Larissa, Noi sun menkkakivut kuulostaa jo aikapelottavilta, mikä on vointi nyt?? Aikamoiset sivuoireet taitaa lääkkeellä olla.
La menee helmikuun lopulle. Oviksesta laskettuna 29.2, menkoista 21.2. Toivottavasti varhaisultran mukaan sit mentäis, eikä neuvolan vakiokaavan,koska se ei pitäis paikkaasa pitkän kierron takia.
oon mä joo, mut lähinnä facen puolella tulee turinoitua.
Huomaan tässä käyvän taas samoinkun viimeksi, että ensin oli vaussa aktiivisempi,mutta plussan jälkeen facen ryhmässä oli vaan helpompi turinoida ja vaun ryhmä jäi pikkuhiljaa.. täällä kun on vielä uudet kuviot,niin jos ei ole aikaa olla täällä oikeasti aktiivinen,niin hankalaa vähän on.
Myylle iso halaus ♥ toivottavasti päättäisivät sen leikkausajan pian ja pääsisitte elämässä jo eteenpäin!
Beisla, täällä ei kans kuivaa kautta tullu ollenkaan..... :)
Mua niin jännittää sun puolesta!
Haikaranyytti, en oo tehny pakkausta miehelle kummallakaan kertaa,ihanaajatus ei sillä :)
Pahoittelut negasta.. Mutta kiva jos ultraa eitarvi siirtää!
Mä ovuloin kp 23 tässä plussakierrossa, testasin plussan kp36. Että toki voi :)
Mulla periodtrackeri ainakin ennustaa oviksen aina menkoista taakseppäin laskettuna, ei alusta eteenpäin. ymmärsitkö? Eli jos sulla on 34pvää kierto, niin parisen viikkoa siitä taakseppäin on ovisajankohta kiertopäivälle ennustettuna.
Muurahaisella jännät paikat.. :)
Mymmelistin ike on kyllä ihana :) Meillä oli np-ultrasta asti työnimi Hertta kuopukselle, koska kuvassa oli selkeä sydän vauvan pään sisällä, mutta vaikka se lempinimenä säilyikin, niin eri nimi annettiin ja nyt on Hertta mulla enää blogin puolella käytössä :)
DarkMimosa,kiitos onnitteluista :)
ninukki, jos näin nyt voi sanoa,niin tervetuloa tälle puolelle ja kovasti kovasti tärppionnea! :)
Pisamalle pahoittelut kp 1:stä,mutta ihana ja rentouttavaa lomaa!!
Hileinen, meillä plussakierrossa tallettelut dpo -3 ja -2, mies sairastu sen jälkeen, että hyvät on tsäänssit teilläkin :)
Mimmulle nautinnollista loppulomaa! Harmi jos folliultra menee mönkään :/
titem, tsemppiä piinapäiviin!!! Ne on kamalia, mutta samalla ihania :)
Mariska, älä nyt rfsu:n testien takia luovuta! Niillä ei kovin hyvää mainetta ole, joten usko vaan digia ja tee uusi vaikka vajaan viikon päästä, niin näät nouseeko viikot edelliseen? Tai tee joku luotettava,kuten apteekin testi? :)
Täällä nyt rv 4+5, alkuviikosta vois tehdä sen toisen digin ja sit soitella neuvolaan ja kysyä että saako kunnallisen puolesta varhaisultraa viikkojen varmistamiseen kun oli niin pitkä kierto, vai varaanko sit muualta.
Neuvolan varaan tälläkin kertaa varmaan vasta ultran jälkeen jos(siis kun)kaikki on hyvin :)
Nyt aamupalan tekoon, ihanaa päivää kaikille ja puuuuuh-tiedätte kyllä mitä :)