Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kylläpäs jänskättää Murkun puolesta!!! :D "onneks" huomenna aamuvuoro ni oon ainaki ajoissa kattelemass Murkun testikuvaa ;)

Juhlijoille ihanaa iltaa, nauttikaa <3 mä taidan ottaa lasillisen valkoviiniä illalla! Ties vaikka jäis viimeseks ;)
Pitäis varmaa ehkäpä tiistaina sitten testailla? :) en ookaa enää ees varma mikä dpo olis nyt, ehkä 11 tai 12? Ilmeisen stressitön näköjää oon ku en muista edes dpo:ta ;)
 
Ja mä niin aattelin olla kaukaa viisas ja päättää testipäivä sellaiselle päivälle ettei enää tarttis tuhlata testejä. No tosiaan pahasti nyt näyttää siltä, että aamulla jahka herään tikkuunhan se on pissittävä, olen sanani mittainen nainen :D odotukset ei kuitenkaan kovin korkealla ole. Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole ja hyvin kuiva kausi on meneillään tällä kertaa...
 
Mä käyn aina välillä lueskelemassa mitä teille kuuluu ja nyt oli ihan pakko kommentoida Mariskalle.
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, mun mielestä noi rfsut on ihan hanurista! Pregchekillä kun sain tasavahvat viivat, niin rfsun testi anto vaan puoliksi yhtä vahvan mitä kontrolliviiva. Pieni paniikkihan siinä iski, mutta tähän mennessä kaikki on menny hyvin ja maanantaina olis nt-uä. :)

Mä puhaltelen kovasti plussia teille kaikille, ootte ollu ajatuksissa <3
 
Hei kaverit, tänään on näköjään mun vuoro jännittää. Mulla alkoi tunti sitten ruskea tuhruvuoto, ja nyt rukoilen että se menis ohi. Kipuja ei sen kummemmin ole, peruslieviä menkkamaisia tuntemuksia ajoittain. Luin että viikoilla 6-7 voi tulla istukan kehittymiseen liittyen tiputtelua. Mulla on tänään tasan 6 viikkoa täynnä..

Tiistaina sain viikkotikulla 2-3, eilen perjantaina 3+. Toivottavasti luget pitää ja kaikki olis kunnossa.
 
Muurahainen
näin toivon. Mulla ei ollut kiinnittymisvuotoa, mutta edellisellä yrityksellä tuli ruskeaa vuotoa 5+5 ja pinkkiä 6+5. Mutta siitähän ei sitten lopulta hyvä heilunut niinkuin kaikki tietää. Mutta jospa nyt ...
 
Mä oon saanut Rfsu:n testeillä selvät plussat, kuopuksen kohdalla ja näitten keskenmenojen kohdalla.

On. Kp 1 ja kierron pituudeksi tuli kp 32. Mies tuumasi, että treffit on joka toinen ilta makkarissa. Saas nähä. :-D
 
Nyytti kiitos, säkin oot tosiaan ihana tsemppari täällä. :)

Larissa voimia, kyllä noin pitkä yritys käy voimille kelle tahansa. :hug013 Toivottavasti pääset rentoutumaan kesätauolla, ja palaat ilahduttamaan meitä plussalla. Sä jaksat niin aina kannustaa muita.

Hileinen, hienoa että oireista tunnistat oviksen menneen. Tsemppiä sperma-analyysiin! :)

ninukki, toi kesäsulku on kyllä hankala klinikalla, meilläkin taitaa olla pk-seudun ainoa joka EI ole heinäkuussa kiinni. Nyt porttikielto tädille sinne! :stop: Pahoittelut mahakivuista. Mitä metformiinit on ja joudutko kauan syömään?

Haikaranyytti, tollaset onko-eikö ole -menkat on kyllä niin ärsyttävät! Tosi söpö sun kissa! :Heartred

Muurahainen jes, tässä sulle oma plussapuhuri! :wav :wav :wav

Viikonlopun juhlijoille hauskaa iltaa! :grin

Meritähti, mäkin oon yrityksen aikana saanut aika monta viinilasillista tolla periaatteella "saattaa olla viimeinen". :wink

Katjuska, toivottavasti on vaan harmitonta. :hug013

Viipsukka pahoittelut kp1:stä. :sad001 Nyt saa sun mies vaan pitää lupauksensa! :wink :grin
 
On. Prideilla marssittu ja oli kyllä todella hauskaa. Uhkaavasta aamupäivästä huolimatta sää kääntyi aurinkoiseksi, oikein niin että muutaman tunnin sai olla t-paidalla. Ehkä se tilaamani kesä ei jäänytkään tulliin kiinni. :wink

Luovuttajan kanssa puhuttiin pitkään, hän haluaa kovasti vielä olla mukana projektissa. Sperma-analyysin mukaan tavara ei ole surkeaa, luomuna pitäis onnistua hänen puolestaan, vaikka B-luokan uimareita oli enemmän kuin A-luokan. Mutta pakastuksen jälkeen eivät halunneet uida ollenkaan. Klinikalla ainoa vaihtoehto olis siis ICSI-hoito (mikroinjektio), vähän vielä IVF:ää kalliimpi. (Hei, mikäs tässä konkurssissa enää tuntuu? :rolleyes:) Ajateltiin kuitenkin jatkaa jonkin aikaa koti-insseillä, jahka saadaan selvitettyä ovuloinko varmasti.
Muutamat mainitsi mulle lääkehoidon. Sehän kuulostaiskin tässä vaiheessa loogisimmalta vedolta. On vaan niin, että jostain (mulle tuntemattomasta) syystä klinikat on haluttomia antamaan lääkkeitä koti-inssien tueksi. Kysyttiin sitä ohimennen viimeksi, eikä lääkäri ollut innokas. Oon myös lukenut muista, jotka on saaneet kieltävän vastauksen: pitäis olla inssit tai ei mitään. Aion kyllä selvittää tuon asian. Oon valmiiksi kettuuntunut, jos ei saada lääkkeitä. :mad: Ei yhdellekään heteroparille jonka naisella todetaan vaikka PCO sanota että se olis kuulkaa nyt inssi ainoa vaihtoehto.

No, vielä on toivoa tästä kierrosta... ärr, voisin kyllä nyt kovin mielelläni näyttää lääkäreille!
 
Beisla,
Toivottavasti asia järjestyy tavalla tai toisella. Olisihan se hyvä jos onnistuisitte ilman mikroinjektiota, aikamoisia laskuja kirjoittavat noilla klinikoilla.

Teille ei tuu ihan niin yllätysvauva, kun meille - meillä on anonyymi munasolunluovuttaja. Odotan innolla yllätysnyytin vastaanottoa :)!
 
Beisla on toi niin väärin jos ei lääkkeeitä saa koti insseihin tueksi kun ei ole heteropari :mad:
 
On kyllä Beisla outoa ettette saisi lääkkeitä avuksi, aika törkeää muutenkin että yritetään rahastaa lapsen teolla... :(
 
Joo mun pitää selvittää se lääkeasia, ennenkuin tuohdun enempää asiaa ajatellessa. Viimeksi kun kysyttiin, se lääkäri sanoi jotenkin että ei voi antaa meille vaan "omaan käyttöön" mutta en ymmärrä miksi ei ehdottanut, että meille tehtäis seurantaultra, kun se hänen mielestään selvästi oli hyvin tärkeää. Hän siis sanoi että ei edes itse söisi ovulaation tuottavia lääkkeitä ilman seurantaultraa, ja siksi meidän pitää mennä klinikkainssien kautta. En oikein ymmärtänyt syy-yhteyttä, mutta en alkanut vänkäämään kun ei siinä tilanteessa tuntunut tärkeältä. Me oltiin kuitenkin silloin sovittu, että siirrytään klinikalle.
Samaa mietin mäkin muurahainen, että vähän rahastukselta haiskahtaa.
 
Ai niin! Sitä mun piti kysyä, jos jollain muulla lääkkeitä syövällä on tietoa: Tietääkö joku, onkohan mahdollista saada clomeja/letroja yksityiseltä gyneltä, vai saako niitä vain lapsettomuusklinikan kautta?
Mietittiin että jos nyt ei tärppää, voitais klinikalle ensin selvittää ovuloinko. Jos ei, ja he eivät anna lääkkeitä, voisin yrittää vaikka sen gynen kautta jonka luona kävin maaliskuussa.
 
Takaisin
Top