Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, mistäs arvasit että mulla on kuva tallessa :D
Eli tässä testi 2h tekemisen jälkeen... Eli ihan roskiskamaa... :)

ImageUploadedByVau Foorumi1435510454.648718.jpg


No kattoo testaanko huomenna uudestaan vaiko vasta ylihuomenna, jos enää on tarvetta. :)
 
Murkku toi näyttää aikalailla samalta kuin se mun roskishaamu/viivanpaikka. En kyllä osaa sanoa, että onko siinä punaista väriä vai ei... Mutta juu testaa ylihuomenna uudestaan! Ootko aatellu koittaa jotain muuta merkkiä?
 
murkku, oisko ehkä aihetta ostaa joku varmempi testi? :grin

Tässä vielä se mun roskishaamu/viivanpaikka, jonka sain tossa viime kierrossa. Saat verrata :grin

kesäkuu_roskishaamu.jpg

Tuo ylempi on siis nega dpo 9 (tein, jotta voin myöhemmin verrata negaa muihin), alempi sitten dpo 11 tehty. Molemmat on raskauskeijun one steppejä, herkkyys 25 mlU/ml ja samaa erää. Aiemmin (ja ton hailuran jälkeen) tehdyt saman erän testit on olleet negoja.
 
Naisen kroppa on niiin ihmeellinen!
Pari päivää jo ollu niitä aaltoilevia mietoja alaselkäsärkyjä. Parina iltana rinnat ollu vähän arat ja turvonneet.
Äsken ku kävin suihkus ni tisseihin oikeen vähän pakotti ku otti rintsikat pois :D

Eli joko sittenki ehkäpä olis tärppi käyny TAI sit joku leikittelee mun kanssa luomalla mulle kunnon pms-oireet (joita ei yleensä kummemmin ole)

Mut sit jos huomen olis vasta dpo 13 ni vähä riskipeliä testailla. Hitsit. Salee joudun hakee lisää testei tai sit täti kurvaaki aamulla paikalle räkäsesti nauraen ku elättelen toiveita :wink

Womanlogi tosiaa ennustais kierron pituudeks 35pv mikä tarkoittais huomiselle tätiä.

Meritähti kp 34/29-65 dpo 12?
 
Hei pakko tulla napailee törkeästi ku oon ihan ihmeissäni. Nyt siis vasta dpo 2 meneillään ja on jotenkin omituinen olo. Ei oo oikein muuta paikkaa, mihin tätä "vuodattaa". Tissit pamahti heti oviksesta kipeiksi ja turvonneiksi ja pahenee vaan. Voisin myös nukkua koko ajan. Mitä tää nyt on, järki sanoo ettei mtn "oireitakaan" voi vielä olla :D Ei ole vielä missään kierrossa näin varhain tämmöstä ollut, lähempänä kierron loppua kyllä usein. Tissejäkin ihan "tuikkii". No, mene ja tiedä - kahden viikon päästäpä se selviää.

Hileinen kp 20/32 dpo 2 yk 11
 
Hileinen, jospa olisi hyvä merkki esim. siitä, että keltarauhanen toimii hyvin eli kiinnittymiselle on hyvät edellytykset :wink Keltarauhashormoni nimittäin aiheuttaa tissien kipua ja turvotusta sekä väsymystä. Mulla noi sun kuvaamat olot alkaa aina heti oviksesta. Toivottavasti pääset plussaamaan parin viikon päästä!

Meritähti, aivan hyvin voit huomenna jo testailla! :wink

Napaa: Mun normaali hyvä fiilis on taas palannut eli alan olla taas oma positiivinen itseni :) Jej!
 
Testaa murkku jo huomenna uudestaan, on niin mukava kattella testikuvia :) Ite kuulun kans niihin jokka testaa aika harvoin, epäsäännöllisen kierron takia oon kuitenki joutunut jokusen testin uhraamaan. Yleensä ajattelen niin että kun menkat on useamman päivän myöhässä niin pissin tikkuun tai jos on jotain alkoholijuhlia tulossa ja on se aika kuusta niin sillon myös. Mutta jokainen tyylillään, tykkään kyllä kattella testikuvia ja on aina ihanaa kun joku plussaa!!! :)
 
Larissa: halaus!

Hileinen: ++++

Ninnuki: mun mahakaan ei tykänny metformiineista. Meni ihan ripulille. Joten en sitä viittiny käyttää.

Haikaranyytti: toisinaan vuoto on itselläki ollu tollasta :)
Ärsyttävää

Mami91; meki käytiin eilen kaupungissa ja ukko käytännössä tarjosi koko illan. :0 on merkillistä todella!

Katjuska: tsemppiä!

Nennaa: tervetuloa takas

Murkku: siinä ku näkyy mun silmään hailakka haamu. Miks mä nään vähän punaista?

Mariska: kyllähän siinä viiva on.
Larissa: elä oo kauaa pois

Titem: ++++

Meritähri: sullaki on jännittävät päivät

On. Täällä rinnat arastunut ja alavatsa vähän tuntuu erilaiselta :) tuun kohta dpo:t päivittelee:) no niin. Dpo 4 tai 5 mikäli olen ovuloinut? :)
 
Muokattu viimeksi:
Iteki teen vaan harvoin testejä koska yleensä ei oo ollu mitään aihetta tehdä, kun täti on aina pyrähtäny paikalle :D enää en tee sitäkään vähää testejä ku on kuitenkin jo näin kauan yritetty ilman tulosta. Ainoostaan jos täti on myöhässä ja olisi jotkut alkoholipippalot tiedossa, eikä mies halua juoda (yleensä oon siis kuskina ja mies juo).

On; Näinköhän tänne rantautu eilen joku pienimuotoinen vatsapöpön poikanen. Aamuyöllä heräsin ja oli vatsa aivan sekasin ja oksetti ihan hulluna. Aamulla ei enää ollu mahassa mitään vikaa, mut pahaolo oli silti seurana. Iltapäivällä sekin onneks hävis. Toivottavasti ei nyt iske mitään tautia, kun lomakin loppuu :sad001
 
No mutta kyllähän nyt mulle vittuillaan jostain ylempää :D
Heti ku uskalsin hitusen elätellä toiveita ni täti saapuu paikalle :"D ei oo todellista! Mut tuli jo sen verran tuhrua et kyllä se huomenna on kp1. Eli aivan ajallaan täti saapuu.

Sit ruvetaanki tekee kevätvauvaa.
Ääh. No niin paljon töitä tiedossa ja hienoja ilmoja lupailtu ni varmaan hiljenen täällä hetkeks :) yritän lueskella ja tykkäillä jutuista!
 
Meritähti, pahoittelut tuhrusta...

Tässä alkaa Itsekkin taas elätellä toivetta, et josko vihdoin saisin ihan oikean kunnon plussan... Toivottavasti se viivästynyt täti nyt kuulee tämän ja tulee sitten aamulla viimeistään...
 
Lucky: okei :)
Mulla ei koskaan :eek: edelleen ku nukun ei vuotoa ja päivällä vähän!
Mua vaa pelottaa nyt et 2.7 ei tuu hyviä uutisia :sad001 :sad001 :sad001 Kuha ei ois kasvaimeks muuttunu...
Viimeyönä oli kauheat kivut ja oksetti ( mutten oksentanut ) tein varulta viel testin ja oli nega.


Ps. Vähä sivusta nyt seuraan teitä ku alkaa huomenna työt :Heartred

Haikaranyytti
Kp 3/34
 
Pikainen iltamorotus vain!

Nennaa,huomasin että olet palannut tauolta,joten tervetuloa!! :)
Larissalle iso jei palanneesta positiivisuudesta,olikin ihan outoa kun et ollu oma ittes! :)
Meritähti,toivottavasti oireet meinais hyvää... :)
Murkku, toivottavasti viiva vahvistuu ja täti pysyy poissa!

Me lähdetään aamusta parin päivän reissuun lasten kanssa,mies jää koiravahdiks. Mutta enköhän mä kaverillakin ehdi välillä foorumille kurkkimaan :)
Teen sen vikan digin sit ke aamuna :)

Nyytti rv4+6
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top