olla valmiina vastaamaan puhelimeen koko päivän....
 
Katjusha :Heartred lämmin halaus sinne. Toivottavasti kaikki olisi hyvin. Ei teilläkään ole helppoa ollut tämä lapsen saaminen :"(

Ninukki, sullahan on tooosi pitkä kierto :eek: mulla oli pisin 65pv ja se oli ihan kauheeta odotella ja odotella, onneks lopulta itestään menkat alkoi.

Mariskalla viiva vahvistuu hienosti!


Mikäs olikaan "paras" greippimehu? Pakko yrittää jotain ku nää menkat on näin olemattomat.. En vaan oikeen mehuista tykkää, ainakaan tommosista kirpsakoista :D
 
Katjushalle kyllä erikoislämmin halaus :Heartred Ihan tosi kirja tilanne :sad001

Mariskalla hienot viivat :) hyvälle näyttää? Mitä tukilääkitystä sä itse olis ajatellut? Ihme lääkäri sullakin...
 
Meritähti : juu veri greippi on hyvää :) ihan sellaisenaan tai mehuna

Perustuuko tuo greippi asia siihen hapokkuuteen vai c vitamiini pitoisuuteen.. koska tuntuu että berocan aloittamisen jälkeen kroppa toimii paremmin. Myös limat olleet hyvät :) luulis että karpalo mehukin ajaa saman asian. Ainaki virtsa tulehdeuksessa karpalo ja greippi helpottaa oireita koska molemmat ovat happamia ja molemmat ovat c vitamiini pitoisia. :)
 
Meritäthti, God Morgonin ja Lidlin verigreippimehut oli ihan hyviä, Lidlin mehuun tykästyin eniten :) Itsekään en tykkää kovin kirpeistä mehuista, tossa Lidlin maistuu hedelmän oma makeus ja on vähän kirpsakkaa muttei liian.
 
Moi! Mietin ja mietin ja rohkenen nyt kirjoittaa. :) Eli saanko liittyä mukaan? Yritystä syyskuusta 2013...
Esikoinen sai alkunsa tyyliin alkkarit samalla narulla kuivumassa. Oli aika yllätys ettei nyt sitten tällä kertaa saada vauvaa tekemälläkään. Alkuun me jätettiin ehkäsy pois sillä mielellä et tulee kun tulee, aika pian alkoi ihmetyttää miksei tule. Mulla kierrot epäsäännöllisiä noin 32-46. Viime keväänä näytti ultrassa että on monirakkulaisuutta, tän vuoden alussa kuitenkin näytti ihan terveiltä ja ovulaatioita mielestäni on.
Täällä eilen käynnistyi taas uusi kierto.
Mä lueskelen vielä teidän keskusteluja ja palailen kirjoittelemaan:)
 
Mimmu, silloin edellisen km jälkeen hoitaja sanoi, että jos tulen nyt ennen lääkäriä raskaaksi olisi hyvä aloittaa keltsut tukemaan alkua tms.
Mutta tosiaan tämä lääkäri oli sitä mieltä ettei niistä ole näyttöä että toimisivat ja sain kuvan että hänestä ne kirjoitetaan vaan antamaan mielenrauhaa :O

Tervetuloa Pauliina ja pikaista plussaa !!
 
Mariska kyllä se plussa on ja kyydissä pysyy loppuun saakka :)

Katjusha toivotaan, että vuoto ei ole sun kohdalla mitään akuuttia. Vaan,että pieni pysyisi kyydissä.

On. Oon taustaillu nyt muutaman päivän. Käyny tykkäilemässä yms :) tehnyt ihan hyvää.
Tänään siis oli mulla se th:n aika. Aivan ihana hoitaja! Lueskeli niitä alkuvuoden lääkärin tekstejä keskenmenon jälkeen. Sieltä löytyi kohta missä lääkäri ohjaa ottamaan yhteyttä naistenpolille, jos vatsakivut uusivat tai tulee kuukausittain. No näin on ollut ja soitan polille soittoaikana.
Th veikkasi, että mahdollisesta päästäisiin sitä kautta nyt jo tutkimuksiin. Mutta jos ei niin,loppu vuodesta neuvolalääkäri tekee lähetteen lapsettomuus tutkimuksiin. Tuli heti huojentunut ja kevyempi olo. :) Ohjasi myös tikuttamaan ovista, eli eikun tikkuja tilaamaan :D
Ja noista ovis testien viivoista hoitaja sanoi, että ei tarvitse olla tasavahvat viivat. Haalea viiva riittää kertomaan, että ovuloi.
 
Mami, ootko löytäny Lidlistä verigreippimehua?! :grin Mie en ole löytänyt kuin veriappelsiinia sellaisessa pullossa.

Mie juon God Morgonin Verigreippiä :p Mie tykkään happamista ja vähemmän makeista mehuista. Ja jättääpähän mies mun mehupurkit rauhaan, kun sille pitää olla sokerilitkua :grin Toi merkki taitaa olla myös halvimmasta päästä.

Tervetuloa mukaan Pauliina! Toivottavasti teillä tärppäisi pian!

Soma, hyvä että teillä asiat etenee! :) Mitä hoitaja tarkoitti tolla, että haalea viiva ovistestissä riittää? Monethan saa haaleaa viivaa läpi kierron ja tasavahvatkaan viivat ei välttämättä kerro siitä, että ovuloi vaan siitä, että lh nousee ja kroppa ainakin yrittää saada ovista aikaiseksi. Olisikohan hänellä mennyt r- ja o-testin toimintaperiaatteet sekaisin..? Mutta jokainen tunnistaa kyllä itse mikä on se oma o-plussa, etenkin jos aina käyttää samoja testejä. Itse sain usein sellaisia viivoja, jossa viivan toinen laita on vahva ja toinen haaleampi, mutta plussia ne oli.

Mariska, komppaan mimmua. Kyllä siitä vaan on ihan lääketieteellisiä todisteita, että jos alkuraskauden keskenmenot johtuu vähäisestä keltarauhashormonista niin tukilääkitys on tarpeen ja voi auttaa asiaan (jos alkiossa on muuten kaikki ok eikä km:t johdu alkion laadusta).

Larissa kp 8/27-29, yk 13
 
Pauliina, tervetuloa joukkoomme, toivon sinulle pikaista plussausta.
Lisään sut etusivulle.

Mariska, ärsyttävää kun tulee kahta ohjeistusta...

Soma, ihanaa, että oli mukava täti vastassa :Heartred ja tuohan sitten tarkoittaa sitä, että minäkin ovuloin. :)

Muurahainen kp 35/30, yk 18

Minä en tota dpo:ta enää viiti laskea, kun se ei näköjään pidä paikkaansa. Siitä melkein plussasta jos laskis ni tänää olis dpo16... :sad001
 
Tervetuloa Pauliina! Mullakin kaksi lasta tulleet ihan tosta vaan ja nyt sitten kestää, tosin ikääkin on 41v.

Ninukki: onda sulla ihan kamalan pitkät kierrot, varmasti tosi rasittavaa.

Katjusha: Voi toivon todella, että kaikki olisi vuodoista huolimatta hyvin!

Soma: ihanaa että sait lämpimän vastaanoton siellä sairaanhoitajalla ja että ottivat sinut tosissaan ja asiat lähtee eteenpäin!

Murkku: uutta testiä kehiin? Nyt luulis jo näyttävän plussaa, mikäli on tullakseen.

Lucky: kiitos kun laitoit infoa noista clomeista. Eilen loppui clomit ja edelleen kyllä juilii erityisesti oikealta, mistä mulla ei normaalisti tunnu mitään. Et ei kai se ovis ole mennyt ainakaan, eikä testien mukaan ole, mulla CB kaksoishormonitesti käytössä. Näyttikö sulla muuten vilkkuvaa hymynaamaa? Mulla ei viime keirrossa näyttänyt ollenkaan vaan heti sitä tavallista hymynaamaa. Johtuu ehkä liian alhaisista estrogeenitasoista. Nyt sitten nämä clomit kai lisää sitä estrogeenituotantoa et voisi olettaa et vilkkuvaakin olisi luvassa. ?

Rosann kp 8/28
 
Larissa tarkoitti ovis testiä, että vaikka toinen viivoista olisi hailakka niin viittaa ovisplussaan.
Mutta jokaisen kroppa toimii niin eritavalla, että jollekin se haalea viiva voi olla plussa toiselle taas ei. Jospa tämä olisi alku jollekin hyvälle. :)
 
Takaisin
Top