Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hitsi! Mulla oli jotain asiaa larissalle, mut kerkesin unohtaa!! :sad001 olis pitäny kirjottaa ylös..

Murkku tuliks teijän (tai sun) esikoinen luomusti?

Ja pepen mies söi jotain homeopaattisia ja kai tupla määrän foolihappoo :) ja niillähän vielä tärppäs sitte tosi nopee! :)
 
Pikkuminski Wou! Toi on aika kirkuva ovis kyllä! Aika jännä et ei muka sit hormoonit nouse.. Oliko useemmassa kierrossa testailua vai vaan yhdessä? Jospa se olis ollut vaan sen kierron ?? :)
 
No mitä hittoo... Mitä sitte tarkottaa et hormoonit ei nouse.. :O vai voiko olla sit niin et ovis testit näyttää silti plussaa vaikka ei ovuloisi? Vai onko ees nyt sama asia?

Mulla ainakin se lääkäri kysy et oonko tehnyt ovistestejä ja saanut niihin plussia? Sanoin et oon ja se totes vaan hyvä..
 
Ja siis ei plussan plussaa meilläkään koko aikana...

Miehen näytteestäkin sen verran, et sen tekeminen oli yhtä tuskaa... Kai sekin vaikuttaa?! Ja oikeesti oon sitä mieltä, et ei meissä ole mitään vikaa. Noita pieniä ihmeitä ei vaan aina tule silloin kun haluaa
 
Joku oli kirjoittanut, että kilppariarvot pitäis olla lähellä yhtä ku yrittää raskautua. Meillä oli 2,3 tuossa 4-5kuukautta sitten ja naistenpolin lääkäri sanoi että on ihan ok...? Oon miettiny itekseni jos nostaisin lääkitystä vähän, voiko niin tehä? Tietääkö joku? Ja kun oli tuo keskenmenokin.
 
Pikkuminski, mitkä hormonit sulla otettiin just ennen ovista? Mulla kun otettiin noita hormonilabroja, niin keltarauhashormoni otettiin noin viikko oviksen jälkeen ja kaikki muut heti kierron alussa. Oisko sun testit voitu ottaa väärään aikaan??
 
Junttura, onhan se 2.3 viitearvojen sisällä mutta mun kilpparilääkäri sanoi, että lähempänä yhtä on täydellinen raskautta yrittävällä. Siellä ne munkin arvot pidetään ja yli 2den arvoilla mulla nostettiin lääkitystä.
 
Mulle tehtiin kierron kartoitus; eli niitä ovis hormoneja mittailtiin... Muut kokeet tehtiin jo aikasemmin ja ne oli 100% priimaa molemmilla :D

16.6 meillä on erikoislääkäri... Yhteenveto tutkimuksista ja hoitosuunnitelma
 
No ei se ollu mtn tärkeetä :sad001 Tuntuu va ni pahalta että jokaisessa ryhmässä jään ulkopuolelle vaikka yritän kertoa tarinani, tsempata ja tukea muita parhaani mukaan. Olo on niin ulkopuolinen. Jossai ryhmässä tosin viestei tulee siihe tahtii et jää väkisi varjoon. Siks siirryin tähän ku tässä pysyy perässä :) Ei o helppoo olla lapsettomana yksin. Mies on tuki mutta hän ei ole nainen, hän ei ymmärrä asioita samalla tavalla. Perhen ja ystävät on tukena mutta hekään ei ymmärrä mistä follikelleistä ym höpötän :D
2v on henkisesti rankka aika ja TE kaikki sen tiedätte. Olette jokainen omalla "tarinallaan" kokunut paljon mutta monikaan ei ensimmäistäkään plussaa :sad001 Toivoisin että kaikki otettaisiin huomioon, kukaan ei jäisi varjoon. En halua oma napailla, en todellakaan vaan haluaisin olla osa ryhmää ja myös se joka saa tukea. Olen ihminen joka monesti unohtaa itsensä ja ajattelee muita mutta joskus sellainenkin ihminen tarvitsee ihmisiä joka häntä kannattelisi ja antaisi tukea. Olen pärjännyt 2 vuotta yksin...voin myös lähteä jos minusta ei pidetä :sad001 Itse vaan haluan teille jokaiselle vaan hyvää ja tsempata teitä. Mutta edes minä en kaikkea tiedä, siksi kaipaisin tietoa ja teidän kokemuksia. Kiitos ja anteeksi!
 
Jo vähän pidemmän aikaa yrittäneiden ketju. Ketjuun tervetulleita ovat he jotka on omaa pientä yrittänyt jo yli 6kk.

Ketjussa turisee:
Mymmelisti yritystä 09/12
Myy82 yritystä 11/12 kkm 04/15 yritys tauolla
Haikaranyytti yritystä 05/13, esikoinen toiveissa
Lucky87 yritystä 09/13
jannah yritystä 10/13, 2x km
PikkuMinski yritystä 10/13
Pisama yritystä 10/13
'muurahainen' tjottailua/yritystä 11/13
Junttura yritystä 12/13, km 05/15
Titja yritystä 12/13 km 5/14, 12/14
Mimmu. yritystä 01/14, km 08/14 ja 11/14, toinen toiveissa
DarkMimosa yritystä 02/14 km 01/15
Enu yritystä 02/14
Liisu yritystä 04/14 kkm 09/14
nuuhku yritystä 05/14 2 x km
Hileinen yritystä 07/14
jellona yritys alkoi 07/14 km 12/14, esikoinen toiveissa
Larissa tjottailua/yritystä 07/14, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 07/14
Mariska86 yritystä 07/14 2xkm, 1xkkm
Rosann Yritys aloitettu 07/14 1x km, kolmonen toiveissa
susanne Yritys/tjottailu 07/14 kkm 1/15
Kube tjottailua/yritystä 08/14
Soma yritystä 08/14 km 01/15
Sabetti yritystä 08/14
Meritähti90 Tjottailua 9/14
 
Yritin lisätä itselleni että Esikoinen toiveissa kun sitä ei oltu lisätty mutta tä hyppäski tänne eikä päivittyny ekalle sivulle :O Mukavaa että näinkin moni suostui ehdotukseeni. Saiskohan muurahainen vaik muokattua mulle ton tekstin tonne ekalle sivulle?
 
Haikaranyytti, en usko kenenkään tahallaan sivuuttaneen sinun kysymystäsi. Ikävää, jos tunnet jääväsi näin pian ulkopuoliseksi - en usko kenenkään täällä tahallaan toista syrjivän. Joskus ei vain osaa mitään vastata tai kysymys, joka ei välttämättä kosketa tai ole läheinen oman elämäntilanteen kannalta saattaa mennä ohi.

Tämä munkin vastaus on nyt ihan täyttä mutua, mutta eikös munarakkulan pitäisi puhjeta, kun folli kasvaa riittävän suureksi? Näin ajattelisin, että clomifenillä kasvatetut follitkin pitäisi puhjeta normaalisti. Joskus ovulaatio jää vain joissain kierroissa tulematta, syystä tai toisesta. On ihan normaalia, että naisella on vuodessa 1-2 anovulatorista kiertoa, joissa munarakkula ei puhkea, vaikka normaalisti ovulaatio tapahtuisi. Pregnyl-pistoksellahan munarakkula saadaan puhkeamaan ja tietyissä hoidoissahan sitä käytetään käsittääkseni juuri siksi, että saadaan ovulaatio tapahtumaan toivottuna hetkenä. Onko sulla konrolloitu ultralla clomien vaikutusta? Tietysti on myös ovulaatiohäiriöitä, joissa ovulaatio ei vain tapahdu itsestään normaalisti tai tapahtuu hyvin epäsäännöllisesti, mutta tämä olisi kai huomattu jo alkuvaiheen tutkimuksissa?
 
Missä Mimmu asut kun noin lämmin on? :)

Muurahainen: nyt on niin paksua valetta että huh huh! Tässä just ukon kans taas puhdistan ilmaa puhelimitse... ja epäröin onko varaa lähteä reissuun ja jos lähdetään ni eipä tuu kesäkuussa ovista ees hyödynnettyä.... sehän tässä rassaakin... ja se ettei mitään kahdenkeskistä tekemistä ole. Niin olin onnellinen siitä puolen tunnin kauppa reissusta ukon kans kahdestaan ja toisesta 10min kauppa reissusta... että olispa niitä lisää...

Jee täällä Alko tuhru vuoto ja kp on.....tattada daa da daa

42 :D tasan 6 viikkoa km. Jossain lukiki että pitäis alkaa 4-6 viikon päästä kesken menosta seuraavat menkat ja se viimeinen päivä asti piti odotella....
 
Takaisin
Top