Murkun aamuista plussaa odotellessa :) todellakin <3
Beisla, on kyllä epäreilua tuo klinikkahomma, kun ei ole heteropari. Mulle jäi jo tuosta luovuttaja jutusta vähän rahastuksen maku. Siis siitä, että näyte pitää joka kerta testata ja maksaa ekstraa. Ja musta kuulostaa myös hullunkuriselta ettei anneta clomeja, jos ei ole heteropari. Ihan samalla tavallahan teillä olisi seuranta ja sen jälkeen ajoitus koti-inssille, kuin meillä yhdynnälle. Mutta clomithan saa kyllä ihan gyneltäkin, kun vaan on asiansa osaava lääkäri. Kurja myös tuo luovuttajan tilanne. Hän kun tuntuu olevan ihan täysillä mukana teidän projektissa ja varmasti tuntuu nyt pahalle. Hurjasti tsemppiä ja toivottavadti ei tarvitse edes clomeja kokeilla :)
Mähän tosiaan asun ulkomailla mutta me ollaan OI-hoidossa ihan mun gynellä. Rosann nyt ainakin sai clomit omalta gyneltä.
Me tultiin tänään lomalta himaan ja onpahan ihanaa maata omassa sängyssä. Töihin paluu tuntuu mälsälle mutta muuten on kiva kyllä olla kotona. Pikkumiehen rytmi on ihan sekaisin. Niin joo ja kaiken lisäksi mä sain viimeyönä ihan karseen aurinkoihottuman, joka kutiaa ihan hulluna. Onneksi nestemäinen antihistamiini auttaa aika hyvin.