Aurinkoista huomenta ihanaiset
Oon mie täälä teiän juttuja lukenu vähintäänkin kerran päivässä, mutta jotenki tuntuu, että kaikki on menny ohi
Anteeksi siitä
Tämä kierto nyt menty rennommin ja kaikennäköset oireetki on siinä hävinny :D Ovulaatiosta ei mitään tietoa ja toivottavasti menee seuraava reilu viikkoki vielä yhtä rennosti
Mie oon täällä ihan taivaissa, vaikka ukon kans ollaanki kinattu vissiin viimiset kaks viikkoa mitä ihmeellisemmistä asioista. Onneksi teile voi avautua kaikesta ja aion nyt avautua eilisestäki, vaikka tiedän että joku sitä saattaa pitää vääränä.
Varmaan kaikile tuttua se, että kun pitempään on yhesä ollu ja toinen ei välttämättä (meillä ainakaan) osaa enää osottaa/sanoa, että toinen on silmää miellyttävä ja mulla ainaki väliin aina semmonen olo, etten tunne itteeni tippaakaan viehättäväksi. Sama ois vetää jätesäkki päälle.
Mutta eilen
Tämmmönen vuosien takaa oleva, jonka kans joskus oli jotain juttua, jolla naisia on jonosa ovela vaikka muille jakaa, avautu vähä päin näköä. Oli kyllä semmonen itsetunnon kohottaja, ettei mitään tolkkua
Leijailen taivaissa vieläki, siinä vaan on mies joka saa kenet vaan tuntemaan ittensä kuningattareksi(jos haluaa), mutta ei siltikään oo seksiä vonkaamassa.
Jatkan leijailua, kunnes tipun taas maan pinnalle karuun arkeen. :D
Mh- Kp 19/29