Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Elkäähän nyt, onhan näitä viivoja melkein joka kierrossa tullut. Että en Mä silti usko, että tässä matkalainen kyydissä olisi. Kiva vaan kattella ja ihmetellä noita haamulaisia...
 
Minäkin katoin heti eka kuvaa että kyllähän siinä himmee viivanpoikanen on ja mulla ei todellakaan oo mitään viivalaseja suotu... :) Nyt maltat murkku pari päivää ja teet uuden testin :)
 
Katjusha, toivotaan, että tuhru ois vaaratonta ja loppuisi! Noilla viikoilla juuri istukka ottaa keltarauhashormonin tuotannon haltuun, joten voi johtua siitä. Onneksi sulla on luget!

Beisla, toivotaan että siellä asiat järjestyy niin, että inssit jatkuu ja saatte plussan pian :)

nennaa, tervetuloa takaisin :)

Mariska, onhan tossa ihan selkeä viiva!

Murkku, kyllä mulle sun testissä joku haamulainen näkyy! Testaa seuraavan kerran apteekin omalla testillä!


Tää nainen jää nyt foorumitauolle hetkeksi :) Järjestin niin, että en pääse kännykälläkään käymään täällä, kun en muista salanaa :grin Voin toki keskiviikona tulla kertomaan, että miten käy lääkärin soittoajan kanssa, jos jotakuta kiinnostaa.

Larissa kp 5/27-29, yk 13
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, mulla on vielä yksi tollanen samanlainen ja sitten kaksi rfsun:n testiä ja sitten yksi digi jota kyllä säästelen varmoilla päiville. Et käytän kyllä eka noi pois :)

Nyt kun se testi kuivui, niin ihan ku siinä hento vaaleanpunainen viiva kaverina olisi. Ärsyttää kun turhaa toivoa luo nuo testit, kyllä se täti sieltä tulee, ilmeisesti vaan vähän myöhässä...

Muoks. Ja siis Larissa, ethän ole pitkään poissa? Rentouttavaa taukoa sinulle! :)
 
Muokattu viimeksi:
ninukki, niinhän sä sanoitkin, en vaan muistanut lääkkeen nimeä. :)

mimmu, ne tautitestit ennen lahjasolujen käyttöä ei ole klinikan rahastusta, vaan pohjautuu Fimean ohjeistukseen, jota klinikoiden on pakko noudattaa. Normaalisti jos siittiöt (tai munasolut) kestää pakastusta, otetaan vaan yhdet tautitestit luovutuksen jälkeen ja sitten olkia vaan sulatetaan tarpeen mukaan. Meillä vaan kun siittiöt ei kestä pakastusta, inssit tuoresiirtona ei onnistu kun silloin pitäis ottaa testit joka kerta.
Aurinkoihottuma kuulosaa ikävältä, toivottavasti menee pian ohi. Näinhän se on, että lomalla on ihanaa mutta niin vaan on oma sänky kiva. :)

nennaa jee, tervetuloa takaisin! Mä mietinkin just että mitä sulle kuuluu. Ihana kuulla että tutkimukset etenee. Varsinkin kun teillä on muutenkin taukoa, ei varmaan niin haittaa että vasta heinäkuun lopussa jatkuu tutkimukset.

junttura, toivon kovasti että isompi annos lääkettä auttaa. Musta vehnis ei ole ihan kamalaa, mutta en mä sitä paljaalteen halua syödä sen enempää kuin mitään muutakaan öljyä. Jugurtin tai puuron sekaan oon sekoittanut.

Mariska tuohan on jo hieno viiva! Vielä nyt vaan vahvistumista toivon kovasti, ja että pieni pysyy matkassa. :hug013

Muurahainen, pahoittelut. :sad001 Ehkä mäkin näen tosin jotain haamua, mutta väristä en tiedä.

Larissa, totta kai ollaan kiinnostuneita, kyllä sä meidät tunnet! :grin :wink Pidä ihana kesäloma!

Kiitos vastanneille, taidan tosiaan kysyä gyneltä lääkkeitä jos tarvitsee. Luinkin vielä Sateenkaariperheiden foorumilta että eräs joka oli saanut kieltävän vastauksen kahdelta klinikalta, oli saanut lääkkeet gyneltä. Meillä on nyt suunnitelma, että odotamme ensi viikon loppuun tämän kierron tuloksen. Jos ei tärpännyt, klinikka saa tehdä haluamansa tutkimukset selvittääkseen ovuloinko. Sitten tarvittaessa hankin lääkkeet tavalla tai toisella, ja kokeilemme vielä koti-inssejä ennen rankempia hoitoja. Luovuttaja oli myös kiinnostunut kokeilemaan "poppaskonsteja", eli taidamme ostaa ainakin sinkkiä, ehkä myös gelee royalea. Eteenpäin sano mummo lumessa! :)

Muissa oireissa, valkovuodon tulo jatkuu edelleen. Tää oire mun listalta vielä puutuikin. :p Rinnat on arat, ei niin arat kuin joissakin yrityksissä mutta aremmat kuin normaalisti tässä vaiheessa. Etovaa oloa on ollut kolmessa yk:ssa kuudesta, mutta sitä en nyt löydä itsestäni vaikka kuinka yritän. :p Kp25/31(oletettu)
 
Tän on pakko tulla komentoimaan välillä koska täälläkin tuo kirjoitustahti on aika kova niin pakko komentoida johonkin väliin jotta tiedän minne sivulle asti oon lukenu teidän juttuja! :) täällä siis taustalla ollaan ja käyn lukemassa teidän juttuja ja tykkäilemässä :) tästä kierrosta ei meille tuu vauvaa se on jo tieto. Mutta ehkä sitten rouvana :wink

Plussa tuulia kaikille! Ja onnea jo plussaneille! Murkulle vahvistumista testiin! Kyllä siellä joku haamu näkyy! :wink
Beisla toivon todellaettä seuraava koti inssi toisi teille tulosta!

:Heartred
Nuuhku kp 15-16/26-29 yk 14
 
Anteeks kun huutelen vaikka en tänne kuulukkaan. Pakko vain Mariskalle tulla sanomaan oma kokemus testeistä.
Itse tein jollain halpistestillä plussan jossa melko vahva viiva, sit tein digin ja se sano selvästi et raskaana. Digin jälkeen tein saman kun sinä, että testailin vielä ja huomasin viivan haalistuneen. Säikähdin ihan tajuttomasti, et nyt se oli tässä.. Aattelin tehdä sitten kuitenkin kaksi samanlaista testiä samasta pissistä. Arvaa mikä oli lopputulos. Toisessa helvetin hailakka viiva ja toisessa vahva viiva. Ja ei ollut pissin vahvuudesta kiinni, koska samasta pissistä tein. Nyt tämä raskaus menee rv 15+0 ja vahvasti kyydissä pysynyt.
Voisikohan sullakin olla samalla tavalla. Ikinä en itse enää kyseisiä halpis testejä tee kun sain melkeen sydärin..
Eli ei se viivan vahvuus aina kerro kuinka se raskaus menee, joskus voi sattua testit, joissa ei ehkä ole väriainetta niin paljoa. Ja vahvistaakseni, että testit oli "viallisia" niin tein useemminkin noin, että kaksi testiä yhdestä pissistä ja aina joka toinen oli vahva ja joka toinen hento.. Todella outoa.
Elä siis huoli, niin kauan kuin ei ole kovia kipuja eikä vuotoa niin kaikki varmasti hyvin. Muistahan, että stressi ei myöskään ole vauvalle hyväksi. Minulle sanottiin että vauvva voi kuolla siihen jo pelkästään, ettääiti stressaa niin paljon. Kehoon erittyy kortisolia todella paljon kun ihminen stressaa ja se vaikuttaa yllättävään moneen asiaan.

Anteeksi vielä tänne huutelu, halusin vain kertoa omakohtaisen kokemuksen testaamisesta ja tsempata. :) Toivottavasti ei haitannut ketään :)
 
Tiukat tsempit että näkyis vielä selkeät viivat. .. Onnea matkaan Mariska ja Muurahainen!

Itse kyllästyin niin noihin ei-digitaaleihin, sillä eihän niihin tullut haamuviivaa kummempaa omalla kohdallani helmikuussa. viime kierrossa päätin olla kokonaan testaamatta kotona ja kävin suoraan verikokeessa.
 
Larissa, kiitti tänään olen rennompi asian suhteen. Pientä tuhrua on tänäänkin tullut mutta ei mitään kipuja eikä kramppeja, joten olen ihan luottavaisin mielin.

Silti, viikko voi olla PITKÄ ekaan ultraan. Samalla viikon päästä laskehdin neljän viikon lomalle. On tässä varjelusta mukana, kun saan ihan itse oman aikatauluni ja kaiken järjestää - ettei sattunut mitään pakollista puristusta näille tärkeille ekoille viikoille.
 
Larissa, tottakai halutaan tietää! :) vietähän oikein ihana ja rentouttava tauko :)

Beisla, voi hitsi kun teillä nyt ois tärpänny, oisin niiin onnellinen! :) tuntuu aika hurjalta kun klinikalla pitää aina testata tavara, mutta toisaalta ihan hyväkin kun voi olla varma ett kaikki on ok :)
Ja mahtavaa että luovuttaja on noin innostunut asiasta ja tahtoo oikeasti olla mukana, ja vaikka popsia pilleteitäkin lopputuloksen saavuttamiseksi :)
Niin ja juu ei haittaa vaikka noi miun tutkimukset onkin vasta melkein 2kk päässä ajanvarauksesta, juurikin tämän tauon takia :)

Nuuhkullako häät tulossa?! Ihanaaihanaaaa❤❤

Mariska plussannut häh?! Nyt on kyllä pakko lähteä ettimään siun testejä tuolta aiemmista viesteitä :wink onnea kamalasti jokatapauksessa❤

On; nythän "ei siis raskauduta" ja turha miettiä oireita jne... Mut n. viikko (oletetusta)oviksesta tuli nännit aivan kosketusaroiksi ja olivat ehkä 3-4pv. Mies meinas saada pari kertaa korvillekin kun ei uskonut ettei saa koskea, kun ei oo koskaa ennen noin herkät ollu :D

Nenna kp 28/33 (vissiinkin)
 
Mäkin pomppaan tähän keskelle ihan puskista vähän kommentoimaan testejä. Ensinnäkin siis eri testit ei ole keskenään vertailukelpoisia, toisiin tulee haaleammat viivat kuin toisiin vaikka herkkyys sanoisi mitä. Ja käsittääkseni jopa saman merkin testeissä (esim jos on eri erää) voi olla keskenään eroja, etenkin halvimmissa. Toiseksi RFSU:n testit jättäisin kokonaan suosiolla kauppaan, koska oman kokemukseni mukaan niillä saa vaan paniikkia ja hämmennystä lietsottua kun tulee vaan niin surkeita viivoja.

Muurahainen, mä en nähnyt viivoja noissa sun kuvissa mutta paljaalla silmällä näkee tarkemmin kuin mitä kuvaan tallentuu. Itse just RFSU:n testeillä sain niin heikkoja ettei kukaan foorumeilla uskonut että niissä oli viiva, vaikka kyllä niissä kuitenkin oli, erittäin haalea. (Sain siis varhaisen keskenmenon kuun alussa.) Kuulostaa hämärältä että onnistut saamaan joka kierrossa viivoja raskaustesteihin olematta raskaana! Ootko käyttänyt vain jotain yhtä testimerkkiä..? Tiirailetko niitä pitkään testiajan jälkeen? Moniin kuulemma tulee aina haamuviiva testiajan jälkeen. Mä oon elämässäni muutaman raskaustestin tehnyt ja en ole saanut ikinä mitään muuta kuin ihan selvää negaa, paitsi viime kierrossa jolloin sitten lopulta olin raskaana, tuli niin haaleita viivoja etten meinannut uskoa todeksi ollenkaan. Mä en usko mihinkään viivanpaikkoihin: jos siihen tulee testiajalla jotain, se on viiva ja tarkoittaa että sulla on lh-hormonia virtsassa. Testiajan jälkeen tiiraileminen ei hyödytä mitään, koska se vaan lietsoo spekulointia muttei anna vastauksia. En nyt muista mikä sun tilanne oli vaikka oon tätä ketjua vähän kurkkinut välillä, mutta semmoset hailuviivathan voi käsittääkseni kertoa että alkio on yrittänyt kiinnittyä ja hipaissut vaan kohdun limakalvoa, mikä on kaiketi hyvä merkki kun hedelmöittyminen voi silloin tapahtua. Ootko puhunut gynelle näistä viivoista koskaan?

Sitten mua kiinnostais yleensä kun te puhutte täällä testaamisesta siihen sävyyn että kaikki tekee sitä koko ajan. En mitenkään siis tule kritisoimaan mutta kiinnostaa mikä teillä on tilanne kun testejä kuluu? Me ollaan yritetty lasta nyt reilu puoltoista vuotta ja oon sinä aikana vaan kahdesti tehnyt raskaustestin. Ekalla kerralla reilu vuosi sitten kun kierto venähti 35 päivään koska oli ilmeisesti anovulatorinen (hah, ironiaa) ja tokalla kerralla olin raskaana viime kuussa. Eli siis missä vaiheessa oikein teette niitä testejä vai onko teillä niin epäsäännölliset kierrot että joka kuussa on testin paikka? Siis kun mulla on aina alkanut menkat joko just silloin kun olen niitä odottanut tai sitten päivää tai paria aiemmin. Viimeksi tein testin seuraavana päivänä siitä kun olin menkkoja odottanut ja olin raskaana. Tuli kyllä silloin ihan yllätyksenä koska olin jo aika luopunut toivosta koko homman suhteen ja otin viime kierrossa vielä clomitkin väärinä päivinä vahingossa. Jälkeenpäin tajusin kuitenkin, että se oli kyllä aivan selvä merkki raskaudesta, ettei ruskea tuhru ollut alkanut niin kuin se aina alkaa päivää paria ennen menkkoja. Nyt mulla ei ole testejä enää edes varastossa, luulisin että siitä tuhrun puutteesta voi päätellä jos uudestaan raskaudun ja ehtii sitten apteekista hakea testin.

Beisla, en huomannut oliko joku vastannut kysymykseesi mutta mä oon ainakin saanut clomeja YTHS:n gyneltä. Eli tottakai niitä saa, mutta se tietty tutki mua itse ensin muutaman kierron ajan ja myös teki sitten seurantaultria. Kunnon lääkäri ei niitä anna ilman että seuraa vaikutuksia tai tietää että joku muu lääkäri niitä seuraa.
 
nennaa, tervetuloa :) lisäilen sut etusivulle. :)

Susanne, jäi näköjään vastaamatta, että on muutaman kerran kierto venynyt 36:n, mutta nyt viimeiset 4 ollut 28-30. Melkein ovisplussan tikutin kp18, luulen että jos olisin kp17 tikuttanut, olisi ovisplussa silloin tullut.

Junttura ja Beisla, ihanaa, että viivalasittomatkin näkevät jotain :) eiköhän se täti kuitenkin kurvaa paikalle. :)

Katjusha, ihanaa että saa rauhassa odottaa ilman ulkopuolista stressiä. :)

Radioboca, huomasin Itsekkin, että tietokoneella ei näkynyt mitään, mutta tällä kännykällä näkyy. Riippuhan se näytön tarkkuuksistakin, näkyykö hailuroita vai ei. :)
Aiemmin testailin noilla pregchekin testillä ja sillä muutamissa kierroissa hailakoita haamuplussia sain, niin nyt päätin vaihtaa testiä ja sama homma tälläkin testillä, tosin voihan se olla mahdollista ns. Kemiallinenkin raskaus noissa aiemmissa tikuissa.
Meillä hoidot jäissä toistaiseksi, joten neuvolaan en ole ollut yhteydessä.

Mulla tätä yrityshistoriaa on sen verran takana tosiaan jo, että aika paljon tässä vuosien saatossa tätä tietoa olen kerännyt. Pikaisella laskuopilla yhteensä sellaisen 4,5 vuotta raskautta yrittänyt. On siinä testi jos toinenkin tullu tehtyä, on tullut puhtaita negoja, haamuja, positiivisia, on ollut km:ja ja jopa yksi ihmekkin syntynyt...

Muurahainen kp 32/30, dpo13-14?, yk18
 
Lomalta palattu ja suoraan napailemaan:

Nyt siis kp 30/28 eikä menkkoja. Jomotuksetkin kaikkosivat jonnekin, nyt enää semmoinen jännä tunne. Vaikea kuvailla, mutta ei siis yhtään sellaista menkkamaista jomotusta vaan enemminkin kevyt paine vatsassa. Kiertoni oli aiemmin 26 päivää, Terojen aikana 29 ja nyt se on keskiarvollisesti tuo 28. Testejä ei meillä kotona ole, joten pääsen aikaisintaan tiistaina testaamaan. Se olisi sitten kp 32. Muistaakseni plussaisin keskenmeno-raskaudesta kp 43, mutta gyne sanoi silloin että sikiö oli menehtynyt jo tosi aikaisessa vaiheessa, vaikka vuoto alkoikin yhdeksännellä viikolla. Eli en nyt automaattisesti laske itseäni myöhään plussaaviin. Kiertoni on tosin pari kertaa venähtänyt myös munasarjakystan takia, eli en nyt vielä kovasti fiilistelisi. Jännittäviä aikoja. Joka vessareissulla sitä pelkää ja toisinaan tekisi mieli juosta kellariin ja kaivaa se vauva-laatikko esille. Iiks!

Niin ja se nega minkä testailin malttamattomana kp 26 - se olikin joku vanhentunut kaverilta saatu. Eli jos vuoto ei tässä ala, niin taitaa tulla huomenna apteekkireissu.
 
Takaisin
Top