Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky kuulostaa lupaavalta! :)

Sori monta eri viestiä, mutta oon puhelimella ja tää on niin armottoman hidas että koko ajan pelkään et se tilttaa ja viesti ka
 
Katjusha, Tsemppiä! Toivotaan että on harmitonta vuotoa! Mun veljen vaimolla on vissiin 3:ssa/4:stä raskaudessa ollu verenvuotoo, siis ihan kunnon vuotoo ja on käyny ultrassa aina ihan paniikissa mutta kaikki on aina ollu hyvin, eivät oo ikinään saaneet verenvuodon syytä kiinni, mutta epäilivät että johtuu useista allergioista että ois limakalvot rikkoutunu mutta ultrissa ei kuitenkaan enään mitään näkynyt kun niissä kävi.
 
Muokattu viimeksi:
Meritähti: määkin oon miettiny että onko huono juttu ku on aina aika niukat ja lyhyen menkat. Mulle tulee siitä mieleen että onko kohdun limis sitten ihan oleman... Kysyin sitä lääkäriltäkin, mutta en saanut kunnon vastauta.
 
Beisla: Olet ihanan positiivinen. Kuulosti kurjalta lukea ( olin matkalla ja kahlasin äsken läpi ne parikymmentä sivua) teidän lääkärikokemuksesta. Ja harmi ettei luovuttajan spermaa voi pakastaa. Mulle tosiaan määrättiin clomit ilman että miestä on mitenkään tutkittu. Gyne otti vain folliultran (sehän sulle oli jo tehtykin) ja kun kerroin et ovisplussa tulee esim. kp 9 niin hän totesi että ovis tulee liian aikaisin ja siihen tarvitaan clomit. Ei seurantaultria kuulemma tarvita, kun annos on se 1tabl. per päivä.

Täällä tosiaan eka clomikierto, nyt kp 6. Syön 3.-7.pvä ja tänään alko jo pelottaa et ei kai ovis tule vielä, kun kirkasta limaa on tullut jo eilisestä. Viimeksihän mulla oli ovisplussa jo kp8 eli ihan liian aikaisin! Muniksista juilii molemmin puolin, mutta clomithan ne siellä varmaan kasvattaa folleja. Ovistesti oli onneksi nega. Toivotaan että pysyy huomennakin, mutta stressaava tilanne. Onko joku clomien syöjä huomannut limojen lisääntyvän? Ihan lurahtelee housuihin. Onneksi vielä aika vetistä.

Miehellä olisi ollut loppuviikolle työmatka, mutta luojan kiitos hän oli onnistunut perumaan sen. Huh.

Larissa: pidän peukut pystyssä että saat luget. Mulla on ollut kaksi "pitkää "kiertoa lugejen ansiosta, ensin oli 29 päivää ja viimeksi oli 28 päivää. Mäkin veikkaan että mulla ne toimii parhaiten alakautta.

Junttura ja Meritähti: Mulla on kans ollut lyhyt kierto mikä kuulemma vaikeuttaa aika lailla raskaaksi tulemista. Meritähti: toi 23 päivää kuulostaa tosi lyhyeltä. Lugeilla saatiin mulla kierto pidemmäksi. Mutta luget tekee sen että menkat on tosi niukat. Mutta hei kokeilkaa vehnistä, jos ei vielä käytössä, mulla pidensi menkkoja päivällä ( edelliset oli nipin napin kaksi päivää ja nyt oli kolme päivää ja vähän runsaampana)

Titemilla näin väriä testissä, Murkun testissä ei mun viivalaseilla näkynyt mitään, mutta niin kauan kuin täti pysyy poissa, niin toivoa on!
 
Last edited by a moderator:
Katjusha, ei sanat riitä kertomaan kuinka paljon toivon kaiken olevan hyvin! Meinaatko jaksaa maanantaihin? En tiedä mitä sanoa. Voimia epätietoisuuteen :Heartred täällä on kuullut myös paljon vuodoista, joissa on onnellinen loppu!
 
Murkun ja titemin testeissä nään kyllä hieman punaista. Olisipa ne pysyviä plussia! ♡

ON. Täti pakkas kamansa kolmen päivän vierailun jälkeen. Hyvin niukkaa vuotoa oli . Ja nyt muutamana päivänä oudon väristä valkovuotoa tullut? ? Alavatsalla juilintaa ja reisiä pakottaa. Mietin olisiko siellä sittenkin joku kyydissä. Keskiviikkona mulla oli th:lle se aika. Kysyn oisko mahdollista tehdä testiä siellä.
 
Rosann: mulla on kans ollu valkkaria runsaammin ku clomit oon aloittanut. Yleensä ovis viivästyy kun clomit on käytössä

Soma: kuulostaa lupaavalta
 
On .katoin just plussa kierron oviksen jälkeistä aikaa ni heti seuraavana päivänä ollu jo alavatsa kipee ja dpo 5 on ollu närästystä ja vatsa löysällä sekä menkkamaista kipua.
 
Testasin muuten huvikseni tätä Unborn heart doppleria mahan päällä ja sain hetkellisen sykkeen :eek: :D Toivottavasti on luotettava sit ku oikeesti pääsee tätä joskus JOS pääsee käyttämään :)
Mutta oman sydänäänen anto sen jälkee iha normaalisti, eli varmaa tossa mahanpääl oli joku häiriö ääni.. Ei mulla muuta :) kp4 ja vuodan yhä niukasti mutta vuodan... Sais loppuu jo!

Haikaranyytti
Yk 26
 
Lucky: Kyl mie uskon että on luotettava, ni paljo oon tosta laitteesta kuulu vaa postiivistä että varmaa anto miu sydämmeestä jonkun kaiku äänen ja siis va vilahti mahanpääl syke :D

Ehkä tämäki selvii joskus :wink

Mies ihan innoissaan : " hei kuunellaa munki sydänäänet " :D reps!

Mut sit jos pääsee joskus sikiön ääniä kuuntelee ni ostan geelin, vähentää kaikua. Nyt ei o ku laite vuan

Haikaranyytti
Yk26
 
Lucky: kiitos, toivotaan :-)
Ja se mikä oli ihanaa mitä en tienny ni samalla ku kuuntelee sydänääniä ni voi laittaa ohjelmasta laskurin joka laskee potkutkin ( tietty viikkoi pitää olla enemmä ku 12 :D )

Ja sit saa ns. Sydänkäyrän samalla tai mikä se diagrammi on nimeltää. Merkattua LA ja koko raskaudesta piirtää sitä kuvioo :)

Ei malttais kyl oottaa enää yhtää!!! :D


Haikaranyytti
Yk26
 
Aurinkoista huomenta ihanaiset :happy:

Oon mie täälä teiän juttuja lukenu vähintäänkin kerran päivässä, mutta jotenki tuntuu, että kaikki on menny ohi :grin Anteeksi siitä :oops:

Tämä kierto nyt menty rennommin ja kaikennäköset oireetki on siinä hävinny :D Ovulaatiosta ei mitään tietoa ja toivottavasti menee seuraava reilu viikkoki vielä yhtä rennosti :rolleyes:

Mie oon täällä ihan taivaissa, vaikka ukon kans ollaanki kinattu vissiin viimiset kaks viikkoa mitä ihmeellisemmistä asioista. Onneksi teile voi avautua kaikesta ja aion nyt avautua eilisestäki, vaikka tiedän että joku sitä saattaa pitää vääränä.
Varmaan kaikile tuttua se, että kun pitempään on yhesä ollu ja toinen ei välttämättä (meillä ainakaan) osaa enää osottaa/sanoa, että toinen on silmää miellyttävä ja mulla ainaki väliin aina semmonen olo, etten tunne itteeni tippaakaan viehättäväksi. Sama ois vetää jätesäkki päälle.
Mutta eilen :smiley-ashamed005 Tämmmönen vuosien takaa oleva, jonka kans joskus oli jotain juttua, jolla naisia on jonosa ovela vaikka muille jakaa, avautu vähä päin näköä. Oli kyllä semmonen itsetunnon kohottaja, ettei mitään tolkkua :love017 Leijailen taivaissa vieläki, siinä vaan on mies joka saa kenet vaan tuntemaan ittensä kuningattareksi(jos haluaa), mutta ei siltikään oo seksiä vonkaamassa.

Jatkan leijailua, kunnes tipun taas maan pinnalle karuun arkeen. :D

Mh- Kp 19/29
 
toi on mh- kyllä niiiin totta että nostattaa mielialaa kun saa vähän kehuja :) noista lääkkeistä ollu puhetta ni ite en vielä ole niitä edes ajatellut, ehkä jos ens kesään menee ni sitten harkita... toisaalta kun myös tasanen kierto (28-30) ja kuitenki "todistettavasti pystyn raskautumaan kun esikoisen saanu" (kuten km:n tiinoilta yks lääkäri totesi :grin)ni ei kai tää auta kun toivoa et tärppäis joskus.:smiley-angelic001 tällä viikolla olis vielä ultrassa käytävä kun neuvolantäti halus sen miulle välttämättä varata,en nyt sit tiiä minkä takia, tai km:n jälkeen sen siis varasi mutta on nyt kuitenkin tietonen että menkatki tullu...minusta on vaan niin rasittavaa ravata lekurissa:oops::grin
 
Mh, kyllä varsinkin meille jotka on vähän pidempään yrittänyt ja joka kuukausi pettynyt, niin tollanen kehu tekee vain hyvää! Ja mitäs pahaa siinä on jos joku kehuu? :)

On: kyllä rsfun testeillä hienoja negojakin saa.

ImageUploadedByVau Foorumi1435642031.866753.jpg


Muurahainen kp 34/30, yk 18
 
Huomenia,

Liisu, en tiiä mitä tässä oikein voi. Kyllä mä odotan maanantaihin - sillä eihän mulla tässä varsinaisesti hengenhätää ole. Omalle klinikalle en pääse kun se muuttaa tällä viikolla.

Eilen olin todella huolissaan, multa on tullut muutama kuiva musta "liimaklöntti", kooltaan muutaman millin. En oo ennen moista nähnyt. Muutoin vuoto on läpikuultavaa punaista tai ruskeaa. Pikkuhousunsuojalla pärjään. Alotin illalla panadolin, sillä on menkkamaisia tuntemuksia ja tuntuu että mitä vähemmän nyt olis tuntemuksia sen vähemmän stressiä. Enhän voi tälle tilanteelle itse mitään, eli nyt vaan sitten odotetaan ja toivotaan parasta.

Mulla ei siis ole ollut kohdunsisäistä raskautta, jossa oltais päästy tähän asti. Yksi yhdistetty varhain keskeytynyt + kohdunulkoinen. Eli en osaa sanoa, mitä oireita ensikertalaiselle voi tulla istukan kehittymisestä yms. Mielestäni kohdunsuun napukka on edelleen ylhäällä ja tuntuis olevan napakasti kiinni, mutta en väitä olevani asiantuntija :wink

Toivottavasti teillä muilla menöö hyvin ja saataisiin niitä ilouutisia kuulla.
 
Takaisin
Top