Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nennaa, 3 kk satsi (jos otetaan 10 tabl/kierto) teroja olis noin 12 € eli ei paha :) luget taitaa olla 15-30 €/kierto riippuen annostuksesta.

titem, kyllä siinä jotain näkyy!!! :woot:

Katjusha, voimia ja isot halit sinne! Toivottavasti ois vaaratonta..

Beislalla ne vaan hyvät oireet lisääntyy :wink

pahoittelut negasta murkku :sad001 olikos toi rfsu:n herkkyys vaan 50 mlU/ml?
 
Katjusha suuret voima halit täältä <3 toivottavasti vuotelu on täysin harmitonta !

Beislalla ihania oireita ;) jännityksellä odottelen sun testiä !!

Murkku rfsu:t on ihan kakkoja !! :D komppaan Larissaa että eikö kahden pakkauksen herkkyys oo 50. ( joku oli toisella palstalla kysynyt maahantuojalta)
Joku muu testi kehiin :)

Nyt sitten taas hienosti unohdin loput mitä piti kommentoida :/
Sain nukuttua kunnon yö unet yhtä vessa reissua lukuunottamatta :) täällä sataa, joten jos siivoilis sisällä tänään samalla kun odottelee lääkärin puhelua.

Mukavaa päivää kaikille !!
 
Larissa, kiitos noin tarkasta tiedosta, aika edullisia kyllä olisivat kokeilla jos tarve vaatii :)

Murkku, testaatko huomenna jollain toisella testillä, jos täti ei tuu? :)

Lucky, noi siun vatsaoireiden ja plussan välinen yhteys antaa nyt jännästi toivoa miullekin, ko täällä kans ollu vatsa sekasin nyt muutaman päivän :)

Katjusha, toivottavasti siellä olisi kuitenkin kaikki hyvin!

Mariska, hyvä ett siellä on saatu nukuttua hyvin :)

Soma, olisikohan olleet ne kuuluisat valemenkat sitten ;)

Mh, ihanaa kun saat kehuja joltain (etenkin tuollaselta jolla riittäisi valinnan varaa) jos ei oma ukko ole nyt tajunnut kehua, muistatpahan ainakin olevasi upea nainen ;) :)
Miulle ainki tuo kehujen saaminen on todella tärkeää ja jos niitä ei omassa parisuhteessa saa, tuntuu muiden huomionosoitukset vain entistä isommalta asialta ja se on niiiiiin ihanaa ja niillä kehuilla jaksaa tosi pitkään, etenkin jos ovat aivan viattomia kehuja :)

Nenna kp30/28-33(35) antaisipa täti merkkejä tulostaan, jos on vielä tulossa!
 
Meritähti mä pelkäsin kas et onko huono juttu kun ainakin kahdet edelliset menkat oli normaalia niukemmat, mutta en sitten tiedä. Nyt ainakin raskaana kunnes toisin todistetaan..

Junttura toivottavasti follit ovat kasvaneet komeiksi :)

Lucky ja nenna plussaaaaa :p

Rosann toiv clomit kasvattaa follia tarpeeksi jos taas tulee ovis ajoissa. Nyt saisit sinäkin plussata clomien voimalla ♡

Mh huomio tuntuu sina hyvältä, ja jos kehuja ei kuule omalta mieheltä on niitä mukavaa kuulla muualta ;)

Murkku blaah negalle :(

On. Ihana terkka sijainen hommas mulle poriin ar ultraan parin vk päähän ♡ jännittää...
 
Yöllä oli pakko käydä kerran vessassa ja aamulla klo 6 uudestaan, jolloin ihan ohjeen mukaan sain silmille ei-niin-riemastuttavan tekstin.

Ei Raskaana

Tänään kp 32/28 ja eipä tässä voi kun odotella. Lähdetään tänään taas reissuun ja yritän unohtaa kaiken. Jos sitten loppuviikosta uutta testiä ellei täti tässä kurvaa kylään.

Heti piti olla tietty googlettamassa "kp 32 nega" ja olihan netti täynnä kohtalotovereita, jotka olivat plussanneet myöhemmin. Mutta just tän takia olen pantannut testaamista, kun tiedän että ei siellä vielä mun kohdalla voi mitään näkyä...

Kiitos myötäelämisestä :Heartred puhelimella seurailen taas loppuviikon teidän kuulumisia :)
 

Liitteet

  • IMG_2798.jpg
    IMG_2798.jpg
    338.5 KB · Katsottu: 105
nennaa, en usko että testaan enää huomenna.

Muoks. Titem, pahoitteluni negasta, olis nyt edes toinen meistä tämän aamun testaajista saanut plussata.. :(
 
Murkku, Loppuviikosta sitten, vai odotatko vaan kiltisti tätiä..?

Titem, pahoittelut negasta :( koitahan rentoutua ja nauttia reissusta! :)
 
Mh: hyvä se on että muutki osaa välillä kehua. Saa ees hetken leijua. Tuttua on. Ei täälläkään osata tollasta

Muurahainen: tuossa en kyllä nää yhtään mitään. Perskutti. Alkais ees ne menkat sulla sitten!

Katjusha : toivottavasti on vaan sitä hematoomaa joka vuotelee. Koeta levätä nyt! Mulle päivystys sano viime km ettäs kivut kovenee ja vuoto lisääntyy ni sit päivystykseen. No koveni ja lisi mutta mitä ne olis voinu tehä. Kävin sit gynellä tarkistamassa että tyhjältä näyttää. ♡

Nennaa : mutku ei närästä eikä huimaa, ei koske päähän, ei tartte juosta vessassa... ei tunnu mahassa juuri miltään.. Niinku viime kierrossa. Mutta jos se oliki viimekierrossa viallinen raskaus ku meni keskenki. :) toivotaan. Mutta kumma on tää mun mahan toiminta.

Titem: no voi pahUs!





dpo 6 kp 27/36-42
 
Tänneki sais tulla jo se plussa aalto :shifty:

Tietyissä tilanteissa ja tietyiltä ihmisiltä yleensä kehut ei merkkaa mitään, koska yleensä jos kehuja kuulee niin se on yleensä juurikin sillon ko on illan vietossa ja arvata saattaa mikä siinä on taka-ajatus.

Ja tokihan minun reaktio ainaki ulkopuolisen silmiin oli vähintäänki koominen näin jälkeenpäin mietittynä :grin
Tilannetta tarkemmin selitettynä. Ensinnäki se, että minuahan ei ole koolla pilattu, pituutta löytyy sen 155cm sulkahattu päässä. Ja kehujana toimi tämmönen isokokonen liivihemmo. Huoltoaseman pihala seisoima tupakila ja kärvästin sille jostain ihan olemattomasta aiheesta, kunnes se sitte hermostu sen kuunteluun ja "ärähti" mulle niin, että varmasti muutki sen kuuli joita sielä oli. Nappas sitte olkapäistä kiinni ja selosti mulle näitä tosiasioita. Noh, eipä siinä, minun reaktiohan oli se, että veet alko valuun silmistä ja ihan kirjaimellisesti pomppasin sen syliin. Aamun tässä naureskellu itekseen, että miltäköhän se oikeasti on ulkopuolisista näyttäny :p
 
Voi ei mh, voin vaan kuvitella tapahtuneen :D en nyt tiedä minkä ikänen oot, mut ainki ite oon huomannu ett pitkiä katseita saatiin kyllä yhen työkaverin kanssa kun käveltiin pienissä sievissä käsikädessä reissussa baarista hotelliinpäin (kummallakin siis omat puolisot kyllä kotona) :D ja tiedän ton tunteen "miltäköhän näyttettii sen ison kaverin kanssa?" ku iteki oon tällänen "täydellisen pituinen" 156cm :D
 
Takaisin
Top