Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, metformiini on siis normaalisti käytetty kakkos tyypin diabetekseen tablettihoitona, eli sokerilääke, mutta nyt tutkimuksissa todettu tasoittavan kiertoa pco tapauksissa, siksi siis syön sitä. Sen haittavaikutuksia on vatsaoireet, toivottavasti helpottaa kun tottuu lääkkeeseen :)
 
Murkun aamuista plussaa odotellessa :) todellakin <3

Beisla, on kyllä epäreilua tuo klinikkahomma, kun ei ole heteropari. Mulle jäi jo tuosta luovuttaja jutusta vähän rahastuksen maku. Siis siitä, että näyte pitää joka kerta testata ja maksaa ekstraa. Ja musta kuulostaa myös hullunkuriselta ettei anneta clomeja, jos ei ole heteropari. Ihan samalla tavallahan teillä olisi seuranta ja sen jälkeen ajoitus koti-inssille, kuin meillä yhdynnälle. Mutta clomithan saa kyllä ihan gyneltäkin, kun vaan on asiansa osaava lääkäri. Kurja myös tuo luovuttajan tilanne. Hän kun tuntuu olevan ihan täysillä mukana teidän projektissa ja varmasti tuntuu nyt pahalle. Hurjasti tsemppiä ja toivottavadti ei tarvitse edes clomeja kokeilla :)

Mähän tosiaan asun ulkomailla mutta me ollaan OI-hoidossa ihan mun gynellä. Rosann nyt ainakin sai clomit omalta gyneltä.

Me tultiin tänään lomalta himaan ja onpahan ihanaa maata omassa sängyssä. Töihin paluu tuntuu mälsälle mutta muuten on kiva kyllä olla kotona. Pikkumiehen rytmi on ihan sekaisin. Niin joo ja kaiken lisäksi mä sain viimeyönä ihan karseen aurinkoihottuman, joka kutiaa ihan hulluna. Onneksi nestemäinen antihistamiini auttaa aika hyvin.
 
Heipähei kaikki ihanaiset naiset tälläpuolen! Miekin ilmottaudun mukaan, 4/14 esikko toiveissa :)
Kävin just tuolla raskaaksi 2015 -ketjussa ilmottautumassa takaisin palanneeksi, mutta täällähän te tutut olettekin :)
Siellä kerroin vähän enemmän tästä mein nykyisestä tilanteesta jne.
Sen ketjun lukasin läpi, mut täälläkin on jo niin paljon tullut tekstiä, etten taida jaksaa näitäkin kaikkia lukea, anteeksi siitä :(

Tätiä siis odottelen ensiviikolla tulevaksi, vaikka olisihan se tärppikin häviävän pieni mahdollisuus (reissussa oltiin otollisimpaan aikaan ja pupuiltua tuli).
Miulla heinäkuun lopussa labrat, ultra ja gyne ja siitä sitten jatkuu simppatutkimuksiin ja jne!! :) :) :)

Paljon plussia tännekin toivottelen! :)
 
Ps. Tulipa tuossa taas mietittyä vähän liikaa. Tajuttiin miehen kanssa, ett jos ekasta tjottailusta olisin raskautunut, olisi meillä nyt jo n. 1v3kk ikäinen taapero ja todennäköisesti kuumeiltaisiin jo seuraavaa.
Mutta niinpä ei käynyt ja edelleen kuumeillaan sitä ekaa vauvaa❤
 
Mariska tekee uuden paremman testin! Soita neuvolaan tai terveyskeskukseen ja yritä päästä hcg mittaukseen muutaman kerran. Se näyttää kyllä mihin suuntaan mennään.

Beislalla oli luovuttajan osalta huonoja uutisia :( Voiko tehä niin että jatkatte koti-insseillä, mutta klinikalla hoidetaan tarvittaessa sua? siis jos tarvitaan jotain hormonja kierron tueksi tai muuta vastaavaa. Jos sperma on kuitenki muutoin priimaa niin eikö sen pitäisi periaatteessa onnistua. Kirjoititkin tästä jo, että klikikka haluton auttamaan koti-inssissä, haiskahtaa tosiaankin rahastukselta. Mulle määräsi yksityinen gyne clomeja. Ilman seurantaultraa, muttei auttanut meitä tärppiin. Mutta siis voisit tehdä noin kuin ehdotit :)

nennaa tervetuoa takaisin!

Murkun testiä odottelen... :)

on: huomenna alkaa tuplaletrojen syönti, folliultra-aika pitää varata huomenna naistenpolille kp 13-14 tienoille. Ostin muuten sitä vehnistä, josta muutamat on täällä puhuneet. Ihan karmeen pahaa, meinas laatta lentää ku sellasenaan sitä otin. Ajattelin tänään sekottaa puuron joukkoon jos menis siinä huomaamatta.

Junttura kp4/30-34 ehkä...
 
ImageUploadedByVau Foorumi1435468591.482377.jpg

Niin kuin osasinkin jo odottaa nega.

Muurahainen kp 32/30, dpo 13-14?, yk 18
 
Beislalle suuret tsempit, toivon että asiat lähtee sujumaan toivomallanne tavalla ! :)


Voi Muurahainen <3 mikä kumman testi tuo oli?

Täällä tein aamulla ya professorin testin, lienee sama kun apteekin oma.
Eipä siihen leffaviivoja tullut, mutta on tuo nyt rfsu:n testiä paljon vahvempi.
No jännitys jatkuu...
Huokaus kyllä on raastavaa kun nuo km huutelee kokoajan alitajunnasta että älä innostu ei tämäkään onnistu..
Mutta aurinko paistaa ja siitä mä lähden nauttimaan nyt ! :)

Tsemppiä kaikille ja mahtavaa päivää ihanat vahvat naiset ! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    620.4 KB · Katsottu: 144
Mariska, onhan tossa nyt jo komia viiva! :) en tie mikä testi toi oli, prisman hyllystä sen ostin, ihan outo...

Niin ja kiitos teille pahoitteluista, tällä kertaa tää ei niin pahalta tuntunut, kun osasin jo arvata tuloksen...
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1435470446.390716.jpg


Miksi aina näihin mun testeihin piirtyy noita toisia viivoja ilman kuitenkaan, että olisin raskaana?!? Vai näänkö omia?

Muoks. Ja testi on joku pregent stick.
 
Muokattu viimeksi:
Tää on nyt viimeinen kuva tälle päivälle :D mutta ihmettelen vaan miksi aina onnistun saamaan jotain outoja viivoja testeihini, ilman oikeaa plussaa kuitenkin...

ImageUploadedByVau Foorumi1435471066.912078.jpg
 
Mä olin Murkku jo siinä ekassa kuvassa näkevinäni toisen viivan.
Mullakin kyllä pc antaa valitettavasti nykyää herkästi viivanpaikkaa.
Mutta niin kauan kun ei oo tätiä näköpiirissä... :)
 
Mariska, ai olit? :) katsonkin uudestaan sitä. Siis sen takia en PC:tä enää osta kun joka kierrossa se jotain viivoja on antanut, niin päätin kokeilla toisia testejä kokonaan.
 
Murkku mäkin näin jotai viivanpaikkaa tai jotain siinä ekassa :) toivotaan ettei olisi vaan viivanpaikka vaan vahvistuis :) onko sulla kierto venynyt aiemmin?
 
Juu sama juttu, vähän on luotto menny niihin, vaikka kyllä ne sitten plussankin antaa.
Tuossa edellisessä kuvassa näkyy kyllä ihan selkeästi toinen viivanen.
Mä täällä nostan peukut ja varpaat pystyyn että lähtiskin tuosta vahvistumaan :)
 
Takaisin
Top