Ei tää voi olla näin vaikeeta!

lucky87 No kun olen kyllästynyt tiiraamaan ja arvailemaan, haluaisin leffaviivat kerrasta :D

Mutta siis enhän mä jaksanut odotella. Mieskin tuossa painosti, joten ajeltiin sitten apteekkiin ja ostettiin apteekin oma sekä cb:n digi. Ajattelin, että olisin huomenna testaillut, mutta mies halusi heti. Yritin selittää, että kahden tunnin pidätyksellä tuskin mitään testiin tulee. Eikä siihen tullutkaan kuin harmaa viivanpaikka. Vai mitä mieltä olette? Nyt sitten kunnon analyysit kehiin :D

Äh, miten mä ees kuvittelin että olisin jaksanut odotella pidempään? Tässä sitä nyt taas sitten ollaan...
 

Liitteet

  • IMG_2796.JPG
    IMG_2796.JPG
    282.8 KB · Katsottu: 141
Vasemmassa reunassa näkyy vaaleenpunanen viiva, mutta eikös siitä oikeella päin oleva viiva oo se testiviiva? ja sitten viimesenä kontrolliviiva. Toivottavasti viiva vahvistuu! :)
 
Titem, jotain kyllä olin näkeväni kännykällä auringossa, mut väristä en sano mitään, toivottavasti vahvistuu! :)

Näytin miehellekin tuota testikuvaa ja kysyin sen mielipidettä ett näkyykö viivaa. Vastas vaan ett "no on tos toi yks. Ja sit toi musta tuolla oikeella. Ja sit täs ihan vasemmalla joku" :D
Aattelin vaan ruveta harjottamaan sen viivalaseja, ett osaa sit sanoa ku mie pääsen joskus testejä tekemään :)
 
Ihan kun siinä Titem olisi värillinen viiva !! Toivon todella että vahvistuu !! :)

Koska Beisla pääsee testaamaan? :)
Ja eikös joku muukin ollut?

Me oltiin tänään koko perheen voimin kylpylässä. Nyt on ihan veto pois, nukuin päikkärit ja olisin voinut jatkaa unia aamuun asti.
En mene labroihin. Soitin lääkäriin ja sieltä lääkäri soittaa mulle huomenna ja pohditaan miten edetään nyt kun plussasin.
Pitäkää peukkuja että sattuu hyvä lääkäri joka ottaa asian vakavasti !

Mukavaa iltaa ihanaiset! Ja hurjat plussatuulet tänne !!
 
Titem, kyllähän siinä hailurainen on :) voi kumpa huomenna digi näyttäisi mukavaa vastausta! Ja pissit sitten oikein! :)

Mariskalle peukkuja, että tulee kiva lääkäri joka oikeasti hoitaa työtänsä ammattitaidolla! :Heartred

On: tätiä ei näy, eikä kuulu... :sad001
Muurahainen kp 33/30, dpo 14-15?, yk 18
 
Hohhoi, kylläpä nyt koetellaan: ruskea tuhru kääntyi kirkkaammaksi vereksi päivän mittaan. Tuntemukset on niinkuin menoissa että taitaa olla nyt tämä tilanne kiikun kaakun. Soitin Jorviin ja ne sanoi tietenkin samaa, mitä kaikille, että nyt pitää vaan odottaa. Mutta ikävä kyllä täällä varaudutaan 50-50 tsänssiin. Ens maanantaina pitäis tuloksia katsoa alkuraskauden ultrassa.

Tää on todella todella harmillista. Pakkasessa on yksi alkio ja ikää taitaa olla liikaa vuoden munasolujonon jälkeen uudelleen aloittaa yrittää. Karua kun ei enää luonnostaan irtoo!! Hemmetti että pitääkin olla vaikeeta!!

Kiitos ja anteeks ..
 
Katjusha :Heartred :Heartred :Heartred jos yhtään lohduttaa niin mun ystävällä vuoti ihan kirkasta verta ja aika reilusti raskauden alussa melkein puoleen väliin ja kaikki oli kunnossa. Voi kumpa sullakin olisi sellainen tilanne nyt... :Heartred
 
Kiitti Murkku,
kyllä kertomuksia löytyy hyvinä ja huonompina. Joskus käy niinkin että kyytiläinen kestää. Hyvähän tässä on se, että varmastikin "tilanne" voi olla selvillä ensi maanantaihin mennessä - kun on valmiiksi asiantuntijalle aika varattuna. Jos tilanne ei uhkaa henkeäni odottelen kärsivällisesti kotona ja elelen hissuksiin. Töissä on käytävä mutta onneksi kevyt toimistotyö. Ei siitä kyllä tänään tullut juuri mitään..
 
Voimia, katjusha! Toivon niin, että vuoto olisi harmitonta!

Murkku, mikä lie kiertoa pitkittää! Milloin testaat uudelleen? :)

On. Erikoiset tuntemukset jatkuvat.. tänään alavatsalla ihan kunnon vihlaisuja aamusta ja nyt iltaa kohden alkoi jomotella. "Kuiva" kausi loppui ja tilalle tuli ihmeen sitkoisa vv. Huoh.

Hileinen kp21/32 dpo3 yk11
 
Voi Katjusha, voimia ensi maanantain odottamiseen!

Murkku, uutta testiä nyt kehiin... :)

on: varasin tänään ajan naistenpolille folliultraan ja ens maanantaina pitäis sit mennä katsomaan miten nämä tuplaletrot vaikuttaa :)

Junttura kp5/30-34...ehkä
 
Minäkin palasin lomalta tänne. Kovasti voimia ja tsemppiä sinne Katjusha! Minulla oli kuopusta odottaessa 2x hematooma eli kunnolla verta tuli kahteen kertaan ja siinä välissä sekä ennen hematoomia oli vähäisempää vuotoa. Terve poika kuitenkin syntyi. Toivotaan että kaikki olisi hyvin!
 
Toivottavasti saat Mariska hyvän lääkärin langan päähän!

Voi Katjusha, on varmasti rankkaa! Toivotaan nyt, että onni on matkassa ja kaikki hyvin! Hurjasti jaksamista.

Juntturalle onnea folliultraan!

Mä kävin apteekissa hakemassa nestemäistä antihistamiinia tähän aurinkoihottumaan ja kysyin samalla onhan niillä pregnyl varastossa. Niillä oli ja lupasivat varasta sen perjantaihin saakka, jolloin voin hakea sen reseptillä. Sanoivat, että heillä on aina yksi varastossa mutta jos nyt joku sattuu hakemaan sen niin tilaavat aina uuden tilalle. Hyvä hyvä ja ihanaa palvelua. Musta on hassua, että meillä maalla apteekissa sitä on aina, kun isolla kirkolla se on tilaustavaraa.
 
Liisu, tsemppiä oviksen tikutukseen! Ihme lääkäri sulla, ja nennalla myös.

Larissa, peukut pystyssä! Luulis ettei sillä lääkärillä ole hyvää syytä kieltää sulta lugeja.

Mami, oikeassa oot laktoosista. Ihmistä ei ole tarkoitettu syömään maitotuotteita ohi vauvaiän. (Sanon tämän suurena maitotuotteiden ystävänä.) Laktoosin sieto on mutaatio, laktoosi"vamma" oikeastaan normitila. Esim. Japanissa käsittääkseni suurin osa ihmisistä ei siedä laktoosia, koska siellä kulttuuriin ei ole kuuluneet maitotuotteet.
 
Titem: jos tuo on apteekin oma ni ei ne haamuja anna turhaan. Ja musta tuossa on hieman punainen ohuen ohut viiva. Joten vahvistumista sille!

Katjusha: ♡

On. Mikähän täällä... vatsa on oudosti sekaisin. Vääntää välillä ihan hulluna ja useasti pitäny käydä tekee iso hätä. Alkanu olee noita repäisy kipuja aivastaessa ja ylös noustessa... mut nehän nyt kuuluu asiaan. Viimeks oli vatsa tällainen yliaktiivinen viime plussaa ennen. :D muita oireita ei ookkaan

Dpo 5 kp 26/36-42
 
Katjusha toivon todella että vuoto ei kerro sitä pahinta ja saisit pysyä helmikuisissa ♡
 
Titem mulle näkyy viivanpaikka ainakin. Mut huomenna paremmin ohjeita noudattaen varmasti näkyy viiva selkeästi! :)

Mariska, hyvä että sait kuitenkin soittoajan lääkärille. Mä meinaan testata lauantaina. Silloin ois illalla parit pippalot ja kp jo 31.

Muurahainen, voi kumpa..!

Katjuska, voimia. :hug013 Toivon kovasti että on harmitonta.

Hileinen, toivottavasti ois hyvä oire, varsinkin jos eroaa normaalista.

Junttura, toivon että lääkkeet tehoaa! :)

Mimmu, outoa että pienessä paikassa on paremmin kuin isossa, mutta hyvä sulle! :)

On. Valkkari edelleen vähentynyt. Nyt on Uusi Oire: alavatsaa kuumottaa. Vähän samalla lailla kuin poskia kuumottaa jos on juonut tarpeeksi viiniä.
Mä oon käynyt eri kierroissa jo ison osan alkuraskauden oireista läpi, ilman plussaa. Raudan maku suussa puuttuu vielä, mutta ehkä sit ens kierrossa. :p
 
toivottavasti mariska saat mukavan lääkärin!! Olispa ihanaa päästä johonki kylpylää !

Katjushalle jaksamisia :sad001 kunpa olisi jotai harmitonta :sad001 inhottava vaan odotella mitä tuleman pitää.

Lucky, mullaki oli vatsa aikas sekaisin ja alavatsam tuntu vihlaisuja, mut tätihän se sieltä vaan kurvas paikalle, seuraks otti normaalia ikävämmät kivut.
Toivotaan et sulla se olis merkki plussasta, jos kerta aikaisemminkin on näin ollut :)

On. Alkaa kivut hellittämään, huh. Vuoto on aavistuksen runsaampaa kun yleensä mut aika niukat menkat on taas. eikös se voi olla huono juttu jos aina on niukat kuukautiset? Oon myös kiinnittäny nyt viime kierroissa huomiota siihen et valkovuotoa ei juurikaan tule :eek: kun ennen on tullu aika paljonkin. Mikähän hemmetti mun kroppaa vaivaa?!

Meritähti kp 1/34
 
Takaisin
Top