Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku: pahoittelut kp 1:stä. Niin raastavaa.

Nennaa ja Lucky ja Beisla: Plussatuulta! Beislallakin jo hyvänkuulosia oireita:wink Voi kunpa tämä koti-inssi tuottaisi teille tuloksen!

Lucky: ootko kauan syöny clomeja? Senkö takia sulle letroja määrätty seuraavaksi? Voihan ne oireet kertoa raskaudstakin, ei pelkästään clomeista… Toivotaan että ukkos suostuu hommiin silloin kun on tarve.

Pepe: kiitos kun vastasit. Mä oon kanssa kahdesta ensimmäisestä tullut heti raskaaksi, sitten vime kesänä kierukan jälkeen tulin heti raskaaksi, mutta sehän meni kesken. Nyt sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kierrot lyheni liikaa, siihen luget ja nyt vielä clomitkin kun ovis aikaistui. Sulla tosiaan hyvä harjoitella pikkusiskojen hoitoa, luultavasti yhden kanssa sitten vähän helpompaa… Ihanaa että odotuksessa kaikki on mennyt hyvin, eli hyvää kannatti odottaa!

Kp 9 ja ovistesti vielä nega. Mua rupes eilen illalla oikein pelottamaan, kun nyt vasemmalta ihan poltteli tosi voimakkaasti, jotenkin ihan epäluonnollista touhua näiden clomien kanssa. Hui!
 
Rosann mun isä sai myös alkuvuodesta pojan eli mun veljen. Ne on ollut myös nuoria kun mut on saanut :)
 
Pahoittelut menkoista murkku! :sad001

Mä just eilen mietin, että mihinköhän Beisla on kadonnut :) Plussatuulia tosiaan sinne, oireet kuulostaa hyvälle.

Lucky, ei kai clomit enään tossa vaiheessa oireile :wink Eikös niiden vaikutus lopu ovikseen...
 
Nyytti, Jos ei olla oman perheen kesken mökillä, niin siellä ei oo sellasta paikkaa missä vois ovista hyödyntää. Ja tällä kertaa alotetaankin loma niin että mennään ensin sukuloimaan ja kotiinpäin tullessa mennään mökille, niin voi sitten olla siellä sen aikaa kun haluaa :) Mutta mulla varmaan ma tai ti ovis ja miehen kaveri on la-ma meillä joten kinkkiseks menee oviksen hyödyntäminen :)

Beisla, Joo on kyllä hyvä merkki että limat tulee itellään kunnolla, viime menkatkin oli kyllä tosi pitkät,kivuliaat ja runsaat, että vois luulla limakalvon olevan tarpeeks paksu.

Murkku, Pahoittelut menkoista! :sad001 Tässä kierrossa sit plussaat! :smug:

Oli pakko tiltata muutama ovistesti ja tuplapakkaus clearbluen smart digiä, helpompi tehdä toi digi reissussa kun on levee pää mihin pissiä eikä tartte tihrustaa :)
 
Titem, pahoittelut negasta :sad001

Katjusha, mielettömän paljon voimia odotteluun! ❤️ Itse jouduin kanssa maaliskuussa odottamaan epätiedossa viikon, kun ultrassa ei enää löytynytkään vauvan sykettä ja seuraava ultra tehtiin vasta viikon päästä. Sulla kun on vielä tota vuotoa, niin on varmasti vielä tukalampaa odottaa. :sad001

Nennaa, tervetuloa takaisin ja tällekin puolelle ❤️

Mariska, huh mitä eroja lääkäreissä.... Aivan mahtavaa palvelua sait siellä ja nopeasti lääkkeet!

Soma, ihana kuulla, että th-käynti meni hyvin ja sait polillekin ajan noin nopeeta! Mahtavaa!

Tervetuloa Pauliina! Toivon teille pikaista plussaa!

Mahtavaa Larissa! Aivan mieletöntä!!!:happy093Rentouttavaa taukoa! ❤️

Pepe ❤️ Täällä taas kyynelehdin onnesta teidän puolesta ❤️

Hileinen, onnittelut opiskelupaikasta!

Muurahainen, pahoittelut tädistä :sad001

On. Nyt pitäis olla sitten leikkausjonossa ja jos kaikki sujuu nopeasti ja hyvin, niin voisimme päästä yrittämään jouluplussaa. Pelkäänpä vaan, että matto vedetään tiistaina jalkojen alta, kun käyn kardiologilla. Jos ne ei kuitenkaan ole laittaneet jonoon, kun ovat niin paljon muutenkin muutelleet aikatauluja.
 
Muokattu viimeksi:
Myy ♥️ voi Kumpa sinne saataisiin pieni mahdollisimman nopeasti kunhan sun terveys on ensin hoidettu kuntoon. Sun tilanne kosketti mua todella paljon :sad001 :Heartred
 
Voi tytöt, täällä eletään keskenmenoa ikävä kyllä. Hcg ei ole noussut tiistain 5525:sta kuin tuhannella tähän aamuun. Pitäis olla lähempänä 10000.

Mies ei anna lopettaa tukilääkitystä ennen maanantaita, joten tiputtelen tässä kai sitten pitemmän kaavan mukaan. Maanantai-iltapäivänä on väestöliiton ultra, jonne ei nyt mennä niinkuin normaalin toiveikkaasti mennään. Että voi paska. Kyllä nyt vastustaa.
 
Todella suuret pahoittelut Katjusha :hug013voimahaleja sinne!

Pahoittelut Murkku kp1 :sad001 mutta tää uus kierto saa luvan tuoda plussan sinne.

Myylle halit :Heartred

Meillä turpos tuon mun doggin antura aamulla ihan kamalaksi :sad001 käytiin ell luona ja totes että koira on joko astunut johonkin kemikaaliin tai esim vielä palavaan tupakan tumppiin lenkillä.
No nyt on jätkä hoidettu, sekaisin on edelleen rauhoituksesta ja lähinnä nukkuu. Oli aika työ mulla yksinään saada se pois ell luota ja autoon kun toinen nojas koko 70kg ruhollaan muhun.
Toivotaan että toipuu äkkiä, nyt viikko hurjaa putsausta, sitomista ja vahvoja lääkkeitä :sad001
 
Voi Katjusha… Olen pahoillani. Yrittäkää jaksaa.

Toivottavasti Myy asiat etenee nopeasti ja joulukuu tulee ennenkuin huomaatkaan:wink

Mites Haikaranyytin ultra?
 
Nyt on itellä fiilikset vähän maissa, joten ihan lyhykäisyydessä

Myy :Heartred jaksamisia sinne, pidät tiukasti puoliasi!

Katjusha :Heartred olen pahoillani... :sad001 voimia sinne!!!
 
Katjusha, voimia:Heartred

Pepellä ihanasti jo puolväli menossa:Heartred

Tervetuloa uudet! :)
Pahoittelut negoista ja kp 1 :sad001
++++++++++++++++++++++++

Mulla kauheen angstinen fiilis ollu koko kierron :sad001 en usko et tää olis se meidän kierto kun ovis meni vähän ohi :sad001 ja muutenkin tuskin muhun voi mikään kiinnittyäkkään.
Hirvee stressi ollu koko viikon vaikka tää viikko on ollu ihan mahtava ja kaikkee superii luvassa!
Noh, ens viikolla helpottaa! :)

Haikaranyytti.. Miten meni??

-mymmelisti kp 19/30 dpo 3?
 
Rosann: oon syönyt nyt sen yhden purkin eli onko siinä 3 vai 4 annosta. 1 tauko kierto ollu. Letrot siks kun ovat halvemmat ja voi syyä niitä huoletta ilman taukoja. Juu voi olla mutta vaikea uskoa kun oireet niin satunaisia ja minimaalisia. Nännitkään ei enää tummat oo niinku oviksen jälkeen.

Mimmu: höpö höpö nehän kertyy elimistöön. :) ja keltarauhanen sit oireilee ilman mitää tulosta
 
Takaisin
Top