Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En oo testannu rfsulla nyt, enkä yleensä muutenkaan kun en kans tykkää tuosta testistä. Jostain luin et ton kahden pakkauksen herkkyys olis 50 mut tiedä sit.
Voi kun olis vielä toivoa !
 
Larissa, Noi sun menkkakivut kuulostaa jo aikapelottavilta, mikä on vointi nyt?? Aikamoiset sivuoireet taitaa lääkkeellä olla.
La menee helmikuun lopulle. Oviksesta laskettuna 29.2, menkoista 21.2. Toivottavasti varhaisultran mukaan sit mentäis, eikä neuvolan vakiokaavan,koska se ei pitäis paikkaasa pitkän kierron takia.
oon mä joo, mut lähinnä facen puolella tulee turinoitua.
Huomaan tässä käyvän taas samoinkun viimeksi, että ensin oli vaussa aktiivisempi,mutta plussan jälkeen facen ryhmässä oli vaan helpompi turinoida ja vaun ryhmä jäi pikkuhiljaa.. täällä kun on vielä uudet kuviot,niin jos ei ole aikaa olla täällä oikeasti aktiivinen,niin hankalaa vähän on.

Myylle iso halaus ♥ toivottavasti päättäisivät sen leikkausajan pian ja pääsisitte elämässä jo eteenpäin!

Beisla, täällä ei kans kuivaa kautta tullu ollenkaan..... :)
Mua niin jännittää sun puolesta!

Haikaranyytti, en oo tehny pakkausta miehelle kummallakaan kertaa,ihanaajatus ei sillä :)
Pahoittelut negasta.. Mutta kiva jos ultraa eitarvi siirtää!
Mä ovuloin kp 23 tässä plussakierrossa, testasin plussan kp36. Että toki voi :)
Mulla periodtrackeri ainakin ennustaa oviksen aina menkoista taakseppäin laskettuna, ei alusta eteenpäin. ymmärsitkö? Eli jos sulla on 34pvää kierto, niin parisen viikkoa siitä taakseppäin on ovisajankohta kiertopäivälle ennustettuna.

Muurahaisella jännät paikat.. :)

Mymmelistin ike on kyllä ihana :) Meillä oli np-ultrasta asti työnimi Hertta kuopukselle, koska kuvassa oli selkeä sydän vauvan pään sisällä, mutta vaikka se lempinimenä säilyikin, niin eri nimi annettiin ja nyt on Hertta mulla enää blogin puolella käytössä :)

DarkMimosa,kiitos onnitteluista :)

ninukki, jos näin nyt voi sanoa,niin tervetuloa tälle puolelle ja kovasti kovasti tärppionnea! :)

Pisamalle pahoittelut kp 1:stä,mutta ihana ja rentouttavaa lomaa!!

Hileinen, meillä plussakierrossa tallettelut dpo -3 ja -2, mies sairastu sen jälkeen, että hyvät on tsäänssit teilläkin :)

Mimmulle nautinnollista loppulomaa! Harmi jos folliultra menee mönkään :/

titem, tsemppiä piinapäiviin!!! Ne on kamalia, mutta samalla ihania :)

Mariska, älä nyt rfsu:n testien takia luovuta! Niillä ei kovin hyvää mainetta ole, joten usko vaan digia ja tee uusi vaikka vajaan viikon päästä, niin näät nouseeko viikot edelliseen? Tai tee joku luotettava,kuten apteekin testi? :)

Täällä nyt rv 4+5, alkuviikosta vois tehdä sen toisen digin ja sit soitella neuvolaan ja kysyä että saako kunnallisen puolesta varhaisultraa viikkojen varmistamiseen kun oli niin pitkä kierto, vai varaanko sit muualta.
Neuvolan varaan tälläkin kertaa varmaan vasta ultran jälkeen jos(siis kun)kaikki on hyvin :)
Nyt aamupalan tekoon, ihanaa päivää kaikille ja puuuuuh-tiedätte kyllä mitä :)
 
muurahainen sanos muuta. Mulla kyllä taukokierto venyi 39pv (maksimi yleensä 32), luulen että matkastressi siirsi ovista. Ei kierron venyminen mulle kyllä mitenkään tavallista ole, muutamia kertoja muistan niin käyneen.

Äh, nyt tuli kyllä entistä kovempi toive saada tärppi just nyt. Luovuttaja soitti, huonoja uutisia. :sad001 Se oli käynyt kai sperma-analyysissä ja koepakastuksessa. Ei kestänyt pakkasta siittiöt, joillakin ei vaan kestä eikä tiedetä miksi. Se tarkoittaa että klinikkainssit on poissa laskuista. Ilmeisesti olivat puhuneet hälle että IVF vois toimia, tosin en tiedä miten se onnistuu kun lahjasoluilla on se tautikarenssi. Jos oltais heteropari, vois inssin tehdä tuorespermalla. Mutta kun ei olla, pitää spermasta ottaa tautinäytteet ennen jokaista käyttökertaa ja se on liian hidasta/kallista. Siitäkin huolimatta siis, että ollaan koti-insseilty puoli vuotta ja jos olis tauteja niin olis tarttunut kyllä jo. :rolleyes: Tää on ihan p:stä. :mad:
Enemmän jopa harmittaa luovuttajan puolesta kuin meidän, hän oli tosi allapäin kun soitti. Ihminen joka on ollut niin ihanasti mukana ja tosi avulias, niin tosi harmi jos tällaseen tyssää. No, tavataan hänet tänään ja puhutaan vielä vaihtoehdoista. Jos sperma oli muuten ok, niin ehkä meidän koti-inssit ei ole olleet turhia. Jos siis mulla ei oo pco:ta tai jotain. (Kahdessa ultrassa eri lääkäri on kommentoinut että hirveän paljon folleja mulla, mutta ei voi niillä tiedoilla todeta pco:ta.)
 
Mariska86: voi sinua! Ymmärrän kyllä huolesi! Kumpa pääsisit äkkiä siihen pisteeseen että vauva on sylissä ni sitten uskoisit että kaikki menee hyvin. Halaus sinulle! Joko oot käynyt eka ultrassa? Hyvä että testi ajan jälkeen tuli viiva! Varmista viel digillä jos siltä tuntuu.

Muurahainen: no niin. Mitä mä sanoin. Näätkö sä muutenki öisin paljon unia :) jos et ni kyllä tuo uni oli sit merkki että jos ei tässä ni sitten seuraavassa.

Beisla: jos sulla on paljon folleja voi se vaikuttaa siihe että munasolu ei välttämättä irtoa. Toivottavasti kuitenki tuo oli kiinnittymistä ni ei tartteis enää miettiä hoitoja tai muita ja saisit Säki viimein pienen syliin.
 
Nyytti, oot aina niin ihana ja kannustava! Kiitos <3 laita meillekkin sitte digin kuva ;)

Beisla, toivotravasti teijän asiat järjestyisi!! Ehkä voitte jatkaa koti insseillä? Jos tavara oli muuten hyvää ja jos sulle nyt pco niin kai siihen jotain lääkettä on? Toivotaan kumminkin et ei oo :)
 
Mariska, älä niillä rfsu:n testeillä testaa, ne on susia! Oisko sun mahdollista testa esim pc:llä, apteekin omalla tai digillä? Nyt pikaliimaa sinne pienelle!

Beisla ja Murkki plussaa! Kuka muu? ;)

Nyytti, enää ei ole kipuja mutta paskat fiilikset jatkuu. Eikä siis yrityksen suhteen vaan ihan yleisellä tasolla ja se ei ole mulle normaalia. Onneksi oon nyt töissä niin on helpompaa olla iloinen tai ainakin esittää sellaista... Mutta kyllä tää tästä kunhan pääsen uuden kierron makuun ja ovis lähestyy (hormoonit nousee taas ;) )

Beisla, olipas uutisia :( mutta jos sulla olisikin pco ja saisit siihen lääkehoidon niin ettekö silloin voisi jatkaa koti-inssejä? Paras olisi tietty plussa tästä kierrosta!!! ;)

Täällä on onneksi menkkakivut ja varsinainen vuoto loppunut, mutta jotain tuhrua tulee edelleen, ruoka ei maistu, fiikset on matalalla ja maha on sekaisin :/ Ehkä tää tästä vähitellen taas.

Larissa kp 4/27-29, yk 13
 
Muokattu viimeksi:
Nyytti, voi mua nyt niiin jännittää riittikö meilläkin -2 dpo talletus... mutta, kiva kuulla että mahdollista se on ainakin! :) Tulethan meitä aina välillä moikkaamaan tänne, kertomaan kuulumisia? :)

Beisla, voi ei mitä uutisia! Tosi harmi homma :( Tuu kertoo, mihin ratkaisuun päädytte. Meillä myös sperma-analyysi ens viikolla ja pelottaa jo valmiiks :(

Hileinen kp19/32 dpo1 yk11
Ps. Ekaa kertaa muuten huomaan ns. kuivan kauden alkaneen! Ihan niiiiiin selvä ero oviksen aikaisiin "tuntemuksiin" alakerrassa :D Oisko tää nyt geleen tekosii sit!
 
Beisla jospa saisit selvyyden siitä pco sta ja mahdollisesti lääkityksen niin ehkäpä ne koti inssitkin lähtis tuottamaa tulosta? :)

Larissa nyt iso tsemppihali sulla ♡ keskiviikkona saat uuset avut ja muutaman viikon päästä plussaat sinäkin ♡ niinkuin joki mainitsikin niin ehkä toi masis johtuu siitä että odotit tältä kierrolta enemmän kuin aikaisemmilta kierrolta?
 
Beisla, jos sperma muuten kunnossa niin luulisi ovulaation induktion riittävän koti-inssin kaveriksi? Tämä ainakin mun kohdalla hoitona pco:hon, eli lääkkeillä tehdään se ovulaatio ku ei itte jaksa ku muutaman kerran vuodessa..

Ai niin, en maininnut, että tuolla "meidän" klinikalla on kesäsulku 6.-19.7 mikä aiheuttaa nyt sen että mun menkat ei saa luomusti alkaa nyt liian aikaisin, että kp10-12 pääsen sinne vasteultraan.. Terot ois tarkoitus aloittaa silloin 6pvä jolloin uus kierto alkais just siinä 17-19pvä suurin piirtein.. Että enpä oo ennen näin toivonut että menkat ei ala :D

Ps. Jösses mun maha pillastu noista metformiineista...
 
Mie vasta ajattelin mielessä että onneks miulla alkaa täti ni se onki ja vuodan.
Eile alko sit va pienen pien tuhru semmosta ruskeeta. Aamu side aivan puhdas. ( normaalisti alkaa ihan lotinalla tä homma ) voi kiesus!!! Mitä ihmeen pelleilyä tää nyt on :((

Haikaranyytti kp 2?/34
 
Larissalle nyt mielen kohennusta jotenkin, hormonit neheittelee ja ailahduksia tekee. toivottavasti pian on parempi!

Mymmelisti,ite oot <3

Beisla, voi ei! Olipas ikäviä uutisia ja uskon että teidän ihanaa luovuttajaakin harmittaa tosissaan, on niiiin ihanasti ollu koko ajan mukana teidän projetissa. Oikea unelma luovuttaja ollu.
Toivottavasti joku toimiva ratkaisu kuitenkin löytyy ja saatte sen oman pienen :)

Haikaranyytti, höh ja pöh, jospa se täti kohtaryymistelisi kunnolal paikalle, niin ei tarvis ihmetellä ainakaan.

Hileinen, eikös siinä päivä pari ennen ovista ollu just ne parhaat hetket, mä niiin jännitän sun kanssa :)

Tottakai mä käyn teitä moikkaamassa ja lukemassa mitä teille kuulluu,ootte ihania ja tärkeitä <3 :)
 
Mymmelisti ja Nyytti: Niipä, pitäis kontrolli ultraa päästä, mut tä on ni miu tuuria... :(

Laittelen myöhemmi teille kuvia mei päivästä ;) on nimittäi birthday party :p
 
ImageUploadedByVau Foorumi1435405869.443320.jpg


Happy birthday!

1 vuotta <3
 
Tsemppiä kaikille eri kierron vaiheisiin!!! :) Täällä kans hirveen runsaat menkat ja ihmeellisiä tosi kovia kipupiikkejä ja epätyypillisesti pari päivää ollu niin että verta tulee pyyhkiessä mutta ei pyttyyn tai siteeseen o_O
Tää mamma pääsee extemporee tänään viettään iltaa ystävien kanssa ja joraamaan, jee :joyful: :joyful: Mies oli vielä niin ihana että anto rahaa kun ite oon vähän P.A. ja mies on aika pihin joten tää on iso juttu että se anto rahaa! :happy:

Haikaranyytin kisulle onnittelut! :) Meillä on täällä melkein saman värinen Luna kisu :)
 
Mami91 : kiitos :)
Meillä myös miehen syntymäpäivät täällä tänään joten nyt koko poppoo ottaa päiväunet että jaksaa reivata ;)
Mulla tuli aamulla pyttyyn sit kuitenni eli jos nä tästä runsautuis. Mulla ei vielläkää mtn kk kipuja? :o kiva vaan mutta omituinen kierto :D

Tsemppiä miunki puolelta kaikille kiertoon, plussatuuulia :P tässä kierrossa plussaa 2 teitä ainakin, oon ihan varma <3

Haikaranyytti
Kp 2/34
YK 26
 
Takaisin
Top