ninukki, niinhän sä sanoitkin, en vaan muistanut lääkkeen nimeä. :)
mimmu, ne tautitestit ennen lahjasolujen käyttöä ei ole klinikan rahastusta, vaan pohjautuu Fimean ohjeistukseen, jota klinikoiden on pakko noudattaa. Normaalisti jos siittiöt (tai munasolut) kestää pakastusta, otetaan vaan yhdet tautitestit luovutuksen jälkeen ja sitten olkia vaan sulatetaan tarpeen mukaan. Meillä vaan kun siittiöt ei kestä pakastusta, inssit tuoresiirtona ei onnistu kun silloin pitäis ottaa testit joka kerta.
Aurinkoihottuma kuulosaa ikävältä, toivottavasti menee pian ohi. Näinhän se on, että lomalla on ihanaa mutta niin vaan on oma sänky kiva. :)
nennaa jee, tervetuloa takaisin! Mä mietinkin just että mitä sulle kuuluu. Ihana kuulla että tutkimukset etenee. Varsinkin kun teillä on muutenkin taukoa, ei varmaan niin haittaa että vasta heinäkuun lopussa jatkuu tutkimukset.
junttura, toivon kovasti että isompi annos lääkettä auttaa. Musta vehnis ei ole ihan kamalaa, mutta en mä sitä paljaalteen halua syödä sen enempää kuin mitään muutakaan öljyä. Jugurtin tai puuron sekaan oon sekoittanut.
Mariska tuohan on jo hieno viiva! Vielä nyt vaan vahvistumista toivon kovasti, ja että pieni pysyy matkassa.
Muurahainen, pahoittelut.
Ehkä mäkin näen tosin jotain haamua, mutta väristä en tiedä.
Larissa, totta kai ollaan kiinnostuneita, kyllä sä meidät tunnet!
Pidä ihana kesäloma!
Kiitos vastanneille, taidan tosiaan kysyä gyneltä lääkkeitä jos tarvitsee. Luinkin vielä Sateenkaariperheiden foorumilta että eräs joka oli saanut kieltävän vastauksen kahdelta klinikalta, oli saanut lääkkeet gyneltä. Meillä on nyt suunnitelma, että odotamme ensi viikon loppuun tämän kierron tuloksen. Jos ei tärpännyt, klinikka saa tehdä haluamansa tutkimukset selvittääkseen ovuloinko. Sitten tarvittaessa hankin lääkkeet tavalla tai toisella, ja kokeilemme vielä koti-inssejä ennen rankempia hoitoja. Luovuttaja oli myös kiinnostunut kokeilemaan "poppaskonsteja", eli taidamme ostaa ainakin sinkkiä, ehkä myös gelee royalea. Eteenpäin sano mummo lumessa! :)
Muissa oireissa, valkovuodon tulo jatkuu edelleen. Tää oire mun listalta vielä puutuikin.
Rinnat on arat, ei niin arat kuin joissakin yrityksissä mutta aremmat kuin normaalisti tässä vaiheessa. Etovaa oloa on ollut kolmessa yk:ssa kuudesta, mutta sitä en nyt löydä itsestäni vaikka kuinka yritän.
Kp25/31(oletettu)