Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Susanne, keskiviikkoon asti pyörin täällä, sit kokonaan foorumitauolle ovikseen asti :)

nennaa, mikäs vaihe kierrosta siellä on? Ettei vaan olis "mahatauti" josta seuraa myöhemmin myös iso maha yhtenä oireena :wink

Meritähti, nyt oli kyllä tädillä paska huumorintaju! Mur! :mad: Mutta parempaa onnea uuteen kiertoon!

Lucky, nyt saisi olla + tulossa sinne! Ja en oo pitkään pois :)

Hyvää reissua Nyytti!

murkku, jos testaat aamulla niin toivon että näkyisi selkeämpi viiva kuin edellisessä testissä!

Kyfi, eiikö sulla olisi nyt siis kp 1 jos menkat alkoi tänään eikä kp 6...? Harmi, että tuli menkat eikä plussaa :sad001

pahoittelut Haikaranyytille negasta :sad001 Toivottavasti uutiset olisi hyviä torstaina. Onneksi sun ei tartte pidempään odotella!
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, tänään kp28/28-33(35) :D dposta ei tietoakaan, veikkaisin jotain 12-14, kun en halunnut tän (ehkäsemättömän) "tauon" aikana limojakaan seurailla, vaan ottaa ihan relax :)
Saas siis nähdä miten käy :wink ennenku palasin takas tänne foorumille, en elätelly pienintäkään toivoa plussasta ennen tutkimuksia (lähinnä aukkaria odotan innolla, koska hoitoihin ei olla menossa ja se on ainut "hoito" jos on tukossa röörit). Nyt saitte kyllä taas piinailut takas :D mut eiköhän se täti sieltä pyrähdä paikalle :)
Silti varmaan testaan kp35 jos ei tätiä näy eikä kuulu, tai jos ensviikonloppuna mennään yhdelle mökille tai toisiin juhliin, eikä mies halua juoda :)

Haikaranyytti, tsemppiä kovasti sinne!

Nyytti, hauskaa reissua! :)

Murkulle plussiatuulia! :)
 
Mä vähän epäilen, että mulla jäi viime kierrossa ovis tulematta. Vuoto on moneen muuhun kiertoon verrattuna vähäisempää ja tosiaan menkat alkoi niin ajoissa, että pakko olla jotain semmosta. Tai tuli vastaavasti tosi ajoissa. Mutta mä myös luulen, että mun kaks vikaa kiertoa kroppa on toiminut niin kuin pitääkin. Siis tuntuu, että se vasta nyt tietää mitä tekee vaikka moni asia onkin pielessä. Mä myös vähän epäilen, että noi geleet aikastaa mun ovista. Tämmöisiä pohdintoja ennen nukkumaan menoa :)
 
Kiitos Larissa, Muurahainen ja Nennaa :Heartred

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :eek:

Onneks ei tosiaa enää pitkä aika et pääsee sinne kuha tajuavat loppua kokonaan se vähäinenkin määrä 2.7. Pitänee tästäkin jutella siellä.

Piti muute sanoa että jätin macan ja greippi tabletit pois veti mahan ihan kuralle ku vetää kaikkea kerrallaa. Jos otan lähempänä ovulaatio sit noitaki. Nyt mammavitskut, gelee Royale, vehnis ja foliren käytös.
Onks muil tullu maha ongelmia maca:sta? Ku testasin sillee et ku jätin pois ni mahaki rahottu...

Hyvää yötä ihanat Naiset :Heartred

Haikaranyytti
Kp 4/34
 
ImageUploadedByVau Foorumi1435544752.808086.jpg

Juu ei tässä raskaana olla. :sad001
En varmaan ovuloinut ollenkaan, kun täti kateissa...

Haikaranyytti, mulla meni silloin maha sekaisin macasta ka en pystynyt ottamaan kun muutamana päivänä.

Muurahainen kp 33/30, dpo14-15?, yk18
 
Muokattu viimeksi:
larissa, piti ihan tarkistaa mitä olin kirjottanut mut siis vuoto loppui vihdoin eilen ja kestihän se taas sen "mukavat" 6pv:rolleyes: kyllä välillä kadehdin teitä keillä sen 2-3pv kestää vaan menkat:meh::grin no eipä siinä,tässä kierrossa kokeilen tuota vehnistä greippimehun lisäks ja monivitamiinia tulee otettua muutenkin.
 
Onpas kipeet menkat pitkästä aikaa! Huhhuh. Buranaa kuluu :sad001

Mistä nettikaupoista nyt kannattikaan tilata ovistestejä? Mulla ei oo enää yhtään ni pitää täydentää varastoja :) joku nettikauppa oli ainakin mitä moni ei suositellut?

Plussatuulia kaikille :Heartred

Meritähti kp 1/34
 
Radioboca, joo tosiaan pitää olla seurantaultrat enkä halua lääkkeitä syödä "omin päin". Enkä myöskään ilman että tiedän tarvitsenko niitä todella. Haluaisin vaan lääkkeet ilman klinikkainssiä.
Testauksesta, ite testasin alussa ehkä päivää-pari ennen menkkojen alkua, koska se halu tietää oli vaan niin valtava. Nyt oon oppinut sekä tuntemaan paremmin kroppaani (kierto 28-32 pv, eli melko iso heitto) että sen, kuinka matalaksi nega vetää mut, että oon alkanut odotella kiltisti menkkoja. Nyt tosin testaan la kun on kp31/31(ehkä), kun on kahdet bileet illalla ja jos ovis tuli ajallaan, en noin myöhäisillä dpo:illa (arvio dpo15) enää halua juoda jos plussa on tulossa. Aikaisintaan oon testannut dpo12, herkkyys 20.

titem kuulostaa tosi hyvältä, testikaupoille vaan! :grin

Mariska, päätitko mennä labroihin? Tsemppiä sinne, jos meet! Voihan se olla hyvä silti mennä.

Nennaa, tarkoitatko että ette halua vaan insseihin tms, vai et halua lääkkeitäkään jos todetaan esim. että ovuloit huonosti?
Ei kai sun pahoinvointi voi johtua vahingossa mukaan tarttuneesta kyytiläisestä? :wink

Hileinen, toivotaan että tietäis hyvää vaikka ei vielä raskausoire olekaan. :)

Lucky, kuulostaa hyvältä, plussatuulia! :)

Meritähti, pahoittelut menkoista. :sad001

Mimmu, harmi jos on ollut ovuloimaton kierto, mutta hyvä jos oot oppinut tuntemaan kroppaa paremmin. Ja ei kai niitä ovuloimattomia usein montaa tule peräkkäin, niin ehkä seuraavassa paremmat mahikset.

Muurahainen, isot pahoittelut. :sad001

On. ja ällövaroitus!
Limoja tulee edelleen, mutta siinä missä pari päivää sitten oli vielä kirkasta/venyvää, nyt alkanut mennä "voidemaiseksi" ja kiinteämmäksi. Joillakinhan kuiva kausi puuttuu ennen plussaa, mutta tuntuu että mulla on limat loppumaan päin. Saa nähdä. Ehkä siellä oli taas joku kiinnittymisyritys. Tai sitten se ovis myöhässä, jos kroppa suuttui aukiolotutkimuksesta. Kp26/31
 
Kääk susanne, nyt alko jännittää mua! :nailbiting: Mä vaan niin toivon että mun tuhru ei pöllähdä paikalle ke/to tienoilla. Tai no myöhemminkään, mutta silloin voisi olettaa sen alkavan.
 
Tilaan plussia tähän ketjuun nyt oikein roppakaupalla, kiitos! :)

Mimmu, harmi jos et ovuloinut tässä kierrossa, toivottavasti seuraavassa ovuloit ja plussaat :)

Beisla, insseihin ei haluta ainakaan ja lääkkeitäkään ei olla ajateltu ottaa, mutta ehkäpä mieli muuttuu jos testitulokset kertovat etten ovuloi kunnolla. Se olkoon sitten sen ajan murhe, nyt täytyy odotella vaan kiltisti mitä tuleman pitää :)
Ja kyllähän se plussa oikein toivottava olisi, vaikkakin nyt "taukoa" ollaan pidetty, tosin enpä kummosia odota tältäkään kierrolta kun niin monesti ne menkat on jo alkanu :)
 
Kiitos kaikille plussatsempeistä!

Muurahainen
toivottavasti nyt ratkeaisi suuntaan tai toiseen. On niin kurjaa odotella menkkoja ja vedellä negoja testeihin :sad001

Beisla mulla ei mitään kuivaa kautta ole ollutkaan tässä kierrossa kun olen menkkoja odotellut. Ovulaation ajankohtaa en siis tiedä, mutta ihmettelin tässä kun vv jatkuu ja jatkuu. Ja samaten minulla muuttui "voidemaisemmaksi".

Meritähti90 pahoittelut menkoista :sad001 burana + kuumavesipullo + suklaa + mies hieromaan alaselkää, ne on mun konstit. En ole ovistestejä tilannut, niin en oikein osaa suositella.

Kyfi86 minäkin vuodan aina sen 6 päivää :meh:

Uuteen päivään on siis herätty kp 31/28 ja alaselkää jomottaa, vatsassa tuntuu hassulta, rinnat ovat kummallisella tavalla arat. Jos en ole raskaana, niin upean valeraskauden olen kyllä tässä kehittänyt. Apteekissa olisi käytävä, mutta pitäisi kyllä lähteä vähän kauemmas - en halua ottaa sitä riskiä että mut bongattais lähiapteekista testi kourassa. :grin Ja kun oon niin monta kertaa pettynyt sen negan kanssa, niin tekisi mieli odotella ainakin sinne kp 34 asti.

Ihanaa kesäpäivää arvon naiset ja kohtalotoverit!
 
Murkku, pahoittelut negasta. :sad001 Ehkä sulla oli joku kiinnittymisyritys..?

Meritähti, voimia kipujen kanssa! Mulla oli kans kauheat menkat, onko tätä jotenkin liikkeellä?

Haikaranyytti, en tiedä muistatko, mutta täällä olen kertoillut useaan otteeseen tosta macasta, että se on tujua tavaraa. Itse en kestä ottaa kuin 1/2 tl ja silläkin annostuksella tulee maha hieman kipeäksi. Ikinä ei kannata ottaa tyhjään mahaan! Itse sekoitin puuroon marjojen ja sokerin kanssa.

Beisla, nennaa ja titem, jännää!!!! :nailbiting: :wink :grin
 
Macasta aiheutuu monille mahaongelmia, kannattaa pitää taukoa ja pienentää annosta että siihen tottuu. Mä myös joskus söin sitä ihan kunnolla eikä tapahtunut mitään (siis ei tullut mitään ongelmia), mutta kun ostin seuraavaksi eri merkkiä niin siitä alkoi aina vartin sisällä kunnon synnytyspolttomaiset kivut ja närästys, piti ottaa saikkupäivä kerran sen takia. Eli eri merkeissä on myös eroja, kokeilkaa toista jos ei joku sovi. Punnitse ja säästä:stä saa kai macaakin kauhoa itse pussiin, sitä voi ainakin kokeilla ilman että menee paljon rahaa hukkaan jos ei sovi.
 
Titem, kylläpä jaksat odotella :) Vaikka ymmärrän kyllä, ettei niitä negoja oo kiva katsella. Hyvältä kyllä vaikuttaa!

Meritähti, pahoittelut kp 1 :love022

Murkulle jaksamisia!:smiley-angelic003 On toi kyllä jostain, kun hailurat antaa toivoa, ja sit ei mitään. :sad001

Larissa, todellakin kiinnostaa mitä lääkäri sanoo! Ainakin sulla oli monta hyvää perustelua, miks pitäisi vaihtaa.

Kiva Nennaa, kun oot takas! Toivottavasti tauko ei onnistu :p

Beisla!! Ei tuhrulle!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Täällä kp 7, kohta taas tikuttelu alkaa. Dpo 7 verikokeet ym., josko sit oltais viisaampia. Luomukierto siis, luget taas ens kuussa.
 
ÄLLÖVAROITUS! Onko kellään kokemusta tosta pre-seedistä? Eilen otettiin käyttöön ja sen jälkeen ei ole kirkkaan sitkeän liman tuleminen loppunut o_O Yhtä kosteat olot on koko ajan kuin oviksen aikaan, mutta nyt on vasta kp 6! Äsken tuli liman seassa myös kirkasta verta eli lima oli vaaleanpunaista. En siis tiedä johtuuko tämä lima tosta liukkarista (jota laitettiin vaan tippa) vai sekoileeko mun kroppa omiaan...
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top